Şimdi Ara

GIBIRNET [ANA KONU] - 220 TL'DEN BAŞLAYAN FİYATLARLA- Sınırsız/Taahhütsüz/AKN'siz İnternet (281. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir - 4 Masaüstü
5 sn
9.826
Cevap
145
Favori
631.994
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
58 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 279280281282283
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Merhabalar:


    Değerli müşterimiz kopma sorunlarınız devam etmesi durumunda özel mesaj üzerinden abonelik bilgilerinizi paylaşmanız durumunda hattınızı incelemek isteriz.


    İyi günler dileriz.

  • Bu zorlu pandemi sürecinde paketlerinize zam yapmadığınız için teşekkürler @GIBIRNET!



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Sacrosanct- -- 30 Nisan 2021; 17:23:25 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hangi ildesiniz ? Antalya'da bulunan arkadaşımın da 15mbpslere düşmüş bugün şuan çözüldü mü bilmiyorum ama.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • northwood kullanıcısına yanıt
    Kopma sorunu oluyor mu
  • halikjk H kullanıcısına yanıt
    bende yeni oldu bu 37mbps Türk Telekom tam hızı alınması için başlatmış bu olaydan sonra 37 ye çıktı normalde 35mbps di
  • Ben geçiş yapalı 1 hafta oldu. Bir sıkıntı yaşamadım. 94 mbps download alıyorum. Ankaradayım bu arada



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi birliknota -- 1 Mayıs 2021; 1:21:14 >
    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • 📛📛 benim hat değerlerimi çok kötü yaptılar ttelekom ekipleri geldi mahvettiler yardımcı olun lütfen 57-51mbps den 39-40mbps ye düşürdüler bu şekilde çok sık kopma yaşıyorum hat değerleri mevcut öncesi ve sonrası gözüküyor @GIBIRNET lütfen yardım edin düzeltsinler

    GIBIRNET [ANA KONU] - 220 TL'DEN BAŞLAYAN FİYATLARLA- Sınırsız/Taahhütsüz/AKN'siz İnternet

    GIBIRNET [ANA KONU] - 220 TL'DEN BAŞLAYAN FİYATLARLA- Sınırsız/Taahhütsüz/AKN'siz İnternet



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi annaX -- 1 Mayıs 2021; 1:27:55 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: annaX

    Kopma sorunu oluyor mu

    Hat değerlerim güzel kopma olmuyor. Sizin kopma sorunuyla ilgili olarak da modeminizde manuel olarak snr değiştirebiliyorsunuz. O şekilde çözebilirsiniz.

  • northwood kullanıcısına yanıt
    snr değiştirmek te işe yaramıyor bu sefer hız çok düşüyor 20mpbs lerde kullandıktan sonra ne anlamı kalıyor
  • quote:

    Orijinalden alıntı: annaX

    snr değiştirmek te işe yaramıyor bu sefer hız çok düşüyor 20mpbs lerde kullandıktan sonra ne anlamı kalıyor

    O da doğru. Kopan netten iyidir hiç olmazsa geçici olarak.

  • annaX kullanıcısına yanıt

    Merhabalar:


    Değerli müşterimiz hattınızı inceleyebilmem için özel mesaj üzerinden abonelik bilgilerinizi paylaşır mısınız bu konuda sizlere yardımcı olmak isteriz.


    İyi günler dileriz.

  • GIBIRNET kullanıcısına yanıt
    gönderdim pm yoluyla teşekkürler
  • Önceden 135.000 kbit max hız 99999 kbit tanımlı hız vardı


    3-4 ayda bir havai hat olduğu için direkteki kutuda yada kablolarda sorun oluyor şikayet kaydı açınca düzeltiyorlar.


    Bunu söyledim böyle böyle dedim şuan 95000 kbit max hız 84000 kbit hız var 84000 kbit hızı modem kendi ayarlıyor yoksa kopmalar olur. Bunun yanında CRC çok fazla hatta fiziksel problem var yani.


    Şu anda hat değerlerinizde bir sorun gözükmemektedir şu anda kapasitenizin hızını almaktasınız diye aynı cevabı verip duruyorlar.


    telekom kaynaklı fiziksel bir problemde yardımcı olmuyorlar bu yüzden başka firmaya geçiş yapacağım.

  • henüz şu anda 3k lag spike ile 10 kişilik grubun içerisinde oyunu mahvettiniz çok teşekkür ederim. Gruptan çıktım boş boş bakınıyorum etrafa çok saolun.

  • Merhabalar:


    Değerli müşterimiz hattınızı inceleyebilmem için özel mesaj üzerinden abonelik bilgilerinizi paylaşır mısınız bu konuda sizlere yardımcı olmak isteriz.


    İyi günler dileriz.

  • Yaklaşık 5 aylık GIBIRNET kullanıcısıyım, şimdiye kadar hiçbir sıkıntı yaşamamıştım ancak son 2 haftadır bağlantım zayıf, 100 Mbit olan bağlantı 20Mbit olarak çıkıyor testlerde ayrıca online oyunlarda drop ve paket loss yaşıyorum devamlı, müşteri hizmetleri ile iletişim kurdum, umarım çözülür sorun...

  • street_catt kullanıcısına yanıt

    Merhabalar:


    Değerli müşterimiz hattınızı inceleyebilmem için özel mesaj üzerinden abonelik bilgilerinizi paylaşır mısınız bu konuda sizlere yardımcı olmak isteriz.


    İyi günler dileriz.

  • vay arkadaş yazlıkta kullanmak için 5-6 aylık bir internet bakayım dedim dünden beri hangi issye baksam sorun var.nasıl olacak ne yapacam bilmiyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 279280281282283
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.