Şimdi Ara

Garantisi Bitmiş Ürünün Para İadesi

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
6
Cevap
0
Favori
250
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • 21 şubat tarihinde, garantisi çok önceden bitmiş olan samsung wave(s8500) cihazımı Telpa yetkili servisine teslim ettim. Elimdeki kağıtta 21i yazmasına rağmen Telpanın sisteminde 25i gözüküyor teslim tarihi. Neyse olay bu değil benden 10 gün önce falan tamir onayı istediler onay verdim fakat o zamandan beri üreticiden parça transferi bekleniyor diyorlar. Acaba garantisi bitmiş ürünlerde belli bir iş gününü geçince para iadesi gibi durumlar mevcut mu ?



  • yok mu hiç bilgisi olan
  • Mantiken olur mu?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • sonuçta garantisi bitse bile ithalatçının belli bir yıl ithal ettiği cihaz için servis hizmeti sunması gerekiyor. Yanlış hatırlamıyorsam 7 yıl gibi bir süreydi bu. İthalat şartlarını yerine getiremediği zaman tüketiciyi mağdur ediyor ve tüketicinin maduriyetinin bir şekilde karşılanması gerekli değil mi?
  • yukarıköyde oturanlara selamlar
  • Yeni parçayı garanti kapsamında takıyorlarsa talep edebilirsin tabiki değişim ürünü.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.