Şimdi Ara

galaxy s3 sol metal kısımda çatlak (5. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
107
Cevap
2
Favori
9.743
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • dusurmeme ramen garanti tlf ıstanbula yolladı deyısım onaylandı yenısını beklıyorum yakın zamanda gelecek
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: erenmete

    dusurmeme ramen garanti tlf ıstanbula yolladı deyısım onaylandı yenısını beklıyorum yakın zamanda gelecek


    Değişim için belge istediler mi sizden ?

    Garanti, fatura vs ?
    _____________________________
  • arkadaslar benım telefonumda da aynı yerde aynı catlak mevcut 2 ay kadar oldu fakat bır hafta once farkettım . bende servıse vercektım vermeden once başarı servısınden bı arkadasla karsılastım ona sorunu anlattım bana dırek kullanıcı hatası oldugunu dusmus veye cebe sokuldugunda sıkıstıgı ıcın oldugunu garantı kapsamına gırmıyecegını soyledı daha servıse vermeden hemde ama kesınlıkle dusme yada baska bısey olamdı. bugun servıse gotürcem yınede olumsuz sonuclanırsa bıle tuketıcı haklarına bas vurmayı dusunuyorum. servıse verıp olumlu sonuc alan arkadaslar bi fikir verip yardımcı olurlarsa sevınırım şimdiden tesekkurler
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: çuku_35

    arkadaslar benım telefonumda da aynı yerde aynı catlak mevcut 2 ay kadar oldu fakat bır hafta once farkettım . bende servıse vercektım vermeden once başarı servısınden bı arkadasla karsılastım ona sorunu anlattım bana dırek kullanıcı hatası oldugunu dusmus veye cebe sokuldugunda sıkıstıgı ıcın oldugunu garantı kapsamına gırmıyecegını soyledı daha servıse vermeden hemde ama kesınlıkle dusme yada baska bısey olamdı. bugun servıse gotürcem yınede olumsuz sonuclanırsa bıle tuketıcı haklarına bas vurmayı dusunuyorum. servıse verıp olumlu sonuc alan arkadaslar bi fikir verip yardımcı olurlarsa sevınırım şimdiden tesekkurler

    Hocam genpa, telpa, başarı, vs. teknik servisleri boşver...
    Direkt Samsung'un teknik servisine verin cihazı.
    Ben çevremdekileri dinlesem, hala kasası çatlak cihazı kullanıyor oluyordum.
    Ben direkt Samsung servise verdim cihazı, 12 gün sonra garanti kapsamında ekran ve kasa değişmiş olarak cihazımı geri aldım.

    Bu başlık altında belirtmiştim, benim gibi sonuç alan 2 arkadaşımız daha var.
    Gerekirse verdiğim teknik servisten aldığım tespit ve değişim belgesini de paylaşırım. Bence işin ucunu bırakmayın. Arkadaşınız ne kadar öyle söylese de...
    _____________________________




  • quote:

    Orijinalden alıntı: çuku_35

    arkadaslar benım telefonumda da aynı yerde aynı catlak mevcut 2 ay kadar oldu fakat bır hafta once farkettım . bende servıse vercektım vermeden once başarı servısınden bı arkadasla karsılastım ona sorunu anlattım bana dırek kullanıcı hatası oldugunu dusmus veye cebe sokuldugunda sıkıstıgı ıcın oldugunu garantı kapsamına gırmıyecegını soyledı daha servıse vermeden hemde ama kesınlıkle dusme yada baska bısey olamdı. bugun servıse gotürcem yınede olumsuz sonuclanırsa bıle tuketıcı haklarına bas vurmayı dusunuyorum. servıse verıp olumlu sonuc alan arkadaslar bi fikir verip yardımcı olurlarsa sevınırım şimdiden tesekkurler

    Ustteki arkadaşın dedıgı gıbı dırek samsung servıse verın ve kesınlıkle herhangı bır darbe olmadan telefonun çatladıgını soyleyın gereklı ıslemlerı baslatıcaklardır arkadasınızın soyledıgı sacma geldı bıraz bana :D
    _____________________________
    psn:nicksiztr SteamID:cnwr gamertag:nicksizow Origin ID:nicksiz




  • saol bende zaten senın yaptıklarını takıp ettıkten sonra cıhazı servıse vermeye karar verdım. ben dırek samsun musterı hızmetlerını arayıp telefonu samsung teknık servıse vermek ıstedıgımı soyledım ama benı basarı yada telpaya yonlendırdı bızım yetkılı servısımız onlar dıye neyse bgun verdım cıhazı cumaya kadar donus yapacaklarını soyledıler beklıyorum. ve olumsuz sonuc cıkarsa sen de zaten tespıt ve degısım raporlarını paylasırım demıssın onları ıstıcem onları emsal olarak kullanıp tuketıcı haklarına gıdıcem sımdıden sagolasın
    _____________________________
  • Bugün s3'ü bende teknosaya değişim talep ederek verdim. Telefonu alalı 38 gün oldu ama şarj girşinin metalimsi kısımında ufak bi çatlama oldu.
    Tekonsada elamanın dediği; 30 gün içinde gelseydiniz kesin değişim yaparlardı ama şimdi de büyük ihtimal yaparlar dedi...
    Bakalım bekleyip görücez..
    Yanlız bukadar dandik malzemeli bi telefon olamaz..
    Gelir gelmez satıp acilen yeniden iphone dönüş yapıcam..
    Bu arada öğrenmek istediğim, değişim olunca sıfır kutulu s3 ümü yolluyolar??
    Sadece cihazı verdiğim için soruyorum..Yada sadece cihazımı yolluyolar acaba
    _____________________________
    Psn ID: wolverineTR_EsEs
    i20N
  • Arkadaşlar s3 ü alalı 3 ay oluyo silikon kılıf içinde duruyodu burayı okurken kontrol edeyim dedim sağ alt köşede metalik çerçeve kısmında boya kalkması meydana gelmiş bunla ilgili bilgisi olan varmı samsung servise götüreyimmi ne diyosunuz
    _____________________________
    2011 Astra Enjoy Plus 1.4 140 HP AS
  • quote:

    Orijinalden alıntı: angelus26

    Bugün s3'ü bende teknosaya değişim talep ederek verdim. Telefonu alalı 38 gün oldu ama şarj girşinin metalimsi kısımında ufak bi çatlama oldu.
    Tekonsada elamanın dediği; 30 gün içinde gelseydiniz kesin değişim yaparlardı ama şimdi de büyük ihtimal yaparlar dedi...
    Bakalım bekleyip görücez..
    Yanlız bukadar dandik malzemeli bi telefon olamaz..
    Gelir gelmez satıp acilen yeniden iphone dönüş yapıcam..
    Bu arada öğrenmek istediğim, değişim olunca sıfır kutulu s3 ümü yolluyolar??
    Sadece cihazı verdiğim için soruyorum..Yada sadece cihazımı yolluyolar acaba

    hocam bıraz geç olmus ama yınede soylıyım eger değişim onaylanırsa sizden geri kalan aksesuarlarıda ıstıyorlar zaten yok sıze direk telefon verdılerse degısım olmamıstır buyuk ıhtımal
    _____________________________
    psn:nicksiztr SteamID:cnwr gamertag:nicksizow Origin ID:nicksiz




  • Aynı problem bendede var, tam kapatma düğmesinin altından çatladı çizgi şeklinde, ve çatlak oluştuktan 2 ay sonra telefon göürşmelerde kapatmaya başladı kendi kendine görüşmeyi, servise geçen cuma götürdüm, çatlağın darbeden kaynaklandığını ve anakartın zedelendiğini bu sebepten kullanıcı hatası olduğunu ve masrafın 1600 tl olacağını falan zırvaladılar. Tüketici haklarına şikayet edeceğim raporu verin dedim, diğer gün aradılar çok ısrar ettiniz bizde anakartı garanti kapsamında değişttirdik dediler. Yani saçmaladılar da saçmaladılar Telefon darbe görmüş diye bi dövmedikleri kaldı. Hala telefon garantide almadım hala yaptırmaya çalışıyorum. Bu konuda ne yapmak gerekir inan bilmiyorum
    _____________________________
  • Ben üst kısımlar metal olmadığını düşünüyorum. S3 ben incelediğimde bir çizgi vardı her tarafında dolaşan, onun gibi bir durum mu ?
    _____________________________
  • yıllarca kullandıgım iphone ların home tusu problemınden 50 kere daha ıyıdır belkı de
    _____________________________
  • hepsiburada.com dan almış olduğum s3 umun ses açma kapama tuşu üstünde çatlak oluştu intel iletişim firmasından garantiliymiş gönderdim böyle bir hata firmada garanti kapsamında değilmiş geri göndermişler ne yapsam bir yol gösterin bana. cepkask ta yaptırmıştım telefona.
    _____________________________
  • s3 galaxy ses acma tusunun altında bende de durduk yere çatlak olustu, arkadaslar bunun sebebi acık ve net, ses acma sevdasına oraya direk olarak baskı uyguluyoruz tus a basarak, ve ince oldugu için artık dayanamıyo ve catlıyo, ben bunu anladım
    _____________________________
  • Benim S3 cihazımda da ses açma kısma tuşlarının altıdan çatlak vardı cuma akşamı farkettim fakat cumartesi telefon elimden düştü çerçeve ciddi zarar gördü arkadaşlar bu konu hakkında yarın samsung beşiktaş şubesine gideceğim kullanıcı hatası diyibilme ihtimali yüksek önerileriniz nedir ?
    _____________________________
  • Önceki telefonum Samsung D-900i. Telefon bu yıl 6. senesine girdi. Sadece son iki sene ayrı ayrı arıza çıkardı o da film arızasıydı ki bu da kızaklı telefonlarda olağan bir şey. Artık hem yenimiş hem de androidmiş hem de dokunmatikmiş gib bir sürü sebepten dolayı ben de alayım dedim.

    Gittim Bimeks mağazasından 2 tane s3 mini aldım biri eşime. O an dikkat etmek zor oluyor, bir de 2 telefon sonuçta. Birine anca bakabildim yüzeysel şekilde, zaten işim vardı. Neyse 2-3 gün sonra home tuşunun sol üst kısmında, tuşu çevreleyen gri metalik kısımda açıklık olduğunu fark ettim. Basmaktan, parmağın baskısından dolayı diye düşündüm ama yakından dikkatle incelediğimde bunun diğer telefonda ya da kullanılmış diğer s3 minilerde olmadığını fark ettim. Hatta buraya yazdım. Arkadaş yardımcı oldu, sağ olsun. Gittim ben de yetkili servise serdim. Sanırım imalat hataları oluyor. Hiçbir markayı körü körüne savunacak değilim, kaldı ki benim ne işime yarasın ama Samsung seri üretime biraz daha dikkat etmeli.

    Telefonun görüntüleri de mevcut bu konuda. 2. sayfada bulabilirsiniz.

    http://forum.donanimhaber.com/m_70055658/mpage_2/key_/tm.htm
    _____________________________




  • aralıkda aldıgım s3 üm gecen ay catladı telpa garantili idi sarj soketinin üst kısmında diger arkadaslarında dedigi skeilde catlak meydana geldi sansımı deneyip servise yolladım 5 nisan 2013 de servise giris yapıldı 8 nisan 2013 de catlak olan kısım deisim olup elime ulastı arkadaslar arka kapak haric kasa kompile yeni
    _____________________________
    "ÖLÜM" Gaz PedaLına Basan Ayakta,"HAYAT" Direksiyonu Tutan KoLLardadır. Bunun EgLencesi ise; ÖLümüne Basıp Hayata TuTunMaktır...
  • benim telefonumda da çatlak var ancak ithalatçı firma garantili. samsunga götürsem bakarlar mı?
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: infrared

    benim telefonumda da çatlak var ancak ithalatçı firma garantili. samsunga götürsem bakarlar mı?

    samsung servisine gidip bi görüs derim
    _____________________________
    "ÖLÜM" Gaz PedaLına Basan Ayakta,"HAYAT" Direksiyonu Tutan KoLLardadır. Bunun EgLencesi ise; ÖLümüne Basıp Hayata TuTunMaktır...
  • Öncelikle iyi günler ben 2. el s3 aldım yaklaşık 20 gün önce cihaz 07.09.2012 tarihinde alınmış ve sürekli silikon kılıf ile kullanılmış aldığımda çatlak varmıydı yok muydu tam olarak bilmiyorum ama telefona baktığımda gözüme çarpmamıştı böyle bir şey yaklaşık 1 hafta önce fark ettim çatlağın olduğunu esas soruma geleyim cihaz Samsung garantili acaba cihazı garantiye götürsem çatlayan yeri değiştirirler mi bu kadar zaman geçti değiştiremeyiz gibi bir şeyle karşılaşma ihtimalim var mı ve illaki soranlar olacaktır 2. el almışsın belki düşürdülerde çatladı ama çatlayan yerde en ufak bir darbe yok ve şunuda sorayım arka kapağın klipslerinin olduğu yerlerde ufak ufak kılcal çatlaklar var arka kapağında değişme ihtimali var mıdır teşekkürler.
    _____________________________
  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.