Vodafone Kamu 1000 maxi tarifesindeyim. Bu tarifeye Türkcell'den bundan 4 ay kadar önce numara taşıma yolu ile geçmiştim. Gerçi pek memnun değilim bunun nedeni de hem ses kalitesi hem çekim gücü hem de güya aylık sadece 40 TL geleceği söylenen ve bir türlü bu meblağda gelmeyen fatura bedelidir. Neyse efendim biliyorsunuz GSM şirketlerinin güzel rekabeti sonucunda Vodafone'de ilk altı ay 29 TL tarifesi uygulamaya başladı. Bende telefonsuz olan tarifeye mesaj ile dün yani kampanyanın son günü geçeyim dedim. Geçtim de. Ama bir de ne göreyim. Telefonda yüzlerce dakikalık konuşma sürem sıfırlanmış. Üstelik 2424 hattını da kullanamıyorum. Hemen müşteri hizmetlerini aradım, çıkan görevli geçtiğim tarifenin yeni bir tarife olduğunu diğer tarifemdeki sürelerin bu tarifeye geçirilmediğini, yarin yani aybaşı itibariyle bugün (1 mart) geçebileceğimi, 1000 dakika sürenin de bu tarih itibariyle hattıma yükleneceğini söyledi. O günlük sadece 36 dakika bir süre eklenmiş. Sizin anlayacağınız dakikaları dün kullanamadan bir güzel gümlettiler, üstelik kullanamadığım sürelerin parasını da fazlasıyla çatır çatır ödeyeceğim. Bir de 2424 gibi dakika sorgulama hattının şu an devrede olmadığını, böyle bir hattı daha sonra uygulamaya sokacaklarını şimdilik müşteri hizmetlerini arayarak kalan dakikaları öğrenebileceğimi söyledi. Şimdi soruyorum. Neden dünyanın en büyük GSM şirketi olduğunu iddia eden bir firma tarife değişikliğinde parasını ödediğimiz dakikaları gasbetsin? Neden bir güzel mesaj gönderiyorsunuz da bu bilgiyi mesaja eklemiyorsunuz? Peki ben Şubat ayının başında bu tarifeye geçsem nolacaktı? Bir ay boyunca telefonum olduğu halde hiç bir yeri arayamayacak mıydım? Gerçi 36 dakika gibi komik bir süreyi lütüfta bulunmuşlar ama biz niye kamu 1000 tarifesindeyiz peki? Madem böyle bir tarife var sorgulama hattının halen devreye sokulmaması komikliği nedir? Peki sanki müşteri hizmetlerini aradığımızda dakikalarımızdan gitmiyor mu? Bu ne iş? Sorular sorular... Pardon soruların cevabını sanırım buldum. Burası Türkiye...
Bu konudaki en dürüst operatör kesinlikle turkcell'dir ancak onda bile sorgunuz son 48 saati kapsamaz, kontürlü hat kullanırken telefonu kapattığım an kaç dk kaldığımı söyleyen bir mesaj gelirken konu faturalı hat olunca gelmemekte ve siz bu 48 saatten çok güzel kazıklanabilmektesiniz. Şöyle ki 35 tl ya 1200 dk kampanyasına üye olmuşken o ay bana 140 tl fatura gelince sinirlenip kamu tarifesinden çıktım; ama btk (bilgi teknolojileri ve iletişim kurumu) bunlara bi güzel cezayı dayadı hem bana para iadesi yaptılar hemde 2 ay 5000 dk kampanyası yaptılar ki evet affettirdiler kendilerini. Geçende yine 1200 dk 35 tl tarifesi başlattılar ama rekabet kurumu tarifeyi kaldırtmış duyduğum kadarıyla neymiş rekabeti bozuyormuş, bu gibi kurumlar dikkat ederseniz tüketiciyi korumuyor şirketleri koruyor, mantıklı olan şu değil mi eğer türkcell 1200 dk yı 35 tlya verebiliyorsa o kadar süreyi vodafone da versin avea da ama yok.
Arkadaşım kimse senin dakinanı gasp edemez, şikayetini ilgili mercilere yazılı dilekçe ile yap bu ki BTK ve tüketici hakem heyetleri olabilir.
Geç yazıyorum ama bizim gibiler hakkımızı aramadıkları için bunlar palazlandıkça palazlandılar.
Vodafone iyi hoş ama, sorgulama ve bilgilendirme sistemleri berbat. Ne zaman sorgulasam ya sistem hatası diyor, ya 603 dakikan var diyor. 2 haftadır ne bitmez 603 dakikaymış Konuşuyoruz bakalım.
turkcelldeki sorgulama guncelligi 6 saate indi gecenlerde
1 nisan da başladık 400 Dk kaldı diyor 6 günde 600 dk nasıl konuştum aklım almıyor ,
Görüşme dk larını tam dakikaya mı yuvarlıyorlar ne yapıyorlar anlamış değilim
online işlemlerden detaya baktım 71 dk lık görüşme var cepten sorguladığımda 411 dk kalan gözüküyor ne iş anlamadım
quote:
Orijinalden alıntı: Osmanselim
online işlemlerden detaya baktım 71 dk lık görüşme var cepten sorguladığımda 411 dk kalan gözüküyor ne iş anlamadım
HEsap kesim tarihinize orantılı olarak dakikalar yüklenmiştir hattınıza:
Örnek 30 gün 1000 dk ise 16 gün 533 dakikadır. ve size yaklasık 16-17 günlük dakika yüklenmiş. Bu da demek oluyor ki ilk faturanız da buna orantılı olarak baska ekstranız olmazsa 16-18 TL arasında bir meblağ olacaktır. Dakikalara uymanızı öneriyorum.
quote:
Orijinalden alıntı: SeTha
quote:
Orijinalden alıntı: Osmanselim
online işlemlerden detaya baktım 71 dk lık görüşme var cepten sorguladığımda 411 dk kalan gözüküyor ne iş anlamadım
HEsap kesim tarihinize orantılı olarak dakikalar yüklenmiştir hattınıza:
Örnek 30 gün 1000 dk ise 16 gün 533 dakikadır. ve size yaklasık 16-17 günlük dakika yüklenmiş. Bu da demek oluyor ki ilk faturanız da buna orantılı olarak baska ekstranız olmazsa 16-18 TL arasında bir meblağ olacaktır. Dakikalara uymanızı öneriyorum.
Muhtemelen sizin söylediğiniz düzende bir hesaplama yapılmış ben kontörlüden bu tarifeye geçtim dün 260dk. heryöne sürem var gözüküyor.
bunu iyi dediniz teşekkürler
yeni mesaja git
Yeni mesajları sizin için sürekli kontrol ediyoruz, bir mesaj yazılırsa otomatik yükleyeceğiz.Bir Daha Gösterme