Şimdi Ara

Gears of War 4 Multiplayer Topluluğu

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
78
Cevap
0
Favori
2.839
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Öne Çıkar
0 oy
Sayfa: 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Forumda eski arkadaşlar hatırlayacaktır bu konuyu Gears 2 zamanında da açmıştım, tabi o zamanlar Xbox konusu böyle kuş uçmaz kervan geçmez değildi ramazan geceleri 5 e 5 bile girdiğimizi hatırlarım... Her neyse ne kadar epic games yapmasada Xbox ın en baba exclusive i bence her zaman Gears olmuştur ayrıca kalabalık girince gevurlara karşı çokta zevkli olur düzenli oyanayan varsa eklesin denk geldikçe gireriz kalabalık olursa saat vs. belirleriz malûm önümüz yaz şimdiden iyi oyunlar

    Xbox Live: PERF3CTIONI5T

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >







  • Ben dün ekledim hocam seni.



    Gears giren arkadaşlar ekleyebilir; GOKTURKLER 1453



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi x3x -- 27 Şubat 2018; 16:50:0 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • beni de ekleyin arkadaşlar : okimos
    _____________________________
    Xbox live G.T
    okimos
  • quote:

    Orijinalden alıntı: x3x

    Ben dün ekledim hocam seni.



    Gears giren arkadaşlar ekleyebilir; GOKTURKLER1453

    merhaba tag ın live da bulunamıyor ekleyemiyorum seni haberin olsun .
    _____________________________
    Xbox live G.T
    okimos
  • okimos kullanıcısına yanıt
    Alla alla KaanTam35 eklemişti beni. Ben seni eklerim
    _____________________________
  • Uzun zamandır oynamıyordum . Oynarsanız memnuniyetle gelirim ; GT ; yasinsulun
    _____________________________
  • x3x kullanıcısına yanıt
    Hocam bende zorlandım seni eklerken boşluk var galiba sende GOKTURKLER 1453 olması lazım

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    PSN: KaanTam35 Xbox Live: PERF3CTIONI5T
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • x3x kullanıcısına yanıt
    Kendi GT ni bilmiyor musun kardeş

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________

    Feel True Power

    The most powerful console ever!
  • Project Scorpio kullanıcısına yanıt
    2 yıldır xbox kullanmıyorum, boşluk varmış harbi, unutmuşum
    _____________________________
  • Arkadaşlar hepinizi ekledim genelde saat 8 den sonra giriyorum akşamları bilginiz olsun

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    PSN: KaanTam35 Xbox Live: PERF3CTIONI5T
  • Güzel konu olmuş arkadaşlar arada private'a gelebilirim
    _____________________________
  • berky88 kullanıcısına yanıt
    Bende gelirim Y s F tR. Berkay bizi biraz aşarsın ama UD klanı buraya ağır gelir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi profxxx -- 22 Şubat 2018; 10:17:35 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    Xbox One :Y s F tR
  • profxxx kullanıcısına yanıt
    bende ne zaman yakalarsın diyordum sandığımdan erken oldu :D
    _____________________________


  • _____________________________




  • berky88 kullanıcısına yanıt
    Hocam senin Gamertag i göremedim birde benim joystickte jak girişi yok şu mikrofon işini nasıl çözebilirim optikten bağlanan mikrofonlu kulaklığım var ama ondan ses gider mi yada telefondaki uygulamadan bir yolu var mıdır en kötü Skype indireceğim telefona var mı bu konuda bilgisi olan ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    PSN: KaanTam35 Xbox Live: PERF3CTIONI5T
  • dün gece horde oynadık çok keyifliydi , ama sabah iş olunca level 32 de bırakmak zorunda kaldım : ) bu gece yine görüşmek üzere .
    _____________________________
    Xbox live G.T
    okimos
  • okimos kullanıcısına yanıt
    Biz 50 yi bitirdik casual olduğu için çok uzunda sürmedi açıkçası sırf 50.000 xp bountysi için bile girilir

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    PSN: KaanTam35 Xbox Live: PERF3CTIONI5T
  • KaanTam35 kullanıcısına yanıt
    hocam artık telefonda app'ta party özelliği var onu kullanabilirsin
    _____________________________
  • berky88 kullanıcısına yanıt
    Bunu öğrendiğim çok iyi oldu hocam sağolasın

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    PSN: KaanTam35 Xbox Live: PERF3CTIONI5T
  • Yanarsam Horde ach'lerine yanıyorum. Oyunda bi single ach'de de bug oldu açılmadı. Bug Of War oluyor bu 4. oyunda nedense...
    _____________________________
  • 
Sayfa: 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.