Şimdi Ara

GELİŞMİŞ TON KONTROL(EFEKT DEVRESİ)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
11
Cevap
0
Favori
5.699
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Öne Çıkar
0 oy
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • volum,bass,pan, treble,med,monitör, echo, reverb,,balance,loudness kontrollerını devreler elenızde varmı bunları bırlestırıp bır efect devresi yapmayı planlıyorum amacım hem kendım yapmak ıstemem hemde bana bı eglence olsun


    ozellıkle KENANKORD hocamdan yardımlarını beklıyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kalavela -- 30 Mart 2012; 16:42:58 >



    _____________________________
  • sagolun hocam
    _____________________________
  • Mesajım bulunsun
    _____________________________
  • Ben Bas, Tiz, Balans, Volum ve Loudness için bir devre ekleyeyim belki fikir verir.

     GELİŞMİŞ TON KONTROL(EFEKT DEVRESİ)
    _____________________________
    Profesyonel Metal Dedektörleri
    www.lugatek.com/forum
  • Gitar için processor çalışmaları sezinliyorum :)
    Dijital reverb bulsam saniye düşünmedem girişicem işe :)
    _____________________________
  • Burayida takibe alalim
    _____________________________

    Zenit 12xp // Helios 44M-4 // Beroflex MC Auto Zoom 3,5-4,5/28-70 mm
    Made in Union of Soviet Socialist Republics // Сделано в Союзе Советских Социалистических Республик
  • quote:

    Orijinalden alıntı: elbombacı

    Ben Bas, Tiz, Balans, Volum ve Loudness için bir devre ekleyeyim belki fikir verir.

     GELİŞMİŞ TON KONTROL(EFEKT DEVRESİ)


    bu devrenin KENANKORD hocamın verdıgı bı sema ıle yaptım ton degerlerı guzel sevdıgım bı devre suanda kullanıyorum ama gelısım sart.verdıgım lınktede uygulaması ve horn katlı bır anfı seması var ılgılenenlere duyurulur.

    https://forum.donanimhaber.com/images/upfiles/546250/03C98BD75A00462F8DD73678885442A1.jpg


     GELİŞMİŞ TON KONTROL(EFEKT DEVRESİ)



    aslında ben konunun basında belırttıgım kontrollerın yanında med monıtor ve pan kontrollerde kullanmak ıstıyodum ama devre ıle alakalı pek bıse bulamadım ama bunlarla ılgılı elınde olan veya fıkrı olan varsa paylassın guzel bıseler ortaya cıkara bılırz.

     GELİŞMİŞ TON KONTROL(EFEKT DEVRESİ)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kalavela -- 30 Mart 2012; 16:50:25 >
    _____________________________




  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kalavela

    quote:

    Orijinalden alıntı: elbombacı

    Ben Bas, Tiz, Balans, Volum ve Loudness için bir devre ekleyeyim belki fikir verir.

     GELİŞMİŞ TON KONTROL(EFEKT DEVRESİ)


    bu devrenin KENANKORD hocamın verdıgı bı sema ıle yaptım ton degerlerı guzel sevdıgım bı devre suanda kullanıyorum ama gelısım sart.verdıgım lınktede uygulaması ve horn katlı bır anfı seması var ılgılenenlere duyurulur.

    https://forum.donanimhaber.com/images/upfiles/546250/03C98BD75A00462F8DD73678885442A1.jpg


     GELİŞMİŞ TON KONTROL(EFEKT DEVRESİ)



    aslında ben konunun basında belırttıgım kontrollerın yanında med monıtor ve pan kontrollerde kullanmak ıstıyodum ama devre ıle alakalı pek bıse bulamadım ama bunlarla ılgılı elınde olan veya fıkrı olan varsa paylassın guzel bıseler ortaya cıkara bılırz.

     GELİŞMİŞ TON KONTROL(EFEKT DEVRESİ)




    Peki bu devre bass ve treble ın dB ini arttırıyor mu?
    _____________________________

    DH Japonya Hayranları
    ||DH Elektronik külübü||Opera fan kulübü||Amfi hastası, motor-bisiklet ustası||Az yakar, çok kaçar




  • quote:

    Orijinalden alıntı: kenakord08

    Ekteki devre şemaları iştediğiniz efsafa uygun özellikler içermektedir... Umarım sorunsuz olarak yaparsınız .. Kolay gelsin


     GELİŞMİŞ TON KONTROL(EFEKT DEVRESİ)


     GELİŞMİŞ TON KONTROL(EFEKT DEVRESİ)


    bir kenan kord klasigi daha hocam cok sagolun uzun zaman oldu donemedim parcalarin karakoy durumu nexir
    _____________________________




  • kenakord08'in şemasındaki tek problem yaşayacağınız parça reverb modüldeki "reverb (in)" ve "reverb (out)" arasındaki kesik çizgi ile belirtilmiş olan reverb tankı. Onu da Karaköyden değil de Tünel tarafındaki enstrüman tamiri yapan yerlerde çıkma olarak bulabilirsiniz. Muhtemelen adamlar giriş seviyesi bir gitar anfisi fiyatına yakın fiyat çekerler.
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: aeronics

    kenakord08'in şemasındaki tek problem yaşayacağınız parça reverb modüldeki "reverb (in)" ve "reverb (out)" arasındaki kesik çizgi ile belirtilmiş olan reverb tankı. Onu da Karaköyden değil de Tünel tarafındaki enstrüman tamiri yapan yerlerde çıkma olarak bulabilirsiniz. Muhtemelen adamlar giriş seviyesi bir gitar anfisi fiyatına yakın fiyat çekerler.

    o adamlarla anfi alacaktim onun icn siki bir pazarlik yapmistim. dedikleri fiyatin yarisina aldim yine ole bise yapacaz anlasilan
    _____________________________
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.