Şimdi Ara

FS 2004 - FSX, X-Plane ve Prepar3d' deki Deneyimleriniz (114. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
5 Misafir (2 Mobil) - 3 Masaüstü2 Mobil
5 sn
4.275
Cevap
32
Favori
209.869
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 112113114115116
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • enreka_tr kullanıcısına yanıt
    3 yıldır meslek hayalim yoktu birden bastırınca heyecanlandım şükürler olsun

    -Bunlar için Sivil havacılık okulu gerek ama havacılık okullarına eşit agırlıkdan girilmiyor sanırım ? Fizik vs soruyorlarmış.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Akın737 -- 21 Temmuz 2014; 23:21:46 >
    _____________________________
  • Herhangi bir EA ya da Sayısal Bölümü diyor. Sen pilotaj okursan o ayrı

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    Hayatınızda iki önemli gün vardır. Doğduğunuz gün ve niye doğduğunuzu bulduğunuz gün. Mark Twain
  • Arkadaşlar FSX 737-800 default kullanıyorum.LTBA(istanbul) DAN LTBR(bursa) ye gitmeye çalışıyorum.Herşey güzel kalkıyorum.
    1) ıls inemiyorum.İls ötüyor.Heading falanda ayarlıyorum.Uçak sapıtıyor.Nerde hata yapıyorum.Manuel indirebilirim.Ama böyle denemek istiyorum.
    2)Uçağı hiç bişey çalışmadan başlatabilir miyim?
    3)Rudder pedallarını kullanamıyorum.Shift p geri geeliyorum.Sonra uçak dönmüyor.Playstation kolu ile oynuyorum.

    Çok teşekkür ederim.


    Edit: Arkadaşlar öğredim.0 ve küçük enter :) tuşuymuş. :)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi BoşMezar -- 22 Temmuz 2014; 15:05:19 >
    _____________________________
  • Arkadaşlar simulasyonu orijinal olmadan crack yaparak kullanan var mı ?

    Varsa bana pm atabilir mi veya bu mesajı alıntılayabilir mi ? Teşekkürler şimdiden.
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: SayisalMan

    Arkadaşlar simulasyonu orijinal olmadan crack yaparak kullanan var mı ?




    Biz ööle tu kaka şeyler yapmıyoruz. Bilgisayarımızda tek bir lisansssız program bile yok. Alayı lisanslı

    Şaka bir yana yıllar önce ilaçlamıştım hocam simi. Nerden indirdiğimi şimdi hatırlamıyorum ama nette çok rahat bulabilirsiniz. Belki yeni indiren arkadaşlar varsa size yardımcı olacaktır.
    _____________________________




  • quote:

    Orijinalden alıntı: hannschneiderr


    quote:

    Orijinalden alıntı: SayisalMan

    Arkadaşlar simulasyonu orijinal olmadan crack yaparak kullanan var mı ?




    Biz ööle tu kaka şeyler yapmıyoruz. Bilgisayarımızda tek bir lisansssız program bile yok. Alayı lisanslı

    Şaka bir yana yıllar önce ilaçlamıştım hocam simi. Nerden indirdiğimi şimdi hatırlamıyorum ama nette çok rahat bulabilirsiniz. Belki yeni indiren arkadaşlar varsa size yardımcı olacaktır.

    Noluyoruz dedim bir anda

    Her sitede farklı bir şey yazıyor ya. SP1 ve SP2 falan indirmem gerekiyor galiba
    _____________________________




  • quote:

    Orijinalden alıntı: BoşMezar

    Arkadaşlar FSX 737-800 default kullanıyorum.LTBA(istanbul) DAN LTBR(bursa) ye gitmeye çalışıyorum.Herşey güzel kalkıyorum.
    1) ıls inemiyorum.İls ötüyor.Heading falanda ayarlıyorum.Uçak sapıtıyor.Nerde hata yapıyorum.Manuel indirebilirim.Ama böyle denemek istiyorum.
    2)Uçağı hiç bişey çalışmadan başlatabilir miyim?
    3)Rudder pedallarını kullanamıyorum.Shift p geri geeliyorum.Sonra uçak dönmüyor.Playstation kolu ile oynuyorum.

    Çok teşekkür ederim.


    Edit: Arkadaşlar öğredim.0 ve küçük enter :) tuşuymuş. :)

    3- ucuz yollu da olsa bir joystick edin
    2- evet başlatabilirsin, kullandığın uçağın cold+dark özelliği varsa o şekilde ayarla, yoksa uçağın herşeyini kapa ve o haldeyken uçuşu kaydet "save as default flight" işaretle kaydederken. bundan sonra uçuşa her giridiğinde motoru kapalı uçak görürsün
    1-ils iniş için otopilot aktif olmalı, nav seçili olmalı, course değerini ve ils frekansını doğru girmen lazım, vor lock aktif olacak. kulenin verdiği yön ve yükseklikte, 170-180 knot gibi uçarsan yakalarsın. olmazsa youtube da videoları var.
    _____________________________




  •  FS 2004 - FSX, X-Plane ve Prepar3d' deki Deneyimleriniz FS 2004 - FSX, X-Plane ve Prepar3d' deki Deneyimleriniz

     FS 2004 - FSX, X-Plane ve Prepar3d' deki Deneyimleriniz FS 2004 - FSX, X-Plane ve Prepar3d' deki Deneyimleriniz

     FS 2004 - FSX, X-Plane ve Prepar3d' deki Deneyimleriniz FS 2004 - FSX, X-Plane ve Prepar3d' deki Deneyimleriniz

     FS 2004 - FSX, X-Plane ve Prepar3d' deki Deneyimleriniz FS 2004 - FSX, X-Plane ve Prepar3d' deki Deneyimleriniz

     FS 2004 - FSX, X-Plane ve Prepar3d' deki Deneyimleriniz FS 2004 - FSX, X-Plane ve Prepar3d' deki Deneyimleriniz

    Emektar sistemden çektiğim en iyi resimlerden bir kaçı, Vezüv çevresi orbx lc europe. HDDler geldi, GPU yok piyasada, ank DHL
    _____________________________
    "atar tutar seyreltilmiş uranyum uranyum okadar sağlam olsa atomu parçalanmaz"

    haydarkarapuar




  • Arkadaşlar bu ATC komutları neden beni farklı yerlere götürüyor. Söylenenleri harfiyen yapıyorum fakat farklı yerlere sapıyor uçak.

    Bazen mesela turn right heading 60 diyor 2 saniye sonra turn right heading 75 diyor.

    Bu durumda ne yapmam gerekiyor. Önce 60 olmasını bekleyip sonra 75e mi çevireceğim, doğrudan heading 75 mi ayarlayacağım. Kusura bakmayın acemiyim
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: SayisalMan

    Arkadaşlar bu ATC komutları neden beni farklı yerlere götürüyor. Söylenenleri harfiyen yapıyorum fakat farklı yerlere sapıyor uçak.

    Bazen mesela turn right heading 60 diyor 2 saniye sonra turn right heading 75 diyor.

    Bu durumda ne yapmam gerekiyor. Önce 60 olmasını bekleyip sonra 75e mi çevireceğim, doğrudan heading 75 mi ayarlayacağım. Kusura bakmayın acemiyim

    60'a dönmeden 75'e dön diyorsa muhtemelen çok hızlı gidiyorsundur, hız göstergesine dikkat et. Beklemeden direk dönebilirsin.
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Avia

    quote:

    Orijinalden alıntı: SayisalMan

    Arkadaşlar bu ATC komutları neden beni farklı yerlere götürüyor. Söylenenleri harfiyen yapıyorum fakat farklı yerlere sapıyor uçak.

    Bazen mesela turn right heading 60 diyor 2 saniye sonra turn right heading 75 diyor.

    Bu durumda ne yapmam gerekiyor. Önce 60 olmasını bekleyip sonra 75e mi çevireceğim, doğrudan heading 75 mi ayarlayacağım. Kusura bakmayın acemiyim

    60'a dönmeden 75'e dön diyorsa muhtemelen çok hızlı gidiyorsundur, hız göstergesine dikkat et. Beklemeden direk dönebilirsin.

    Tamam bunları yapıyorum ama beni pist yerine saçma sapan yerlere yönelndiriyor
    _____________________________




  • quote:

    Orijinalden alıntı: SayisalMan

    quote:

    Orijinalden alıntı: Avia

    quote:

    Orijinalden alıntı: SayisalMan

    Arkadaşlar bu ATC komutları neden beni farklı yerlere götürüyor. Söylenenleri harfiyen yapıyorum fakat farklı yerlere sapıyor uçak.

    Bazen mesela turn right heading 60 diyor 2 saniye sonra turn right heading 75 diyor.

    Bu durumda ne yapmam gerekiyor. Önce 60 olmasını bekleyip sonra 75e mi çevireceğim, doğrudan heading 75 mi ayarlayacağım. Kusura bakmayın acemiyim

    60'a dönmeden 75'e dön diyorsa muhtemelen çok hızlı gidiyorsundur, hız göstergesine dikkat et. Beklemeden direk dönebilirsin.

    Tamam bunları yapıyorum ama beni pist yerine saçma sapan yerlere yönelndiriyor

    merhaba, fs nin atc sistemi berbart Rotanızı ayarlarken Vor/Dme uçun kalkarken,taxi yaparken sadece iletişim kurarsınız inmeden öncede ineceğiniz pisti söyler size sizde ona göre planınızı yaparsınız daha mantıklı olur Öbür türlü 'IFR'Uçuş airaclar güncel olmadığı için bazı şeylerde sapıtabiliyor normal kurallara uyuyoruz mesela 10.000 ft altında 250 ile gitmezken benden 5.000 ft de 300 knot ile gitmemi istiyor
    _____________________________

    II. Mehmed
    Fatih Sultan Mehmed Hân

    "Ya İstanbul beni alır, ya ben İstanbul’u."




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Amip111

    quote:

    Orijinalden alıntı: SayisalMan

    quote:

    Orijinalden alıntı: Avia

    quote:

    Orijinalden alıntı: SayisalMan

    Arkadaşlar bu ATC komutları neden beni farklı yerlere götürüyor. Söylenenleri harfiyen yapıyorum fakat farklı yerlere sapıyor uçak.

    Bazen mesela turn right heading 60 diyor 2 saniye sonra turn right heading 75 diyor.

    Bu durumda ne yapmam gerekiyor. Önce 60 olmasını bekleyip sonra 75e mi çevireceğim, doğrudan heading 75 mi ayarlayacağım. Kusura bakmayın acemiyim

    60'a dönmeden 75'e dön diyorsa muhtemelen çok hızlı gidiyorsundur, hız göstergesine dikkat et. Beklemeden direk dönebilirsin.

    Tamam bunları yapıyorum ama beni pist yerine saçma sapan yerlere yönelndiriyor

    merhaba, fs nin atc sistemi berbart Rotanızı ayarlarken Vor/Dme uçun kalkarken,taxi yaparken sadece iletişim kurarsınız inmeden öncede ineceğiniz pisti söyler size sizde ona göre planınızı yaparsınız daha mantıklı olur Öbür türlü 'IFR'Uçuş airaclar güncel olmadığı için bazı şeylerde sapıtabiliyor normal kurallara uyuyoruz mesela 10.000 ft altında 250 ile gitmezken benden 5.000 ft de 300 knot ile gitmemi istiyor

    Yeni başladığım için yönlendirme almam gerekiyor

    Manuel olarak pisti tutturamıyorum bir türlü. Dağa taşa iniyorum. Bugün bir kere manuel olarak indim doğru bir şekilde. ben de şaşırdım nasıl olduğuna
    _____________________________




  • quote:

    Orijinalden alıntı: SayisalMan

    quote:

    Orijinalden alıntı: Amip111

    quote:

    Orijinalden alıntı: SayisalMan

    quote:

    Orijinalden alıntı: Avia

    quote:

    Orijinalden alıntı: SayisalMan

    Arkadaşlar bu ATC komutları neden beni farklı yerlere götürüyor. Söylenenleri harfiyen yapıyorum fakat farklı yerlere sapıyor uçak.

    Bazen mesela turn right heading 60 diyor 2 saniye sonra turn right heading 75 diyor.

    Bu durumda ne yapmam gerekiyor. Önce 60 olmasını bekleyip sonra 75e mi çevireceğim, doğrudan heading 75 mi ayarlayacağım. Kusura bakmayın acemiyim

    60'a dönmeden 75'e dön diyorsa muhtemelen çok hızlı gidiyorsundur, hız göstergesine dikkat et. Beklemeden direk dönebilirsin.

    Tamam bunları yapıyorum ama beni pist yerine saçma sapan yerlere yönelndiriyor

    merhaba, fs nin atc sistemi berbart Rotanızı ayarlarken Vor/Dme uçun kalkarken,taxi yaparken sadece iletişim kurarsınız inmeden öncede ineceğiniz pisti söyler size sizde ona göre planınızı yaparsınız daha mantıklı olur Öbür türlü 'IFR'Uçuş airaclar güncel olmadığı için bazı şeylerde sapıtabiliyor normal kurallara uyuyoruz mesela 10.000 ft altında 250 ile gitmezken benden 5.000 ft de 300 knot ile gitmemi istiyor

    Yeni başladığım için yönlendirme almam gerekiyor

    Manuel olarak pisti tutturamıyorum bir türlü. Dağa taşa iniyorum. Bugün bir kere manuel olarak indim doğru bir şekilde. ben de şaşırdım nasıl olduğuna

    kule size derki "turn left heading 15 " yani sola 15 e dön diyor.Dönün ama pist biraz sağınızda kaldı ? yani eksen yanlışlığı var.onada kulenin yapacağı birşey yok bence cessna ile antreman yapın daha sonra büyük şeylere geçerseniz özelikle fmc' ve hud'ların ne kadar kolay oldugunu anlıyacaksınız hiç bilmeyen adam 737 de hudu açarak piste 0 hata ile inebilir defaultta bu özellik yoktur
    _____________________________

    II. Mehmed
    Fatih Sultan Mehmed Hân

    "Ya İstanbul beni alır, ya ben İstanbul’u."




  • quote:

    Orijinalden alıntı: GUERRA

    quote:

    Orijinalden alıntı: BoşMezar

    Arkadaşlar FSX 737-800 default kullanıyorum.LTBA(istanbul) DAN LTBR(bursa) ye gitmeye çalışıyorum.Herşey güzel kalkıyorum.
    1) ıls inemiyorum.İls ötüyor.Heading falanda ayarlıyorum.Uçak sapıtıyor.Nerde hata yapıyorum.Manuel indirebilirim.Ama böyle denemek istiyorum.
    2)Uçağı hiç bişey çalışmadan başlatabilir miyim?
    3)Rudder pedallarını kullanamıyorum.Shift p geri geeliyorum.Sonra uçak dönmüyor.Playstation kolu ile oynuyorum.

    Çok teşekkür ederim.


    Edit: Arkadaşlar öğredim.0 ve küçük enter :) tuşuymuş. :)

    3- ucuz yollu da olsa bir joystick edin
    2- evet başlatabilirsin, kullandığın uçağın cold+dark özelliği varsa o şekilde ayarla, yoksa uçağın herşeyini kapa ve o haldeyken uçuşu kaydet "save as default flight" işaretle kaydederken. bundan sonra uçuşa her giridiğinde motoru kapalı uçak görürsün
    1-ils iniş için otopilot aktif olmalı, nav seçili olmalı, course değerini ve ils frekansını doğru girmen lazım, vor lock aktif olacak. kulenin verdiği yön ve yükseklikte, 170-180 knot gibi uçarsan yakalarsın. olmazsa youtube da videoları var.

    Ils öğrendim sonunda :)

    Çok teşekkür ederim.
    _____________________________




  • quote:

    Orijinalden alıntı: REV0

    quote:

    Orijinalden alıntı: BBlackman

    Bu arada Captain Sim için sürüm 1.4 çıkmış. Ayrıca P3D sürümü de çıkarmışlar.

    Cikti cikti bayagi oldu ama

    Şimdi de malum yere düşmüş.
    _____________________________
  • Bu 777-300 bi harika dostum :) Ozellikle weather radar cok hosuma gitti.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • 777 candır

    Sıradaki favorim ise A330. Umarım PMDG ona da bi el atar
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hannschneiderr

    777 candır

    Sıradaki favorim ise A330. Umarım PMDG ona da bi el atar

    gerek yok aerosoft yapiyor onu zaten
    _____________________________
    "atar tutar seyreltilmiş uranyum uranyum okadar sağlam olsa atomu parçalanmaz"

    haydarkarapuar
  • quote:

    Orijinalden alıntı: REV0

    quote:

    Orijinalden alıntı: hannschneiderr

    777 candır

    Sıradaki favorim ise A330. Umarım PMDG ona da bi el atar

    gerek yok aerosoft yapiyor onu zaten



    Hocam Aerosoft A330 hikaye olmadı mı? Yoksa ben mi yanlış biliyorum
    _____________________________




  • 
Sayfa: önceki 112113114115116
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.