Şimdi Ara

GearBest Alışveriş Fırsatları-Kampanyalar-Kuponlar (53. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
1.090
Cevap
72
Favori
60.008
Tıklama
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 5152535455
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • lowradiation L kullanıcısına yanıt
    takip kodu bulunamadı diyor.
  • semantik41 kullanıcısına yanıt
    Çok ilginç, bütün olumsuzluk sizi bulmuş, şikayet etmekte çok haklısınız.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cemil&mustafa


    quote:

    Orijinalden alıntı: cemil&mustafa

    Gearbestten bir çok alışverişim oldu, herhangi bir sorunla karşılaşmamıştım. Şu an öyle bir sorun yaşıyorum ki şaka gibi. Kesinlikle gearbest i küçük tutarlı alışverişler dışında tavsiye etmem. Banggood ve aliexpress kesinlikle. Yazışmalarım sonuçlandığında ayrıntıları yazacağım.

    Gearbestten xiaomi, huawei ve meziu gibi kolay sorun çıkarmayacak markaların dışında hatta 50-60 usd lik cihazlar dışında tablet vs almanızı tavsiye etmem. Şu an yaşamakta olduğum durumu anlatayım.

    Geçen sene mart ayında 188 usd ye cube iwork11 tablet aldım. Bir iki ay sonra windowsda bir sorun oluştu açılmadı (android açılıyordu) Bende formatladım. Windows aktive olmayınca gearbette yazdım. Onlar da tableti geri göndermemi ya da 30 usd geri ödemeyi kabul etmmemi önerdiler. Tablet gönderim ücreti 20 usd civarı olduğundan 30 usd lik geri ödemeyi kabul ettim. Bundan 6 ay sonra tablet bozuldu, hiç açılmadı donanımsal sanırım bir hatadan. Tekrar gearbestte yazdım. tableti geri göndereceğimi ve tamir edilip bana geri gönderilmesini istedim (1 yıl garanti ). Onlarda Kargo ücretinin bana ait olması ve tamir işlemi bittikten sonra daha önce iade ettikleri 30 usd yi de geri ödemem şartıyla tableti tamir etmeyi kabul ettiler. Ben de tamam diyip 90 TL kargo ödeyerek tableti gönderdim, ellerine ulaştı.

    Daha sonra 30 usd yi paypal ile ödeyemeyeceğimi çünkü paypal ın Tr deki faaliyetlerini durdurduğunu kredi kartı ile ödeyeceğimi söyledim. Ne deseler beğenirsiniz. Kredi kartı ile ödeme alamayacaklarmış. "30 usd sizde kalsın konuyu kapatalım." dediler.Kabul etmeyince ayak sürümeye başladılar. "Korkarım ticketi kapatacağız" dediler. Yaw tableti geri göndermişim ellerine ulaşmış, 30 usd yi ödemeyi de kabul ediyorum Adamlar tabletin üzerine yatıp 30 usd ye konuyu kapatmaktan bahsediyorlar, inanamıyorum. Daha öncede bir sorunum olmuştu gearbestle ama pozitif davranıp çözmüşlerdi. Aslında biraz şaşkınım ama forumdaki birçok gearbest şikayetini es geçtiğim için de kendime kızıyorum keşke banggood dan alsaydım.

    Banggood da kesinlikle bunları yaşamazsınız.


    Tekrar merhabalar. Yukarıda bahsettiğim sorunun son durumu şöyle:

    --İstedikleri gibi 30 usd gönderdim, ve kargo için 25 usd ödeyerek tableti tamir edilmek üzere çine gönderdim.
    --Bir buçuk ay kadar sonra tableti tamir ettiklerini ve gönderime hazır olduğunu söylediler
    --Takip no bile verdiler gönderdiklerine dair.
    --Daha sonra TC kim numaramızı istediler kargo şirketinden istendi diyerek, verdik.
    --Sonunda biz tableti beklerken, bir son dakika haberi geldi.
    --Gönderdik dedikleri, kargo takip no verdikleri, tc kim no istedikleri ürün için ek kargo parası istediler.
    --Kabul etmeyince 60 usd geri ödeme teklif ettiler. (tablet yaklaşık 10 ay sonra bozulmuştu ve 188 usd değerinde idi)
    --İstemiyorum bana söz verdiğiniz gibi tableti tamir edip gönderin diyince geri ödemeyi 75 usd ye çıkardılar bunu da ister kabul et ister etme cüzdanınıza yükleyeceğiz dediler.

    SONUÇ OLARAK özellikle yüksek meblağlı hatta mümkünse her tür alışverişte gearbestten uzak durun arkadaşlar. 5-10 dolar fazla verin ali den ya da banggood dan alın.Bu yaratıklardan uzak durun.




  • Bütün linkler ref'li,bence satın alan insanların bundan haberdar olması gerekiyor.
    Yani kimse ucuz kulaklıkları tabletleri falan hayrına paylaşmıyor arkadaşlar.Siz tıkladıkça onlar kazanıyor.
  • Merhaba;

    Ürünüm 60 gündür teslim edilmedi, bugün 61. gün. Para iadesi yapmıyorlar tekrar yollayacağız diyorlar.
    Ben para iadesi istiyorum.
    Hadi illa ki yapılmıyor, siparişim de bulunan bir ürünü iptal etmek istiyorum ve cüzdanımda biriken GB puanlarını da yeni siparişime dahil etmek istiyorum. Bu siparişi verdiğim de Malaysia Pos - Registered seçeneği yoktu ve mecburen Unregistered seçeneğini kullandım. Kargo seçeneğini de değiştirmek istiyorum.

    Bunu nasıl düzeltebiliriz?


    NOT:
    Siparişim de 2 adet ürün var:
    1. ürün: Original Smok TF-RTA Rebuildable Tank Atomizer
    2. ürün: Original Smok TF RTA G1 Deck (İptal etmek istediğim ürün)
    Bu ürünler artık Türkiye'ye gönderilmeyen ürünler.


    İyi günler.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi hayalet15 -- 8 Ağustos 2017; 10:35:49 >
  • Gearbest gelmeyen kargo yerine yeniden yolladılar. 1 hafta içinde geldi, teşekkürler Gearbest.
  • semantik41 kullanıcısına yanıt
    Memnuniyetinizi belirttiğinizi için teşekkür ederiz.

    Mutlu alışverişler dileriz.
  • Gearbestten bu 200$ civarındaki laptoplardan almak niyetindeyim, daha önce alan vs var mı? İnternette aradım iki değişik tip tuhaf video çekmiş ondan başka düzgün kaynak yok. Vergilendirme meselesi aklımı kurcalıyor, vergi tarh edilip kapıda mı tahsil edilecek yoksa ben başka şekilde mi ödeyeceğim? Bilgi sahibi olan varsa, yardımcı olursa sevinirim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Adieu

    Gearbestten bu 200$ civarındaki laptoplardan almak niyetindeyim, daha önce alan vs var mı? İnternette aradım iki değişik tip tuhaf video çekmiş ondan başka düzgün kaynak yok. Vergilendirme meselesi aklımı kurcalıyor, vergi tarh edilip kapıda mı tahsil edilecek yoksa ben başka şekilde mi ödeyeceğim? Bilgi sahibi olan varsa, yardımcı olursa sevinirim.

    ben de aynı durumdayım, bilenlerden cevap bekliyorum ben de.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: GearBest.com

    Memnuniyetinizi belirttiğinizi için teşekkür ederiz.

    Mutlu alışverişler dileriz.

    W1709151729399367 Numaralı siparişimi dün gece oluşturmuştum. Yaklaşık 24 saat oldu fakat hiçbir hareket Yok. Neden olabilir acaba?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • befo B kullanıcısına yanıt
    Merhabalar,



    Stok ve yoğunluk durumuna göre önümüzdeki günlerde tarafınıza gönderim sağlanacaktır.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 8 Eylül'de verdiğim sipariş de 1 gün sonra adres değişikliği yaptım, live support cidden çok hızlı ve ilgili ama kargo konusunda tatmin etmedi halen sipariş processing olarak duruyor
  • germinall G kullanıcısına yanıt
    Postacı ma sordum. Vergi hesap edilip size postacı ile bir ihbar notu gönderilecek. Üzerinde vergi yazıyor mu yazmıyor mu bilmiyorum. Siz o notla ptt ye gidip ödeme yapıp alacaksınız

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • GearBest.com kullanıcısına yanıt
    Merhaba.Bu ürünleri satın alıcam.Burada gösterilen sipariş tutarına vergi dahil mi?

    Dahil değilse ne kadar vergi olucak? Bu vergiyi nasıl ödücem? Teşekkürler.





    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi obscurhomme -- 17 Eylül 2017; 13:17:42 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: GearBest.com

    Merhabalar,



    Stok ve yoğunluk durumuna göre önümüzdeki günlerde tarafınıza gönderim sağlanacaktır.

    Bu ilk alışverişimdi fakat hiç beklediğim gibi olmadı. Oğluma doğum günü hediyesi sipariş vermiştim fakat sanırım bir sonraki yaş gününe yetişecek bu gidişle. Hala bir hareket yok. Türkiye'deki gibi orada da belli bir yasal süre yok mu acaba? Yani tamamen adamların insafına mı bırakıyoruz olayı? Ayrıca ben müşteri hizmetlerine ulaştığımda konuyu size aktardığımı da belirteceğim özellikle.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • befo B kullanıcısına yanıt
    Daha öncede belirttiğim gibi geçen hafta büyük bir etkinlik yaptık ve gece-gündüz demeden çalışıyoruz. Yoğunluk ve stok sorunu yaşıyoruz bu sebeple aksamalar meydana gelebiliyor. Yaşanan gecikmelerden dolayı sizlerden özür diliyoruz. Sipariş numarasını verirseniz stokta olup olmadığının, duruma göre de ne zaman gönderileceğinin bilgisi alabilirim.

    Belirtebilirsiniz tabii ki.

    Buraya yazdığınız olumlu-olumsuz her şeyi ben aktarıyorum, bundan şüpheniz olmasın.

    Sağlıklı ve mutlu günler dileriz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: GearBest.com

    Daha öncede belirttiğim gibi geçen hafta büyük bir etkinlik yaptık ve gece-gündüz demeden çalışıyoruz. Yoğunluk ve stok sorunu yaşıyoruz bu sebeple aksamalar meydana gelebiliyor. Yaşanan gecikmelerden dolayı sizlerden özür diliyoruz. Sipariş numarasını verirseniz stokta olup olmadığının, duruma göre de ne zaman gönderileceğinin bilgisi alabilirim.

    Belirtebilirsiniz tabii ki.

    Buraya yazdığınız olumlu-olumsuz her şeyi ben aktarıyorum, bundan şüpheniz olmasın.

    Sağlıklı ve mutlu günler dileriz.

    W1709151729399367 Sipariş numaram budur. Teşekkür ederim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • befo B kullanıcısına yanıt
    Rica ederim,



    Siparişiniz paketlenmiş. Yarın tarafınıza gönderim sağlanacaktır.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşım xiaomi air 13 siparişi verdi Hong Kong deposundan sizin de verdiğiniz indirim kuponunu kullandık.



    Adresi,ip'yi türkiye olarak gören firma kargo için ekstra para isteyip ürünü göndermedi,kargo parası için de Paypal dan 8 dolar gönderin dedi.



    Ürünü göndermiyorlar 600 dolarlık Ürüne 8 dolar için laf ediyorlar.Yada iptal edip yeniden kargo ücreti eklenmiş şekilde ürün 20 dolar zamlı hale gelmiş öyle sipariş edin diyorlar.



    3-5 kuruşun hesabını yapan,ucuz bir firma bu.İade için çok sıkıntı çıkardığını ürün geri dönse bile tam parasını vermemek için direndiklerini duymuştum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: GearBest.com

    Rica ederim,



    Siparişiniz paketlenmiş. Yarın tarafınıza gönderim sağlanacaktır.

    Tekrar teşekkür ediyorum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 5152535455
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.