Şimdi Ara

GEELY EMRAGAND EC7 ye C-Ncap'dan 5 YILDIZZZ

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
36
Cevap
0
Favori
5.341
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Geely Emgrand EC7’ye C – NCAP’ten 5 Yıldız

    2011yılı Ocak ayında Çin Otomotiv Teknolojileri ve Araştırma Merkezi tarafından açıklanan sonuçlara göre Geely’nin C segmentindeki modeli Emgrand EC7, Çin güvenlik testlerinden 5 yıldız alarak büyük bir başarıya imza attı.
    Çin’de çarpışma testleri konusunda en yetkili kuruluş kabul edilen C-NCAP tarafından düzenlenen testlerde, toplam 8 farklı otomobil modeli değerlendirildi ve Emgrand EC7, Avrupalı ve Uzakdoğulu rakiplerini geride bırakarak en yüksek skorla (46,8 puan) 5 yıldız almaya hak kazandı.

    Geely’nin C-NCAP’ten 5 yıldız alan ikinci modeli oldu. 2009 yılında Geely’nin küçük sınıftaki modeli Panda da C-NCAP’ten 5 yıldız alarak güvenliğini tescil ettirmişti.

    Emgrand EC7’nin aldığı 5 yıldız, markanın daha iyi otomobiller üretmek adına durmaksızın çalıştığının ve yapılan yatırımın karşılığını bulduğunun en son kanıtı oldu.
    Emgrand EC7 modeli, markanın Avrupalı tüketici için Avrupa standartlarında ürettiği ilk otomobil serisi olma özelliğini taşıyor.

    Bu serinin ilk üyesi olan EC7, Türkiye’de Geely’nin sunduğu en güvenli, en performanslı ve en çevreci araç olarak öne çıkıyor.

    Segmentinin en geniş bagaj hacmine sahip olan en uzun modeli...

    Emgrand EC7, iki çok önemli noktada segmentinin en iyi değerlerini sunuyor. Geely Emgrand EC7, 680 lt.’lik bagaj kapasitesiyle sınıfındaki en geniş bagaj hacmine sahiptir. 2,650 mm’lik dingil mesafesi ve üstün gövde genişliği sayesinde Emgrand EC EC7, hem sürücü hem de yolcuları için son derece rahat bir kabin içi ortam sunuyor. Geely Emgrand EC7 ayrıca 4,635 mm’lik uzunluğu ile segmentindeki en uzun araçtır. Daha çok ailelerin tercih ettiği bu segmentte bu çok önemli iki noktada en iyi değerlere sahip olmak, Emgrand EC7’yi sınıfının en cazip otomobillerinden biri haline getiriyor.

    5 yıl /150,000 km mekanik, boya ve paslanmazlık garantisi...

    Geely’nin Emgrand EC7 modeline duyduğu güvenin en önemli kanıtı ise bu model için mekanik, boya ve paslanmazlıkta verdiği 5 yıl /150,000 km garanti uygulamasıdır. Türkiye’de zorunlu olarak verilen 2 yıl ya da 60,000 km yasal garantinin üzerine verilen 5 Yıl / 150.000 km' garantisi, Türkiye’de bu kadar geniş kapsamlı verilen ilk garantilerden biridir.


    http://www.arabam.com/haber.aspx?haberID=291703&baslik=Geely%20Emgrand%20EC7%E2%80%99ye%20%20C%20%E2%80%93%20NCAP%E2%80%99ten%205%20%20Y%C4%B1ld%C4%B1z



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi lewel123 -- 31 Ocak 2011; 13:42:37 >







  • Demek ki bir yerden başlamak gerekiyor.Otomobil denen makinayı sadece almanlar fransızlar italyanlar japonlar...üretir diye bir doğa kanunu mu var sanki.Biz neden üretmeyelim bundan sonra?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: lewel123

    Geely Emgrand EC7’ye C – NCAP’ten 5 Yıldız

    2011yılı Ocak ayında Çin Otomotiv Teknolojileri ve Araştırma Merkezi tarafından açıklanan sonuçlara göre Geely’nin C segmentindeki modeli Emgrand EC7, Çin güvenlik testlerinden 5 yıldız alarak büyük bir başarıya imza attı.
    Çin’de çarpışma testleri konusunda en yetkili kuruluş kabul edilen C-NCAP tarafından düzenlenen testlerde, toplam 8 farklı otomobil modeli değerlendirildi ve Emgrand EC7, Avrupalı ve Uzakdoğulu rakiplerini geride bırakarak en yüksek skorla (46,8 puan) 5 yıldız almaya hak kazandı.

    Geely’nin C-NCAP’ten 5 yıldız alan ikinci modeli oldu. 2009 yılında Geely’nin küçük sınıftaki modeli Panda da C-NCAP’ten 5 yıldız alarak güvenliğini tescil ettirmişti.




    Adamlar kendi malına 2 yıldız verecek değil ya,

    Aynı sonucu euro ncap den alsın !!!

    Çinlilerin yaptığı araçların kalitesi ortadayken yapacakları çarpışma testlerinin ne kadar objektif sonuçlar vereceği muammalı !!!




  • Şu arabayı gerçek N-CAP'a gönderseler bir de 4-5 yıldızla dönse bütün tabular yıkılacak ama cesaret mi edemiyorlar nedir??
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kara_eylül

    Adamlar kendi malına 2 yıldız verecek değil ya,

    Aynı sonucu euro ncap den alsın !!!

    Çinlilerin yaptığı araçların kalitesi ortadayken yapacakları çarpışma testlerinin ne kadar objektif sonuçlar vereceği muammalı !!!



    Lafazanlık edeceğine açıp baksaydın, birçok otomobilin o testlerden 2-3 yıldız aldığını görürdün.

    http://www.chinacartimes.com/2010/09/07/cncap-results-in/

    Saçmalarken ara sıra frene basalım. C-NCAP öylesine oluşturulmuş bir kuruluş değil. Diğer NCAP'lerle bağlantılı. Torpil geçtiklerini iddia etmek, tüm NCAP muhabbetinin bir saçmalıktan ibaret olduğunu iddia etmektir. Torpil yapmayı sadece Çinliler bilmiyordur herhalde...

     GEELY EMRAGAND EC7 ye  C-Ncap'dan 5 YILDIZZZ



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi jay jay justified -- 31 Ocak 2011; 15:00:41 >




  • evet Cinliler Bir çok arabasına yaptıgı testlerde 1-2 yıldız vermiş Senin dedigin gibi Bütün ürettikleri otomobillere 5 yıldız verse Böyle bir Kuruluş zaten Olmaz.
    Zaten EURO-NCAP yakın zamanda EC7 testini yapacakmış.Benim düşüncem En az 4 yıldız alacak bu araba..
  • Euro NCAP'ın da çakmasını yapmışlar..
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: jay jay justified

    quote:

    Orijinalden alıntı: kara_eylül

    Adamlar kendi malına 2 yıldız verecek değil ya,

    Aynı sonucu euro ncap den alsın !!!

    Çinlilerin yaptığı araçların kalitesi ortadayken yapacakları çarpışma testlerinin ne kadar objektif sonuçlar vereceği muammalı !!!



    Lafazanlık edeceğine açıp baksaydın, birçok otomobilin o testlerden 2-3 yıldız aldığını görürdün.

    http://www.chinacartimes.com/2010/09/07/cncap-results-in/

    Saçmalarken ara sıra frene basalım. C-NCAP öylesine oluşturulmuş bir kuruluş değil. Diğer NCAP'lerle bağlantılı. Torpil geçtiklerini iddia etmek, tüm NCAP muhabbetinin bir saçmalıktan ibaret olduğunu iddia etmektir. Torpil yapmayı sadece Çinliler bilmiyordur herhalde...



    Keşke sende açıp baksaydın birşeylere millete söylenmeden önce. C-NCAP Euro NCAP'den farklı standartlar izler, mesela 64km/h olan frontal impact, 50km/h ile ölçülür. US-NCAP bile Euro NCAP'den farklıdır, bu yüzden en güvenilir ve önemli olarak kabul edilen Euro NCAP'tir. Kendileri bile standartlarının endüstrinin standartları dışında olduğunu söylüyor ve Çinlilerin bile %74'ü o testlerin geçerli ve adil olduğuna inanmıyor. Daha ayrıntılı okumak ve öğrenmek istersen:
    http://chinaautoweb.com/2011/01/is-c-ncap-a-scam/

    Ayrıca Geely bir aracını 2010'da standartlar doğrultusunda yapılan NCAP testi için gönderdi, 0(yazıyla sıfır) yıldız aldı:
    http://www.autoexpress.co.uk/news/autoexpressnews/258742/chinese_firm_hits_new_low_in_horror_crash_test.html

    C-NCAP hiçbir anlam ifade etmiyor açıkçası, kendi aralarında eğlendikleri bir organizasyon.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Nashquil

    Keşke sende açıp baksaydın birşeylere millete söylenmeden önce. C-NCAP Euro NCAP'den farklı standartlar izler, mesela 64km/h olan frontal impact, 50km/h ile ölçülür. US-NCAP bile Euro NCAP'den farklıdır, bu yüzden en güvenilir ve önemli olarak kabul edilen Euro NCAP'tir. Kendileri bile standartlarının endüstrinin standartları dışında olduğunu söylüyor ve Çinlilerin bile %74'ü o testlerin geçerli ve adil olduğuna inanmıyor. Daha ayrıntılı okumak ve öğrenmek istersen:
    http://chinaautoweb.com/2011/01/is-c-ncap-a-scam/

    Ayrıca Geely bir aracını 2010'da standartlar doğrultusunda yapılan NCAP testi için gönderdi, 0(yazıyla sıfır) yıldız aldı:
    http://www.autoexpress.co.uk/news/autoexpressnews/258742/chinese_firm_hits_new_low_in_horror_crash_test.html

    C-NCAP hiçbir anlam ifade etmiyor açıkçası, kendi aralarında eğlendikleri bir organizasyon.


    En güvenlisi EuroNCAP'tir diyerek periyodik cetvele yeni elementler eklemeye başlamış ve küsüratlı sayılar vererek salladığını belli etmemeye çalışan biri için fazla iddialı sözler bunlar (: LatinNCAP de katıldı bu NCAP'lerin arasında kısa bir süre önce. Haberin yoktur tabi senin. Şimdi gidip siteye Geely CK'nin testine bakıp "0 yıldız almış bu araba a aaaa pis çinli" dersin üstüne de.

    http://www.euroncap.com/Content-Web-Article/a5f90a5b-6b0b-4a04-a74c-a000c0392b22/latin-ncap-joining-worldwide-ncap-consumer-testing.aspx




  • Yeni Çinli Oyunu

    Kendi güvenlik testini kur ( China - NCAP)

    Kendi çarpma tasarımlı otomobillerini getir (Gelly - Chery)

    Arasından kötünün iyisini seç.

    Kendi güvenlik testine girdir.

    Euro NCAP'te 1 yıldız alacak arabaya 5 China Ncap yıldızı ver.

    Ucuz fiyatına karşın 5 çin yıldızını gören insanlar alsınlar bu otomobilleri.

    Vay hem de güvenliymiş desinler.

    Gelly'de 3-5 tane satsın Türkiye'de mutlu olsun.

    Kazalarda ölümler, yaralanmalar artsın
  • quote:

    Orijinalden alıntı: jay jay justified


    quote:

    Orijinalden alıntı: Nashquil

    Keşke sende açıp baksaydın birşeylere millete söylenmeden önce. C-NCAP Euro NCAP'den farklı standartlar izler, mesela 64km/h olan frontal impact, 50km/h ile ölçülür. US-NCAP bile Euro NCAP'den farklıdır, bu yüzden en güvenilir ve önemli olarak kabul edilen Euro NCAP'tir. Kendileri bile standartlarının endüstrinin standartları dışında olduğunu söylüyor ve Çinlilerin bile %74'ü o testlerin geçerli ve adil olduğuna inanmıyor. Daha ayrıntılı okumak ve öğrenmek istersen:
    http://chinaautoweb.com/2011/01/is-c-ncap-a-scam/

    Ayrıca Geely bir aracını 2010'da standartlar doğrultusunda yapılan NCAP testi için gönderdi, 0(yazıyla sıfır) yıldız aldı:
    http://www.autoexpress.co.uk/news/autoexpressnews/258742/chinese_firm_hits_new_low_in_horror_crash_test.html

    C-NCAP hiçbir anlam ifade etmiyor açıkçası, kendi aralarında eğlendikleri bir organizasyon.


    En güvenlisi EuroNCAP'tir diyerek periyodik cetvele yeni elementler eklemeye başlamış ve küsüratlı sayılar vererek salladığını belli etmemeye çalışan biri için fazla iddialı sözler bunlar (: LatinNCAP de katıldı bu NCAP'lerin arasında kısa bir süre önce. Haberin yoktur tabi senin. Şimdi gidip siteye Geely CK'nin testine bakıp "0 yıldız almış bu araba a aaaa pis çinli" dersin üstüne de.

    http://www.euroncap.com/Content-Web-Article/a5f90a5b-6b0b-4a04-a74c-a000c0392b22/latin-ncap-joining-worldwide-ncap-consumer-testing.aspx


    Terbiyeni takın düzgün konuş, karşında arkadaşın yok. Ne sallamasından bahsediyorsun sen, asıl sallayan sensin. C-NCAP bir NCAP kuruluşudur standartlara uyar diyen sendin. Sonra benim verdiğim linkten LatinNCAP'i görüp onun standartlara uygun olduğunu görünce ne değişti? Sonuçta C-NCAP standartlara uymayan, saçma sapan bir kurum. Ben LatinNCAP standartlara uymuyor mu dedim? Verdiğim linkte bile LatinNCAP'in standartlara uygun olduğunu belirterek verdim. Laf kalabalığı yapınca, konuyu saptırmaya çalışınca haklı mı olacaksın? Haksız olduğun zaman öğrenmesini bil, konuyu başka yere taşımaya kasarak haklı çıkmaya çalışırsan çok üzülürsün.

    LatinNCAP'e giren araçlar Latin Amerika için üretilen araçlar ve biz Avrupa'da yaşadığımz için o araçların bir kısmı buraya gelmiyor, gelenler de farklı özelliklerde geliyor. Türkiye için en geçerli test Euro NCAP'tir, en basitinden Amerika'da satılan Passat ile Avrupa'da satılan arasında farklar vardır ve senin bölgende satılan aracın testi senin için en doğru sonucu verir. Eğer Geely sadece bir tane arabasını NCAP testine gönderdiyse ve o araç başarısız olduysa tabi ki o aracın testini ciddiye alırım, başka araba gönderseydi 5 yıldız alırdı demem.

    Sonuçta senin söylediğin şey gerçek değil. Sözlük ağzıyla küsüratlı sayı diyince komik mi oluyorsun anlamıyorum, ama orada verdiğim linklere baksaydın kaynaklarını görürdün. Sen daha o araçların varlığından haberdar değilken fabrikalarını gezdim ben o araçların.

    Şu arabaları savunmak için aptalca şeyler söyleyenleri bile anlarım ama göz göre göre yalan söyleyenlere gerçekten sinirleniyorum.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Nashquil


    quote:

    Orijinalden alıntı: jay jay justified


    quote:

    Orijinalden alıntı: Nashquil

    Keşke sende açıp baksaydın birşeylere millete söylenmeden önce. C-NCAP Euro NCAP'den farklı standartlar izler, mesela 64km/h olan frontal impact, 50km/h ile ölçülür. US-NCAP bile Euro NCAP'den farklıdır, bu yüzden en güvenilir ve önemli olarak kabul edilen Euro NCAP'tir. Kendileri bile standartlarının endüstrinin standartları dışında olduğunu söylüyor ve Çinlilerin bile %74'ü o testlerin geçerli ve adil olduğuna inanmıyor. Daha ayrıntılı okumak ve öğrenmek istersen:
    http://chinaautoweb.com/2011/01/is-c-ncap-a-scam/

    Ayrıca Geely bir aracını 2010'da standartlar doğrultusunda yapılan NCAP testi için gönderdi, 0(yazıyla sıfır) yıldız aldı:
    http://www.autoexpress.co.uk/news/autoexpressnews/258742/chinese_firm_hits_new_low_in_horror_crash_test.html

    C-NCAP hiçbir anlam ifade etmiyor açıkçası, kendi aralarında eğlendikleri bir organizasyon.


    En güvenlisi EuroNCAP'tir diyerek periyodik cetvele yeni elementler eklemeye başlamış ve küsüratlı sayılar vererek salladığını belli etmemeye çalışan biri için fazla iddialı sözler bunlar (: LatinNCAP de katıldı bu NCAP'lerin arasında kısa bir süre önce. Haberin yoktur tabi senin. Şimdi gidip siteye Geely CK'nin testine bakıp "0 yıldız almış bu araba a aaaa pis çinli" dersin üstüne de.

    http://www.euroncap.com/Content-Web-Article/a5f90a5b-6b0b-4a04-a74c-a000c0392b22/latin-ncap-joining-worldwide-ncap-consumer-testing.aspx


    Terbiyeni takın düzgün konuş, karşında arkadaşın yok. Ne sallamasından bahsediyorsun sen, asıl sallayan sensin. C-NCAP bir NCAP kuruluşudur standartlara uyar diyen sendin. Sonra benim verdiğim linkten LatinNCAP'i görüp onun standartlara uygun olduğunu görünce ne değişti? Sonuçta C-NCAP standartlara uymayan, saçma sapan bir kurum. Ben LatinNCAP standartlara uymuyor mu dedim? Verdiğim linkte bile LatinNCAP'in standartlara uygun olduğunu belirterek verdim. Laf kalabalığı yapınca, konuyu saptırmaya çalışınca haklı mı olacaksın? Haksız olduğun zaman öğrenmesini bil, konuyu başka yere taşımaya kasarak haklı çıkmaya çalışırsan çok üzülürsün.

    LatinNCAP'e giren araçlar Latin Amerika için üretilen araçlar ve biz Avrupa'da yaşadığımz için o araçların bir kısmı buraya gelmiyor, gelenler de farklı özelliklerde geliyor. Türkiye için en geçerli test Euro NCAP'tir, en basitinden Amerika'da satılan Passat ile Avrupa'da satılan arasında farklar vardır ve senin bölgende satılan aracın testi senin için en doğru sonucu verir. Eğer Geely sadece bir tane arabasını NCAP testine gönderdiyse ve o araç başarısız olduysa tabi ki o aracın testini ciddiye alırım, başka araba gönderseydi 5 yıldız alırdı demem.

    Sonuçta senin söylediğin şey gerçek değil. Sözlük ağzıyla küsüratlı sayı diyince komik mi oluyorsun anlamıyorum, ama orada verdiğim linklere baksaydın kaynaklarını görürdün. Sen daha o araçların varlığından haberdar değilken fabrikalarını gezdim ben o araçların.

    Şu arabaları savunmak için aptalca şeyler söyleyenleri bile anlarım ama göz göre göre yalan söyleyenlere gerçekten sinirleniyorum.


    Sayın Nashquil

    Kendinizi boş yere yormayın, bazı üyeler nedense aşırı derece çin araçlarının fanatikliğini yapıyor, bence bu kişiler çin aracı satan yada satmaya çalışan kişiler gibi ama neyse ...

    Yorulduğunuza değmez boşverin gitsin, o kadar seviyorlarsa çin araçlarını alsınlar binsinler sonra 20 km ile giderken bile yaptıkları kazada motoru kucaklasınlar ...




  •  GEELY EMRAGAND EC7 ye  C-Ncap'dan 5 YILDIZZZ


    motoru hemen de kucaklarına almıyorlar canım,
    bak adamlar çarpışma testini de yapmış, gerçi euro ncap değil, c-ncap olması güveni zayıflatıyor.. o da ayrı bir konu...




  • Tip olarak iyi fena değilde nede olsa çin olarak bir kuşku uyandırmakta ya neyse.Bİrde birşey soracağım bu 150.000/5 yıl km garantisi nasıl oluyor.Yani 150.000 km dolunca garantisi bitiyormu ? uzun yol yapanlar 150.000 km doldurunca garanti dışındamı kalıyor bilgisi olan varsa sevinirim
  • biraz daha ucuz olsa alınacak bir araba aslında
  • 3 kuruş ucuz olsun diye hayatımı tehlikeye atmam, belki bugün 3 kuruş fazla veriririm ama yarın cenazenize çiçek bırakmaya gelirim! Özellikle araba olayında kendini kanıtlamış markayı alacaksın arkadaş, bu işin şakası yok. 40 milyara çin malı jeep alacağıma, baz renault, peugeot, vw, ford vs.. binerim en azından güvende giderim. Gelsinler cesaretleri varsa EuroNCAP a girsinler, 5 yıldız alsınlar, ülkemde servis açsınlar, üç büyük şehir haricinde servis ağı olsun neden almayayım ? Açıkçası canımı ucuz fakat kalitesiz mala teslim edecek kadar zengin değilim. Hayatım aradaki 4-5 bin TL den daha değerli !
  • Sonuç belli olmuş euro ncap tan 4 yıldız almayı başarmış
    http://www.youtube.com/watch?v=FLZYDBFFuPU
  • quote:

    Orijinalden alıntı: rimujin

    Sonuç belli olmuş euro ncap tan 4 yıldız almayı başarmış
    http://www.youtube.com/watch?v=FLZYDBFFuPU

    Buda Euro Ncapten 1 yıldız alır dıyen , yok çarpmalar yaralanmalar artar diyen gerici zihniyete gitsin.
    Adamlar arabalarını yapmıslar bize takdir etmek düşer. Zaten kelin ilacı olsa kendi başına sürer diye boşuna dememişler... Euroncap'ede soktular acaba şimdi ne sallarlar ...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: KINGHUNAL

    Yeni Çinli Oyunu

    Kendi güvenlik testini kur ( China - NCAP)

    Kendi çarpma tasarımlı otomobillerini getir (Gelly - Chery)

    Arasından kötünün iyisini seç.

    Kendi güvenlik testine girdir.

    Euro NCAP'te 1 yıldız alacak arabaya 5 China Ncap yıldızı ver.

    Ucuz fiyatına karşın 5 çin yıldızını gören insanlar alsınlar bu otomobilleri.

    Vay hem de güvenliymiş desinler.

    Gelly'de 3-5 tane satsın Türkiye'de mutlu olsun.

    Kazalarda ölümler, yaralanmalar artsın

    Mavi kapakları toplada işe yarar belki...
  • C-NCAP daha iyi bir test, manken yerine gerçek insan kullanıyorlar çünkü.
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.