Şimdi Ara

Frenden hava kaçağı gibi ses geliyor

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir (2 Mobil) - 2 Masaüstü2 Mobil
5 sn
56
Cevap
1
Favori
112.535
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Selamlar arkadaşlar 90 model Corsa aracımız var.Frene basınca fısss diye bir ses gliyor sanki hava kaçağı yapıyor gibi dolayısıyla frende iyi tutmamaya başladı sorun 1 aydır devam ediyordu ama tamirciye götürmeye fırsatım olmadı bu aralar sesin oranı arttı biraz nerededir sorun ne yapmamız gerekir?



  • balata bitiktir büyük ihtimal
  • quote:

    Orjinalden alıntı: yug2980

    Selamlar arkadaşlar 90 model Corsa aracımız var.Frene basınca fısss diye bir ses gliyor sanki hava kaçağı yapıyor gibi dolayısıyla frende iyi tutmamaya başladı sorun 1 aydır devam ediyordu ama tamirciye götürmeye fırsatım olmadı bu aralar sesin oranı arttı biraz nerededir sorun ne yapmamız gerekir?


    öncelikle fren hidroliği seviyesini kontrol edin.

    kolay gelsin...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: O.B.K

    quote:

    Orjinalden alıntı: yug2980

    Selamlar arkadaşlar 90 model Corsa aracımız var.Frene basınca fısss diye bir ses gliyor sanki hava kaçağı yapıyor gibi dolayısıyla frende iyi tutmamaya başladı sorun 1 aydır devam ediyordu ama tamirciye götürmeye fırsatım olmadı bu aralar sesin oranı arttı biraz nerededir sorun ne yapmamız gerekir?


    öncelikle fren hidroliği seviyesini kontrol edin.

    kolay gelsin...
    Selamlar hidrolik seviyesini kontrol ettim normal ama acaba oradaki körük e benzer bir şey var onda bir sorun olabilirmi?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yug2980

    Selamlar hidrolik seviyesini kontrol ettim normal ama acaba oradaki körük e benzer bir şey var onda bir sorun olabilirmi?

    Alıntıları Göster
    westinghouse hortumuna baktırın. çatlamışsa falan hidroliği sıkıştıracak yeterli hava olmadığında oluyor. en azından bizde öyle idi.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ccaparli

    westinghouse hortumuna baktırın. çatlamışsa falan hidroliği sıkıştıracak yeterli hava olmadığında oluyor. en azından bizde öyle idi.

    Alıntıları Göster
    sanırım hortumdan bir şey yok hocam ama dedim ya bir körük var o hortumun bağlandığı yerde ses oradan geliyor onun değişme zamanımı geldi acaba?İçini açıp bakamıyorum çünkü o kutu presslenmiş oraya onu sökmek gerekiyor...
  • benim clio karbiratörlü mü değilmi nerden anlayacağım
    benim bi arkadaşımda doğan var 1,6
    onunki 150 yakıyor
    benimki anormal gibi geldi bana
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ktorun06

    benim clio karbiratörlü mü değilmi nerden anlayacağım
    benim bi arkadaşımda doğan var 1,6
    onunki 150 yakıyor
    benimki anormal gibi geldi bana
    bunun yeri tam burası bu konu
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yug2980

    bunun yeri tam burası bu konu

    Alıntıları Göster
    Bu sorun bende de var. Fren merkezini değiştirdim halen devam ediyor. Usta fren-balata ayarı yapıcaz diyor. Ayarsız balatalardan olurmu?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: onur37

    balata bitiktir büyük ihtimal
    BİTEN VEYA AZALAN BALATA İLE BU SESİN UZAKTAN YAKINDAN BİR İLGİSİ YOKTUR...
    PROBLEM WESTİNGHAUS DENİLEN (FREN GÜCÜNÜ ARTIRICI HAVA DEPOLAYICISI) ELEMANIN CONTASINDA...
    KAÇAK OLDUĞU SÜRECE FRENE BASILDIĞINDA, NORMALDEN DAHA FAZLA KUVVET UYGULAMAK GEREKİR...AŞIRI HAVA KAYBINDAN DOLAYI RÖLANTİ DE DÜZENSİZLİK OLABİLİR...

    quote:

    Orjinalden alıntı: onur37

    balata bitiktir büyük ihtimal
  • quote:

    Orijinalden alıntı: roverci

    BİTEN VEYA AZALAN BALATA İLE BU SESİN UZAKTAN YAKINDAN BİR İLGİSİ YOKTUR...
    PROBLEM WESTİNGHAUS DENİLEN (FREN GÜCÜNÜ ARTIRICI HAVA DEPOLAYICISI) ELEMANIN CONTASINDA...
    KAÇAK OLDUĞU SÜRECE FRENE BASILDIĞINDA, NORMALDEN DAHA FAZLA KUVVET UYGULAMAK GEREKİR...AŞIRI HAVA KAYBINDAN DOLAYI RÖLANTİ DE DÜZENSİZLİK OLABİLİR...

    quote:

    Orjinalden alıntı: onur37

    balata bitiktir büyük ihtimal


    Alıntıları Göster
    westinghouse sistemini gözden geçirtmeniz gerekmektedir.Sistemden hava kaçagınız vardır.Bunun birçok nedeni olmakla birlikte en temel neden piston contalarımndan olabilmekte bu contalarında aşınmasının bir sürü nedeni vardır.

    bu yüzden eğer sorununuz piston contalarından olduğu oprtaya çıkarsa mutlaka nedenini araştırrın.Bu eveki atan sigortayı kaldırmak gibi bir olay nedenini bulamazsanız yine tekrar eder ve sorun büyüyecektir.

    daha büyük masraf çıkarması düşünülen ancak olma olasılığı düşük olan bir konu daha westringhouse tamburumun çatlaması veya birleşim noktalarından olan kaçaklardır bu biraz masraflı ve bulması zor olan konudur.

    yine kontrol edilmesi gereken bir diğer konu da westinghouse tarafına motordan vakum yardımı yapan bağlantı hortumunda kaçak olup olmadığıdır.madem westinghouse kontrol edilecek buna da bakılması gerekir dolaylı olarak etkisi olabilir.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: vezir

    westinghouse sistemini gözden geçirtmeniz gerekmektedir.Sistemden hava kaçagınız vardır.Bunun birçok nedeni olmakla birlikte en temel neden piston contalarımndan olabilmekte bu contalarında aşınmasının bir sürü nedeni vardır.

    bu yüzden eğer sorununuz piston contalarından olduğu oprtaya çıkarsa mutlaka nedenini araştırrın.Bu eveki atan sigortayı kaldırmak gibi bir olay nedenini bulamazsanız yine tekrar eder ve sorun büyüyecektir.

    daha büyük masraf çıkarması düşünülen ancak olma olasılığı düşük olan bir konu daha westringhouse tamburumun çatlaması veya birleşim noktalarından olan kaçaklardır bu biraz masraflı ve bulması zor olan konudur.

    yine kontrol edilmesi gereken bir diğer konu da westinghouse tarafına motordan vakum yardımı yapan bağlantı hortumunda kaçak olup olmadığıdır.madem westinghouse kontrol edilecek buna da bakılması gerekir dolaylı olarak etkisi olabilir.

    Alıntıları Göster
    sistemin nasıl çalıştığını detaylı gösteren bir animasyon koyuyorum.hayal kurmak ile mekanik sistemleri anlamak çok zordur ama bir resim çok şey anlatır.

    http://auto.howstuffworks.com/master-brake1.htm




  • quote:

    Orijinalden alıntı: vezir

    sistemin nasıl çalıştığını detaylı gösteren bir animasyon koyuyorum.hayal kurmak ile mekanik sistemleri anlamak çok zordur ama bir resim çok şey anlatır.

    http://auto.howstuffworks.com/master-brake1.htm

    Alıntıları Göster
    Vezir,

    Belki hatırlarsın geçen yaz bende de buna benzer bir sorun vardı. Fren güçümün azaldığını, aracı durdurmak için daha çok fren pedalına basmam gerektiğini yazmıştım. Ve fren merkezindeki silindirlerden şüphelenmiştik. Usta da aynı görüşteydi ben komple fren merkezini değiştirdim. Ama sorun aynen devam diyor. Usta bir de fren-balata ayarı yapalım dedi, daha da gitmedim. Fren balata ayarları bu kadar etkilermi? Başka bir sorum da;

    Burayı okuyunca ben de westinghouse'dan şüphelendim. Çünkü bende de ''fıs fıs''
    diye ses çıkıyor frene bastığımda (motor çalışmazken). Westinghause'de arıza olduğunu kendimiz bir çeşit test yaparak anlayabilirmiyiz?

    --

    Birşey daha eklemek istiyorum. Belki yardımcı olur...

    Motor çalışmazken pedala basıyorum o fıs fıs sesi var, fren pedalı oldukça aşağıya iniyor. Bastıkça sertleşiyor ve ses azalıyor. Sertleşiyor, ama yine ayağımla baya basabiliyorum. Eskiden böyle yapsam taş gibi olurdu, şimdi direnemiyor.

    Motoru çalıştırdığımda, pedal yine yumuşuyor ve pedala basınca yine oldukça aşağıya iniyor. Ne kadar bassamda sertleşmiyor adam gibi. Rölanti oynuyor...

    ----


    Dun yine birşeyler gördüm yazayım;

    Sol arka tekerde hidrolik kaçağı var sanırım. Kafamı eğip iç taraftan baktığımda diğer 3 teker normal görünürken bu sol arka tekerde nemlenmve ve üstünde kalın balçıksı bir toz tabakası gördüm. Sanırım bu olay hidrolik kaçağının habercisi. Sanırım hidrolik sıvımda biraz azalmış. Bir de ne kadar frene bassam araç tekerleri kitlenmiyor. Eskiden köklesem anıda kitlenirdi 4 lastik ama şimdi araç hızlı bir şekilde yavaşlıyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Sulphur -- 9 Şubat 2008; 14:23:07 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Sulphur

    Vezir,

    Belki hatırlarsın geçen yaz bende de buna benzer bir sorun vardı. Fren güçümün azaldığını, aracı durdurmak için daha çok fren pedalına basmam gerektiğini yazmıştım. Ve fren merkezindeki silindirlerden şüphelenmiştik. Usta da aynı görüşteydi ben komple fren merkezini değiştirdim. Ama sorun aynen devam diyor. Usta bir de fren-balata ayarı yapalım dedi, daha da gitmedim. Fren balata ayarları bu kadar etkilermi? Başka bir sorum da;

    Burayı okuyunca ben de westinghouse'dan şüphelendim. Çünkü bende de ''fıs fıs''
    diye ses çıkıyor frene bastığımda (motor çalışmazken). Westinghause'de arıza olduğunu kendimiz bir çeşit test yaparak anlayabilirmiyiz?

    --

    Birşey daha eklemek istiyorum. Belki yardımcı olur...

    Motor çalışmazken pedala basıyorum o fıs fıs sesi var, fren pedalı oldukça aşağıya iniyor. Bastıkça sertleşiyor ve ses azalıyor. Sertleşiyor, ama yine ayağımla baya basabiliyorum. Eskiden böyle yapsam taş gibi olurdu, şimdi direnemiyor.

    Motoru çalıştırdığımda, pedal yine yumuşuyor ve pedala basınca yine oldukça aşağıya iniyor. Ne kadar bassamda sertleşmiyor adam gibi. Rölanti oynuyor...

    ----


    Dun yine birşeyler gördüm yazayım;

    Sol arka tekerde hidrolik kaçağı var sanırım. Kafamı eğip iç taraftan baktığımda diğer 3 teker normal görünürken bu sol arka tekerde nemlenmve ve üstünde kalın balçıksı bir toz tabakası gördüm. Sanırım bu olay hidrolik kaçağının habercisi. Sanırım hidrolik sıvımda biraz azalmış. Bir de ne kadar frene bassam araç tekerleri kitlenmiyor. Eskiden köklesem anıda kitlenirdi 4 lastik ama şimdi araç hızlı bir şekilde yavaşlıyor.

    Alıntıları Göster
    VEZİR DETAYLI AÇIKLAYACAKTIR...
    BENCE MERKEZ BOŞUNA DEĞİŞİLMİŞ...
    FREN MERKEZİ, İÇİNDE ARKA ARKAYA İKİ SİLİNDİR BULUNAN VE LASTİK CONTALARLA SIZDIRMAZLIĞI SAĞLANMIŞ BASİT BİR MAKİNEDİR DİYEBİLİRİZ. FRENE BASTIĞIMIZDA ASLINDA BU İKİ SİLİNDİRE BASINÇ UYGULAYARAK HİDROLİĞİ REKORLAR SAYESİNDE TEKERLEKLERDEKİ MERKEZLERE POMPALAMIŞ OLURUZ. FRENE BASTIĞINIZDA AYAĞINIZIN ALTINDA FRENDE YAVAŞ YAVAŞ BİR BOŞALMA HİSSEDİYORSANIZ, BUNUNLA BİRLİKTE GÜNLÜK YA DA HAFTALIK KONTROLLERDE HİDROLİK SEVİYESİNDE BİR AZALMA SÖZKONUSU DEĞİLSE, ANCAK O ZAMAN FREN MERKEZİNDEN ŞÜPHELENMEK GEREKİR Kİ, SİZİN ARACINIZDA YAZDIKLARINIZDAN ANLADIĞIM KADARIYLA BÖYLE BİR SORUN YOK...
    DİSKLİ FRENLERDE AYAR OLMAZ. ARKA FRENLER KAMPANA İSE AYAR YAPILABİLİR. AYAR YAPILIRSA, DAHA KISA SÜREDE FRENLER TUTMAYA BAŞLAR. YANİ FREN PEDALINA BASTIĞINIZDA 4-5 CM İNDİĞİNDE FREN TUTUYORSA, AYAR BUNU 3-4 CM YE DÜŞÜREBİLİR...ANCAK AYAR DA FREN GÜCÜNÜ ARTIRMAZ...
    WESTİNGHAUS DENİLEN PARÇANIN GÖREVİ, İŞTE TAM DA FREN GÜCÜNÜ ARTIRMAKTIR. MOTOR ÇALIŞIR ÇALIŞMAZ WH İÇİNDE NEGATİF BASINÇ OLUŞUR VE BİZİM FRENE BASMAMIZI BEKLER. FRENE DOKUNDUĞUMUZ ANDA NEGATİF BASINÇ HEMEN DEVREYE GİRER VE AYAĞIMIZLA UYGULADIĞIMIZ BASINCI ARTIRARAK BİZE YARDIMCI OLUR. ASLINDA WH OLMASA DA FRENLER TUTAR AMA ÇOK BÜYÜK KUVVET UYGULAMAMIZ GEREKİR. DOLAYISIYLA WH DAKİ KAÇAK, FREN GÜCÜNÜZÜN AZALMASINA SEBEP OLABİLİR. BUNUNLA BİRLİKTE, SERTLEŞEN BALATALAR DA FREN GÜCÜNÜN AZALMASINA SEBEP OLABİLİR...

    quote:

    Orjinalden alıntı: Sulphur

    Vezir,

    Belki hatırlarsın geçen yaz bende de buna benzer bir sorun vardı. Fren güçümün azaldığını, aracı durdurmak için daha çok fren pedalına basmam gerektiğini yazmıştım. Ve fren merkezindeki silindirlerden şüphelenmiştik. Usta da aynı görüşteydi ben komple fren merkezini değiştirdim. Ama sorun aynen devam diyor. Usta bir de fren-balata ayarı yapalım dedi, daha da gitmedim. Fren balata ayarları bu kadar etkilermi? Başka bir sorum da;

    Burayı okuyunca ben de westinghouse'dan şüphelendim. Çünkü bende de ''fıs fıs''
    diye ses çıkıyor frene bastığımda (motor çalışmazken). Westinghause'de arıza olduğunu kendimiz bir çeşit test yaparak anlayabilirmiyiz?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: roverci

    VEZİR DETAYLI AÇIKLAYACAKTIR...
    BENCE MERKEZ BOŞUNA DEĞİŞİLMİŞ...
    FREN MERKEZİ, İÇİNDE ARKA ARKAYA İKİ SİLİNDİR BULUNAN VE LASTİK CONTALARLA SIZDIRMAZLIĞI SAĞLANMIŞ BASİT BİR MAKİNEDİR DİYEBİLİRİZ. FRENE BASTIĞIMIZDA ASLINDA BU İKİ SİLİNDİRE BASINÇ UYGULAYARAK HİDROLİĞİ REKORLAR SAYESİNDE TEKERLEKLERDEKİ MERKEZLERE POMPALAMIŞ OLURUZ. FRENE BASTIĞINIZDA AYAĞINIZIN ALTINDA FRENDE YAVAŞ YAVAŞ BİR BOŞALMA HİSSEDİYORSANIZ, BUNUNLA BİRLİKTE GÜNLÜK YA DA HAFTALIK KONTROLLERDE HİDROLİK SEVİYESİNDE BİR AZALMA SÖZKONUSU DEĞİLSE, ANCAK O ZAMAN FREN MERKEZİNDEN ŞÜPHELENMEK GEREKİR Kİ, SİZİN ARACINIZDA YAZDIKLARINIZDAN ANLADIĞIM KADARIYLA BÖYLE BİR SORUN YOK...
    DİSKLİ FRENLERDE AYAR OLMAZ. ARKA FRENLER KAMPANA İSE AYAR YAPILABİLİR. AYAR YAPILIRSA, DAHA KISA SÜREDE FRENLER TUTMAYA BAŞLAR. YANİ FREN PEDALINA BASTIĞINIZDA 4-5 CM İNDİĞİNDE FREN TUTUYORSA, AYAR BUNU 3-4 CM YE DÜŞÜREBİLİR...ANCAK AYAR DA FREN GÜCÜNÜ ARTIRMAZ...
    WESTİNGHAUS DENİLEN PARÇANIN GÖREVİ, İŞTE TAM DA FREN GÜCÜNÜ ARTIRMAKTIR. MOTOR ÇALIŞIR ÇALIŞMAZ WH İÇİNDE NEGATİF BASINÇ OLUŞUR VE BİZİM FRENE BASMAMIZI BEKLER. FRENE DOKUNDUĞUMUZ ANDA NEGATİF BASINÇ HEMEN DEVREYE GİRER VE AYAĞIMIZLA UYGULADIĞIMIZ BASINCI ARTIRARAK BİZE YARDIMCI OLUR. ASLINDA WH OLMASA DA FRENLER TUTAR AMA ÇOK BÜYÜK KUVVET UYGULAMAMIZ GEREKİR. DOLAYISIYLA WH DAKİ KAÇAK, FREN GÜCÜNÜZÜN AZALMASINA SEBEP OLABİLİR. BUNUNLA BİRLİKTE, SERTLEŞEN BALATALAR DA FREN GÜCÜNÜN AZALMASINA SEBEP OLABİLİR...

    quote:

    Orjinalden alıntı: Sulphur

    Vezir,

    Belki hatırlarsın geçen yaz bende de buna benzer bir sorun vardı. Fren güçümün azaldığını, aracı durdurmak için daha çok fren pedalına basmam gerektiğini yazmıştım. Ve fren merkezindeki silindirlerden şüphelenmiştik. Usta da aynı görüşteydi ben komple fren merkezini değiştirdim. Ama sorun aynen devam diyor. Usta bir de fren-balata ayarı yapalım dedi, daha da gitmedim. Fren balata ayarları bu kadar etkilermi? Başka bir sorum da;

    Burayı okuyunca ben de westinghouse'dan şüphelendim. Çünkü bende de ''fıs fıs''
    diye ses çıkıyor frene bastığımda (motor çalışmazken). Westinghause'de arıza olduğunu kendimiz bir çeşit test yaparak anlayabilirmiyiz?


    Alıntıları Göster
    yalnız 90 modellerin westinghouse hortumu zor bulunuyor. serviste bile yok, anca çıkmacılarda oluyor( en azından ankarada) bizdeki 95 model vectrada bulana kadar, japonlayıp japonlayıp kullanıyorduk 1-2 saatte bir. büyük ihtimalle o parçanın aynısıdır, opellerde genelde aynı parçalar oluyor.

    bir süre sonra iyice patladı kar kışın ortasında, 15 cm falan kar vardı. pedala koltukta kalkıp iyice abansan bile durmuyordu. otoparkta oynatamıyorduk aracı bir e otomatik gitmek istiyor habire. kabustu resmen.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ccaparli

    yalnız 90 modellerin westinghouse hortumu zor bulunuyor. serviste bile yok, anca çıkmacılarda oluyor( en azından ankarada) bizdeki 95 model vectrada bulana kadar, japonlayıp japonlayıp kullanıyorduk 1-2 saatte bir. büyük ihtimalle o parçanın aynısıdır, opellerde genelde aynı parçalar oluyor.

    bir süre sonra iyice patladı kar kışın ortasında, 15 cm falan kar vardı. pedala koltukta kalkıp iyice abansan bile durmuyordu. otoparkta oynatamıyorduk aracı bir e otomatik gitmek istiyor habire. kabustu resmen.

    Alıntıları Göster
    Selamlar arkadaşlarteşekkür ederim hepinize soeunu buldum westinghouse körüğünden meydana geliyormuş.Değiştirmek pek çare etmez dediler bende çıkma aradım benim aracın aynısıından kazalı buldum ve 75 lia ödeyip aldım bayadır sıkıntı yaratıyordu.Özellikle animasyon canlandırmak için çok iyi bir imge olmuş




  • quote:

    Orijinalden alıntı: yug2980

    Selamlar arkadaşlarteşekkür ederim hepinize soeunu buldum westinghouse körüğünden meydana geliyormuş.Değiştirmek pek çare etmez dediler bende çıkma aradım benim aracın aynısıından kazalı buldum ve 75 lia ödeyip aldım bayadır sıkıntı yaratıyordu.Özellikle animasyon canlandırmak için çok iyi bir imge olmuş

    Alıntıları Göster
    Nasıl şimdi düzeldimi?
    quote:

    Orjinalden alıntı: yug2980

    Selamlar arkadaşlarteşekkür ederim hepinize soeunu buldum westinghouse körüğünden meydana geliyormuş.Değiştirmek pek çare etmez dediler bende çıkma aradım benim aracın aynısıından kazalı buldum ve 75 lia ödeyip aldım bayadır sıkıntı yaratıyordu.Özellikle animasyon canlandırmak için çok iyi bir imge olmuş




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Sulphur

    Nasıl şimdi düzeldimi?
    quote:

    Orjinalden alıntı: yug2980

    Selamlar arkadaşlarteşekkür ederim hepinize soeunu buldum westinghouse körüğünden meydana geliyormuş.Değiştirmek pek çare etmez dediler bende çıkma aradım benim aracın aynısıından kazalı buldum ve 75 lia ödeyip aldım bayadır sıkıntı yaratıyordu.Özellikle animasyon canlandırmak için çok iyi bir imge olmuş


    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: Sulphur

    Nasıl şimdi düzeldimi?
    quote:

    Orjinalden alıntı: yug2980

    Selamlar arkadaşlarteşekkür ederim hepinize soeunu buldum westinghouse körüğünden meydana geliyormuş.Değiştirmek pek çare etmez dediler bende çıkma aradım benim aracın aynısıından kazalı buldum ve 75 lia ödeyip aldım bayadır sıkıntı yaratıyordu.Özellikle animasyon canlandırmak için çok iyi bir imge olmuş


    evet hocam şimdi gayet güzel.Frensiz sürmek pek iyi değil




  • quote:

    Orijinalden alıntı: yug2980

    quote:

    Orjinalden alıntı: Sulphur

    Nasıl şimdi düzeldimi?
    quote:

    Orjinalden alıntı: yug2980

    Selamlar arkadaşlarteşekkür ederim hepinize soeunu buldum westinghouse körüğünden meydana geliyormuş.Değiştirmek pek çare etmez dediler bende çıkma aradım benim aracın aynısıından kazalı buldum ve 75 lia ödeyip aldım bayadır sıkıntı yaratıyordu.Özellikle animasyon canlandırmak için çok iyi bir imge olmuş


    evet hocam şimdi gayet güzel.Frensiz sürmek pek iyi değil

    Alıntıları Göster
    Adına sevindim dostum. Problemin bulunduğu iyi olmuş. DArısı benim başıma
    quote:

    Orjinalden alıntı: yug2980


    quote:

    Orjinalden alıntı: Sulphur

    Nasıl şimdi düzeldimi?
    quote:

    Orjinalden alıntı: yug2980

    Selamlar arkadaşlarteşekkür ederim hepinize soeunu buldum westinghouse körüğünden meydana geliyormuş.Değiştirmek pek çare etmez dediler bende çıkma aradım benim aracın aynısıından kazalı buldum ve 75 lia ödeyip aldım bayadır sıkıntı yaratıyordu.Özellikle animasyon canlandırmak için çok iyi bir imge olmuş


    evet hocam şimdi gayet güzel.Frensiz sürmek pek iyi değil




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Sulphur

    Adına sevindim dostum. Problemin bulunduğu iyi olmuş. DArısı benim başıma
    quote:

    Orjinalden alıntı: yug2980


    quote:

    Orjinalden alıntı: Sulphur

    Nasıl şimdi düzeldimi?
    quote:

    Orjinalden alıntı: yug2980

    Selamlar arkadaşlarteşekkür ederim hepinize soeunu buldum westinghouse körüğünden meydana geliyormuş.Değiştirmek pek çare etmez dediler bende çıkma aradım benim aracın aynısıından kazalı buldum ve 75 lia ödeyip aldım bayadır sıkıntı yaratıyordu.Özellikle animasyon canlandırmak için çok iyi bir imge olmuş


    evet hocam şimdi gayet güzel.Frensiz sürmek pek iyi değil


    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: Sulphur

    Adına sevindim dostum. Problemin bulunduğu iyi olmuş. DArısı benim başıma
    quote:

    Orjinalden alıntı: yug2980


    quote:

    Orjinalden alıntı: Sulphur

    Nasıl şimdi düzeldimi?
    quote:

    Orjinalden alıntı: yug2980

    Selamlar arkadaşlarteşekkür ederim hepinize soeunu buldum westinghouse körüğünden meydana geliyormuş.Değiştirmek pek çare etmez dediler bende çıkma aradım benim aracın aynısıından kazalı buldum ve 75 lia ödeyip aldım bayadır sıkıntı yaratıyordu.Özellikle animasyon canlandırmak için çok iyi bir imge olmuş


    evet hocam şimdi gayet güzel.Frensiz sürmek pek iyi değil


    hocam yakınsan baçovaya bu aralar tatildeyim okul yok beraber götürelim araayı çok bir şey tutacağını zannttmiyorum elektrikçi yakın abim dostumdur




  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.