Şimdi Ara

galaxy s3 sol metal kısımda çatlak (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir - 4 Masaüstü
5 sn
107
Cevap
2
Favori
9.739
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar bugün bahsettiğiniz çatlağın aynısını telefonumda fark ettim telefonu 1.5 ay önce almıştım telefonun darbe almadığına eminim ve silikon kılıf kullanıyorum. garanti degisim yaparmi
     galaxy s3 sol metal kısımda çatlak



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi fb_s3 -- 12 Eylül 2012; 18:04:24 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Samsung telefonlarda şu kesin; tasarım, malzeme ve işcilik konusunda diğer bütün firmaların gerisinde.
    _____________________________
  • Servise sordum muhattap bile olmadılar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Ben de aynı sorundan ötürü bugün cihazı servise vereceğim.
    Bakalım ne olacak ?
    _____________________________
  • 4 tane s3 gordum 3u bu sekil catlak..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    Omoda
  • cok ilginc
    _____________________________
  • evet bu sorun cok sık olmaya baslamıs anlamadım bende ama cok sınır bozucu walla sımdı dusunuyorumda yanı 1.5 ay telefonum yoktu bana ıdare etmem ıcın telefonda vermedıler
    _____________________________
    psn:nicksiztr SteamID:cnwr gamertag:nicksizow Origin ID:nicksiz
  • Dün itibariyle XII.Nicksiz arkadaşımın açtığı konudan cesaret alarak bende cihazımı teknik servise verdim.
    3 işgünü içinde geri dönüş yapacaklarını söylediler. Bakalım hayırlısı...
    Gelişmeleri bu başlık altından yazarım. Aynı sorunlarla karşılaşan arkadaşlara bir nevi fikir vermiş olur.
    _____________________________
  • Arkadaşlar bu çatlak genelde beyaz renkli s3 cihazlarda mı oluyor?
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: srbyoztrk

    Dün itibariyle XII.Nicksiz arkadaşımın açtığı konudan cesaret alarak bende cihazımı teknik servise verdim.
    3 işgünü içinde geri dönüş yapacaklarını söylediler. Bakalım hayırlısı...
    Gelişmeleri bu başlık altından yazarım. Aynı sorunlarla karşılaşan arkadaşlara bir nevi fikir vermiş olur.

    hocam merakla sonucu beklıyorum inş degıstırırler hemen
    _____________________________
    psn:nicksiztr SteamID:cnwr gamertag:nicksizow Origin ID:nicksiz
  • quote:

    Orijinalden alıntı: XII.Nicksiz

    quote:

    Orijinalden alıntı: srbyoztrk

    Dün itibariyle XII.Nicksiz arkadaşımın açtığı konudan cesaret alarak bende cihazımı teknik servise verdim.
    3 işgünü içinde geri dönüş yapacaklarını söylediler. Bakalım hayırlısı...
    Gelişmeleri bu başlık altından yazarım. Aynı sorunlarla karşılaşan arkadaşlara bir nevi fikir vermiş olur.

    hocam merakla sonucu beklıyorum inş degıstırırler hemen

    Teşekkürler hocam.

    Bugün teknik servisi aradım.
    Samsung'tan haber bekliyorlarmış. Ama ne haberi beklediklerini sormadım. Cihaz değişimi için sorduklarını ümit ediyorum
    Dolayısıyla "kullanıcı hatası" diye bir karar çıkartmadıkları sonucuna varıyorum.
    Öyle olsa idi cihazı verdiğim servis bana bu cevabı vererek telefonu iade almamı isterdi herhalde. 2 gün beklemezlerdi herhalde böyle bir cevap vermek için.
    Bakalım bugün, yarın Samsung'tan cevap gelirmiş.
    Yarın bir kez daha ararım.
    _____________________________




  • quote:

    Orijinalden alıntı: srbyoztrk


    Bugün teknik servisi aradım.
    Samsung'tan haber bekliyorlarmış. Ama ne haberi beklediklerini sormadım. Cihaz değişimi için sorduklarını ümit ediyorum
    Dolayısıyla "kullanıcı hatası" diye bir karar çıkartmadıkları sonucuna varıyorum.
    Öyle olsa idi cihazı verdiğim servis bana bu cevabı vererek telefonu iade almamı isterdi herhalde. 2 gün beklemezlerdi herhalde böyle bir cevap vermek için.
    Bakalım bugün, yarın Samsung'tan cevap gelirmiş.
    Yarın bir kez daha ararım.

    eger samsungtan haber beklıyorlar ıse degısım ısın basvurmuslardır samsunga ama burda samsungun karar vermesı lazım bazı durumlarda samsung telefonu teslım alarak kendı teknısyenlerıne baktırıyor
    _____________________________
    psn:nicksiztr SteamID:cnwr gamertag:nicksizow Origin ID:nicksiz




  • quote:

    Orijinalden alıntı: thunderbolt

    Arkadaşlar bu çatlak genelde beyaz renkli s3 cihazlarda mı oluyor?

    Daha çok beyaz s3 tercih edildiği için daha problemli olduğu algısı yaratıyor...
    _____________________________
    Asus Crosshair V Formula-Z // AMD FX X8 8350 @4.5 GHz // Cooler Master Hyper 212 EVO // ASUS HD7950 DirectCU II TOP V2 @1000/5500 MHz // Gskill RipjawsX 8GB DDR3 1600Mhz (2x4GB) // Kingston HyperX 120GB // Western Digital Caviar Black 1TB // Corsair Carbide 300R // Corsair Cx 80Plus 600W // ASUS DRW-24B5ST // Philips 227ELHA 22'' LED Monitör // Logitech S220 2 1 // Thermaltake Tt Esports Challenger // Thermaltake Tt Esports Black Element
  • quote:

    Orijinalden alıntı: srbyoztrk

    quote:

    Orijinalden alıntı: XII.Nicksiz

    quote:

    Orijinalden alıntı: srbyoztrk

    Dün itibariyle XII.Nicksiz arkadaşımın açtığı konudan cesaret alarak bende cihazımı teknik servise verdim.
    3 işgünü içinde geri dönüş yapacaklarını söylediler. Bakalım hayırlısı...
    Gelişmeleri bu başlık altından yazarım. Aynı sorunlarla karşılaşan arkadaşlara bir nevi fikir vermiş olur.

    hocam merakla sonucu beklıyorum inş degıstırırler hemen

    Teşekkürler hocam.

    Bugün teknik servisi aradım.
    Samsung'tan haber bekliyorlarmış. Ama ne haberi beklediklerini sormadım. Cihaz değişimi için sorduklarını ümit ediyorum
    Dolayısıyla "kullanıcı hatası" diye bir karar çıkartmadıkları sonucuna varıyorum.
    Öyle olsa idi cihazı verdiğim servis bana bu cevabı vererek telefonu iade almamı isterdi herhalde. 2 gün beklemezlerdi herhalde böyle bir cevap vermek için.
    Bakalım bugün, yarın Samsung'tan cevap gelirmiş.
    Yarın bir kez daha ararım.

    hocam sizin durum ne oldu? ben dün götürdüm kapanmak üzereydi telpa samsunga iletelim pazartesi tekrar gelin dediler, telefonu almadılar. birde hangi servise verdiniz kullanıcı hatası derlerse o servisi aramalarını söylerim en azından
    _____________________________




  • Enteresanmış. Sonuçları yazarsanız biz de bilgileniriz arkadaşlar.
    _____________________________
    ASUS K56C
    İşlemci: i5 3317U, 1.7GHz Ram: 6gb 1600 MHz E. Kartı: 740M 2GB HDD: 750GB
    Volvo s60 For Life..
    Logitech Driving Force GT
  • quote:

    Orijinalden alıntı: -b0Ni
    hocam sizin durum ne oldu? ben dün götürdüm kapanmak üzereydi telpa samsunga iletelim pazartesi tekrar gelin dediler, telefonu almadılar. birde hangi servise verdiniz kullanıcı hatası derlerse o servisi aramalarını söylerim en azından

    Hocam ben cihazımı 18.09.2012'de Samsung servisine verdim.
    Telpa'ya telefon açıp sorduğumda onların da Samsung servisine gönderebileceğini öğrendim.
    Zaman kaybetmemek adına bende cihazımı direkt Samsung servisine götürdüm.
    Bilgi olarak ekleyim, ne cihazın faturası ne de garanti belgesi sorulmadı, sistemden cihazın garanti kapsamında olduğu görülüyordu.
    Cihazın tüm kutu içeriğini bile götürmüştüm ama almadılar.
    Neyse gelelim sonuca, geçen Cumartesi günü yani 22.09.2012 günü aradığımda cihazın sorunlu kısmının değiştirileceği ve bu nedenle parça beklendiği bilgisi verildi.
    Yani anlayacağınız komple kasa ve bağlantılı olduğu ekran değişecek. Malum okuduğum kadarıyla ekran kasası ve ekran birbirine entgegre idi.
    Böyle küçük bir sorun nedeniyle böyle kapsamlı değişiklik yapılması gerekecek.
    Bugün ya da yarın beklenen parçanın tedarik edileceği ve işlyene süreç hakkında tarafıma bilgi verileceğini söylediler.
    _____________________________




  • quote:

    Orijinalden alıntı: srbyoztrk

    quote:

    Orijinalden alıntı: -b0Ni
    hocam sizin durum ne oldu? ben dün götürdüm kapanmak üzereydi telpa samsunga iletelim pazartesi tekrar gelin dediler, telefonu almadılar. birde hangi servise verdiniz kullanıcı hatası derlerse o servisi aramalarını söylerim en azından

    Hocam ben cihazımı 18.09.2012'de Samsung servisine verdim.
    Telpa'ya telefon açıp sorduğumda onların da Samsung servisine gönderebileceğini öğrendim.
    Zaman kaybetmemek adına bende cihazımı direkt Samsung servisine götürdüm.
    Bilgi olarak ekleyim, ne cihazın faturası ne de garanti belgesi sorulmadı, sistemden cihazın garanti kapsamında olduğu görülüyordu.
    Cihazın tüm kutu içeriğini bile götürmüştüm ama almadılar.
    Neyse gelelim sonuca, geçen Cumartesi günü yani 22.09.2012 günü aradığımda cihazın sorunlu kısmının değiştirileceği ve bu nedenle parça beklendiği bilgisi verildi.
    Yani anlayacağınız komple kasa ve bağlantılı olduğu ekran değişecek. Malum okuduğum kadarıyla ekran kasası ve ekran birbirine entgegre idi.
    Böyle küçük bir sorun nedeniyle böyle kapsamlı değişiklik yapılması gerekecek.
    Bugün ya da yarın beklenen parçanın tedarik edileceği ve işlyene süreç hakkında tarafıma bilgi verileceğini söylediler.

    bende bugün verdim samsung servisine aynı şekilde hiçbirşey sormadılar, telefonu aldılar fotoğraflarını çekip samsunga göderceklermiş. 1 hafta içinde belli olur dedi

    birde direk telefon değişmiyormuydu öyle olsa daha iyi hatta para iadesi falan alsak süper olur. daha ucuza tekrar alırız telpanın sitesinde imei ile kontrol var hocam telefonun ne durumda olduğu gözüküyor



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi b0Ni -- 24 Eylül 2012; 10:03:08 >
    _____________________________




  • quote:

    Orijinalden alıntı: -b0Ni

    bende bugün verdim samsung servisine aynı şekilde hiçbirşey sormadılar, telefonu aldılar fotoğraflarını çekip samsunga göderceklermiş. 1 hafta içinde belli olur dedi

    birde direk telefon değişmiyormuydu öyle olsa daha iyi hatta para iadesi falan alsak süper olur. daha ucuza tekrar alırız telpanın sitesinde imei ile kontrol var hocam telefonun ne durumda olduğu gözüküyor

    Bende direkt değişse iyi olur diye düşünüyordum ama olsun, en azından kullanıcı hatası diye itelemediler. Yoksa benimde tüm planım cihaz değişimi üzerineydi.
    Ayrıca direkt değişim için telefonun kullanımını engelleyen bir sorun ya da aynı sorundan 3 kez servise gitmiş olması gerekli.
    Bir de yanlış bilmiyorsam ilk 1 ay içinde cihazda sorun olursa bire bir değişim söz konusu oluyor.
    İmei ya da bana verilen takip numarası ile baktığımda telefon durumu "beklemede" olarak görülüyor. Bir açıklama yok.
    Ben telefonla arayarak bilgi alıyorum ki süreç ile ilgili teknik servis mutlaka sms gönderiyor. Bu güzel bir uygulama.
    Artık aramayacağım, zaten sms göndereceklerdir. Onun dışında zaten süreç lehime işliyor
    Umarım sizin içinde hayırlı bir sonuç olur.
    Siz hangi servise verdiniz ? İl/İlçe olarak ?
    Bakalım teknik servisler arası farklı karar verebilme durumları oluyor mu ?
    _____________________________




  • quote:

    Orijinalden alıntı: srbyoztrk

    quote:

    Orijinalden alıntı: -b0Ni

    bende bugün verdim samsung servisine aynı şekilde hiçbirşey sormadılar, telefonu aldılar fotoğraflarını çekip samsunga göderceklermiş. 1 hafta içinde belli olur dedi

    birde direk telefon değişmiyormuydu öyle olsa daha iyi hatta para iadesi falan alsak süper olur. daha ucuza tekrar alırız telpanın sitesinde imei ile kontrol var hocam telefonun ne durumda olduğu gözüküyor

    Bende direkt değişse iyi olur diye düşünüyordum ama olsun, en azından kullanıcı hatası diye itelemediler. Yoksa benimde tüm planım cihaz değişimi üzerineydi.
    Ayrıca direkt değişim için telefonun kullanımını engelleyen bir sorun ya da aynı sorundan 3 kez servise gitmiş olması gerekli.
    Bir de yanlış bilmiyorsam ilk 1 ay içinde cihazda sorun olursa bire bir değişim söz konusu oluyor.
    İmei ya da bana verilen takip numarası ile baktığımda telefon durumu "beklemede" olarak görülüyor. Bir açıklama yok.
    Ben telefonla arayarak bilgi alıyorum ki süreç ile ilgili teknik servis mutlaka sms gönderiyor. Bu güzel bir uygulama.
    Artık aramayacağım, zaten sms göndereceklerdir. Onun dışında zaten süreç lehime işliyor
    Umarım sizin içinde hayırlı bir sonuç olur.
    Siz hangi servise verdiniz ? İl/İlçe olarak ?
    Bakalım teknik servisler arası farklı karar verebilme durumları oluyor mu ?

    antalya/merkez samsung-telpa servisine verdim. siz nereye verdiniz kullanıcı hatası falan derlerse burda tamir etmişler derim en azından

    yalnız telpa sitesinde " Tamire başlanması için bilgi veya belge bekliyor." yazıyor. Sanki kullanıcı hatası saymışlar ve parayla tamir edelim mi diye arayacaklar gibi bir his var içimde
    _____________________________




  • quote:

    Orijinalden alıntı: -b0Ni

    antalya/merkez samsung-telpa servisine verdim. siz nereye verdiniz kullanıcı hatası falan derlerse burda tamir etmişler derim en azından

    yalnız telpa sitesinde " Tamire başlanması için bilgi veya belge bekliyor." yazıyor. Sanki kullanıcı hatası saymışlar ve parayla tamir edelim mi diye arayacaklar gibi bir his var içimde

    Ben İstanbul / Beşiktaş Samsung teknik servise bıraktım.
    Samsung sitesi üzerinden kontrol ediyorum. "Beklemede" yazıyor.
    Servisi aradım, Samsung'tan hala parça bekleniyormuş.
    Bana verilen bilgiye göre kullanıcı hatası değilmiş. Garanti kapsamında olduğu için ücretsiz kasa değişimi yapılacakmış ama parça bekleniyormuş.
    Parça Kore'den gelecek herhalde
    Sizde de aynı sonuç çıkacak gibi düşünüyorum. Hatta keşke bire bir değişim / ücret iadesi alabilseniz.
    Ben artık teknik servisi aramayı da bıraktım.
    Bugün 8. işgünü.
    _____________________________




  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.