Şimdi Ara

Geyik Testi! Almanlar Dökülüyor Mercedes- Benz E Coupe (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
54
Cevap
1
Favori
2.713
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
7 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • froster2006 kullanıcısına yanıt
    Acaba benim yazmam mi anlaşılmaktadır, yoksa baska bir sorun mu var bilemedim.



    "Bu test sayesinde ESP standart oldu" tam tipik türk mantığı.





    Mercedes ESP'i üretmeyi gelistirmeyi öngörmüş, dur demis "techVald kurumu bir baksin bakalim, takla atti ise A Serisine koyariz" mi demis ?



    Komik olmayin lutfen,sadece bu test ile Mercedes'in ESP standartizasyonunu birbirine baglamak, komedi olur ancak.



    Cevap vermeden once bir okuyun isterseniz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • zotacing kullanıcısına yanıt
    Citroen candır, bozulmadığı surece.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi NextMove -- 16 Mart 2018; 22:30:11 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • zotacing kullanıcısına yanıt
    Evet, hydropnomatic harika ama ne yazik ki ulkemizde bakimlari duzgun yapilmiyor ve cogu sorun yasiyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: doblocu_


    quote:

    Orijinalden alıntı: Gediklii

    bu teste fazla anlam yüklememek lazım.

    Aynen. Alman tankı sonuçta. Civic videosunu da sırayla izlemenizi tavsiye ederim.

    bu kanaldaki testlerin çoğunu izledim

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • NextMove kullanıcısına yanıt
    Yalniz o kukalar araclarin genisligine gore belirleniyor yanlisiniz var ispanyolca olunca pek anlasilmiyor ama aciklamali bi video var

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kedi uzanamayacagi ciğere mındar dermiş.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: zotacing


    quote:

    Orijinalden alıntı: Twsbi580

    quote:

    Orijinalden alıntı: MeGaDave06

    Sadece bi tane km/h değerinde 3. yuvaya giremedi diye tüm almanlar dökülüyor demekte ciddi güzel bi kafa ister . Hayır bide bahsi geçen araba mercedesken diğer alman otomobil firmalarınıda içine katıp hepsine çamur atmakta ayrı bi komik serzeniş olmuş



    O testlerin çoğunda şoför hatası olabilir bilerek kötü gösterme çabası olabilir anlık refleks gösterememe olabilir hiçbirini bilemeyiz. Aynı araçla ben gerçekleştirsem o parkuru belki ben dönücem ? İllaha 77 kmde dönemedi diye 100 kerede denese o şeride giremeyecek diye bi yargıdada bulunamayız. Kısacası bi video ile arabanın yol tutuşu bu diyip ona göre kalıp basmak, fikir sahibi olmak, bayiye gidip almaya/almamaya karar vermek zaten başlı başına yargısız infaz olur . 2006 model teneke bir fiat kullanıyorum aracımdan inip o araca binmeye başlıyor olsam asfaltta sanki lastikler değilde pençelerini geçirmiş bi panter gidiyormuş gibi hissederim. Şimdi buna bakıp "ehhh benim arabamdan çokta farkı yokmuş" desem beni linç ederler burda

    Ayni sonucu Citroën yapsa herkes burada kötülerdi. Arabaya gore konuşma yapmayalım bence o kadar paraya ortalama performans gostermis iste. Daha ucuz fiyattaki arabalar örnegin opel grandland o begenilmeyen PSA altyapisiyla ve o kadar yuksek olmasina ragmen daha iyi performans gostermisti. Ayrica başlık sacma katılıyorum ona bir sey diyemem.

    Citroén özellikle eski modelleri BMW-Ford ile Dünya'nın en iyi yol tutan araç markaları arasındadır.

    ''Citroén yapsa'' lafınızı kınıyorum.

    Hidropnömatik süspansiyonun atası ve Mercedes'in Magic Body Control sisteminin atasını Citroén üretip vermiştir 80'li yıllarda Mercedes'e mesela.

    Haklısınız ben sadece ulkemizdeki algi yüzünden o örneği verdim ayrica yeni Citroën arabalar eskisi gibi değil saçma sapan tasarimlarla genc kesime hitap eden araba olup çıktı Citroën yeni DS ler guzel ama ayrıca forumun bu kadar kalitesi düşmüşken kim bilecek hidropömatik süspansiyonu millet gidip arizalarini düşünüyor ayrica Citroën'i hidropömatik süspansiyon uretimini durduğu icin kınıyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-F2673E0F4 -- 16 Mart 2018; 23:42:14 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Isterse takla atsin bayila bayila bineriz hepimiz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Polestar191 P kullanıcısına yanıt
    Dogrudur, Kuka genisligi sadece bir faktor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: otobilge

    Hocam ilahi yani adamlar neden bilerek kötü göstersin araçlar kaç defa teste giriyor ve en iyisini veriyorlar Mercedes gibi büyük bir markaya yakışmamış araç 2 kapı ve sport kabullenmek gerekiyor herşey ortada yani

    Sonuç gayet iyi, böyle bir konu açman gereksiz olmuş. Hangi rakibinden çok daha kötü sonuç almış E Coupé?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar kimse bu teste saçma bir test demesin..

    Bundan yıllar önce 2000 başlarında ben Renault 18 yolcu koltuğunda oturuyordum.

    Bu manevranın aynısını önümüze düşen bir stepne yüzünden yapmak zorunda kaldık ve epey bir adrenalin patlaması yaşadık..

    Önünüzde kapağı düşmüş rögar çukuru olur, ne bileyim yarım bırakılmış asfalt çalışması yapılan yolda bir obje, patlamış kamyon lastiği öndekinden bir şey düşer, karşı şeritten kamyondan bir şey fırlar!

    Bunların bir sürü örneği yaşandı o yüzden göz önünde bulundurun.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: MeGaDave06

    Sadece bi tane km/h değerinde 3. yuvaya giremedi diye tüm almanlar dökülüyor demekte ciddi güzel bi kafa ister . Hayır bide bahsi geçen araba mercedesken diğer alman otomobil firmalarınıda içine katıp hepsine çamur atmakta ayrı bi komik serzeniş olmuş



    O testlerin çoğunda şoför hatası olabilir bilerek kötü gösterme çabası olabilir anlık refleks gösterememe olabilir hiçbirini bilemeyiz. Aynı araçla ben gerçekleştirsem o parkuru belki ben dönücem ? İllaha 77 kmde dönemedi diye 100 kerede denese o şeride giremeyecek diye bi yargıdada bulunamayız. Kısacası bi video ile arabanın yol tutuşu bu diyip ona göre kalıp basmak, fikir sahibi olmak, bayiye gidip almaya/almamaya karar vermek zaten başlı başına yargısız infaz olur . 2006 model teneke bir fiat kullanıyorum aracımdan inip o araca binmeye başlıyor olsam asfaltta sanki lastikler değilde pençelerini geçirmiş bi panter gidiyormuş gibi hissederim. Şimdi buna bakıp "ehhh benim arabamdan çokta farkı yokmuş" desem beni linç ederler burda

    O son harekette direksiyon çevrili olmasına rağmen araç önden kaymaya başlıyor. Kesinlikle yola tutunmuyor. Pilotaj hatası yok. Ağırçekimde izlerseniz pilotun gerekli hareketi yaptığını ama aracın yönlenmediğini görürsünüz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Yıldıza yakışmamış. Bir üstteki arkadaşın mesajına katılıyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bu testte mercedes giremedi o labuta ama araçda sallanma yok diğer markalara bakmanı tavsiye ederim tek tekeri havada rövaşata atan markalar var.
  • gerçek mercedes

  • Eskiden bende geyik testlerine çok ehemmiyet verirdim, taki forumun ve otomobil dünyasınin duayyen ismi senersongur üstadın bu konudaki yorumunu okuyana kadar,
    üstad bir yazısında;

    Ülkemizde geyik testlerinin geçerliliğinin olmadığından çünkü Türkiye'de geyik bulunmadığından bahsetmişti, o gün bu gündür geyik testi benim için bitmiştir.



    Tavsiyem sizde bu testleri fazla kaale almayin



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi otomobilci_x -- 17 Mart 2018; 11:44:42 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • kaza testleri pasif güvenlik seviyesini ölçer.ancak yol tutuş, manevra kabiliyeti, fren gücü gibi etkenler aktif güvenliği arttırır veya azaltır.insanlar hep kaza olduktan sonrasını bilir olmadan önce hangi kazanın hangi araç tarafından engellendiğini ölçmenin bir yolu yok.benzer şartlarda 5 yıldızlı bir araç kaza yapabilir veya 3 yıldızlı bir araç kazadan kurtulabilir.
    mercedes a serisine esp koyup durumu kurtarmasaydı aracı piyasadan çekmek zorunda kalacaktı.
  • 1. Öncelikle bu test yol tutuş testi değil. Bu test esp testi.
    2. Test euroncap taki gibi robotla yapılmıyor. Altta linki var robotla yapılan çok daha objektif. Pilotajın mili saniyeleri bile farklı sonca sebep verir.
    https://www.youtube.com/watch?v=x6Ms1yVnWTk
    3. Her araçta farklı marka, farklı ebat ve farklı kalitede lastik mevcut bu da sonuca etki edebilecek bir durum.
    4. Test esp testi olduğu için bazı araçların esp geç devreye girmesi aracın parkur dışına çıkmasına sebep oluyor. Mesela 75 ile parkuru geçen bir araçla, 80 ile geçen bir aracı daha uzun bir parkura 100 ile soksanız 75 ile geçenin de esp hızlı tepki vereceği için oda benzer, hatta 80 ile geçenden daha iyi sonuç alabilir.
    5. Crossover ve suvların büyük kısmı çok başarılı gözüküyor. Çünkü üreticiler yüksek yapı ve devrilme eğilimine karşı esp eşiklerini çok aşağıya çekiyor.

    Sonuç olarak bu test bir fikir verebilir mi evet. Bence yeterince objektif değil. Ayrıca üreticiler bazı modellerde sürüş zevkini törpülememek için esp'nin geç devreye girmesini istiyorlar. Bu da nispeten düşük hızlarda espnin geç tepki vermesine sebep olabiliyor. Bu aracı daha farklı bir parkurda 90 km hızla test etsek esp daha erken müdahale edecektir ve belkide bu parkuru 80 ile geçen bir çok modelden daha iyi sonuç alacaktır.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: NextMove

    Acaba benim yazmam mi anlaşılmaktadır, yoksa baska bir sorun mu var bilemedim.



    "Bu test sayesinde ESP standart oldu" tam tipik türk mantığı.





    Mercedes ESP'i üretmeyi gelistirmeyi öngörmüş, dur demis "techVald kurumu bir baksin bakalim, takla atti ise A Serisine koyariz" mi demis ?



    Komik olmayin lutfen,sadece bu test ile Mercedes'in ESP standartizasyonunu birbirine baglamak, komedi olur ancak.



    Cevap vermeden once bir okuyun isterseniz.

    Turk mantigi olarak belirtmissiniz yazilani,benim turk oldugumu nereden cikardiniz, biliyorsunuz.

    Sizin degiminizle turk mantigi ve benim degimimle yorumu bir kac mesaj altta yazdiginiz"CITROEN CANDIR" cevabiniz,bu kadar acik.

    Gonlunuzu ferah tutun bu arada ,o gunleri yasadim ve olaylarin nasil gelistiginizde biliyorum.Olcek ekonimisinde uretime gecirilmeyi dusunulmeyen esp top modelden en alt modele bir anda atladi bu testin ortaya cikardigi acigin herkes tarafindan gorulmesi sayesinde.

    Kim komikmis kim degilmis o gunleri yasayan yetkin kisiler verir ancak.

    Iyi forumlar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • froster2006 kullanıcısına yanıt
    Hala neyi tartışıyoruz ? Siz araba alirken Geyik testi sonuçlarına göre hizlarini sıralayıp öyle alirsiniz.
    Yok o günleri yaşadım, yok Turk degilim, yok gördüm falan bu seviyeye inmeye gerek yok. İroni nedir? Once bunu bir öğrenmek gerek.

    İyi Okumalar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi NextMove -- 17 Mart 2018; 13:55:43 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.