Şimdi Ara

FULL İSTASYON %25 İNDİRİM

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
17
Cevap
0
Favori
1.405
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Öne Çıkar
0 oy
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • ankara mamak'ta full açılmış.bugün 12:00-24:00 saatleri arası %25 indirimli. alım 150tl ile kısıtlanmış. hiç konu göremeyince açayım dedim, beni de arkadaş aradı söyledi.

    ayrıca aracımın deposu 35 litre, 50 litre falan olsaydı herşeyi göze alırım giderim ama 35 litre olunca 16-17km oraya git geri dön, rölantide bekle çalıştır stop et, değer mi bilmiyorum.



  • lpg satılıyor mu orda? Bende akm den yenimahalleye giderken mi görmüştüm sanırım şimdi hatırlamıyorum da ucuzdu baya kalitesi nasıl acaba
    _____________________________
    İntel E8400/Asus P5K SE/Asus Hd5670/3gb Kingston 800mhz ram/Seagate 320gb hdd/Asus Vento A9 Chassis//\\İntel i5 4690k/Asus z97-A/Asus gtx 760/Seasonic X-750 80+Gold/Corsair Carbide 400r/Corsair Vengeance Pro 2x4 2133mhz Red/Corsair H100i/Samsung 850Evo 250gb/Seagate Barracuda 1tb/Samsung 2232BW/Logitech g402/
  • o dediğiniz istasyondan da arayan arkadaşım ilk açıldığında lpg ve benzini fulledi bir şikayeti olmadı. sizin gördüğünüz yerde lpg vardı, muhtemelen mamak'takinde de vardır.
  • Yerli mi bu full
    _____________________________
    İntel E8400/Asus P5K SE/Asus Hd5670/3gb Kingston 800mhz ram/Seagate 320gb hdd/Asus Vento A9 Chassis//\\İntel i5 4690k/Asus z97-A/Asus gtx 760/Seasonic X-750 80+Gold/Corsair Carbide 400r/Corsair Vengeance Pro 2x4 2133mhz Red/Corsair H100i/Samsung 850Evo 250gb/Seagate Barracuda 1tb/Samsung 2232BW/Logitech g402/
  • evet. bir arama yaptırırsanız önceki indirimler sebebiyle açılan konulardan detaylı bilgilere ulaşabilirsiniz.
  • sıcak fırsatlara konusu açılmış zaten konu silinebilir kalabalık etmesin

    http://forum.donanimhaber.com/m_48469056/tm.htm
  • tskler.
    _____________________________
    İntel E8400/Asus P5K SE/Asus Hd5670/3gb Kingston 800mhz ram/Seagate 320gb hdd/Asus Vento A9 Chassis//\\İntel i5 4690k/Asus z97-A/Asus gtx 760/Seasonic X-750 80+Gold/Corsair Carbide 400r/Corsair Vengeance Pro 2x4 2133mhz Red/Corsair H100i/Samsung 850Evo 250gb/Seagate Barracuda 1tb/Samsung 2232BW/Logitech g402/
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Turkcell 30 TL sadece 25 TL
    11 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • Bizim okulun ilerisine de açıldı(İstanbul/Yenibosna).45 dk yanyolda bekledim.3,15 TL'den 50 TL'lik benzin aldım;çeyreğe anca geldi.Anlamadım..
    _____________________________
  • ben 39 litre aldım. 3,15 ten 97 oktan...
  • suanda kampanya devam edıyormu acaba ?
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bucakli

    Bizim okulun ilerisine de açıldı(İstanbul/Yenibosna).45 dk yanyolda bekledim.3,15 TL'den 50 TL'lik benzin aldım;çeyreğe anca geldi.Anlamadım..

    Demiştim.

    Bir daha da Full'den almam.Bir sefer depoyu doldurmuştum o zaman iyiydi yaklaşık 2 ay önce ama dün aldığım 50 TL'lik benzin önce Yenibosna'dan Tophane'ye,ardından da Bostancı'ya gelmemle beraber bitmek üzere.Işık yandı.

    Arabada hiçbir gariplik yok;ucuz satıyoruz diye koymuşlar yakıtın en kötüsünü!

    Ayıptır be!Ben karşıya gelmek için 20-25 TL'lik yakıt alıyordum her seferinde Bakırköy Moil'den ve onla gidip dönüyordum her haftasonu..
    _____________________________
  • KadOil'den aldım dün, 4,02 TL'den 95 Oktan ve 250 TL'lik aldım, 62,18 litre, BONUS CARD ile ödedim, % 10 Bonus sözü aldım, 25 TL ile de 6,25 litre de o eder, toplam 68,43 litre almış oldum, 250 TL'ye, o da net 3,65 TL/litre eder, normalinden 0,60 TL daha ucuza mâl etmiş olurum bu kerre benzini.

    Geçen etapta 230 + 30 + 60 = 320 TL'lik benzinle 950 km gittim, en fazla 25 km daha gidebilme ihtimalim vardı, ama 950 km olarak hesaplarsak kilometreye 33 kuruş eder, bu da çok iyi bir değer, nasıl olduysa çok daha fazla yakıyordum, ama yakıt tüketimim düştü, çok şükür. Sanki ulvi bir durum...
    _____________________________
  • Arkadaş biz İzmirlilerin günahı ne,hep bu olaylar İstanbul ve Ankara'da oluyor.
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bucakli

    quote:

    Orijinalden alıntı: bucakli

    Bizim okulun ilerisine de açıldı(İstanbul/Yenibosna).45 dk yanyolda bekledim.3,15 TL'den 50 TL'lik benzin aldım;çeyreğe anca geldi.Anlamadım..

    Demiştim.

    Bir daha da Full'den almam.Bir sefer depoyu doldurmuştum o zaman iyiydi yaklaşık 2 ay önce ama dün aldığım 50 TL'lik benzin önce Yenibosna'dan Tophane'ye,ardından da Bostancı'ya gelmemle beraber bitmek üzere.Işık yandı.

    Arabada hiçbir gariplik yok;ucuz satıyoruz diye koymuşlar yakıtın en kötüsünü!

    Ayıptır be!Ben karşıya gelmek için 20-25 TL'lik yakıt alıyordum her seferinde Bakırköy Moil'den ve onla gidip dönüyordum her haftasonu..


    beyler benim dizel aurisimde fullden aldiktan sonra hafiften vibrasyonlu calismaya basladi ne is hakkaten kotu yakit mi satiolar yaw




  • Yav dün banada denk geldi burasi girdim fulledim 97 oktan 3.15 tl ten. Yorumlar şüheye düşürdü beni, kazıklandikmı yoğsam nöördük
    _____________________________
    *HP nin yırtına yırtına RPM'le geleni değil, yuksek hacmin alt devirlerdeki torkuyla sessiz sedasiz geleni makbuldur.

    W220 S500L V8 Automat. (Satıldı)
  • Şişlideki ilk açıldığında (birkaç ay önce) 2tl ye verdi ltsini. Şimdide sürekli olarak %7 ucuza veriyor.
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Taner Göde

    KadOil'den aldım dün, 4,02 TL'den 95 Oktan ve 250 TL'lik aldım, 62,18 litre, BONUS CARD ile ödedim, % 10 Bonus sözü aldım, 25 TL ile de 6,25 litre de o eder, toplam 68,43 litre almış oldum, 250 TL'ye, o da net 3,65 TL/litre eder, normalinden 0,60 TL daha ucuza mâl etmiş olurum bu kerre benzini.

    Geçen etapta 230 + 30 + 60 = 320 TL'lik benzinle 950 km gittim, en fazla 25 km daha gidebilme ihtimalim vardı, ama 950 km olarak hesaplarsak kilometreye 33 kuruş eder, bu da çok iyi bir değer, nasıl olduysa çok daha fazla yakıyordum, ama yakıt tüketimim düştü, çok şükür. Sanki ulvi bir durum...


    bilinçaltınızın cebiniz aracılığıyla sağ ayağınız üzerine etkisinden kaynaklı bence




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.