Şimdi Ara

Vodafone'un Tarife Dolandırıcılığı!

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
10
Cevap
0
Favori
493
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • 15 Gün önce 0542'li bir numaradan arama geldi, Vodafone 'dan aradığını söyleyen bir kadın sesi.

    Kadının diksiyonu bozuk olduğu için ve dolandırıcı olabilir diye düşündüğüm için direk yüzüne kapadım.

    Artık kadın mı kinlendi yoksa şirketinden aldığı talimatı mı uyguladı, yoksa ufak bir bayinin işgüzarlığı mı bilmiyorum ama;


    1 saat sonra Vodafone'dan mesaj geldi "tarife değişikliği talebiniz onaylandı" diye.

    Hiçbir onayım olmadan tek bir söz bile konuşmadan hem sözleşmemi 1 yıl uzatmışlar hemde tarifemi pahalı bir hale getirmişler.

    Dolandırıcılığa bak.


    Müşteri hizmetlerinden 3.ye kayıt oluşturdum 72 saate sözde olumlu olumsuz dönüyorlar hiçbir şekilde dönen yok 15 Gündür.

    Resmen dolandırıcılık şebekesi kurmuşlar oyalayıp dönmüyorlar. 1 yıllık uzatmayı kabullen diye bekliyorlar.

    Bugünde gevrek gevrek konuşuyor müşteri hizmetleri "Kabul et işte ne güzel tarife diye".


    Yok mu bu dolandırıcılığı şikayet edeceğimiz bir kurum? Veya daha önce benzer bir olay başına gelip çözebilen var mı?








  • Şikayetvar a yazın

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Btk ve vodafone sayfasına twitterdan yazabilirsiniz


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: krkmz1666

    Şikayetvar a yazın

    Az önce baktım şikayetvar'a yazılmış tonla aynı şekilde şikayet var. Ama hiçbirine dönüş yapılmamış ve çözümlenmemiş.


    Adamlar sistematik olarak bunu dolandırıcılık haline getirmişler.

  • Timsah-16 kullanıcısına yanıt

    Diğer 2 yolu deneyebilirsiniz

    Btk da süreç biraz uzayabilir ama sonuç alırsınız


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Turkcellden işte 2 ay önce döndüm müşteri hizmetleri de şok oldu diyor sen bu tarifeye nasıl geçtin?
    Dedim bildiğin sms ile geçtim nasıl yaptın felan sorurken mis gibi tarife çok iyi yapmışsın vs sohbet açıldı,kanka sen vodafone çözmüşsün dedi.
    Dedim vodafone gibi çakala da çakal müşteri lazım dedim yolunacak kazların ne işi var vodafoneda.
    Dedi doğru söylüyon baba bizde buraya tezgah açtık işte kafamıza göre millete tarife iteliyoruz istedigimizi faturalıya geçiriyoz vodafone yakışır şekilde ilerliyoruz felan,öyle işte konuşmamız son buldu.
    Biraz daha sohbet etseydik müşteri hizmetleriyle enseye şaplak oynuyorduk o derece bir muamele yapıyorlar,içten ve samimiler baya.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi nostalji16 -- 10 Aralık 2020; 20:0:45 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • nostalji16 kullanıcısına yanıt
    Hangi tarifeye geçtiniz merak ettim
  • quote:

    Orijinalden alıntı: nostalji16

    Turkcellden işte 2 ay önce döndüm müşteri hizmetleri de şok oldu diyor sen bu tarifeye nasıl geçtin?
    Dedim bildiğin sms ile geçtim nasıl yaptın felan sorurken mis gibi tarife çok iyi yapmışsın vs sohbet açıldı,kanka sen vodafone çözmüşsün dedi.
    Dedim vodafone gibi çakala da çakal müşteri lazım dedim yolunacak kazların ne işi var vodafoneda.
    Dedi doğru söylüyon baba bizde buraya tezgah açtık işte kafamıza göre millete tarife iteliyoruz istedigimizi faturalıya geçiriyoz vodafone yakışır şekilde ilerliyoruz felan,öyle işte konuşmamız son buldu.
    Biraz daha sohbet etseydik müşteri hizmetleriyle enseye şaplak oynuyorduk o derece bir muamele yapıyorlar,içten ve samimiler baya.

    Kafalarına göre tarife itelemişler birde çıkamıyoruz.

    Titan saadet zincirinde bile parayı sen kendi rızanla götürüyordun.

    Burada resmen cebinden çalıyorlar. İş hırsızlığa dönmüş ciddi bir suç bu.





  • Bu vodafone ya gerçekten tutturabildiği aboneye gönlüne göre ek paket, dik paket vs yaslıyor... Ya da, sistem o kadar kontrol dışı ve hata dolu ki, yapılan bu (müsteri bilgisi ve kontrolü) dışındaki paket itekleme işlemlerinden cidden haberleri dahi yok.

    Bu sabaha karşı 01.30 da mesaj gelmiş ben uyurken, "gamer paketiniz aktive oldu, aylık şu kadar ücretle siz iptal edene kadar geçerlidir." diyor... Kim sizden gamer mamer istedi kardeşim??

    Aradım müşteri hizmetlerini (542), "vodafone'a hoşgeldiniz." diyor ve susuyor... Ne bir ses ne bir mesaj, ne bir menü, ne bir temsilci yok!! Gittim hanımın telefonunu aldım ve aradım 542'yi. Bu sefer bağlandı ve başladı robot konuşmaya... Güç bela canlı müşteri temsilcisine ulaştım.

    O da tam bir facia çıktı. Diyor ki, "bu sabaha karşı vodafone yanımda uygulamasından satın almışsın." O saatte uyuyorum kardeşim, nasıl alayım dedim... "Belki, siz uyurken eşiniz veya çocuğunuz gizlice telefonunuzu alıp, uygulamaya girip almış olamazmı?" diye sorunca, bende şalterler attı tabi...

    Neyse, kısa bir tartışma sonrasında iptal talebi oluşturdu ama sonrası meçhul, göreceğiz bakalım.

    Yok arkadaş, ben böyle işletme, böyle hizmet anlayışı görmedim. Hem cahil, hem "naif", hem keriz, hem de sağılacak inek gibi muamele görmek cidden dokunuyor adama...

    Şu taahhüt bitsin, tez vakitte dönmemek üzere kaçış bu felaket zincirinden.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi dreamin -- 13 Aralık 2020; 15:18:9 >




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.