Şimdi Ara

Genç Avantaj Yenilendi! 30 TL'ye 500 Dakika, 5000 SMS...

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir Kullanıcı, 2 Masaüstü Kullanıcı
876
Cevap
0
Favori
47.417
Tıklama
Tüm Forumlar >> Haberleşme >> Mobil Operatörler >> Vodafone >> Genç Avantaj Yenilendi! 30 TL'ye 500 Dakika, 5000 SMS...
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
  • Yarbay
    9966 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Noxco

    Kendi sorumu kendim yanıtlıyayım, belki lazım olan olur.

    Vodafone dan gelen mail

    İletmiş olduğunuz mailinize istinaden, hat yasal sahibinin 12 ile 25 yaş arası birinci derece akrabasını kullanıcı olarak gösterebildiğini (kullanıcı olarak gösterilecek kişinin TC kimlik numarasını bildirmeniz gerekmektedir.) ve tarifeden yararlanabildiğini de ayrıca paylaşmak isteriz.

    alt sınır 12 ise niye 15 yaşındaki kimliği kabul etmiyorlar?
    _____________________________
  • Yarbay
    14549 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: hardcrss

    quote:

    Orijinalden alıntı: Noxco

    Kendi sorumu kendim yanıtlıyayım, belki lazım olan olur.

    Vodafone dan gelen mail

    İletmiş olduğunuz mailinize istinaden, hat yasal sahibinin 12 ile 25 yaş arası birinci derece akrabasını kullanıcı olarak gösterebildiğini (kullanıcı olarak gösterilecek kişinin TC kimlik numarasını bildirmeniz gerekmektedir.) ve tarifeden yararlanabildiğini de ayrıca paylaşmak isteriz.

    alt sınır 12 ise niye 15 yaşındaki kimliği kabul etmiyorlar?

    Bende işte onu merkeze mail atarak sordum, az evvel yanıt gelmiş. Bulunduğum ilçedeki vodafone shop, 18 olmassa olmaz dedi. Yarın maili götürüp gözlerine sokacam artık.
    |
    |
    _____________________________




  • Yarbay
    2554 Mesaj
    *456#1116# yine çalışmıyor :S
    _____________________________
  • Binbaşı
    1228 Mesaj
    amca oglunun tcsını verdım kabul etmedıler...sisteme tc numarasını gırıyorlar onay vermesse olmuyor malesef:((((
    ne yapıcam bılemıyorum...fikri olan varmı arkadaslar ne yapmalı?yardımcı olursanız sevınırım hattımı bu tarıfeye tasımak ıstıyorum
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    9966 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Paysage

    *456#1116# yine çalışmıyor :S

    Simdi denedim bende calisiyor.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    8172 Mesaj
    Arkadaşlar benim de bir sorum olacak. Birisini arayıp 3-4 saniye konuştuğumuzda, 500 dakikamızdan 3-4 saniye mi eksiliyor yoksa 1 dk falan mı? yani saniye bazında mı eksiliyor paketimiz yoksa dakika mı?
    _____________________________
    FORUMDA DEĞİLSEM, BİL Kİ EVDE DEĞİLİM
  • Yarbay
    9966 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: ALAK_

    Arkadaşlar benim de bir sorum olacak. Birisini arayıp 3-4 saniye konuştuğumuzda, 500 dakikamızdan 3-4 saniye mi eksiliyor yoksa 1 dk falan mı? yani saniye bazında mı eksiliyor paketimiz yoksa dakika mı?

    Ucretlendirme periyodu 6 saniye.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Yarbay
    8172 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: hardcrss


    quote:

    Orijinalden alıntı: ALAK_

    Arkadaşlar benim de bir sorum olacak. Birisini arayıp 3-4 saniye konuştuğumuzda, 500 dakikamızdan 3-4 saniye mi eksiliyor yoksa 1 dk falan mı? yani saniye bazında mı eksiliyor paketimiz yoksa dakika mı?

    Ucretlendirme periyodu 6 saniye.

    Yani 1 saniye konuşsak 6, 7 saniye konuşsam 12 saniye düşecek. Doğru mu anladım acaba? Eğer öyleyse iyiymiş. Pek bir şey kaybetmiyoruz denebilir.
    _____________________________
    FORUMDA DEĞİLSEM, BİL Kİ EVDE DEĞİLİM
  • Yarbay
    9966 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: ALAK_

    quote:

    Orijinalden alıntı: hardcrss


    quote:

    Orijinalden alıntı: ALAK_

    Arkadaşlar benim de bir sorum olacak. Birisini arayıp 3-4 saniye konuştuğumuzda, 500 dakikamızdan 3-4 saniye mi eksiliyor yoksa 1 dk falan mı? yani saniye bazında mı eksiliyor paketimiz yoksa dakika mı?

    Ucretlendirme periyodu 6 saniye.

    Yani 1 saniye konuşsak 6, 7 saniye konuşsam 12 saniye düşecek. Doğru mu anladım acaba? Eğer öyleyse iyiymiş. Pek bir şey kaybetmiyoruz denebilir.

    dogrudur



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Yarbay
    8172 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: hardcrss


    quote:

    Orijinalden alıntı: ALAK_

    quote:

    Orijinalden alıntı: hardcrss


    quote:

    Orijinalden alıntı: ALAK_

    Arkadaşlar benim de bir sorum olacak. Birisini arayıp 3-4 saniye konuştuğumuzda, 500 dakikamızdan 3-4 saniye mi eksiliyor yoksa 1 dk falan mı? yani saniye bazında mı eksiliyor paketimiz yoksa dakika mı?

    Ucretlendirme periyodu 6 saniye.

    Yani 1 saniye konuşsak 6, 7 saniye konuşsam 12 saniye düşecek. Doğru mu anladım acaba? Eğer öyleyse iyiymiş. Pek bir şey kaybetmiyoruz denebilir.

    dogrudur

    Eyvallah teşekkürler bilgilendirme için.
    |
    |
    _____________________________
    FORUMDA DEĞİLSEM, BİL Kİ EVDE DEĞİLİM




  • Yüzbaşı
    845 Mesaj
    Dostlar dun 25 yasina girdim.25de dahilmi?



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    2658 Mesaj
    Arkadaşlar faturalı genç avantaj tarifesindeyim.*456#1116# *123#17# ve *123#34# kodlarını telefondan girdiğim zaman sonuç alamıyorum red edildi hatasu alıyorum ve MMİ kodu başlatıldı yazıyor.Cihazımın yazılımı android, sanırım yazılımsal bir sorun diğer android kullanan cihazlarda da bu problem varmış.Nokia telefonlarda denediğim problem olmuyor.Acaba bunun çözümü nedir?
    _____________________________
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    Bunedir kardesim 41 lira faturami gelir 11 tl vergi diyor fatura detayinda



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    9966 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: ultraslan_34

    Arkadaşlar faturalı genç avantaj tarifesindeyim.*456#1116# *123#17# ve *123#34# kodlarını telefondan girdiğim zaman sonuç alamıyorum red edildi hatasu alıyorum ve MMİ kodu başlatıldı yazıyor.Cihazımın yazılımı android, sanırım yazılımsal bir sorun diğer android kullanan cihazlarda da bu problem varmış.Nokia telefonlarda denediğim problem olmuyor.Acaba bunun çözümü nedir?

    Android 2.3 surumunde bu problem olmuyor.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Yarbay
    2658 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: hardcrss


    quote:

    Orijinalden alıntı: ultraslan_34

    Arkadaşlar faturalı genç avantaj tarifesindeyim.*456#1116# *123#17# ve *123#34# kodlarını telefondan girdiğim zaman sonuç alamıyorum red edildi hatasu alıyorum ve MMİ kodu başlatıldı yazıyor.Cihazımın yazılımı android, sanırım yazılımsal bir sorun diğer android kullanan cihazlarda da bu problem varmış.Nokia telefonlarda denediğim problem olmuyor.Acaba bunun çözümü nedir?

    Android 2.3 surumunde bu problem olmuyor.

    Hocam telefonum 2.3 sürümünü desteklemiyor.Samsun i5700 galaxy spica kullanıyorum.
    _____________________________
  • Yarbay
    9966 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: ultraslan_34

    quote:

    Orijinalden alıntı: hardcrss


    quote:

    Orijinalden alıntı: ultraslan_34

    Arkadaşlar faturalı genç avantaj tarifesindeyim.*456#1116# *123#17# ve *123#34# kodlarını telefondan girdiğim zaman sonuç alamıyorum red edildi hatasu alıyorum ve MMİ kodu başlatıldı yazıyor.Cihazımın yazılımı android, sanırım yazılımsal bir sorun diğer android kullanan cihazlarda da bu problem varmış.Nokia telefonlarda denediğim problem olmuyor.Acaba bunun çözümü nedir?

    Android 2.3 surumunde bu problem olmuyor.

    Hocam telefonum 2.3 sürümünü desteklemiyor.Samsun i5700 galaxy spica kullanıyorum.

    Bir numarayi arayarakta sanirim.sorgulanabiliyordu ama hatirlayamadim.

    Vodafone bu isi bir bur turlu cozemedi. Android telefonlarda sorun cikardigini biliyoruz diyor ama cozum yok.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________




  • Yarbay
    2658 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: hardcrss


    quote:

    Orijinalden alıntı: ultraslan_34

    quote:

    Orijinalden alıntı: hardcrss


    quote:

    Orijinalden alıntı: ultraslan_34

    Arkadaşlar faturalı genç avantaj tarifesindeyim.*456#1116# *123#17# ve *123#34# kodlarını telefondan girdiğim zaman sonuç alamıyorum red edildi hatasu alıyorum ve MMİ kodu başlatıldı yazıyor.Cihazımın yazılımı android, sanırım yazılımsal bir sorun diğer android kullanan cihazlarda da bu problem varmış.Nokia telefonlarda denediğim problem olmuyor.Acaba bunun çözümü nedir?

    Android 2.3 surumunde bu problem olmuyor.

    Hocam telefonum 2.3 sürümünü desteklemiyor.Samsun i5700 galaxy spica kullanıyorum.

    Bir numarayi arayarakta sanirim.sorgulanabiliyordu ama hatirlayamadim.

    Vodafone bu isi bir bur turlu cozemedi. Android telefonlarda sorun cikardigini biliyoruz diyor ama cozum yok.

    Forumda bu problemi çözen arkadaşlar var ancak bir türlü çözüme ulaşamadım.
    |
    |
    _____________________________




  • Binbaşı
    1350 Mesaj
    Androidli arkadaşları anlayabiliyorum ama çözüm bulamıyorsanız yapacağınız şey çok basit.Akşamları eve geldikten sonra vodafone online self servisi tıklayacaksınız,ordan ne kadar dakikanız kaldığını göreceksiniz :)
    _____________________________
    HSE Chief
  • Yarbay
    9966 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: bozbirik

    Androidli arkadaşları anlayabiliyorum ama çözüm bulamıyorsanız yapacağınız şey çok basit.Akşamları eve geldikten sonra vodafone online self servisi tıklayacaksınız,ordan ne kadar dakikanız kaldığını göreceksiniz :)

    Kalan smsi gostermiyor.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    4086 Mesaj
    Neden her ay faturama 1-2 tl ekliyorlar anlamiyorm biyeri aradığım bile yok...
    _____________________________
HızlıCevap
Sayfaya Git:
Sayfa:
Reklamlar
SEO
SEO
üniversite
Bey Azura
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR3
0,766
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.