Şimdi Ara

FORD TAUNUS NASILDIR. (5. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
124
Cevap
2
Favori
95.948
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • arkadaşlar devir ekonomi devri . benzin nerdeyse 4 ytl ye dayanacak bu senenin sonuna kadar. az yakan araba kendisini 1 senede amorti eder. üste para kalır gider onla arabayı yenilersin
  • taunusla ilgili sadece babamın bir arkadaşında vardı beraber elektrik direğine çarpmışlar direği devirip araç tamponunda ezilme haricinde bir hasar almamıştı aklımda kalan tek bu
  • Bence ford taunusu çok iyi araştırın. Birde imkanınız olursa temizinden bi tane bulup kullanın biraz. Bir arabadan ötedir taunus. Bir sevda,hastalıktır.

    80 model tek kapı alman bi taunusum var,14 senedir daha baskı balatayı geçen sene yedi araba... Doğru düzgün de masraf yapılmadı... Sağlamlık konusunda üzerine yok. Spring daha sağlam denmiş başlarda. Yok artık :D
  • 70 ve 80'lerde orta boylar arasında rafine bir sürüşü veren arabaydı. Senkromeçleri saat gibi çalışan, vites yolları ve vites kolu kısa, debriyajı hafif ve hassas kavrayabilen (ama yine de direksiyonu biraz ağır) bir araba sanıyorum diğerlerinden ayırt etmek için alıcı bir gözün ilk göreceği şeylerdir. Ayrıca altı PVC bazlı bitümenle kaplıydı, yol sesi almıyordu. Fiyatı da hep tuzluydu tabii.

    Bu arabanın 6 silindirlilerinin de olduğunu, 2 litre olanların da yüksek sayılarda üretildiğini hatırlarsak, yüksek süratlerde önü arkası dağılmayan, balansı doğruysa direksiyonu titremeden ve korkutmadan yüksek hızlara çıkabilecek süspansiyonu olan bir arabaydı. Önde çift salıncaklı süspansiyon vardı, bu hareket halinde kararlı kamber kontrolü için önemli bir özelliktir (mesela bunu bugün istiyorsanız en azından Audi A4 fiyatı ödemek gerekir) Kaster açısı negatiftir, yani hidrolik direksiyon olsun ya da olmasın manuel direksiyon için tasarlandığını söyleyebiliriz. (Negatif kaster aynen pozitif gibi direksiyonunun toplanmasına ve seyirde de doğrusal stabiliteye olumlu etki eder. Yalnız yol eğimi varsa yukarıya doğru takip eder. Bu manuel bir direksiyonda ön lastiklerden biri habersiz patladığında önemlidir. Direksiyon yüksek kalan tarafa doğru çekme yaparak, patlayan tarafa olacak ani çekişi dengeler. Manuel direksiyonlu yılların teknolojisi, 70'lerde norm olmuştu. Audi 80, Passat hep negatif kasterlidir.)

    Türkiye'dekiler ise, orjinal kalitelerinden TOFAŞ kadar ayrılamsalar da tabii ki ayrı bir hikayedir. 1986'dan itibaren aksesuar seçenekleri giderek artmasına rağmen temel kalitelerin her sene daha aşağıya gittiğini düşünüyorum.

    Bu araba -sanıyorum- Almanya'da 1980-81'e kadar pazarlandı. Bu tarihten sonra İskandinavya için en azından 1983'e kadar üretilmiş, bu üretim Almanya'da olabilir. Bunlarda ön çamurlukta Fiat Uno'lardaki gibi bir sinyal daha vardır. İngiltere'de 84'e kadar pazarlanmış olabilir onların da ön süspansiyon düzenekleri biraz farklıdır. Rivayete göre 84 ve 85 modeller de Otosan tarafından Türkiye'ye getirilmiş veya monte edilmiştir. Ben hiç görmedim. Bildiğim en eski çok sayıdaki Otosan çıkışlı Taunus 1986 model yılıdır. Kromajlı kapı kollarından anlaşılır, renkli camlı olanlarına hiç rastlamadım. Hemen hemen Avrupa üretim kalitesindedirler, yerli üretim değil yerli montaj oldukları söyleniyordu. GL opsiyonuyla satıldılar ki "Ghia" hariç bu Avrupa'daki en üst opsiyon paketiydi. Saatli orta konsol, dört kollu dreksiyon, kol dayama, devir göstergesi, ahşap kapı detayları, "çiçek tipli" tekerlekler GL oldukları içindi. Yoksa L veya S'de bunların hepsi yoktu.

    Kalitesizleşme ise tamponlardaydı. Mukavemeti ve neredeyse fonksiyonu hiç olmayan siyah tamponlar daha o yıllarda pas belirtileri gösterdiler.

    87 ve sonrasında Taunus S, renkli camlar, beş vitesli şanzıman, otm. vites, hidrolik direksiyonlu olanlar da üretildi. Kapı kolları siyahtır, yalnız 87'de az sayıda kromaj olabilir. Renkli camlar yeşildi, metalik bej renkli olanlarındaysa kahverengiydi. Avrupa'da eskiden kahverengi veya kırmızı olanlarda da domatez gibi yeşil cam kullanılmazdı (yeri gelmişken yazalım; bugün pahalı arabalarda umrumuzda pek olmayan bazı detaylar da 70'lerin değerleriyle kötüydü yani, sanıyorum terse dönüş en çok döşeme ve kumaş kalitesinde olmuştur.) Bunların bazılarında bulunan plastik tamponlar, ve çift kare farlı olanları (GLS) Otosan tasarımıydı.

    90-93 arası P100 (kamyonet) P200 (pick-up) GT(1.6 lt) ve GTS (2 litre motor ve çift farlı) olanlar üretildi. GTS otm. ve klimalı olabiliyordu. Manuel ve klimalı GTS'ye ise satıldığı yıllarda bile ratlamadım.

    Bu '90 sonrası yeni versiyonlardaki en büyük negatif, arka süspansiyon tasarmının (o zaman yeni çıkan kamyonetlerde gereken yük kapasitesi için olsa gerek) kurcalanmış olmasıdır. Panhard kollu yeni tasarımda orjinal dört linkli (live-axle) sistemdeki "süspansiyon kasteri" de haşat edildi. Bu sebeple bu kasalarda arka süspansiyon konforu orjinal haliyle bulunmaz, ön taraf benzer karakteristiği göstermesine rağmen arkası serttir, arkası hafif olan bu arabalar boşken eskiye nazaran daha kararsızdır. Problem tabii ki Panhard kolu teknolojisinde değil. Bu teknoloji Saab 9-3, Audi 200, Pontiac 6000 gibi dönemin yol tutuşu başarlı ve aynı zamanda konforlu arabalarında da kullanılıyordu. Problem, yüksek süspansiyonu olan sistemlerde sistemin direksiyon ve frenle de beraber düşünülüp her şartta bir makina gibi ahenkli çalışmansını tasarlamak gerekirken, bir düzenek çıkarılıp diğeri takılınca arka süspansiyon kasteri bozuldu, salınımları da önle farklılık gösterdi. Yani üretici eliyle sanayi işi çakma bir modifiye oldu.

    İkinci negatifse pasa karşı koruma azaltılmıştı. ilk üç sene içinde marşpiyelleri çürüyenler oldu. 90 sonrası alacaklar olursa mutlaka marşpiyelleri, B çerçevesini, B sütununun altta kapı çerçevesindeki birleşme yerlerini kontrol etsinler. 90 öncesinde de özellikle ön ve arka camın altına ve çamurlukların üstüne baklmalılar. (Bunlar tipik pas yerleridir gözden kolay kaçmaması için, yoksa tabii ki eski bir arabada her yer kontrol edilmeli)

    Üçüncüsü, yeni tasarlanan iç gösterge panelinin altındaki tekmelik (kick-panel) genelde sarkıyordu, üst tarafta üfleyici yakınlarındaki bir conta da kalkıyordu. Göstergeler toz alıyordu. Yani montaj ve montaj detayları eskisi gibi kaliteli değldi. Bir de yalıtım... sınıfında pek de çeşit olmayan yerli pazarda yine de en iyiydi ama eskiden daha iyiydi. Bu arabalar daha yeniyken ve '86 modeller de 10 yaşına yaklaşıyorken yalıtım, kapıların kapanışı, panellerin montajında ve tabii ki sürüşte farkı yine de hissederdiniz.

    Yerli üretimerde hiç bir zaman arkada emniyet kemeri olmadı. Takılanlar da sonradan takılmıştır. Montajlarını kontrol etmekte fayda vardır.

    Böylece "bir marka ve bir yerli holding" programının daha sonuna geldik. Daha nice programlarda buluşmak ümidiyle. Esen kalın.




  • Abi 5.000 verip aracı alırsın 1 yılda bir o kadar yakıt ücreti ödersin...Şahin doğan al daha iyi derim, tecrübeyle sabit.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ebolukbas

    Abi 5.000 verip aracı alırsın 1 yılda bir o kadar yakıt ücreti ödersin...Şahin doğan al daha iyi derim, tecrübeyle sabit.


    Şahin'in kıçıkırık 1.4 motorunun yırtına yırtına giderken yaktığını Taunus 2.0 motoruyla yakıyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Orcunsau -- 3 Mart 2010; 22:06:49 >
  • Taunus bir sevdadır vazgeçilmez bir tutkudur hayatında hiç binmemiş yada hurdaya çıkımş taunusları görenler binenler olumsuz düşünür.Tam bir zevk aracıdır uzun yolda virajlarda yukarıda sayılan tüm araçlardan daha başarılıdır.Ailemizin bir ferdi haline gelen 1989 Taunus S 5 Vites sahibi olarak baba mesleği olan oto alım satımı sayesinde Tr'de piyasada bulunan 100.000 liraya kadar ola tüm araçlarla az çok deneyimim oldu.1990 Senesinde sıfır almış dedem.Şuan 135.000km'de beyaz bizim gelin kullandığım araçlar içerisinde uzun yolda en keyif verici araç bana göre tabi bunda ailevi nedenlerin yanında bazı özellikleri de etkili.Yaklaşık 15000km arkadaşlığımız oldu taunusla bu deneyimlerimi Spring,tempra,lada,kuş serisi,japon araçlar ile karşılaştırarak artılarını ve eksilerini nacizane paylaşmak isterim.

    Taunus'un artıları saymakla bitmez ama şöyle bir özetleyeyim;
    3000-6000 lira arasında alınabilecek araçlar içerisinde taunus
    +Sağlam kaportası
    +Eşsiz uzun yol zevki
    +Motor gücü ve şanzıman uyumuyla bakımlı bir taunus uzun yolda 200-210km süratle çıkabilir.(Benzinli)
    +Tanıdığınız bildiğiniz kaportacılarla görüşün hiç takla atmış taunus görmüş mü? Ben ne gördüm nede duydum bu konuda Sanayide efsanedir."Devrilmeyen Tank "diye anılır.Allah korusun aracı deviremezsiniz virajlarda asfalta yapıştığını hissedebilirsiniz.
    +Geniş ve konforlu içi mekanı muadillerinin yanına yaklaşamayacağı kadar konforludur
    +Kolay kolay arıza yapmaz yapsada sanılanın aksine parçası yan sanayi sayesinde çok ucuzdur.Orjinal otosan parçaları renault,tofaş parçaları kadar ekonomiktir.
    +Sanılanın aksine lpg uyumsuzluğu problemi kalitesiz lpg kitinden kaynaklanmaktadır.İşin uzmanı bir lpg dönüşüm istasyonunda yapılan bir taunus asla lpg sorunu çıkartmaz masraftan kaçınıp ucuz yerli kitler kullanan benzinli tamircisine dönüşüm yaptıranlar sibop sorunu yaşar.(bu konuda iddialıyım yok hepsinde sorun çıkıyor diyen varsa veya dönüşüm işlemi yaptırmak isteyen olursa Kayseri,Ankara ve İstanbulda garantili olarak dönüşüm yapacak yerlere yönlendiririm.)
    +yakıt gerekli ayarlar yapıldığında kuş serisi kadar yakar
    +Kışın -15'lerde tek marşta çalışan ender araçlardandır.Yeni araçlarda dahil.(Bu yönüyle gençliğimde bana çok baklava yedirdi.Görenler inanamaz

    Eksi yönlerini sayacak olursak;
    -Elinizden çıkaramazsınız bir gaz tenekesini pazara çıkarırsınız öğleye çıkmadan müşterisi gelir.Taunusa temkinle yaklaşılır meraklısı aracı tanıyan maddi durumu yetersiz özellikte müşteri bulmalısınız
    -Fren sorunu her usta ayar veremez her balatayı da beğenmez
    -Her usta dlinden anlamaz yapamayınca araca kabahat bulur
    -Ön takım kaliteli parçalar ister yan sanayi rot,rotil beğenmez takınca 3000-5000kmden sonra sağa sola çekmeye başlar ayara gidince şok olursunuz yeni takılan parçaların bozulduğu söylenir ama kesinlikle biraz zor bulunan avrupa diye tabir edilen parça kullanırsanız sorun yaşamazsınız.
    -Bu zamanda temiz taunus bulamazsınız bulduklarınız yeniden toplanmış tabiri caizse or....ya dönmüş araçlardır.

    Taunus böyle bir araçtır yukarıdaki bilgiler kulaktan dolma değil tamamiyle tecrübeyle sabittir.

    Arkadaşa tavsiyem piyasadaki taunuslara hiç bakmasın anladığım kadarıyla 2.el sitelere gözatıyor.Merakım nedeniyle hafta bir gezerim taunus ilanlarını klasik garaj arabaları haricinde pek içaçıcı araç yok.Onlarda 10.000-15.000 TL isteniyor.Tavsiye edilen bir araç yoksa taunustan uzak durmalısınız.

    Benim tavsiyem şahin yada spring yarın elinize para geçince kolayca satıp istedğiniz aracı alırsınız.Saygılarımla



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi madmax50 -- 3 Mart 2010; 23:23:07 >




  • valla hocam araba almadıysan fordun amiral gemisi diye tabir ettiği ford scoripoyu önerrm mercedes S classmanındaq bır aractr.
    bende var ve cok mukemmel 2.3 motr var 150 bg lpglısı oldkca az yakıor dıolar benmkı benzın ama lpgye geccm gıbı :)

    arabada herseydn önce emnıyt guvn ve konfr var.ben su an satıyrm bu aracaı bırz zor durumdaym.
    bnde olan 1998 model en son model ve özel yapımdır.
    fıytları gayt uygun bnce lpglşı alın ve ömür boyu bının parcası sıkıntsna gelnce taunus gıbıdr.ama aklıllara gelebılck hersey var
    HAFIZA KOLTUKLAR
    HIZ SABITLEYCI
    KLIMA
    AIRBAG
    ELEKTRIKLI ISITMLI KOLTUKLAR
    DIJITAL KLIMA
    AYNALAR ELEKTRIKLI
    VS.VS.VS.
    size bu aracaı önermm.istersnz 92 modellerı fln da var onlarda full bırt acatr özllık konfr bakımndan vs...
  • İki yıl spring kullandım.Direksiyon hidrolik değil baya bir kas yaptım çok sert.Lpg ile çok az yakıyor.Kasası sağlamdır.Bende 93 modeli vardı öyle çürük bir kaç yeri vardı başkada gördüğüm olmadı.Ama eski araba olduğu içinde çok masraf açtı.Sattık kurtulduk.Uzun yolada çıktım.1800 km gittim.Yolda hiç kalmadık.Araç haliyle çok yoruyor.Konfor düşünmeyeceksin düz araba işde.Gaz tepkisi hızlı, yokuşlarda araba doluysa çıkmak istemediğini söylüyor araba.Çabuk bayılıyor.Tıkırtı ses olayı benimkinde pek yoktu.Kışın sabahları çalıştırmak zor.kaloriferi iyidir.Fazla hız yapmaya gelmez sanki uçacakmış hissi oluyor güvenli değil.Part etmek terletiyor direksiyon sert.Tavsiye edilirmi edilir parasının hakkını veriyor.

    Ford taunus zamanının konforlu arabaları ama bu zamanda kuruş verilmeyecek arabalar.2 tane görüyorum artık çürümeye yüz tutmuşlar.Dönüp yüzüne bakmazsın taunus yerine spring broadway alınabilir.




  • ford taunusda güzel seçim mazdada olabilir.
  • alırsın ford olursun lord ;) kardş suanda konya akörende okuyorum abimle. cok yakın dostumuzda 4 vites 87 model 1.6 bi ford taunus war aracı 1500 tl ye aldılar gerçekten cok hurdaydı araççççç zımparalandı,boyandı,döşemeler yenilendi motor rektefiye edildi tekerler vs. araba suanda cok güzel tüplü öle dedikleri kadar cok ta yakmıyor.araba dağ bayır dinlemyo :D heryere gidiyo valla . araba kemikli bi arabadır yukarda arkdş belirtmşte zaten arkadan çeker onnmara uzun yolda kullanılcak araba.tavsiye ederimm kötü yanları neler dersen.aslında pek kötü bi yanı yok ülkemizdeki taunusların % 80i binilmicek durumda temizini bulup almak gerçekten çok zor.alıp kendin yaparsanda parçaları hiçte pahalı deil şahinin bi ön tamponu 30 liraysa atıyorum onn 35 liradır.ben olsam kuş serisine binceğime taunusa binerim.


    hee unuttum şu spring olayını..dostum taunusta kullandım springte...gazlı springinn cıkardığı ses gerçekten cok uyuz bişe:D pır pır pır pır pır :D taunustan cıkan ses ise :D gerçkten güzel :D kükrüo sanki mübarek :D



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi HoodRide -- 11 Mart 2010; 20:06:12 >




  • BUNDAN DAHA İYİSİNİ BULURSAN KARDEŞİM HİÇ KAÇIRMA GİT AL RESİMDEKİ ARAÇ BENİM 91" TAUNUS 2.0 GTS FORD TAUNUS DİYORUM BAŞKADA BİŞEY DEMİYORUM SANA. PARANI YARIM ŞASE TENEKE KUTU KUŞLARA & RENOLARA VERİP HAYBEYE ATMA AL ALMAN TANKI Bİ ÖMÜRLÜK BİN NEDEDİĞİMİ ALIP BİNİNCE ANLICAKSIN ;) BEN ARABAMA MUSTANG HAVASINDA BİNİYORUM KONFORU PERFORMANSI İNAN AYAKLARINI YERDEN KESİYO ÖZELLİKLERİNİ ANLATMAKLA BİTMEZ YAKIYOR DİYENLER GEÇSİN ONU İYİ VE BAKIMLI Bİ MOTOR ŞAHİN DOĞANDAN BİLE AZ YAKAR BENİM ARABAM 2000 MOTOR 116HP ŞEHİR İÇİ 250 ŞEHİR DIŞI 180 200 CİVARI YAKIYO ALICAĞIN ŞAHİN DOĞANDA BUNDAN KALIR YANI OLMUCAK AMA ELİNDEKİ PARAYA GÖREDE KALİTELİ ARABAYA BİN AL FORD BİZE BURDA ŞÜKREDİCEKSİN ;)

     FORD TAUNUS NASILDIR.

     FORD TAUNUS NASILDIR.

     FORD TAUNUS NASILDIR.

     FORD TAUNUS NASILDIR.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kadirn -- 15 Mart 2010; 22:24:42 >




  •  FORD TAUNUS NASILDIR.

     FORD TAUNUS NASILDIR.

     FORD TAUNUS NASILDIR.

     FORD TAUNUS NASILDIR.


    ford taunusu kuş serisi ve reno9larla karşılaştırmak taunus efsanesi için hakarettir
    bakımlı olmak kaydıyla bir taunus en kral kuş serisi ve renolara 10değil 20basar..
    bende aracımın resimlerini ekleyeyım.

     FORD TAUNUS NASILDIR.

     FORD TAUNUS NASILDIR.

     FORD TAUNUS NASILDIR.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi disintegration -- 16 Mart 2010; 11:21:00 >




  • konuyu yeniden hortlatıyorum ama arkadaşlar, bende şuan araba almak üzereyim, 3 bin liram var, ancak kuş serisi mi yoksa taunus mu bir türlü karar veremedim, takıldığım noktalar ise yakıt ve yedek parça... şimdi 86 87 88 89 90 model 1,6 taunuslar, 1,3 131'le nasıl aynı yakar, kasa dev gibi çünkü.. diğer bir nokta ise, motorunda bir sorun çıksa, parçasını bulabilir miyim, bulsam bile kuş serisi kadar ucuza bulabilir miyim? arkadaşlar beni aydınlatın lütfen, öğrenciyim ilk arabamı alacağım, yakıtı, ocağıma incir ağacı dikmesin. kafamda şöyle 3 4 seçenek var:
    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-ford-arac-muayerdir-ve-takas-olur-56064229/detay/
    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-ford-sahibinden-satilik-53258403/detay/
    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-ford-2013-kadar-muaneli-motor-bakimlidir-55380397/detay/
    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-ford-temiz-arac-isteyenlere-2013-e-muayne-var-57174958/detay/




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ally_0607

    konuyu yeniden hortlatıyorum ama arkadaşlar, bende şuan araba almak üzereyim, 3 bin liram var, ancak kuş serisi mi yoksa taunus mu bir türlü karar veremedim, takıldığım noktalar ise yakıt ve yedek parça... şimdi 86 87 88 89 90 model 1,6 taunuslar, 1,3 131'le nasıl aynı yakar, kasa dev gibi çünkü.. diğer bir nokta ise, motorunda bir sorun çıksa, parçasını bulabilir miyim, bulsam bile kuş serisi kadar ucuza bulabilir miyim? arkadaşlar beni aydınlatın lütfen, öğrenciyim ilk arabamı alacağım, yakıtı, ocağıma incir ağacı dikmesin. kafamda şöyle 3 4 seçenek var:
    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-ford-arac-muayerdir-ve-takas-olur-56064229/detay/
    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-ford-sahibinden-satilik-53258403/detay/
    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-ford-2013-kadar-muaneli-motor-bakimlidir-55380397/detay/
    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-ford-temiz-arac-isteyenlere-2013-e-muayne-var-57174958/detay/


    hangi şahirdesiniz? 15yıl ford taunus 2.0 gls kullandım
    büyük şehirlerde kesinlikle parça sıkıntısı yaşamazsınız..




  • 22 sene önce üniversitede okurken arkadaşta vardı.. iyi sürüşü rahat bir araba.
    çok yaktığı doğrudur. 2.0 motorlusu kasaya fazla geliyor içine araba ağırlaşsın diye
    beton döktüren var deniyordu.

    çürük paranız varsa önemli değil..iş boyası..çürük yapılır ama macun ve boya ister yamalı
    bohça olmasın diye her yerini boyatsanız kaça patlar..

    artık size kalmış
  • Arkadaşlar ev aldığım için 2004 fiesta dizel aracımı sattım ben de taunus arıyorum çevrenizde bildiğiniz araç varsa bakabilirim İzmir'de oturuyorum daha önce 1989 model taunus 1.6 S modelini 2-3 sene kullandım tofaşlardan fazla yakmaz diye düşünüyorum 2001 senesinde satmıştım o zamanlar tüp olayı yeni yaygınlaşıyordu şehirlerarası yakıt tüketimi 10 litre/ 100km civarındaydı tüpte. Otomatik vites klimalı 1992 GTS modelleri hoşuma gidiyor ancak yakıtı konusunda şüphelerim var (otomatik vites ve 2000 motor olmasından dolayı) kullanan veya bilen arkadaşların yorumlarını bekliyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Fiestateam

    Arkadaşlar ev aldığım için 2004 fiesta dizel aracımı sattım ben de taunus arıyorum çevrenizde bildiğiniz araç varsa bakabilirim İzmir'de oturuyorum daha önce 1989 model taunus 1.6 S modelini 2-3 sene kullandım tofaşlardan fazla yakmaz diye düşünüyorum 2001 senesinde satmıştım o zamanlar tüp olayı yeni yaygınlaşıyordu şehirlerarası yakıt tüketimi 10 litre/ 100km civarındaydı tüpte. Otomatik vites klimalı 1992 GTS modelleri hoşuma gidiyor ancak yakıtı konusunda şüphelerim var (otomatik vites ve 2000 motor olmasından dolayı) kullanan veya bilen arkadaşların yorumlarını bekliyorum.


    17yıllık temiz ford taunus 2.0 gls aracımızı birkaç ay önce sattım. temiz arabaydı 4500liraya gitti
    2.0gts otomatik viteslilerin temizini bulmak hem zor hem yakıtta normal viteslilere göre farkediyor
    bir ford taunus cu olarak size önerim 1.6 gts olacak.olmadı 2.0gts ama normal vites

    bir ara arkadaş otomatik vites taunus arıyordu.bir turlu temizini bulamamıştık. vites şanzımanı hep sorunluydu



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi disintegration -- 11 Eylül 2011; 20:51:13 >




  • arkadaşlar 2.0 Taunus güncel olarak yakıtı ne kadardır.Bazısı 400 kr. diyor bazısı 250 kuruş neredeyse yarı yarıya ist. kullanan ve
    yakıtı konusunda bilgi verecek var mı 90 model bir 2.0 taunus almak istiyorum
  • merhaba arkadaşlar ben de 88 1.6 taunus aldım fakat yakıtıyla başım dertte. hava filtresi değişimi, subap, gaz ayarlarını yaptırdım fakat km'de 50 kuruş yakıyor vicdansız. acaba yakıtı düşerebilmek için neler yapabilirim. cevaplarınızı bekliyorum. şimdiden teşekkürler
  • 
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.