Şimdi Ara

Geely Emgrand EC7 (5. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
3.252
Cevap
19
Favori
686.242
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
3 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • O tank ne öyle,100 lt mi?
  • Yazmayacaktım ama bazı arkadaşlar harbi atlamış motoruna yaw adam koca CVVT teknolojisi kullanmış bu teknolojiyi HONDA CİVİC lerde olan VTEC yani VTİ-VTEC-İ Hundainin VVT ve toyoatanın VVT-İ kullandığı teknolojiyle aynıdır. üsten çift veya tek egzantirigli olan subablar aracın kullanımına göre devamlı zamanlamaları değiştiren bir teknolojidir. Tuturmuşlar performans olmaz diye o motor o aracı rahatlıkla çeker ha tork düşük oyle performans beklemeyin ama oyle söylendiği gibi kötü bir performansı olmayacağına inanıyorum. bu aracı alacaksın açık hava filtresi chip yazılımı bol bolda devirli kullanacan rodajdan sonra motor kendine gelsin diye tadından yenmez ama fiyatı birazdaha aşağı çekmesi lazım çekmesi lazımkı rekabet olsun araç satılsın...
  • Kalitesini bilemem ama ,ç ve dış tasarımı iyi duruyor. Keske bizimde en azından böyle bir markamız olsam.
  • Emgrand EC7 Boyutlar
     Geely Emgrand EC7
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sepidi

    Yazmayacaktım ama bazı arkadaşlar harbi atlamış motoruna yaw adam koca CVVT teknolojisi kullanmış bu teknolojiyi HONDA CİVİC lerde olan VTEC yani VTİ-VTEC-İ Hundainin VVT ve toyoatanın VVT-İ kullandığı teknolojiyle aynıdır. üsten çift veya tek egzantirigli olan subablar aracın kullanımına göre devamlı zamanlamaları değiştiren bir teknolojidir. Tuturmuşlar performans olmaz diye o motor o aracı rahatlıkla çeker ha tork düşük oyle performans beklemeyin ama oyle söylendiği gibi kötü bir performansı olmayacağına inanıyorum. bu aracı alacaksın açık hava filtresi chip yazılımı bol bolda devirli kullanacan rodajdan sonra motor kendine gelsin diye tadından yenmez ama fiyatı birazdaha aşağı çekmesi lazım çekmesi lazımkı rekabet olsun araç satılsın...


    Aydınlattığın için saol kardeş gerçekten alınası bir araç kayseride yaşıyorum bayiye gelen EC7 ler tükenmiş .. test sürüşü yapanlarla konuştum gerçekten güzel yorumlar var. volvoyu satın almaları kalitelerine baya bi etki etmiş .. Geely nin önü açık gözüküyor..




  • GEELY Türkiye'nin bu yıl ki satış hedefi 2000 adet.

    Bu satışın 1000 adetini Emgrand oluşturucak. Ama bence daha fazla olucak. Ayda 100 adet bile satsa 1200 olur. Ama şu da var, Emgrand, Family müşterilerini çekebilir. Yine ortalama satış 2000 olur heralde.
  • Çok komik yazılar yazan ve önyargının en üst düzeyine kadar çıkan arkadaşlar var.Bakınız bu araçlarını güvenliğinden şikayet edenler Geely nin MK modelinin çarpışma testlerini video sitelerinden izlesinler. Görecekler ki bir arkadaşın yukarıda verdiği Vectra ve Bmw fotolarındakinden çok daha sağlam.Tabiki o zamanın modellerinden sağlam olmak zorunda ama Dacia nın 2009 model sedanı(Logan), MK nın çarpışma testinden biraz daha kötü veya birbirine yakın;Dacia 3 yıldız almış.Ayrıca Çin araçlarının en iyi markası Geely'dir.Chery nin çarpışma testleri ise tam bir facia.60 Km hızla bile arka koltuktaki yolcu bile eziliyor.Onun testlerini de izleyebilirsiniz.Diyeceğim o ki bu modelin lansmanında elektronik donanımından döşemelerine, güvenlik sistemlerinden konfora herşeyiyle avrupa standartlarına göre üretildiği ve avrupanın birçok ünlü üreticileriyle çalıştıkları belirtilmiş.Aşağıdaki alıntıda söylemek istediklerimi açıklayan yazıyı inceleyiniz.Çin araçlarına sıcak bakmayan bir insan olarak bu modelin bu fiyatı içindeki lüks ve donanımla hemen hemen hakettiğini düşünüyorum.

    Konunun başında yazılmış olsa da anlaşılmamış ya da şişirme olduğu sanılıyor galiba...

    "Emgrand serisinin ilk üyesi olan EC7, Türkiye’de Geely’nin sunduğu en güvenli, en performanslı ve en çevreci araç olarak öne çıkıyor. Emgrand EC7 modeli, motor yönetim sistemi, fren ve yakıt sistemi, elektrik-elektronik kontrol üniteleri gibi son derece kritik konularda Bosch, Valeo, Delphi gibi pek çok dünya devi teknoloji şirketiyle oluşturulan işbirlikleri sonucu üretilmiştir.

    Geely Emgrand EC7, Avrupai ve modern tasarımı, geniş iç hacmi, yaşattığı sürüş keyfi, teknolojisi, güvenliği ile bir C segment otomobilin sunabileceğinden çok daha fazlasını vaadediyor.

    Geely’nin C segmentteki prestijli modeli Emgrand EC7’de, dış tasarımla mükemmel bir uyum sağlayan iç bölümün akıcı ve zarif tasarımı, yüksek kaliteli malzemelerle bir araya gelerek bu sınıftaki modellerde az görülen bir kalite duygusu yaratıyor.

    Segmentinin en geniş bagaj hacmine sahip olan en uzun modeli...

    Emgrand EC7, iki çok önemli noktada segmentinin en iyi değerlerini sunuyor. Geely Emgrand EC7, 680 lt.’lik bagaj kapasitesiyle sınıfındaki en geniş bagaj hacmine sahiptir. 2,650 mm’lik dingil mesafesi ve üstün gövde genişliği sayesinde Emgrand EC EC7, hem sürücü hem de yolcuları için son derece rahat bir kabin içi ortam sunuyor. Geely Emgrand EC7 ayrıca 4,635 mm’lik uzunluğu ile segmentindeki en uzun araçtır. Daha çok ailelerin tercih ettiği bu segmentte bu çok önemli iki noktada en iyi değerlere sahip olmak, Emgrand EC7’yi sınıfının en cazip otomobillerinden biri haline getiriyor.

    5 yıl /150,000 km mekanik, boya ve paslanmazlık garantisi...

    Geely’nin Emgrand EC7 modeline duyduğu güvenin en önemli kanıtı ise bu model için mekanik, boya ve paslanmazlıkta verdiği 5 yıl /150,000 km garanti uygulamasıdır. Türkiye’de zorunlu olarak verilen 2 yıl ya da 60,000 km yasal garantinin üzerine verilen 5 Yıl / 150.000 km' garantisi, Türkiye’de bu kadar geniş kapsamlı verilen ilk garantilerden biridir.

    Geely Emgrand EC7 ülkemizde 1,5 lt. 98 hp benzinli CVVT motor ile satışa sunuluyor. 1498 cm3 hacimlik bu motor, 6000 dev/dak’lık motor devrinde 98 hp, 4000 dev/dak’da ise 126 Nm maksimum tork üretiyor. Birçok prestijli marka tarafından da kullanılan yüksek teknolojili yeni nesil CVVT motor, her devirde yüksek performans ve düşük yakıt tüketimi sunuyor.

    Aracın standart donanım listesinde bulunan EBD destekli ABS, sürücü ve yolcu hava yastığı, darbe emici özellikli ön tampon, kapı içi darbe koruyucu barlar ile güvenliği ön planda tutan Geely Emgrand’ta ayrıca yol bilgisayarı, uzaktan kumandalı merkezi kilit ve bagaj açma, elektrikli, ısıtmalı ve led sinyalli yan aynalar, katlanabilir kontak anahtarı, tam otomatik digital klima ve polen filtresi, radyo/CD/Mp3 çalar ve USB bağlantısı, elektrikli ön ve arka camlar, otomatik yanan farlar, arka cam içi gizli radyo anteni, ön ve arka sis farları standart olarak sunulan konfor ekipmanlarından bazıları…"


    İnşallah tatmin olursunuz...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi XPerience -- 2 Haziran 2010; 15:17:52 >




  • Ağzıyla kuş tutsa bunlar adam gibi teste girip güvenliklerini kanıtlamadan siz ne deseniz boş bence.

    Soksunlar euroncap'e yada iihs'ye oda olmazsa adac'a görelim güvenliğini tamam diyelim olmuş bu ama böyle afaki konuşmalarla olmuyor bence.

    Herşeyi geçtim bu haliyle ncap'e girse yan ve perde hava yastıkları olmadığı için yan çarpışma testine sokulmayacaktır araba direk 0 puan alır yandan çarpmada esp olmadığı içinde elektronik güvenlik sistemlerinden 0 puan alıcaktır.İsofix'de yok galiba araçda çoçuk korumadada pek puan alamiyacaktır.
  • dün izmitte siyah bir tane gördüm
  • http://www.geely.com.tr/ec7_teknik.php

    teknik özellikleri burada var
    dikkatinizi aracın ağırlığına vermenizi öneriyorum. 1335-1375 kg şimdi bagajı biraz küçültüp gizli bölmelere taş doldurmadılarsa görülesi bir araç gibi.
    kendi görüşüm çarpışma testleri falan hikaye. kim 60'la gidiyor ki... ama bakmamakta olmaz. çok güvendiğimiz araçların testlerine bakıp bazı modellerin darmadağın olduğunu görmekte çok ilginç. ha mercedes, Q7, A6 ile karşılaştırmakta haksızlık.
    bu kiloya iyi bir mühendislik çıkarmamıştır oda ayrı mesele. ama iyi yapılmışsa bu araba ağırlığı ile neredeyse passat.
    kimleri 2006 vectra'yı alırım.
    2006'sını bilmem ama 2004 veya 2005'ne bindim. şuna eminim lpg 1984 renault tx daha kıvrak. vectra mı düşman başına.

    tekrar söylüyorum bakmak lazım. ön yargıdan uzak olarak. cruze hakkın da söylenenler hala arşivlerde.

    0 km araba almada en büyük avantaj finansmanı.mesela 15 kredi için 2 yılda kaba hesapla 2 bin tl fark veriyorsun. ha şimdi 15 bin tl si olan bir kişi sıfıra bineyim derse neden olmasın.




  • tasarım gerçekten güzel. özgün değil ama şimdilik kabul edilebilir.
    volvo'yu alması uzun vadeli planları olduğunu gösteriyor ve imajını şimdiden düzeltmeye başlamış.
    asıl dikkatimi çeken fiyatı 28000 iken cruze'yi yerden yere vuran arkadaşlar vardı. çarpışma testinde bi 5 yıldız aldı 5000 eklendi fiyatına. şimdi sadece motoru eleştirilebiliyor.
    benzer bir durum olabilir. 5 yıldız çok zor da gider bir 4 yıldız alırsa ne olur acaba....
  • bu arada bende de vectra b var. demek ki aynı yaştaki 3 serisinden daha mı sağlam benim araba.. gidip bi yıkatayım keratayı, içimden geldi..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: aydnlgn

    bu arada bende de vectra b var. demek ki aynı yaştaki 3 serisinden daha mı sağlam benim araba.. gidip bi yıkatayım keratayı, içimden geldi..

    İkisi de sağlam değil desek daha doğru olur aslında..

    Ama yıllardır sadece marka yüzünden SAĞLAM olarak algılandı bir çok model.

    Ayrıca Emgrand EC-7'nin EuroNcap'tan 4 yıldız alma hedefi var. China NCAP'tan 5 yıldız.

    Ama görücez bakalım.
  • yaklaşık 3 aydır arac arayan bır yenı uyyeyım yazdıklarınızı okuyunca tuylerım dıken dıken oldu..... ya burdakıler cok zengın yada cok fakır..... bosa konusuyor.... siz hiç standart donanımında digital klima olan bir toyota gordunuz mu ... honda .... opel... seat????? wolkswagen???? araştırdım..... üzerinde 1.0 motor olan 65 bg opel manuel klıma abs falanda yok.... 30000 tl... bu guvenlık olay abs ıle baslar beyler duramazsan carparsın.....uzerınde abs standart olmayan araclar.... sayayım mı.... renault. PEUGEOT TA HALA OPSIYON.....syMbol... seatta hala opsiyon...fiatta zaten opsiyon... kia da opsiyon...getzde sadece klima abs 4000 tl... daciada klima paketi 2200 tl.... yolcu hava yastıgı ve abs 1600 tl.... peugeot denen sozde awrupai marka daha metalik boyayı 650 tl ye satıo.... ford focus 100 bg cant kapaklı... bı arkadasında bahsettıgı 102 bg lık woswos 8 yıl calıstı... borayada polo classıgede passatada koydular az arıza yapıo dıe afıtetle yedık bastık gıtmedı yıne bastık gıttı benzınde gıttı... clıo dıesel 65bg ıkıncı elı en kuvvetlı arac ne hıkmetse bızde... opel astranın en tutulan wersıyonlarıda bızde.....100 bg... 1.4 benzınlı peugeot cıtroen ford hemdızel hem benzınlı motorlar 70-80bg....ama begenmedıgımız korelı pıcantoya 1.1 dıesel koyuyo 75 bg... bu ec7 guvensızya sıze gore arastırın bakalım koruma barları hangı aractan asagı kalır.... bu arada o kendını cok gelıstıren hyundaı kadar kazıklamıo adamlar herseyı standart bı araba cıkartıo al alma sana kalmıs dıo... tek hawa yastıklı ABS SIZ ON IKI CAMI OTOMATIK DIESEL ERA 28900 TL.... GEELY DONANIMINA SAHIP HYUNDAI YOK..... PARDON STYLE DONANIMLISI WAR DIESELI 38000 TL... GEELY DONANIMININ TEK EKSIGI RAKIPLERINE ORANLA HAWA YASTIGI SAYISININ EKSIKLIGIDIR...KIA CERATO BOS HALIYLE KI KAPI KOLLARI BILE PLASTIK 29900 TL... DOLU FOCUS BENZINLI 42000 TL. DOLU ASTRA BENZINLI 40000 TL.. DOLU SYMBOL 65 BG. BILE 33000 TL...ÖMÜR BOYU CEBIMIZE UYSUN DIE HER ARABA ALMAYA GITTIGIMDE BAYIDE OTOMATIK OLARAK AZ DONANIMLI ARAC ALMAYA ITILIYORUZ.... BIR DUSUNUN SIZE HER OPSIYONU DIREK SUNAN BIR FİRMAMI YOKSA KISABBILDIGI KADAR OPSIYON KISAN BIR FİRMAMI DAHA COK DÜŞÜNÜYORDUR..... 1.4 DIESEL 70 BG 307 YE 40000 WERİRİZ........ adam yazmıs en uzun boy en genıs ıc hacım en acık dıngıl aralıgı en genıs bagaj artı 1350 kg... bu kasa sisirme olayını da diger firmalar cayır cayır yapıolar hatırlayın bak 2004 astra-2006 astra 2001 corolla-2005 corolla 2003 megane 2004 megane arasında nasıl bır sısırme warsa bundada aynısı war...NEYSE ŞİMDİ BANA BES BIN CEWAP GELİR ONLARI CEWAPLARIM ARTIK..... SİZE ÇİN BASKANININ BİR SÖZÜYLE VEDA EDİYORUM.....---- BAKTIKKI DUNYA 1 TL LIK OYUNCAK BEBEK ISTIYOR, YAPTIK,SİZ BİNTL LIK OLANINI ISTEYIN ONUDA YAPALIM..... DİYOR..... bu chery su halıyle 28888tl ye alınabılecek en donanımlı en cıks duran en guvenılır we bence basıncada yapıstıran en guzel aractır.... begenmeyen cant kapaklı fiesta corsa dacıa kıa renaoult peugeot falan alabılır.... guvenlık hastalarıda o carpısma testlerındekı 5 yıldızı bol bol gorurler onlarda....hanı bırde 5 yıl 150000 km garantı war... peek cok fırma bunun ıcın 500 tl daha ıstıo efendıler.... bu aracı kotulemek ayrıdır begenmemek ayyrıdır... tum bu yazılar kotuleyenler ıcındır begenmeyene saygı guyarım.... yiğidi oldurelım hakkını yemıyelım




  • çin malları da hele bi 100 yılı devirsinler onlarda opsiyon yapsın donanımlarını
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sepidi

    Yazmayacaktım ama bazı arkadaşlar harbi atlamış motoruna yaw adam koca CVVT teknolojisi kullanmış bu teknolojiyi HONDA CİVİC lerde olan VTEC yani VTİ-VTEC-İ Hundainin VVT ve toyoatanın VVT-İ kullandığı teknolojiyle aynıdır. üsten çift veya tek egzantirigli olan subablar aracın kullanımına göre devamlı zamanlamaları değiştiren bir teknolojidir. Tuturmuşlar performans olmaz diye o motor o aracı rahatlıkla çeker ha tork düşük oyle performans beklemeyin ama oyle söylendiği gibi kötü bir performansı olmayacağına inanıyorum. bu aracı alacaksın açık hava filtresi chip yazılımı bol bolda devirli kullanacan rodajdan sonra motor kendine gelsin diye tadından yenmez ama fiyatı birazdaha aşağı çekmesi lazım çekmesi lazımkı rekabet olsun araç satılsın...


    Sadece subab zamanlaması sanırım cvvt. Lift kontrolü yok. Ayrıca yani vti-vtec demişsin orayı anlayamadım. Envai çeşit vtec var. 3 stage vtec,i-vtec, doch vtec,soch vtec vs vs vs.




  • izmirde bu araçtan gören varmı ?

    özdemirler yetkili satıcıymış sanırım gidip bakmak lazım.. test sürüşü için herhangi bir şart varmı
  • Bu aracı alsaydım öndeki o logoyu sökerdim...
    İleride Çin'lilerin otomobillerini etrafta çok göreceğiz.
  • Bir "yırtınma" muhabbetidir almış gidiyor. Onun aslı şu: "Yırtınsanız da bu otomobiller satılacak, yırtınsanız da sistem bu şekilde işleyecek". Aynı örnekleri defalarca gördükleri ve gururlarına yenik düşüp en nihayetinde "vay be artık yapıyorlar" dedikleri halde hala aynı şekilde tükürüyorlar :) Sonuç değişmeyecek...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: omerf

    Ağzıyla kuş tutsa bunlar adam gibi teste girip güvenliklerini kanıtlamadan siz ne deseniz boş bence.

    Soksunlar euroncap'e yada iihs'ye oda olmazsa adac'a görelim güvenliğini tamam diyelim olmuş bu ama böyle afaki konuşmalarla olmuyor bence.

    Herşeyi geçtim bu haliyle ncap'e girse yan ve perde hava yastıkları olmadığı için yan çarpışma testine sokulmayacaktır araba direk 0 puan alır yandan çarpmada esp olmadığı içinde elektronik güvenlik sistemlerinden 0 puan alıcaktır.İsofix'de yok galiba araçda çoçuk korumadada pek puan alamiyacaktır.

    Katılıyorum.Bu fiyatı haketmesi için ESP,yan havayastığı ve isofix standart olmalıydı diye düşünüyorum.Bu fiyat bir Çinli için çok fazla.




  • 
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.