Şimdi Ara

GameEkstra İade Kabul Etmiyoruz - KARAR LEHİME ÇIKTI - PARAMI ALDIM

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
94
Cevap
2
Favori
3.563
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Bugün facebook sayfasından mesaj attım ve aynen ''Açılan ürünlerde değişim ve iade olamıyor maalesef. Konu ile ilgili mağazalarımızı arayarak bilgi alabilirsiniz'' dediler.Cihaz elime 1 Şubat 2018'de elime geçti.DP ile bağladığımda oyuna girerken DP No signal hatası veriyo,klasörlerde gezerken takılıyo,olması gerekenden geç açılıyo,HDMI kablosu ile bağladığımda ise video izlerken anlık ekran kararmaları oluyo,anlık olarak video donuyo.Böyle üst segment bi cihazda böyle hataların olması çok can sıkıcı.Böyle sert konuşabilen biri de değilim ne yapabilirim sizce ?

    Bu arada Asus XG258Q 240Hz monitör


    Edit : Yazmayı unutmuşum.Hani telefon ile monitörün ekranını çekeriz de piksel piksel gözükür ya o durum video izlerken ve oyun oynarken öyle oluyo.Tabi o kadar şiddetli gözükmese de dikkatli baktığımız zaman belli oluyo


    SON EDİT : ALLAH'A ŞÜKÜRLER OLSUN KARAR LEHİME ÇIKTI YANİ PARA İADESİ ALICAM.BU ZAMANA KADAR FİKİR VEREN,KONUYU TAKİP EDEN KİM VARSA TEŞEKKÜR EDERİM.Firma ile ilgili tek olumlu görüşüm monitörü yolladığımda kargo ücretini kendileri ödediler.Yiğidi öldürüp hakkını yemeyelim.Herkesin görmesi adına da konuya yazan herkesi etiketliyorum.


    GameEkstra İade Kabul Etmiyoruz - KARAR LEHİME ÇIKTI - PARAMI ALDIM



    NİHAYET SON EDİT Allah'a şükür paramı aldım sonunda takip eden herkese tekrardan teşekkürler.Firmanın kurucusu Arda Tepeci'ye sabırla ilgilendiği için çok çok teşekkür ederim


    GameEkstra İade Kabul Etmiyoruz - KARAR LEHİME ÇIKTI - PARAMI ALDIM



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Leopard2A6 -- 22 Haziran 2018; 13:49:23 >







  • Bazı işletmelerin kâr olayı mini mini
    Fazla vereceksin sorun çıkınca gidip ürünü masaya bırakacaksın
    Sorun olmuyor
    3 Kuruş fazla olsun teknik destek iyi olsun
    O da Vatan da var ancaK
  • İnternetten aldığınız ürünlerde 14 gün yasal iade hakkınız var, arayın bunu belirtin. Olmazsa tüketici haklarına başvurun süreç biraz uzayabiliyor ama paranızı alırsınız.
  • İnternetten alışverişte 14 gün içinde değişim veya iade hakkınız var. Değişim veya iade yapmadıklarına dair onlardan kağıt al.Sonra thh'ye başvur.
  • İlk önce ara firmayı durumu anlat. Ürünün ayıplı olduğunu ve iade etmek istediğini belirt. Eğer kabul etmezlerse 14 günlük yasal cayma hakkını kullanacağını söyle. Ürünü açmışsınız cart curt bahane üretirlerse açmadan nasıl anlayacağım ayıbını de. Ayrıca mesafeli sözleşmeler yönetmeliği Madde 13/2 ye göre sorumluluğum yok dersin. Yine kabul etmezler ise tüketici hakem heyetine başvuracağım ve bu durumu sosyal medyada paylaşacağım diye sert konuş. Benim verebileceğim tavsiyeler bu kadar.
  • jedi39 kullanıcısına yanıt
    Bu arkadaşın dediğini yapın en mantıklı yol bu ama ağır kelimeler kullanmayın haklıyken haksız duruma düşmek olmaz
  • Bu arada bunları kablodan yapabilir mi ? Bugün kablo siparişi verdim pazartesi yola çıksa salı günü elimde inşallah.Yeni gelen kablo ile deneyip karar vermek istiyorum.Ben mi fevri davranıyorum onu da bilmiyorum.Ben bu monitörü almak için Temmuz-Ağustos 2017'den beri para biriktiriyorum öğrenci halimle.Bu kadar para verip aldığım cihazda sorun çıkması çok can sıkıyo


    Birde bütün sorunları buraya yazayım.


    1-) Display Port ile bağladığımda monitör olması gerekenden daha geç açılıyor
    2-)Display Port ile bağladığımda oyunlara girerken ''Display Port No Signal'' hatası alıyorum ve bi 30 saniye beklettikten sonra normale dönüyor.
    3-)Display Port ile bağladığımda klasörlerde gezinirken,Windows tuşuna tıkladığımda anlık takılmalar mevcut.Sistemde SSD olmasına rağmen
    4-)HDMI ile bağladığımda video izlerken 2-3 saniyelik ekran kararmaları yaşıyorum.
    5-)Hem Display Port hem de HDMI ile bağladığımda video izlerken ve oyun oynarken pikselleri görebiliyorum.Hani kamera ile monitör ekranının fotoğrafını çektiğimizde piksel piksel görürüz ya ben onun hafif hallisini yaşıyorum fakat belli oluyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Leopard2A6 -- 5 Şubat 2018; 2:55:28 >




  • Telefonla aradım konuştum bu seferde "biz cihazı alır servise yollarız iade,değişim kararı çıkarsa veririz" dediler sonra kanunlar öyle değil felan dedim yine kabul etmedi daha fazla uzatmadım e-devlet üzerinden başvurdum thh'ye şimdi gerekli belgeleri vermeye gidiyorum
  • Edit 2 : Belgeleri vermek için gittim ve durumu anlattım görevli kişiye.Görevli kişi de bana ilk önce ürünü "cayma ihtarnamesi" ile yolla dedi eğer kabul etmezlerse o zaman dava aç dedi
  • valla o firmadan internet üzerinden ürün alıp da başarılı şekilde iade eden kimseyi görmedim internet şikayet dolu böyle monitör gibi hassas çevre bileşenleri alınacağı zaman bire bir mağazaya gidip satın alıp ardından yine mağaza'da test ettirmek gerek. vatan bilgisayar'da bu şekilde yapabilirsiniz test ediyorlar ölü piksel v.s. gibi bir kusurlu durum olursa yeni ürünü anında veriyorlar
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Leopard2A6

    Edit 2 : Belgeleri vermek için gittim ve durumu anlattım görevli kişiye.Görevli kişi de bana ilk önce ürünü "cayma ihtarnamesi" ile yolla dedi eğer kabul etmezlerse o zaman dava aç dedi

    Cayma hakkinizi kullanacaksaniz. Kesinlikle firmadan cayma hakkinizi kullandirmadiklarina dair kagit alin. Eger herhangi bir kanit olmassa karsi taraf savunmasinda bize boyle bir talep gelmedi diyerek işin işinden sıvışırlar.
  • **Nightmare** kullanıcısına yanıt
    Valla adamlar direk aide,değişim vermeye yanaşmıyo o kağıdı alabilceğimi hiç sanmıyorum.


    Ayrıca 1 saat önce monitörü iade etmek için kargoladım artık hayırlısı inşallah istediğim gibi sonuçlanır
  • Az önce GameEkstra'yı aradım monitör elinize ulaştı mı diye onlarda bana o dilekçeyi elinle yazmıcaktın kaymakamlıktan cayma bedeli belgesi alıp öyle yollucaktın biz monitörü sana geri yolladık dediler.Şimdi tekrar kaymakamlığa gidiyorum çıldırcam ya nerden bulaştım bu firmaya
  • Bir Edit daha


    Kaymakamlığa gittim el yazısı ile yazdığımdan dolayı kabul etmediklerini anlattım ve bana "olur mu öyle şey onlar işin üç kağıtcılığındalar" dedi ve ardından belgelerimi tamamladıktan sonra resmi olarak Tüketici Hakem Heyetine başvurmuş bulunuyorum
  • Leopard2A6 kullanıcısına yanıt
    Hocam konu hakkında oldukça bilgiliyim, hatta bugün 1.5 senedir süren n11’den aldığım 55PUK5900 model Philips televizyonun ekranının kırık çıkmasıyla ilgili tüketici hakemi heyetinden geçip mahkeme ve icraya giden sürecin sonuna tam olarak geldik ve icradaki hesaba yatan paradan çekim talebinde bulunduk. Dilerseniz süreci açıklayayım.



    İlk önce cihazın arızalı olduğunu açıklayan yazılı bir metni servisten veya satıcıdan temin edin. Ardından notere gidip cayma ihtarnamesi çekmek istediğinizi söyleyin. Noterler ileride davaya konu teşkil edecek durumlarda belgeleri resmi olarak saklayarak sizin hukuki süreçte korunmanızı sağlarlar. Bu işlemin tutarı ek boyutuna göre 150-200 TL civarı. Tebligatlı postayla gönderdikten sonra tebligatın üstüne cihazı kargolayın. Kargo alıcı şirket tarafından kabul edilmezse yasal süreç başlıyor ve tamamen haklı konuma düşüyorsunuz.



    Buradan sonrası tamamen şirketin insafına kalmış.



    İlk önce hakem heyetindeki başvurunuzda asla ve asla misliyle değişim istemeyin. Tam tersine cayma hakkınızı kullanarak para iadesi yapılmasını isteyin. İleride bu ürün muhtemelen stoklarında olmayacak, olsa da size ürünü vermek yerine bugünkü fatura değerini verecekler Türk parasındaki enflasyondan dolayı. Ben bir hata ettim misliyle değişim istedim, icra süreci uzadı ve ardından para olarak faizsiz bir şekilde verdiler. Faiz olmadığından yaklaşık 250 liralık bir kaybım söz konusu. Faiz yıllık %9 civarı bu arada.



    Hakem heyeti lehinize karar çıkartacaktır. Firmayı arayın ve gereğinin yapılmasını isteyin. Muhtemelen yapmayacaklar, mahkemeye gidip itiraz davası açacaklardır. Aleyhinize karar çıkması mümkün değil, bu konunun en iyi avukatlarıyla konuştum çok spesifik örnekler harici imkansıza yakın denilebilir.



    Ardından dava sürecini bekleyin ve duruşmaya bizzat gidin, servis tarafından veya kendilerinden bu ürünün bozuk olduğunu kanıtlayan yazıyı aldığınızı delil olarak gösterin. Dava dosyasına koyun. Aksi takdirde hakim bilirkişi raporu isteyecek, böyle bir şey olmayacak ve dava gereksiz yere bir duruşmalık uzayacak. Yine siz kazanırsınız ama süreç uzamış olur.



    Ardından icraya gideceksiniz paranızı almaya. İcraya da itiraz edebilirler, bam diye çıkarıp mahkeme kağıdını gösterdiğiniz anda mesele biter.



    Tüm bu işin karşıya maliyeti yıllık %9 faiz ve 1000 tl avukatlık ücreti. Parayı işletmenin yanında bu maliyetler bir hiç, dolayısıyla kimse yaptırımlardan çekinmiyor. İyi niyet beklemeyin.



    İnşallah benim yaşadığım tüm bu süreçlerin hiçbirini siz yaşamazsınız. Geçmiş olsun tekrardan.




  • Hocam uğraşıp uzun uzun yazmışsınız öncelikle elinize sağlık.


    Ürün değişimi istemekten vazgeçtim zaten monitörden o sorunları dışında memnun kaldığımdan dolayı para iadesi alıp başka bi firmadan almayı düşünüyorum.

    Benim muhatap olduğum firma büyük ihtimalle sizin firmanız kadar dişli değil THH'den karar çıkarsa değiştiririz diyolar ama dediğiniz gibi kabul etmezlerse sizin uyguladıklarınızı adım adım yapcağımdan emin olabilirsiniz


    Şunu merak ettim.Dava süresince harcanan avukat masrafı vs. karşı taraf mı ödüyo yoksa biz mi ödüyoruz ? Çünkü ben garip bir öğrenciyim




  • Leopard2A6 kullanıcısına yanıt
    Davayı kaybeden taraf avukatlık masrafını öder. Yaklaşık 900 lira gibi masraf çıkıyor. Herhangi bir sıkıntınız olursa özel mesajdan da ulaşabilirsiniz. Sıkıntıyla karşılaştığınız yerden ben de kendime Samsung U28E590D monitör almışım, yeni farkettim. Çok uyguna almıştım, akakçe'den bakıp, Allah korumuş.

    TV'yi de öyle bakıp aldım başım yandı, zamanında Ereyon'dan alsaydım şu anda TV izliyordum salonda. Canımız sağolsun.
  • Gerekirse piyasanın üzerinde alcaksınız ama satış sonrası destek de iyi olacak.Bundan sonra piyasanın altına fiyatı olan bi ürünü kolay kolay alcağımı sanmıyorum
  • Umarım lehinize sonuçlanır karar. Sonucu buraya yazarsınız.
  • **Nightmare** kullanıcısına yanıt
    İnşallah


    Merak etmeyin editlerim
  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.