Şimdi Ara

Gearbest Beni Dolandırdı Mı?

Bu Konudaki Kullanıcılar:
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
34
Cevap
0
Favori
994
Tıklama
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Merhaba arkadaşlar,
    10 Kasımda aldığım 2 parça $28+$2 Takipli kargo ürünlerim 6 gün boyunca ne onaylandı ne kargoya verildi. Ben de ticket açtım sordum neredeler diye. Bana Arm Stand'i 3 gün içerisinde postalayacaklarını(Postalamadılar), diğerinin ise 2 hafta içerisinde stoğa gireceğini söylediler. Daha kargoya verilmemiş hatta onaylanmamış bir siparişi iptal etme hakkım var adamların ticket konu başlığı bile var bunla ilgili(2. ticket konu başlığım). Paramı geri ödemelerini talep ettim yolluyoz yolluyoz diyip ticketı kapattılar. Bu nasıl bir saygısızlıktır diyip yeni ticket açtım cevap vermiyorlar. Paypal-nakitkart ile site üzerinden paypal ödemeyi seçerek ödeme yaptım yani payment kısmında paypal yazıyor, ben bunlardan bedava da olsa bir daha bir şey istemiyorum hatta bu ürünleri de istemiyorum. Paramı geri alıp bir daha ne gearbestten bir şey alırım ne de aldırırım. İzlemem gereken yol hakkında bir şeyler söyleyebilecek var mı?
     Gearbest Beni Dolandırdı Mı? Gearbest Beni Dolandırdı Mı? Gearbest Beni Dolandırdı Mı? Gearbest Beni Dolandırdı Mı? Gearbest Beni Dolandırdı Mı?







  • Şimdi de eski eski ticket ı sildiler. Şaka gibi bir site.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Paypal a mı yazıyım napiyim hiç önerisi tecrübesi olan yok mu

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • aynı durum benim başımada geldi. 1 aydır ne ticket a cevap veriyolar nede paypaldan gönderdiğim mesajlara. en son dispute açtım.
  • gearbestten çok alışverişim oldu, hiç sorun yaşamadım. hatta bugün 2 ay önce sipariş verdiğim fakat elime ulaşmayan siparişim için ticket açtım ve para iadesi yapacaklarını söylediler. Yani paniğe gerek yok sorunun çözülür, olmadı paypaldan itiraz et, paypal her zaman bizden yana tecrübe ile sabittir.
  • lvz23 kullanıcısına yanıt
    paypalda durum nasıl ilerliyor hiç denk gelmedim. Türkçe mi ingilizce mi?
  • Bir defa alışveriş yaptım,hiç sıkıntı olmadan geldi...
    Ama aliexpres berbat...
  • D@rbeli M@tk@p kullanıcısına yanıt
    Aliexpresste satıcınızı seçebiliyorsunuz. Ben sadece diamond veya taçlı kişilerden alırım. Ben de aliexpressten sorunsuz baya bi sipariş teslim aldım ama gearbest dolandırdı mı yoksa 3 4 aya anca mı elime ulaşacak belli değil buna ne diyorsunuz?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • https://www.facebook.com/gearbestturkiye/?fref=ts

    bu adres hesapta resmi destek adresleri. burdaki arkadaşlarla bi mesajlaş derim, belki yardımcı olurlar.
  • SPaCeLoRD kullanıcısına yanıt
    teşekkür ediyorum oradan yürüyeceğim, türkçe mi ingilizce mi?

    Güncelleme:
    Arm stand stoklarda 3 gün içerisinde kargoya vereceğiz dedikleri ürünü kargoya bugün verip ticket'ıma cevap verdiler. Diğer ürünün de stoklarda olduğunu ve kargolanmaya hazır olduğunu iddia ediyorlar fakat pek inandığım yok.
  • Kitmaker kullanıcısına yanıt
    paypalın sitesinde türkçe olarak işlem yapabilirsiniz
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Kitmaker

    teşekkür ediyorum oradan yürüyeceğim, türkçe mi ingilizce mi?

    Güncelleme:
    Arm stand stoklarda 3 gün içerisinde kargoya vereceğiz dedikleri ürünü kargoya bugün verip ticket'ıma cevap verdiler. Diğer ürünün de stoklarda olduğunu ve kargolanmaya hazır olduğunu iddia ediyorlar fakat pek inandığım yok.

    Türkçe, ben 2-3 konu hakkında yazdım, gayet ilgili şekilde cevap veriyorlar.
  • İkinizin ilgisine de teşekkür ediyorum. İlk ürünü kargoladılar en azından gelen mailde öyle yazıyor sitede öyle gözükmese de ve diğer ürünün stokta olduğunu söylediler. Bununla ilgili facebook sayfasından türkçe teyit alacağım inşallah cevap verirlerse. Paypal'a dispute açmayı şimdilik erteledim.
  • Ya ne güzel paypalla almışsınız. Açın dispute, keyfinize bakın. Paranız garantide en azından. Ben 11.11 de tablet aldım. Stokta var görünen ürünlerin hiçbiri stoktayok. Şunu al bunu al diyorlar. İstemiyorum. Paypalla almadığım için de onların insiyatifine kaldım. Günde 1 kere mesajlaşıyoruz ama bir sonuç çıkacağını sanmıyorum. Bir daha aliexpressten şaşmam. Oradaki satıcı müşteriyi memnun edebilmek için neredeyse takla atıyor. Ayrıca aliexpress hakkını her türlü koruyor.
  • kadobjk kullanıcısına yanıt
    Sormayın, ilk ürünü kargoladılar takip numarasıyla beraber ama çin gümrüğünden geçemedi geri döndü. Bana ya paranızı site hesabınıza yatıralım ya da tekrar yollayalım dediler. Dedim tekrar yollayın fakat bir sorun daha çıkarsa kuruşu kuruşuna geri istiyorum. Diğer ürünü ise takipsiz yolladılar, takip yakında olur olur diyorlar ama olmayacak belli.
  • Şu an baktım 6 lira ödediğim takipli kargoyu takipsiz olarak yollamışlar. Artık yeterse yeter paypaldan dispute açıyorum bu nedir ya bu kadar sorumsuz bu kadar acemi bir yerden daha da alışveriş yapmamıştım!!
  • Adamlara sizi paypal'a şikayet ediyorum diyince geri vitesi çaktılar. Günlerdir bekleyin o kargo takiplenir dedikleri kargo bir anda Unregistered olduğu itiraf edildi, paramı kendi hesabıma geri yükleyebileceklerinden falan söz etmeye başladılar. Ama takipsiz kargolanan ürünün parasını ödemek istemiyorlar, benim evime eğer yurtiçi kargo ile gelmeye kalkarsa o ürün gelmeyecek çünkü Hekimbaşı şubesi benim olduğum isteye servis yapmıyor. Oraya her gittiğimde bak burda 100 kargo bekliyor geri dönecek çünkü oraya dağıtım yapacak elemanımız yok, sistem bize yollayıp duruyor diyor. Şimdi takip numarası yoksa o ürün de gelecek dönecek. Ben bu sorunların yaşanmaması için takip numaralı aldım ürünü. Paypal çözüm üretecek inşallah
  • Paypal dispute açmıştım, 7 gün geçti ve ne durmadan yazdığım ticket larıma ne de dispute a cevap vermediler ve sonunda hak talebine dönüştü. Paypal aşırı ilgili sizlere 10 dakika süren konuşmamdan bir iki cümle aktarmak istiyorum,bana 2.86 kur varken 3.12 tl den çektikleri kur farklarını sonuna kadar hal ettiklerinin izlenimini verdiler:
    "Sadece bize güvenin, %100 paypal koruması altındasınız, bundan sonrasıyla tamamen paypal ilgilenecek ve 10 gün içerisinde size kesin bir dönüş sağlanacak. Ödediğiniz para şu anda ünlemde ve herhangi bir durumda direkt geri çekilebilir. Elinize ya ürün ya para geçecektir ve bu kesindir. Biz profesyonel müşteri odaklı bir kurumuz"
    Edit: gearbestin bir tarafı tutuştu bana cevap vermeye başladılar, şimdi ben susuyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Kitmaker -- 3 Aralık 2015; 1:19:04 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Gearbest paramı iade etti. Şu an çok mutluyum.
    Face de Türkçe yazışabileceğimiz bir temsilcileri var. Çok kibar. Onun sayesinde işlemler hızlandı.
    Artık önceden stok sormadan gearbestten çöp bile almam.
  • 31 ağustosta sözde kargoya verilmiş ürünüm vardı, 2 ay 25 gün sonra geldi. paket siteden fotosu çekilen paket, ama kargo damgası üzeründe 25.11.03 yazıyor. artık 2 ay 3 gün bu kargo neredeydi çözemedim.
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.