Şimdi Ara

FS 2004-FSX YARDIM BAŞLIĞI-TÜM SORULAR BURAYA (Başka konu açmayın) (2. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
1.397
Cevap
11
Favori
107.148
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Sline

    arkadaşlar ILS iniş yapamıyorum bir cok video izledim nasıl yapıldıgına karşın ama nerde yanlış yaptıgımı çözemedim size yaptıgım işlemleri sıralayacagım
    uçuş planım SABİHA GÖKCEN den ATATÜRK e kalktıktan kısa bir süre sonra gps ile ATATÜRK limanına yöneliyorum ıls frekansını giriyorum hemen aktifliyorum courseyi giriyorum gps den nav moduna alıyorum piste dogru yöneliyor 3000 ft yükseklikte 200 hızla ilerliyorum fakat pisti hizalamıyor yani hiç bir şekilde tepki vermiyor çaprazlama bir şekilde pisti geçiyor geçiyor yardımlarınız için şimdiden tesekkür ederim
    mesala bu linkteki video da arkadaş cok güzel anlatmış gösterdıgı herseyı yaptım http://www.gtaturk.com/forum/index.php?topic=51360.0

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: Sline

    arkadaşlar ILS iniş yapamıyorum bir cok video izledim nasıl yapıldıgına karşın ama nerde yanlış yaptıgımı çözemedim size yaptıgım işlemleri sıralayacagım
    uçuş planım SABİHA GÖKCEN den ATATÜRK e kalktıktan kısa bir süre sonra gps ile ATATÜRK limanına yöneliyorum ıls frekansını giriyorum hemen aktifliyorum courseyi giriyorum gps den nav moduna alıyorum piste dogru yöneliyor 3000 ft yükseklikte 200 hızla ilerliyorum fakat pisti hizalamıyor yani hiç bir şekilde tepki vermiyor çaprazlama bir şekilde pisti geçiyor geçiyor yardımlarınız için şimdiden tesekkür ederim
    mesala bu linkteki video da arkadaş cok güzel anlatmış gösterdıgı herseyı yaptım http://www.gtaturk.com/forum/index.php?topic=51360.0


    Birde buradaki videoları izle, faydası olacaktır.

    http://www.youtube.com/user/tutorialturk




  • quote:

    Orijinalden alıntı: jeyjey11

    Sorunum bu :
     FS 2004-FSX YARDIM BAŞLIĞI-TÜM SORULAR BURAYA (Başka konu açmayın)
    göreve başlıyorum 5 dk geçiyo bu hatayı veriyor.Sistemim: 8600GT NVİDİA, 3.0 ghz, 2 gb ram çözene helal olsun valla bu googleda arattımda yabancı siteler çıktı sadece

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: jeyjey11

    Sorunum bu :
     FS 2004-FSX YARDIM BAŞLIĞI-TÜM SORULAR BURAYA (Başka konu açmayın)
    göreve başlıyorum 5 dk geçiyo bu hatayı veriyor.Sistemim: 8600GT NVİDİA, 3.0 ghz, 2 gb ram çözene helal olsun valla bu googleda arattımda yabancı siteler çıktı sadece


    Tam emin olmamakla beraber bu tip bir hata verdiğinde bildiğim kadarıyla sorun büyük ihtimalle ramlarden kaynaklanıyor.
    Benim başıma gelmedi ama başına gelen arkadaşlardan edindiğim bilgi bu şekilde.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: jedi_master

    quote:

    Orjinalden alıntı: o-z-a-n kaptan

    yarın oyun(fsx) elime geçiyor ben intenetten bu uçak indirme sitelerini falan buldumda görev şeylerini bulamadım nereden bulabilirim bilginiz varmı?bu arada fsx de tüm firmalar mevcutmu mesela
    b.737-400 aldım İSTANBUL-TRABZON istikametinde gidecem firmayı seçebiliyorummu?

    şimdiden teşekkürler...

    FSX öyle firma falan seçecek bir oyun değil.
    Kamyon sürmüyoruz uçak uçuruyoruz.

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: jedi_master


    quote:

    Orjinalden alıntı: o-z-a-n kaptan

    yarın oyun(fsx) elime geçiyor ben intenetten bu uçak indirme sitelerini falan buldumda görev şeylerini bulamadım nereden bulabilirim bilginiz varmı?bu arada fsx de tüm firmalar mevcutmu mesela
    b.737-400 aldım İSTANBUL-TRABZON istikametinde gidecem firmayı seçebiliyorummu?

    şimdiden teşekkürler...

    FSX öyle firma falan seçecek bir oyun değil.
    Kamyon sürmüyoruz uçak uçuruyoruz.

    yardımlarınız için sağolun bu soruyu internette gördüğüm AI trafik falan vardı o yüzden sordum bu arada zamanında haulin çok oynardım :D




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Sline

    arkadaşlar ILS iniş yapamıyorum bir cok video izledim nasıl yapıldıgına karşın ama nerde yanlış yaptıgımı çözemedim size yaptıgım işlemleri sıralayacagım
    uçuş planım SABİHA GÖKCEN den ATATÜRK e kalktıktan kısa bir süre sonra gps ile ATATÜRK limanına yöneliyorum ıls frekansını giriyorum hemen aktifliyorum courseyi giriyorum gps den nav moduna alıyorum piste dogru yöneliyor 3000 ft yükseklikte 200 hızla ilerliyorum fakat pisti hizalamıyor yani hiç bir şekilde tepki vermiyor çaprazlama bir şekilde pisti geçiyor geçiyor yardımlarınız için şimdiden tesekkür ederim
    mesala bu linkteki video da arkadaş cok güzel anlatmış gösterdıgı herseyı yaptım http://www.gtaturk.com/forum/index.php?topic=51360.0

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: Sline

    arkadaşlar ILS iniş yapamıyorum bir cok video izledim nasıl yapıldıgına karşın ama nerde yanlış yaptıgımı çözemedim size yaptıgım işlemleri sıralayacagım
    uçuş planım SABİHA GÖKCEN den ATATÜRK e kalktıktan kısa bir süre sonra gps ile ATATÜRK limanına yöneliyorum ıls frekansını giriyorum hemen aktifliyorum courseyi giriyorum gps den nav moduna alıyorum piste dogru yöneliyor 3000 ft yükseklikte 200 hızla ilerliyorum fakat pisti hizalamıyor yani hiç bir şekilde tepki vermiyor çaprazlama bir şekilde pisti geçiyor geçiyor yardımlarınız için şimdiden tesekkür ederim
    mesala bu linkteki video da arkadaş cok güzel anlatmış gösterdıgı herseyı yaptım http://www.gtaturk.com/forum/index.php?topic=51360.0


    Hocam Sabiha Gökçen'den Atatürk'e gitmek yeni başlayanlar için zor. Ben de mesafe kısa olsun diye ilk onu denemiştim ama başaramamıştım. Daha sonra Bursa'dan Atatürk'ü denedim ve çok zorlanmadan indirebildim uçağı.

    Özet olarak şöyle anlatayım; Bursa'dan kalkarken A/P ayarlarını hız:200, heading:359 (ki kalkıştaki doğrultunuz da bu zaten - amaç sağa sola gitmeden bir süre dümdüz gitmek), alt:3000 olarak ayarlayın. 5 dakika uçtuktan sonra (piste yaklaşık 32 mil kaldıktan sonra) heading ayarını 325 olarak değiştirin. (amaç doğrultusu 355 olan pisti 30 derece açıyla kesmek; 355-30=325) Bu şekilde de birkaç dakika gittikten sonra pisti kesmeye yaklaşınca gps'ten nav moduna geçip A/P panelindeki NAV tuşuna basın. Uçak otomatik olarak pisti kesmeye en uygun açıyı bulunca dönmeye başlayacak. Yalnız dikkat edin nav tuşuna geç basarsanız uçak pisti ortalamak için bir iki kere zig-zag çizmek zorunda kalır. Bu yüzden uçak pist doğrultusunu geçmeden önce nav tuşuna basmakta fayda var. Bu arada uçak dönerken aynı zamanda APP tuşuna da basın. Bu kadar ipucu yeterli sanırım Frenler, hız düşürmeleri, flaplar vs. detayları youtube'da tutorialturk'un "Default B737-400 ILS Approach FS 2004" başlıklı videosundan bakın derim. Ben de bu videodan öğrendim ILS inişi. Çok güzel anlatmış..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ordinarious

    quote:

    Orjinalden alıntı: Sline

    arkadaşlar ILS iniş yapamıyorum bir cok video izledim nasıl yapıldıgına karşın ama nerde yanlış yaptıgımı çözemedim size yaptıgım işlemleri sıralayacagım
    uçuş planım SABİHA GÖKCEN den ATATÜRK e kalktıktan kısa bir süre sonra gps ile ATATÜRK limanına yöneliyorum ıls frekansını giriyorum hemen aktifliyorum courseyi giriyorum gps den nav moduna alıyorum piste dogru yöneliyor 3000 ft yükseklikte 200 hızla ilerliyorum fakat pisti hizalamıyor yani hiç bir şekilde tepki vermiyor çaprazlama bir şekilde pisti geçiyor geçiyor yardımlarınız için şimdiden tesekkür ederim
    mesala bu linkteki video da arkadaş cok güzel anlatmış gösterdıgı herseyı yaptım http://www.gtaturk.com/forum/index.php?topic=51360.0


    Hocam Sabiha Gökçen'den Atatürk'e gitmek yeni başlayanlar için zor. Ben de mesafe kısa olsun diye ilk onu denemiştim ama başaramamıştım. Daha sonra Bursa'dan Atatürk'ü denedim ve çok zorlanmadan indirebildim uçağı.

    Özet olarak şöyle anlatayım; Bursa'dan kalkarken A/P ayarlarını hız:200, heading:359 (ki kalkıştaki doğrultunuz da bu zaten - amaç sağa sola gitmeden bir süre dümdüz gitmek), alt:3000 olarak ayarlayın. 5 dakika uçtuktan sonra (piste yaklaşık 32 mil kaldıktan sonra) heading ayarını 325 olarak değiştirin. (amaç doğrultusu 355 olan pisti 30 derece açıyla kesmek; 355-30=325) Bu şekilde de birkaç dakika gittikten sonra pisti kesmeye yaklaşınca gps'ten nav moduna geçip A/P panelindeki NAV tuşuna basın. Uçak otomatik olarak pisti kesmeye en uygun açıyı bulunca dönmeye başlayacak. Yalnız dikkat edin nav tuşuna geç basarsanız uçak pisti ortalamak için bir iki kere zig-zag çizmek zorunda kalır. Bu yüzden uçak pist doğrultusunu geçmeden önce nav tuşuna basmakta fayda var. Bu arada uçak dönerken aynı zamanda APP tuşuna da basın. Bu kadar ipucu yeterli sanırım Frenler, hız düşürmeleri, flaplar vs. detayları youtube'da tutorialturk'un "Default B737-400 ILS Approach FS 2004" başlıklı videosundan bakın derim. Ben de bu videodan öğrendim ILS inişi. Çok güzel anlatmış..

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: Ordinarious


    quote:

    Orjinalden alıntı: Sline

    arkadaşlar ILS iniş yapamıyorum bir cok video izledim nasıl yapıldıgına karşın ama nerde yanlış yaptıgımı çözemedim size yaptıgım işlemleri sıralayacagım
    uçuş planım SABİHA GÖKCEN den ATATÜRK e kalktıktan kısa bir süre sonra gps ile ATATÜRK limanına yöneliyorum ıls frekansını giriyorum hemen aktifliyorum courseyi giriyorum gps den nav moduna alıyorum piste dogru yöneliyor 3000 ft yükseklikte 200 hızla ilerliyorum fakat pisti hizalamıyor yani hiç bir şekilde tepki vermiyor çaprazlama bir şekilde pisti geçiyor geçiyor yardımlarınız için şimdiden tesekkür ederim
    mesala bu linkteki video da arkadaş cok güzel anlatmış gösterdıgı herseyı yaptım http://www.gtaturk.com/forum/index.php?topic=51360.0


    Hocam Sabiha Gökçen'den Atatürk'e gitmek yeni başlayanlar için zor. Ben de mesafe kısa olsun diye ilk onu denemiştim ama başaramamıştım. Daha sonra Bursa'dan Atatürk'ü denedim ve çok zorlanmadan indirebildim uçağı.

    Özet olarak şöyle anlatayım; Bursa'dan kalkarken A/P ayarlarını hız:200, heading:359 (ki kalkıştaki doğrultunuz da bu zaten - amaç sağa sola gitmeden bir süre dümdüz gitmek), alt:3000 olarak ayarlayın. 5 dakika uçtuktan sonra (piste yaklaşık 32 mil kaldıktan sonra) heading ayarını 325 olarak değiştirin. (amaç doğrultusu 355 olan pisti 30 derece açıyla kesmek; 355-30=325) Bu şekilde de birkaç dakika gittikten sonra pisti kesmeye yaklaşınca gps'ten nav moduna geçip A/P panelindeki NAV tuşuna basın. Uçak otomatik olarak pisti kesmeye en uygun açıyı bulunca dönmeye başlayacak. Yalnız dikkat edin nav tuşuna geç basarsanız uçak pisti ortalamak için bir iki kere zig-zag çizmek zorunda kalır. Bu yüzden uçak pist doğrultusunu geçmeden önce nav tuşuna basmakta fayda var. Bu arada uçak dönerken aynı zamanda APP tuşuna da basın. Bu kadar ipucu yeterli sanırım Frenler, hız düşürmeleri, flaplar vs. detayları youtube'da tutorialturk'un "Default B737-400 ILS Approach FS 2004" başlıklı videosundan bakın derim. Ben de bu videodan öğrendim ILS inişi. Çok güzel anlatmış..

    teşekkürler zahmet oldu




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Sline

    quote:

    Orjinalden alıntı: Ordinarious


    quote:

    Orjinalden alıntı: Sline

    arkadaşlar ILS iniş yapamıyorum bir cok video izledim nasıl yapıldıgına karşın ama nerde yanlış yaptıgımı çözemedim size yaptıgım işlemleri sıralayacagım
    uçuş planım SABİHA GÖKCEN den ATATÜRK e kalktıktan kısa bir süre sonra gps ile ATATÜRK limanına yöneliyorum ıls frekansını giriyorum hemen aktifliyorum courseyi giriyorum gps den nav moduna alıyorum piste dogru yöneliyor 3000 ft yükseklikte 200 hızla ilerliyorum fakat pisti hizalamıyor yani hiç bir şekilde tepki vermiyor çaprazlama bir şekilde pisti geçiyor geçiyor yardımlarınız için şimdiden tesekkür ederim
    mesala bu linkteki video da arkadaş cok güzel anlatmış gösterdıgı herseyı yaptım http://www.gtaturk.com/forum/index.php?topic=51360.0


    Hocam Sabiha Gökçen'den Atatürk'e gitmek yeni başlayanlar için zor. Ben de mesafe kısa olsun diye ilk onu denemiştim ama başaramamıştım. Daha sonra Bursa'dan Atatürk'ü denedim ve çok zorlanmadan indirebildim uçağı.

    Özet olarak şöyle anlatayım; Bursa'dan kalkarken A/P ayarlarını hız:200, heading:359 (ki kalkıştaki doğrultunuz da bu zaten - amaç sağa sola gitmeden bir süre dümdüz gitmek), alt:3000 olarak ayarlayın. 5 dakika uçtuktan sonra (piste yaklaşık 32 mil kaldıktan sonra) heading ayarını 325 olarak değiştirin. (amaç doğrultusu 355 olan pisti 30 derece açıyla kesmek; 355-30=325) Bu şekilde de birkaç dakika gittikten sonra pisti kesmeye yaklaşınca gps'ten nav moduna geçip A/P panelindeki NAV tuşuna basın. Uçak otomatik olarak pisti kesmeye en uygun açıyı bulunca dönmeye başlayacak. Yalnız dikkat edin nav tuşuna geç basarsanız uçak pisti ortalamak için bir iki kere zig-zag çizmek zorunda kalır. Bu yüzden uçak pist doğrultusunu geçmeden önce nav tuşuna basmakta fayda var. Bu arada uçak dönerken aynı zamanda APP tuşuna da basın. Bu kadar ipucu yeterli sanırım Frenler, hız düşürmeleri, flaplar vs. detayları youtube'da tutorialturk'un "Default B737-400 ILS Approach FS 2004" başlıklı videosundan bakın derim. Ben de bu videodan öğrendim ILS inişi. Çok güzel anlatmış..

    teşekkürler zahmet oldu

    Alıntıları Göster
    Arkadaşlar merhaba,

    Bir arkadaş FS için konu açmıştı küçük çaplı eğitim diye. Kilitlenmiş bende buraya yazıyorum sorumu...

    Öncelikle teknik terimleri fazla bilmediğim için ( acemiyim ) kendi bildiğim şekilde size aktarıcam sorumu. Teknik olarak yanlış kelimeler kullanırsam kusura bakmayın şimdiden.

    Şimdi ben navigator yardımıyla pisti ortalayıp kendi elimle uçağı indirmek istiyorum.

    Navigator anladığım kadarıyla sadece pisti ortalamak için kullanılıyor neyse soruma geçiyorum,

    Şimdi ben öncelikle gps'ten bakarak piste yaklaştığımı gördüm ve haritayı açtım. İneceğim havaalanının mesela örnek veriyorum Runway 9 kısmındaki frekans numarasını aldım. Örnek "109.300".

    Şimdi bunu NAV1 kısmına giriyorum. Ondan sonra ineceğim yere yaklaşınca navigator'u aktif ediyorum fakat uçakta hiçbir şekilde yön bulma girişimi olmuyor. Yine kendim elimle yön vermek zorunda kalıyorum.

    Ben nerede eksik yapıyorum bir yardımcı olabilir misiniz acaba? Bu arada navigator'u aktif ettiğimde dıt dıt diye sesler geliyor :)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: cemsultan

    quote:

    Orjinalden alıntı: Sline

    arkadaşlar ILS iniş yapamıyorum bir cok video izledim nasıl yapıldıgına karşın ama nerde yanlış yaptıgımı çözemedim size yaptıgım işlemleri sıralayacagım
    uçuş planım SABİHA GÖKCEN den ATATÜRK e kalktıktan kısa bir süre sonra gps ile ATATÜRK limanına yöneliyorum ıls frekansını giriyorum hemen aktifliyorum courseyi giriyorum gps den nav moduna alıyorum piste dogru yöneliyor 3000 ft yükseklikte 200 hızla ilerliyorum fakat pisti hizalamıyor yani hiç bir şekilde tepki vermiyor çaprazlama bir şekilde pisti geçiyor geçiyor yardımlarınız için şimdiden tesekkür ederim
    mesala bu linkteki video da arkadaş cok güzel anlatmış gösterdıgı herseyı yaptım http://www.gtaturk.com/forum/index.php?topic=51360.0


    Birde buradaki videoları izle, faydası olacaktır.

    http://www.youtube.com/user/tutorialturk

    Alıntıları Göster
    Buradaki videoları izle, faydası olacaktır. İls yaklaşmayı detaylı olarak anlatıyor.

    Takıldığın bir yer olursa tekrar burdan sor, yardımcı olurum.

    http://www.youtube.com/user/tutorialturk
    < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: cemsultan

    Buradaki videoları izle, faydası olacaktır. İls yaklaşmayı detaylı olarak anlatıyor.

    Takıldığın bir yer olursa tekrar burdan sor, yardımcı olurum.

    http://www.youtube.com/user/tutorialturk

    Alıntıları Göster
    çok sağol bakıyorum hemen




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mottcalem

    çok sağol bakıyorum hemen

    Alıntıları Göster
    videoların hepsini izledim. Özellikle ILS ile ilgili olanını.

    Navigation ile ILS arasında bir fark var mı?

    yani nav sadece pisti ortalamayamı yarıyor?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mottcalem

    videoların hepsini izledim. Özellikle ILS ile ilgili olanını.

    Navigation ile ILS arasında bir fark var mı?

    yani nav sadece pisti ortalamayamı yarıyor?

    Alıntıları Göster
    Navigasyon asıl anlamıyla yön bulmak, rotada ilerlemek demektir.
    Sanırım siz Nav derken VOR navigasyondan bahsediyorsunuz.
    VOR navigasyon belirli VOR istasyonlarından yayılan frekansları kullanarak yön bulma işlemidir.
    Bazı eski uçaklar uçuş bilgisayarına sahip olmadığı içi VOR a göre rota ayarlarlar.
    VOR/DME inişte ise VOR sadece bizim piste doğru dönmemizi sağlıyor.
    Yani sizin alçalmanıza ve pisti ortalamnıza yardımcı olmuyor.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: jedi_master

    Navigasyon asıl anlamıyla yön bulmak, rotada ilerlemek demektir.
    Sanırım siz Nav derken VOR navigasyondan bahsediyorsunuz.
    VOR navigasyon belirli VOR istasyonlarından yayılan frekansları kullanarak yön bulma işlemidir.
    Bazı eski uçaklar uçuş bilgisayarına sahip olmadığı içi VOR a göre rota ayarlarlar.
    VOR/DME inişte ise VOR sadece bizim piste doğru dönmemizi sağlıyor.
    Yani sizin alçalmanıza ve pisti ortalamnıza yardımcı olmuyor.

    Alıntıları Göster
    o zaman pisti ortalamak için mecburen ILS sistemini kullanmam gerekiyor dimi?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mottcalem

    o zaman pisti ortalamak için mecburen ILS sistemini kullanmam gerekiyor dimi?

    Alıntıları Göster
    Ondan önce ILS sisteminin ne olduğunu ve nasıl çalıştığını, localizer ve glide slope'un ne olduğunu araştırıp öğrenirseniz, ILS inişi anlayıp uygulamanız daha kolay olur.

    Bende araştırıp güzel bir döküman bulursam buradan paylaşırım.
    < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cemsultan

    Ondan önce ILS sisteminin ne olduğunu ve nasıl çalıştığını, localizer ve glide slope'un ne olduğunu araştırıp öğrenirseniz, ILS inişi anlayıp uygulamanız daha kolay olur.

    Bende araştırıp güzel bir döküman bulursam buradan paylaşırım.

    Alıntıları Göster
    tamam çok saol
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mottcalem

    tamam çok saol

    Alıntıları Göster
    airbus a321 benim joistikle problemli yüksekteyken dümen ve sağ sol çok yavaş çalışoyor ama piste 10-20 metre inmeye kala ful çalışıyorlar bunun sebebi nedir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: İlker Gökmen

    airbus a321 benim joistikle problemli yüksekteyken dümen ve sağ sol çok yavaş çalışoyor ama piste 10-20 metre inmeye kala ful çalışıyorlar bunun sebebi nedir.

    Alıntıları Göster
    http://www.kilictepe.net/IVAOTR/Egitim/files/Yakla%C5%9Fma%20Usulleri.pdf

    Bu dökümanı okumanızı tavsiye ederim. Yaklaşma usüllerini anlatan bir döküman.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: cemsultan

    http://www.kilictepe.net/IVAOTR/Egitim/files/Yakla%C5%9Fma%20Usulleri.pdf

    Bu dökümanı okumanızı tavsiye ederim. Yaklaşma usüllerini anlatan bir döküman.

    Alıntıları Göster
    Merhaba ;

    Cem hocam bana da eklenti için link verebilir misin? Kargo olayı ve uçak şirketi satın almam ve kendi şirketimi kurmam ile ilgili.Offline olabiliyor değil mi ?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Schizophren

    Merhaba ;

    Cem hocam bana da eklenti için link verebilir misin? Kargo olayı ve uçak şirketi satın almam ve kendi şirketimi kurmam ile ilgili.Offline olabiliyor değil mi ?

    Alıntıları Göster
    Bildiğim kadarıyla offline olmuyor, ama emin değilim.

    Eklenti olarak da böyle bir şey yok bildiğim kadarıyla.

    Fsairlines gibi siteler üzerinden bu tip sanal para kazanma olayları var.

    Fsairlines diye arama yaparsan bulabilirsin.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cemsultan

    Bildiğim kadarıyla offline olmuyor, ama emin değilim.

    Eklenti olarak da böyle bir şey yok bildiğim kadarıyla.

    Fsairlines gibi siteler üzerinden bu tip sanal para kazanma olayları var.

    Fsairlines diye arama yaparsan bulabilirsin.

    Alıntıları Göster
    Geç dönebildim kusura bakma.Evde Net'im olmadığından iş yerinde girebiliyorum.

    Teşekkür ederim.

    Hemen aramaya başlıyorum




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Schizophren

    Geç dönebildim kusura bakma.Evde Net'im olmadığından iş yerinde girebiliyorum.

    Teşekkür ederim.

    Hemen aramaya başlıyorum

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: Schizophren

    Geç dönebildim kusura bakma.Evde Net'im olmadığından iş yerinde girebiliyorum.

    Teşekkür ederim.

    Hemen aramaya başlıyorum


    Fs Airlines bence FSX için çok güzel düşünülmüş bir uygulama.
    Fakat ne yazık ki nete bağlı olmadığınızda bir işe yaramıyor, nete bağlı olmak zorundasınız.
    Offline olarak FSX Airliner, Xpax gibi programlar vardı. Onlar bir miktar da olsa işinizi görecektir.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: jedi_master

    quote:

    Orjinalden alıntı: Schizophren

    Geç dönebildim kusura bakma.Evde Net'im olmadığından iş yerinde girebiliyorum.

    Teşekkür ederim.

    Hemen aramaya başlıyorum


    Fs Airlines bence FSX için çok güzel düşünülmüş bir uygulama.
    Fakat ne yazık ki nete bağlı olmadığınızda bir işe yaramıyor, nete bağlı olmak zorundasınız.
    Offline olarak FSX Airliner, Xpax gibi programlar vardı. Onlar bir miktar da olsa işinizi görecektir.

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: jedi_master


    quote:

    Orjinalden alıntı: Schizophren

    Geç dönebildim kusura bakma.Evde Net'im olmadığından iş yerinde girebiliyorum.

    Teşekkür ederim.

    Hemen aramaya başlıyorum


    Fs Airlines bence FSX için çok güzel düşünülmüş bir uygulama.
    Fakat ne yazık ki nete bağlı olmadığınızda bir işe yaramıyor, nete bağlı olmak zorundasınız.
    Offline olarak FSX Airliner, Xpax gibi programlar vardı. Onlar bir miktar da olsa işinizi görecektir.




    Çok teşekkür ederim.




  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.