Şimdi Ara

Geyik Testi! Almanlar Dökülüyor Mercedes- Benz E Coupe (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
55
Cevap
1
Favori
2.713
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
7 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Gediklii


    quote:

    Orijinalden alıntı: doblocu_


    quote:

    Orijinalden alıntı: Gediklii

    bu teste fazla anlam yüklememek lazım.

    Aynen. Alman tankı sonuçta. Civic videosunu da sırayla izlemenizi tavsiye ederim.

    bu kanaldaki testlerin çoğunu izledim

    Hocam eğerki Focus'tan Fiesta'ya geçtiğinde aradaki farkı hissedemiyorsan diyecek lafım yok. Bir arabanın ne mal olduğunu anlamak için rallici olmaya gerek yok biraz sürünce anlaşılıyor zaten.



    Eğer olay lastikle bitiyor olsaydı Fiorinoya daha iyi bir lastik taktığımda Focus gibi gitmesi lazım değil mi? Gitmiyorsa bu da arabanın altyapısının zayıf olduğunu gösterir. Arabanın şasisi amortisör sistemi iyiyse lastik farkını tolere eder. Edemiyorsa ve bir lastiğe bakıyorsa yol tutuşu o arabanın altyapısı dandiktir. Şekil 1A da görüldüğü gibi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: doblocu_


    quote:

    Orijinalden alıntı: Gediklii


    quote:

    Orijinalden alıntı: doblocu_


    quote:

    Orijinalden alıntı: Gediklii

    bu teste fazla anlam yüklememek lazım.

    Aynen. Alman tankı sonuçta. Civic videosunu da sırayla izlemenizi tavsiye ederim.

    bu kanaldaki testlerin çoğunu izledim

    Hocam eğerki Focus'tan Fiesta'ya geçtiğinde aradaki farkı hissedemiyorsan diyecek lafım yok. Bir arabanın ne mal olduğunu anlamak için rallici olmaya gerek yok biraz sürünce anlaşılıyor zaten.



    Eğer olay lastikle bitiyor olsaydı Fiorinoya daha iyi bir lastik taktığımda Focus gibi gitmesi lazım değil mi? Gitmiyorsa bu da arabanın altyapısının zayıf olduğunu gösterir. Arabanın şasisi amortisör sistemi iyiyse lastik farkını tolere eder. Edemiyorsa ve bir lastiğe bakıyorsa yol tutuşu o arabanın altyapısı dandiktir. Şekil 1A da görüldüğü gibi

    ben araçlar arasında fark yok vs demedim ki

    ancak yol tutuş anlamında sadece bu testi referans almak bence yeterli değil. demek istediğim bu. elbette fikir veriyor ancak yol tutuşu etkileyen bir sürü etken var. hava sıcaklığı bile çok önemli bir faktör. bu testte iyi derece alan araçlara saygı duymakla birlikte düşücüm bu yönde

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Gediklii


    quote:

    Orijinalden alıntı: doblocu_


    quote:

    Orijinalden alıntı: Gediklii


    quote:

    Orijinalden alıntı: doblocu_


    quote:

    Orijinalden alıntı: Gediklii

    bu teste fazla anlam yüklememek lazım.

    Aynen. Alman tankı sonuçta. Civic videosunu da sırayla izlemenizi tavsiye ederim.

    bu kanaldaki testlerin çoğunu izledim

    Hocam eğerki Focus'tan Fiesta'ya geçtiğinde aradaki farkı hissedemiyorsan diyecek lafım yok. Bir arabanın ne mal olduğunu anlamak için rallici olmaya gerek yok biraz sürünce anlaşılıyor zaten.



    Eğer olay lastikle bitiyor olsaydı Fiorinoya daha iyi bir lastik taktığımda Focus gibi gitmesi lazım değil mi? Gitmiyorsa bu da arabanın altyapısının zayıf olduğunu gösterir. Arabanın şasisi amortisör sistemi iyiyse lastik farkını tolere eder. Edemiyorsa ve bir lastiğe bakıyorsa yol tutuşu o arabanın altyapısı dandiktir. Şekil 1A da görüldüğü gibi

    ben araçlar arasında fark yok vs demedim ki

    ancak yol tutuş anlamında sadece bu testi referans almak bence yeterli değil. demek istediğim bu. elbette fikir veriyor ancak yol tutuşu etkileyen bir sürü etken var. hava sıcaklığı bile çok önemli bir faktör. bu testte iyi derece alan araçlara saygı duymakla birlikte düşücüm bu yönde

    Elbette referans almak için yeterli değil ama iyi bir araba her koşulda iyi olur. (Focusu alıp tarlaya sokmaktan bahsetmiyorum tabi )



    Hava durumu

    Hava sıcaklığı

    Balata ısısı

    Disk ısısı

    Hidrolik durumu

    Lastiklerin durumu

    Basınç değeri

    Trafik durumu

    Rüzgar durumu

    Yol şartları

    Yolun eğimi ve viraj açıları



    Uygun olduktan sonra benim 0 elektronik kontrollü Doblo'mda çok rahat 170-180 seyahat ediyor ama bu kadar maddeyi sürekli kontrol etmem lazım.



    Şahsen bir mercedes'e 10 linea parası döktükten sonra ben bunları düşünmek istemem. Arabanın bunları yapması lazım. Hani alman mühendisliği, terliğin mersedesi deniyor ya, bunları düşünerek kullanacaksam kendi şoförlüğümü konuşturacaksam bu arabadaki mühendislik nerede?



    Elbette referans kabul edelim demiyorum ama ufak sapmalar 1 koni filan araçların arasında kabul edilir de seat arona, Jeep Cherokee'nin yada bu aracın yetersiz olduğu gerçegini değiştirmiyor. Aynı pistte testi tamamlayan Ford'lar Civic'ler varken bu arabaların tamamlayamıyor oluşu birşeyler ifade etmeli.



    Görünen köy klavuz istemez derler ya, bir Civic sorunsuz geçerken bir mercedes aynı süratlerde böyle davranıyorsa şahsen düşüneceğim şu olur;



    X model iyi ki bu testi de sorunsuz tamamlamış.

    Y modeli iyi değilmiş ki bu testi tamamlayamamış.



    Mercedes te kullanmıyorum Civic'te kullanmıyorum aronamda yok. Cherokee'm hiç yok. Kendi yorumum bu şekilde.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: doblocu_


    quote:

    Orijinalden alıntı: Gediklii


    quote:

    Orijinalden alıntı: doblocu_


    quote:

    Orijinalden alıntı: Gediklii


    quote:

    Orijinalden alıntı: doblocu_


    quote:

    Orijinalden alıntı: Gediklii

    bu teste fazla anlam yüklememek lazım.

    Aynen. Alman tankı sonuçta. Civic videosunu da sırayla izlemenizi tavsiye ederim.

    bu kanaldaki testlerin çoğunu izledim

    Hocam eğerki Focus'tan Fiesta'ya geçtiğinde aradaki farkı hissedemiyorsan diyecek lafım yok. Bir arabanın ne mal olduğunu anlamak için rallici olmaya gerek yok biraz sürünce anlaşılıyor zaten.



    Eğer olay lastikle bitiyor olsaydı Fiorinoya daha iyi bir lastik taktığımda Focus gibi gitmesi lazım değil mi? Gitmiyorsa bu da arabanın altyapısının zayıf olduğunu gösterir. Arabanın şasisi amortisör sistemi iyiyse lastik farkını tolere eder. Edemiyorsa ve bir lastiğe bakıyorsa yol tutuşu o arabanın altyapısı dandiktir. Şekil 1A da görüldüğü gibi

    ben araçlar arasında fark yok vs demedim ki

    ancak yol tutuş anlamında sadece bu testi referans almak bence yeterli değil. demek istediğim bu. elbette fikir veriyor ancak yol tutuşu etkileyen bir sürü etken var. hava sıcaklığı bile çok önemli bir faktör. bu testte iyi derece alan araçlara saygı duymakla birlikte düşücüm bu yönde

    Elbette referans almak için yeterli değil ama iyi bir araba her koşulda iyi olur. (Focusu alıp tarlaya sokmaktan bahsetmiyorum tabi )



    Hava durumu

    Hava sıcaklığı

    Balata ısısı

    Disk ısısı

    Hidrolik durumu

    Lastiklerin durumu

    Basınç değeri

    Trafik durumu

    Rüzgar durumu

    Yol şartları

    Yolun eğimi ve viraj açıları



    Uygun olduktan sonra benim 0 elektronik kontrollü Doblo'mda çok rahat 170-180 seyahat ediyor ama bu kadar maddeyi sürekli kontrol etmem lazım.



    Şahsen bir mercedes'e 10 linea parası döktükten sonra ben bunları düşünmek istemem. Arabanın bunları yapması lazım. Hani alman mühendisliği, terliğin mersedesi deniyor ya, bunları düşünerek kullanacaksam kendi şoförlüğümü konuşturacaksam bu arabadaki mühendislik nerede?



    Elbette referans kabul edelim demiyorum ama ufak sapmalar 1 koni filan araçların arasında kabul edilir de seat arona, Jeep Cherokee'nin yada bu aracın yetersiz olduğu gerçegini değiştirmiyor. Aynı pistte testi tamamlayan Ford'lar Civic'ler varken bu arabaların tamamlayamıyor oluşu birşeyler ifade etmeli.



    Görünen köy klavuz istemez derler ya, bir Civic sorunsuz geçerken bir mercedes aynı süratlerde böyle davranıyorsa şahsen düşüneceğim şu olur;



    X model iyi ki bu testi de sorunsuz tamamlamış.

    Y modeli iyi değilmiş ki bu testi tamamlayamamış.



    Mercedes te kullanmıyorum Civic'te kullanmıyorum aronamda yok. Cherokee'm hiç yok. Kendi yorumum bu şekilde.

    bu şartların uygun olmasından bahsetmiyorum. siz yanlış anladınız. tam olarak kusursuz bir test yapmak gerçekten zor çünkü tüm bu şartların teste sokulan bütün araçlar için aynı olması lazım. zaten belli başlı araçlar arasında öyle onlarca km fark olmuyor. bu küçük farkları daha iyi analiz etmek için eşit şartlar altında teste tabi tutmak lazım ama bu da çok zor. bu sebepten çok da anlam yüklememek lazım dedim. yoksa benim de kafamda belli bir fikir oluşturuyor. ancak sadece bu teste bakarak kesin fikir edinmek açısından şüphelerim var.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • Çok yazılmış çizilmiş ama elle tutulur fazla bir bilgi yok. Yeni gördüm konuyu hortlatacağım.

    Geyik testi aslına sadece geyikten kaçma testi değildir. Araçların ani ağırlık transferlerine ne kadar DENGELİ tepki verdiğini ölçen bir testtir. Araçların yol tutuşunu anlama konusunda büyük oranda fikir verir.

    Arkadaşlar lastik ebatı , ısısı , pistin ısını vs. demişler. bu testte bu parkur defalarca geçiliyor. aracın süspansiyon ayarları da lastiğin optimum ısıya ne kadar hızlı geldiği ile alakalıdır. o yüzden lastik ısılarının bir değişken olarak ele alınması saçmadır. lastiği uygun şekilde ısıtması gereken süspansiyon ayarlarıdır çünkü.

    Ayrıca ve en son olarak Citroen Xantia Activa 205/60 R15 ebatındaki dar taban geniş yanak lastikleriyle aldığı skor ile 245lik 255 lik lastikleri ve 30-35 lik yanakları 19-20 inç jant çapı olan semislick adı verilen yüksek performanslı yol lastikleriyle teste tabi tutulan araçların üzerinde ve ilk sırada yer almaktadır.

    Geyik Testi!  Almanlar Dökülüyor Mercedes- Benz E Coupe



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi AlperAkbilgi -- 6 Haziran 2018; 8:54:3 >




  • Basliga bak A-Haber bülteni gibi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Bmw 4 coupe. E coupe den daha iyi performansı var

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Diğer almanlar nerde peki dökülmüşler ya

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: skyrime2828





    Bmw 4 coupe. E coupe den daha iyi performansı var
    tek ortak noktaları coupe oluşları..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bu arada kukalarin genislikleri araclarin buyuklugune gire degisiyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Dusuk hizlardada kararli bir manevra yapamamis ki son denemedede hic yepki veremeyecek sekilde onden kaymis arac.

    Bu kadar yuksek boyutlu lastik jant kombinasyonuna ragmen durum kotu.

    Arakadaslar zannemmesinki bir iki yapiliyor bu manevra.Defalarca yapilip bir kaniya variliyor ve son yorumda oyle yapiliyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaş amma testi suçlamışsınız yok öyle oluyor yok hava 1 derece soğuktu yok lastikler 3 derece sıcaktı arkadaşım araba 77 km/h hızla ciddi şekilde önden kaymış milyon tane test var rakipleri kaymamış nedir yani anlamıyorum ki Mercedes maaş falan mı veriyor size, birileri de tutturmuş lastik lastik ben arabayı alınca bu test edilen lastikle gelmiyor mu arkadaşım senelerce ben bu lastikle kullanmayacak mıyım ? Lastik farkı lastik farkı diye söylenene kadar şunu düşünün o zaman diğer premium olmayan markalarda bu kadar iyi lastikler varken milyonluk mercedes neden koymuyor ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: otomobilci_x

    Eskiden bende geyik testlerine çok ehemmiyet verirdim, taki forumun ve otomobil dünyasınin duayyen ismi senersongur üstadın bu konudaki yorumunu okuyana kadar,
    üstad bir yazısında;

    Ülkemizde geyik testlerinin geçerliliğinin olmadığından çünkü Türkiye'de geyik bulunmadığından bahsetmişti, o gün bu gündür geyik testi benim için bitmiştir.



    Tavsiyem sizde bu testleri fazla kaale almayin
  • Son denemede amaaan e coupe yim ulen ben deyip koyvermiş

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.