Şimdi Ara

Gıbırnet (Ana Konu) (118. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
10.052
Cevap
147
Favori
653.247
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
58 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 116117118119120
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • isyancı2 İ kullanıcısına yanıt
    Hmm. Benim bir ay oldu Gıbıra geçeli aşağı yukarı 24 temmuz gibi geçmiştim o aralar da Türknet için fatura ödeme son günüm ayın 21'iymiş şimdi baktım. Temmuz ayının başındaki faturam ödenmiş Ağustos içinse 1 lira bir fatura çıkmış o da ödendi diyor. Sizin hesabınızla bir haftalık alacağım var gibi duruyor ama sağlık olsun destek kaydı sistemine tekrar bulaşmak istemiyorum.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ismailkahveci

    Mesaj silindi.
    Hocam çok dert yapmayın çözülür. Bende kilit yoktu önceden Gıbırnet'e geçtikten sonra bir ara kendiliğinden kilit oldu 88 üzerine snr düşürsem bile çıkmıyordu, buradaki firma yetkilisine mesaj attım ardından bugün baktığımda düzelmiş buldum. Sizde benzer bir yol izlersiniz. Ben ayrıca telefonda 102400 ve 99999 olayını izah etmeye çalıştım ama asıl altyapı TT ait olduğundan nüksedebilir diye düşünüyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Toygar87 -- 24 Ağustos 2020; 0:33:46 >
    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Schi20phrene kullanıcısına yanıt
    Gibirnet inden sizden sonra yazan arkadaşa cevap vermesine rağmen niye size cevap vermemiş

    Ayrıca nasıl bir firmanın müşteri temsilcisi büyük harflerle diğer bir şekilde bağırarak konuşabiliyor parayı ben almıyorum falan ne demek böyle bir hitap şekli mi var

    Arkadaşlar bu sorun çözülene kadar daha, dikkatli davranın lütfen yani yarın bilerek sorun çıkarıp ikide bir 30 tl para alirsalar ne yapacak bu arkadaşlar

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar rica etsem şu 2 ip ye tracert testi yapıp özelden ss atabilir misiniz?
    tracert 104.18.54.208
    tracert 172.67.171.80

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Proprietor P kullanıcısına yanıt
    Benim konuşmayı paylaşma sebebim firmayı kötülemek değildi. Firma daha yeni raylarına oturuyor bunu gözlemleyebiliyoruz bu tarz aksilikler her sektörde olabilir benim amacım temsilci olarak konuşan kişinin doğru seçilmediğini göstermek ve firmanın yaşananlar ile ders çıkarıp kendini geliştirmesini sağlamaktı. Yeni bir firma ve bu tarz firmaların gelişmesini rekabet ortamı oluşması için en çok ben isterim hatta geçiş yaptığımdan beri sizde görebilirsiniz mesajlarımdan herkese övgüyle bahsedip tavsiye de ettim çünkü bu gereksiz dslam sorunu dışında bir sıkıntı yaşamadım ve şuana dek memnunum.

    Bu whatsapp olayı dışında aynı mesajı dh üzerinden de Gıbırnet üyeliğine gönderdim dh üzerinden yanıt bile verilmedi bu da aklıma direkt olarak wp ile dh yi aynı kişi kontrol ediyor düşüncesi doğurdu.

    Hafta içi, deneyimlediğim kadarıyla, çok daha profesyonel bir ekip iletişim kanallarında aktif oluyor bende sıkıntıyı onlarla görüşmeyi bekliyorum.

    Unutmasınlar ki bu sorunlar biz daha yeni müşterileriz ve gelecek onlarca kişide daha nüksedecektir. Yolun başındayken çözüm yolunu bulmaları çok daha yararlarına olacaktır. Belki bu mesajlarımıza çalışanlar kızacaktır ama firmanın tepe noktası eminim zararlarına konuşmadığımızı farkedecektir zaten kendisini r10 üzerinden de takip ediyorum network, server, web tasarım üzerine uzman ve girişken biri. Umarım bir an önce sorunlara kalıcı çözümler getirebilirler ve yüksek memnuniyet oranıyla çok daha büyük bir firma haline gelirler.




  • Gökkubbe G kullanıcısına yanıt
    Abonelik kararı aşamasında bu şekilde diyaloglar kafa karıştırıyor. Bir tarafta taahhüt ettiği hızı ancak gece birkaç saat veren mevcut ISS' imiz, bir tarafta şimdiye kadar hiç yaşanmamış bir olay olan Türk Telekomun arıza müdahalesinde 30 TL talep! etmesi karmaşıklığı. Ayrıca söz konusu tutar talep ediliyor olsaydı sanırım birçoğumuz fatura tutarından fazla ekstra 30 TL öderdik gibi geliyor. Yetkili bir kişiden mantıklı bir cevap almanızı bekliyor olacağız.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Proprietor

    Gibirnet inden sizden sonra yazan arkadaşa cevap vermesine rağmen niye size cevap vermemiş

    Ayrıca nasıl bir firmanın müşteri temsilcisi büyük harflerle diğer bir şekilde bağırarak konuşabiliyor parayı ben almıyorum falan ne demek böyle bir hitap şekli mi var

    Arkadaşlar bu sorun çözülene kadar daha, dikkatli davranın lütfen yani yarın bilerek sorun çıkarıp ikide bir 30 tl para alirsalar ne yapacak bu arkadaşlar
    Ben de şaşırdım açıkçası
    Bu arada belirteyim ki amacım burada fitne çıkartmak değil , Bir müşteri olarak (Hala Türk telekom ekipleri gelip kurulum yapmadılar ne zaman gelecekleri hakkında en ufak bir bilgim yok (Benim düşüncem şu yönde Gıbırnet Türk telekom altyapısını kullandığı için ve yüksek hızları daha Uyguna kullanıcılarla buluşturduğu için müşteriyi yıldırma politikası uyguluyor kuruluma gelmemekle yasal süreç olan yedi günün yedinci günü gelecek diye düşünüyorum,Bu benim kendi şahsi düşüncem)
    Olası bir benden kaynaklanmayan arıza da teknik ekip Geldiğinde herhangi bir ücret talep ederse o ay zarfı içinde aboneliğimi iptal ettirdim ve daha yüksek fiyatlı olmasına rağmen tekrardan süper online geçerim .
    WhatsApp yazışması benim de dikkatimi çekti büyük harflerle yazılması hoş değil
    Şöyle bir durumu da sizlerle aktarayım benim bulunduğum lokasyon ve oturduğum sitede fiber altyapısı olarak hem Türk telekom hemde süper online var ve ben iki firmayı da kullandım hız konusunda herhangi bir sıkıntı yaşamadım
    Nasip olur kurulum yapılırsa ben size genel paylaşımları sizlerin de fikir almanız adına paylaşacağım bir kullanıcı ve müşteri olarak
    Bir yandan da firmaya da çok yüklenmemek gerekiyor biz kullanıcılar olarak bazı olumsuzlukları göz önünde bulundura rock bu firmayı tercih ettik
    Örneğin ben 100 megabitlik fiber internet abonesi oldum 85 TL ek olarak 10 TL’de modem kiralama toplamda 95 TL
    Ama diğer büyük iki firmanın 100 Mb internetleri kat ve kat daha pahalı bu fiyattan
    Hal böyle olunca Türkçeyle com alt yapısını kullanmasına rağmen doğal olarak Türk telekoma rakip bir firma ve yasal olarak biz kullanıcıları yıldırma politikası uygulayacaklar ve bizim arızalarımızı pek sallamıycaklar yasal süreci aleyhimizde kullanacaklarını düşünüyorum
    Tabi benim beklentim kendimi baz alarak söylüyorum şu yönde
    Yukarıda da dediğim gibi daha önce Türk telekom ve süper online’ın 100 megabitlik fiber internet paketlerini kullandım ikisinde de hızlı ve teknik olarak hiçbir sıkıntı yaşamadım
    Aynı hızı sorunsuzca daha uygun fiyatla alacağımı düşünerek tercih ettim(Bazı sıkıntılar yaşayacağımı düşünerek umarım yaşamam)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Merhabalar :


    Arıza kaydında arıza telekom ve alt yapı kaynaklıysa (DSLAM, kablo sorunu vb. ) herhangi bir ücret talep etmiyoruz fakat açmış olduğumuz arıza kaydı müşteri kaynaklı (WIFI ve modem sorunu) ise arıza ücreti (30TL vergiler dahil) talep edilebilecektir.


    İyi günler dileriz :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: << PriSonerS >>

    Arkadaşlar rica etsem şu 2 ip ye tracert testi yapıp özelden ss atabilir misiniz?
    tracert 104.18.54.208
    tracert 172.67.171.80

    Tracing route to 104.18.54.208 over a maximum of 30 hops

    1 <1 ms <1 ms <1 ms VOIP [12.0.0.1]
    2 12 ms 11 ms 11 ms 100.127.254.1
    3 12 ms 11 ms 12 ms 10.255.0.25
    4 * * * Request timed out.
    5 12 ms 11 ms 12 ms 10.0.255.1
    6 12 ms 12 ms 12 ms hu0-7-0-0.rcr21.ist01.atlas.cogentco.com [204.68.252.142]
    7 27 ms 27 ms 27 ms be3666.ccr31.buh01.atlas.cogentco.com [130.117.3.205]
    8 28 ms 27 ms 49 ms 149.6.50.74
    9 27 ms 27 ms 27 ms 104.18.54.208




    Tracing route to 172.67.171.80 over a maximum of 30 hops

    1 <1 ms <1 ms <1 ms VOIP [12.0.0.1]
    2 12 ms 12 ms 11 ms 100.127.254.1
    3 12 ms 11 ms 11 ms 10.255.0.25
    4 * * * Request timed out.
    5 12 ms 12 ms 11 ms reverse.comnetnetwork.com [46.31.76.13]
    6 13 ms 12 ms 12 ms reverse.comnetnetwork.com [46.31.76.17]
    7 * * * Request timed out.
    8 * * * Request timed out.
    9 * * * Request timed out.
    10 71 ms 71 ms 70 ms 172.67.171.80


    Buyrun hocam



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi imate -- 24 Ağustos 2020; 11:3:22 >




  • Schi20phrene kullanıcısına yanıt
    ttnet yetkilileri müşteri toplamak için başka firmaların müşterilerini firmadan soğutmak adına türlü türlü iğrençlikler yapıyorlar mesala size de banada 7 gün sonunda belki gelecek bak belki geçen turknetteyken haftalar sonra biri geldi ne yaptıysa bina kutsundaki hattıma o gün internetim kesildi daha sonra tamir için gelen olmadı kimse virüs bahane etmesin teknik elemanlar avmlerin içine sokmuyoruz bina dışındaki hat kutusunu tamir etmesini istiyorsun sıfır insan :D ama virüs bahane yersen ! düğün serbest avm serbest cafeler serbest yani sonuç belli dediğiniz gibi yıldırma soğutma politikası uyguluyorlar bunun içinde sağlam bir kitle cimere twitterda şikayetlerini dile getirmelidir ki bu adi sistem sonlansın
  • imate kullanıcısına yanıt
    Teşekkür ederim.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Bugün Gibirnete geçiş işlemim yapıldı. Paketim 100 mbps. Sıfır kurulum yaptırdım. Bina sıfır ( eski ek kablolar vs yok ), Modemim yeni ( Keenetic Omni Dsl ), Santral dolabına uzaklığım 118 mt. Bağlantı öncesi yaptığım testlerde maksimum 80 mbps hız alacabileceğim yazıyordu sitelerde.Bağlantı sonrası yaptığım testlerde ortalama 60mbps cıkmakta test sonuclarım. Bu kadar kayıp normalmi acaba pek bilgim yokta arkadaslar. Not: Testi modemin 30 cm yanından laptop ile wifi den baglanarak yapıyorum.
    www.nperf.com
    nPerf sonucum - Sonucunuz (3273230656678461) - nPerf.com
    https://www.nperf.com/tr/r/3273230656678461-oOMGfqCO


    Gıbırnet (Ana Konu)




  • Wi-Fi ile normal aldığınız hız, aldığınız modem Wi-Fi de en fazla o kadar destekliyor kablolu ile deneyin tam hız alırsınız



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi isyancı2 -- 24 Ağustos 2020; 11:53:59 >
    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: GIBIRNET

    Merhabalar :


    Arıza kaydında arıza telekom ve alt yapı kaynaklıysa (DSLAM, kablo sorunu vb. ) herhangi bir ücret talep etmiyoruz fakat açmış olduğumuz arıza kaydı müşteri kaynaklı (WIFI ve modem sorunu) ise arıza ücreti (30TL vergiler dahil) talep edilebilecektir.


    İyi günler dileriz :)
    Merhaba Ahmet Bey, şuan ki mh konuşmasında öğrendiğim kadarıyla firma sahibi sizsiniz, İstanbulda ikamet ediyorsunuz ve bu son bilgilendirme mesajınıda foruma siz göndermişsiniz.

    Saat 11.41'de müşteri hizmetlerinizi aradım, telefonu bir hanımefendi açtı ve dün whatsapp ile görüştüğüm kişi olduğunu söyledi. Tekrar bahsettiğiniz durumu ilettim ancak aldığım yanıt; ben Halim Bey ile konuyu görüştüm, kendisi burada ki en üst yetkilidir ve kendisi bu şekilde bir dönüş yaptı, ARIZA KAYDI İÇİN ÜCRET TALEP EDİYORUZ şeklindeki cevabını yineledi.

    Hanımefendiye imzaladığımız sözleşmenin 3.3 maddesini (3.3 Aboneden kaynaklanmayan tüm bakım ve onarım sorumluluğu abonelik süresince işletmeciye ait olup abone tarafından herhangi bir ücret ödenmeyecektir.) okumasını rica ettim ancak bu durumun kişisel olmadığını Halim Bey'in bu şekilde kendisine bilgi verdiğini savunarak hatta beklemem gerektiğini beni Halim Bey ile görüştüreceğini söyleyerek bekledim, 8,9 dk kadar bekledikten sonra hat kesildi.

    Son görüşmemde meydana gelen durum budur. Firma içi iletişimde büyük bir sıkıntı olduğu ve kendi sözleşmenizin maddelerine bile ne yazık ki hakim olmayan üst düzey personeliniz mevcuttur.

    Bir an önce bu sıkıntıyı çözmeniz temennisiyle, iyi çalışmalar.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Menalos

    Bugün Gibirnete geçiş işlemim yapıldı. Paketim 100 mbps. Sıfır kurulum yaptırdım. Bina sıfır ( eski ek kablolar vs yok ), Modemim yeni ( Keenetic Omni Dsl ), Santral dolabına uzaklığım 118 mt. Bağlantı öncesi yaptığım testlerde maksimum 80 mbps hız alacabileceğim yazıyordu sitelerde.Bağlantı sonrası yaptığım testlerde ortalama 60mbps cıkmakta test sonuclarım. Bu kadar kayıp normalmi acaba pek bilgim yokta arkadaslar. Not: Testi modemin 30 cm yanından laptop ile wifi den baglanarak yapıyorum.
    https://www.nperf.com/tr/r/3273230656678461-oOMGfqCO

    Aynı modemi kullanıyorum 2.4ghz kapasitesi gereği hız değişken olabiliyor bazen 40 bazen 50, en iyi 60 görüyorum modelden bağımsız. Aynı hat kablolu da 88 görebiliyor 5hgz olmadıkça kabloludan testinizi yapınız. Kablosuz da aynı hızları yakın mesafeden almak için en az 5ghz wifi şart.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >




  • Gökkubbe G kullanıcısına yanıt
    abowwwww iyi başlangıç olmadı firma yeni olabilir ama şirket sahibi bile kendi koyduğu kurallara sadık kalmıyorsa ilerde bize sıkıntı çıkarır gibi bu şirket o bayanlarda sıkıntı var bu forumdaki kişi farklı söylüyor o bayanlar farklı söylüyor şirket içinde elemanlar arasında bilgi paylaşımı yok teknik arıza ayrı olmalı iade işlemleri için ayrı olmalı yani ve en büyük eksiklik tabiki EĞİTİM bu çalışanlar bir kelime öğrenmeden işe alınmışlar sıkıntı burada eğitim alınmalı öyle dur patrona sorim size dönüş yaparım dememeli ve kasti olarak sizi bekletmesi de büyük ayıptır bu bayanlar baya sorunlu banada hangi şirket olursa olsun teknoloji konusunda bayanlarda sıkıntı var yaşadığım için biliyorum bu cahilliklerini önlemezler ise büyük kayıp yaşarlar yani başladığı gibi biter buda bizler için onlar içinda çok kötü bir durum söz konusu kablo yanar yeni kablo için ücret isteyebilir modem yanar modem için ücret isteyebilir ama hız kilidinin kaldırılması veya normal arıza kaydı için ücret isteyemez bu suçtur kendi koyduğu sözleşmeye de sadık kalınmıyorsa :S




  • Salı gününden beri bekliyoruz gelen giden hala yok

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Mh tarafından arandım yine hanımefendi karşıladı, hat kesilmiş özür dileriz vs. yine aynı konuya değindik yine arıza kaydında ücret hususunda diretti neyse whatsapp a bakar mısınız Ahmet Bey'in foruma yazdığı yazıyı atıyorum diyerek gönderdim. Hmmmm dedi, Halim Bey'e verdi telefonu.

    Halim Bey sizin için arıza kaydı açacağım ücretini cebimden karşılayarak dedi. Ama zaten benden kaynaklı bir sıkıntı yok ücret talebinin yanlış olduğunu kabul ettiremedim neyse Halim Bey'in söylediğine göre arıza kaydı büyük ihtimal olumsuz sonuçlanırmış buradaki konuya da büyük harflerle dslam kilidi için bir şey yapamıyoruz şeklinde de yazı yazdıracakmış.

    Edit: Arıza kaydı açılmış whatsapp üzerinden ekran görüntüsünü gönderdiler.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Gökkubbe -- 24 Ağustos 2020; 12:37:31 >
  • marmara bölgesinde yaşayan arkadaşlar tracert riot.de ye tracert atabilirmisiniz?
  • 
Sayfa: önceki 116117118119120
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.