Şimdi Ara

Ford Focus Ti-VCT motor LPG uyumu

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
37
Cevap
1
Favori
75.437
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Merhaba Arkadaslar,

    2010 veya 2011 model Ti-VCT motorlu Ford Focus almani dusunuyorum. Benzinli motorda LPG kullanmayi tercih edecegim dogal olarak.

    Ti-VCT motorlarin LPG uyumlulugu ile ilgili farkli seyler okudum. Bu motorlardaki silindirlerin calisma zamanlamalarinin birbirinden bagimsiz
    olmasi LPG kullaniminda soruna neden olabiliyormus.

    Bu konuyla ilgili okudugum notlarin en yenisi 2 yil onceden kalma. Su anda kullanilan LPG sistemlerin Ti-VCT ile uyumlulugu konusundaki
    bilgilerinizi paylasir misiniz?

    Baktigim bir arabada Atiker OBD'li sistem kullanilmis. Bu sistem Ti-VCT ile uyumlu mudur?

    Su anda kullandigim arabamda BRC'nin sirali sistem LPG seti var ve cok memnunum. Yeni arabada LPG donusumunu ben yaptirirsam ilk tercihim yuksek
    ihtimal BRC olur. Forumdaki eski notlarda, bu motorlara BRC'nin MY-10 ve MY-11 modellerinin takildigi soylenmis. BRC'nin bu motora uygun daha yeni seti
    var mi?


    Simdiden tesekkurler....







  • hangiplazma H kullanıcısına yanıt
    merhaba çok daha kaliteli bir cihaz isterseniz bence prıns derim tartışmasız en iyi markadır dünyada rakamıda brc ye yakın bir rakamdır ve dediğim gibi kafanıza takılan herhangi bir sorunda bana ulaşabilirsiniz 05355595572
  • hangiplazma H kullanıcısına yanıt
    merhaba öncelikle prıns marksını araştırmanızı rica ediyorum ben uzun yıllardır bu marka ve sizin araçlara uygulama yapıyorum çok taktığımız bir araç kafanıza takılan bir sorunda beni aramanızı rica ediyorum
  • quote:

    Orijinalden alıntı: YUSUFPRİNSİZMİR

    merhaba öncelikle prıns marksını araştırmanızı rica ediyorum ben uzun yıllardır bu marka ve sizin araçlara uygulama yapıyorum çok taktığımız bir araç kafanıza takılan bir sorunda beni aramanızı rica ediyorum
    Merhaba. Aynı motora sahip Focus'a sahibim. 1.6 Ti-VCT 115ps. Yoğun araştırmalarım sonucu BRC kitte karar kıldım. 70 bin KM'de taktırdığım kit ile şu an 91 bin km'ye ulaşmış bulunmaktayım. Motorda ve kitte en ufak sorun yok. Bir kere arıza lambası yanmadı. Çekişi ve sağlığı oldukça iyi. Tavsiye ederim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Exit to DOS

    Merhaba. Aynı motora sahip Focus'a sahibim. 1.6 Ti-VCT 115ps. Yoğun araştırmalarım sonucu BRC kitte karar kıldım. 70 bin KM'de taktırdığım kit ile şu an 91 bin km'ye ulaşmış bulunmaktayım. Motorda ve kitte en ufak sorun yok. Bir kere arıza lambası yanmadı. Çekişi ve sağlığı oldukça iyi. Tavsiye ederim.

    Alıntıları Göster
    slm.
    romano lpg sisteminin 125 hb 1.6 benzinli ti-vct motor ile uyumu nedir acaba? bilgisi olan var mı???
    saygılar..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: tunalı77

    slm.
    romano lpg sisteminin 125 hb 1.6 benzinli ti-vct motor ile uyumu nedir acaba? bilgisi olan var mı???
    saygılar..

    Alıntıları Göster
    Bir motorun lpg markasi ile uyumlu veya uyumsuzlugu diye birsey yok.

    Bu motor icin her marka kit is yapar.

    Romano hizli enjektorlere sahip italyan aeb ecu ve tesisata sahip bir sistem.

    Piyasadaki bir cok marka italyan aeb ecu sistemi kullanmakta.

    Atiker, akl, wentgas, za voli, lovato, romano vs.

    Yeni nesil bu aracinizda obd destekli calisabilen kit kullanmanizi oneririm.

    Benzin sistemi ile tam uyum icerisinde calisir, lpg li araclarin daha sorunsuz olmasi icin bence cok gereklidir.

    Kendi aracimda romano marka tercih ettim, tek sebebi enjektorleri tek tek oldugundan 6 silindirli motorda montaj acisindan en uygun kit ti.

    Uygun olsa akl tercih edecektim mesela..




  • murataycicek M kullanıcısına yanıt
    tesekkür ederim murat ayçicek... :)
    bir sorum daha olacak eğer bilginiz varsa ve paylaşırsanız sevinirim:
    ti-vct motorlarda 4000 deviri aşarak araç kullanıldığında subaplarla ilgili bir sorun yaşanıyormuş!
    pistonların benzinde ki çalışma sistemi ile lpg kitinin çalışma sistemi tam anlamıyla uyumlu olamıyormuş!
    bu motorda romano kit ile bu sorun yaşanır mı, benim asıl merak ettiğim budur...
    zira net e baktım da yeni lpg sistemi takılmış 16l 125 hb benzin/lpg focus araçlar gördüm azda olsa...
    acaba duyduklarım doğru mu? bu araçlar o yüzden mi 2014-2015 model ve daha 20000 km yi dahi geçmemiş olmasına rağmen satılığa çıkarıldı* diye merak ettim,
    bu bilginiz varsa ve paylaşırsanız sevinirim..
    teşekkürler / saygılar..




  • Exit to DOS kullanıcısına yanıt
    selam, ben de focus kullnıcısıyım, 1.6L, 125hb benzinli bir focus a romano uygun mudur? bilginiz var mı, paylaşırsanız memnun olurum...
    saygılar...
  • YUSUFPRİNSİZMİR kullanıcısına yanıt
    selam, anladığım kadarıyla prins bayisi olmalısınız, ben antalyalı yım ve alanya da sizin gibi lpg işi yapan bir akrabam var ve 1.6L, 125hb benzinli focus için ısrarla romano önerdi, romano hakkında bilginiz nedir? paylaşırsanız sevinirim... hayırlı işler
    saygılar..!!
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tunalı77

    selam, ben de focus kullnıcısıyım, 1.6L, 125hb benzinli bir focus a romano uygun mudur? bilginiz var mı, paylaşırsanız memnun olurum...
    saygılar...

    Romano eskiden Mondeoda kullandığım bir markaydı. Kaliteli derlerdi, ben sorun yaşamıştım. Servis ağını da bilmiyorum. Neden ısrarla onu tavsiye etmişler anlayamadım. Bizim arabalara genelde hep BRC takılıyor. Ben çok memnunum. 22bin km oldu. "0" sorun. Israrla BRC öneriyorum bende. Prins'te çok iyidir. Çok kalitelidir.
  • tunalı77 T kullanıcısına yanıt
    Bu durum 4000 devir ve sonrasina has degil. Tam gaz - open loop calisma durumuna ozel.

    Yarim gaz ve rolantide aracin benzin enjeksiyon sistemi hava yakit karisimini olmasi gereken degerde tutar. Buna da closed loop calisma denmekte.

    Ama tam gaz durumunda bunu yapamaz, bu durumda sadece iyi ayar (eksoz gaz analiz cihazi kullanilarak) veya tam gaz da otomatik benzine gececek sekilde ayarlanirsa garanti cozum olur.

    Sozun ozu bu sorunu romano ile de atiker ile de prins ile de yasama ihtimaliniz ayni. Cozum ayarda bitiyor.

    Aeb ecuya sahip romanoda belli bir enjeksiyon suresi ustunde araci benzine alma ayari var. Hemen hemen her sistemde de benzine alma fonksiyonu var zaten.

    Ben romano tavsiye ederim ama mutlaka obd destekli kiti tercih edin.

    Arkasinda atiker firmasi var, yedek parca ve garanti sorunu da yasamazsiniz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi murataycicek -- 1 Ağustos 2015; 17:38:34 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: murataycicek

    Bu durum 4000 devir ve sonrasina has degil. Tam gaz - open loop calisma durumuna ozel.

    Yarim gaz ve rolantide aracin benzin enjeksiyon sistemi hava yakit karisimini olmasi gereken degerde tutar. Buna da closed loop calisma denmekte.

    Ama tam gaz durumunda bunu yapamaz, bu durumda sadece iyi ayar (eksoz gaz analiz cihazi kullanilarak) veya tam gaz da otomatik benzine gececek sekilde ayarlanirsa garanti cozum olur.

    Sozun ozu bu sorunu romano ile de atiker ile de prins ile de yasama ihtimaliniz ayni. Cozum ayarda bitiyor.

    Aeb ecuya sahip romanoda belli bir enjeksiyon suresi ustunde araci benzine alma ayari var. Hemen hemen her sistemde de benzine alma fonksiyonu var zaten.

    Ben romano tavsiye ederim ama mutlaka obd destekli kiti tercih edin.

    Arkasinda atiker firmasi var, yedek parca ve garanti sorunu da yasamazsiniz.
    2015 model yeni focus 1.6 benzinli trend x aldım. Benzin fiyatları yüzünden lpg kiti araştırıyorum. Neden dizel almadın demeyin 0 almam gerekiyordu param da ancak buna yetti.
    Brc, lovato, zavoli gibi markaları araştırdım haliyle hepsi kendi mallarının ozelliklerini övüyor. Artık birçok lpg firması motor icin garanti veya sigorta yaptırıyor. Kafam çok karıştı. Focusa lpg taktiran arkadaşlar tecrübelerini paylaşırsa faydalı olacaktır. Hangi kiti ne kadar zamandır ve km kullanıyorsunuz memnuniyet durumu performans arıza lambası vs...




  • murataycicek M kullanıcısına yanıt
    Teşekkürler...
  • Exit to DOS kullanıcısına yanıt
    Teşekkürler...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: osamanos

    2015 model yeni focus 1.6 benzinli trend x aldım. Benzin fiyatları yüzünden lpg kiti araştırıyorum. Neden dizel almadın demeyin 0 almam gerekiyordu param da ancak buna yetti.
    Brc, lovato, zavoli gibi markaları araştırdım haliyle hepsi kendi mallarının ozelliklerini övüyor. Artık birçok lpg firması motor icin garanti veya sigorta yaptırıyor. Kafam çok karıştı. Focusa lpg taktiran arkadaşlar tecrübelerini paylaşırsa faydalı olacaktır. Hangi kiti ne kadar zamandır ve km kullanıyorsunuz memnuniyet durumu performans arıza lambası vs...


    2014 1.6 focusum da brc kullanıyorum,gayet memnunum
  • Merhab öncelikle şunu belirteyim burada en önemli konu iyi bir işçilik sizin aracınıza her marka takılır ama ben uzun yıllar bu aracı kullanmak ve kalite olarakta sıkıntı çekmek istemiyorum diyorsanız Prins markamızın tercih edin yoksa her marka bu araca takılabilir hiç bir bayii benim malım kötü demez yani ben objektif olarak yorum Yaptım karar sizin sizi Günler'de olsun hayırlsı
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ajf39


    quote:

    Orijinalden alıntı: osamanos

    2015 model yeni focus 1.6 benzinli trend x aldım. Benzin fiyatları yüzünden lpg kiti araştırıyorum. Neden dizel almadın demeyin 0 almam gerekiyordu param da ancak buna yetti.
    Brc, lovato, zavoli gibi markaları araştırdım haliyle hepsi kendi mallarının ozelliklerini övüyor. Artık birçok lpg firması motor icin garanti veya sigorta yaptırıyor. Kafam çok karıştı. Focusa lpg taktiran arkadaşlar tecrübelerini paylaşırsa faydalı olacaktır. Hangi kiti ne kadar zamandır ve km kullanıyorsunuz memnuniyet durumu performans arıza lambası vs...


    2014 1.6 focusum da brc kullanıyorum,gayet memnunum

    Cevap için teşekkürler. ben de BRC düşünüyorum. montajını ne kadara yaptırdınız? bir de BRC garanti/sigorta durumu nedir siz yaptırdınız mı? yaptırdıysanız ek ücret ödediniz mi?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: YUSUFPRİNSİZMİR

    Merhab öncelikle şunu belirteyim burada en önemli konu iyi bir işçilik sizin aracınıza her marka takılır ama ben uzun yıllar bu aracı kullanmak ve kalite olarakta sıkıntı çekmek istemiyorum diyorsanız Prins markamızın tercih edin yoksa her marka bu araca takılabilir hiç bir bayii benim malım kötü demez yani ben objektif olarak yorum Yaptım karar sizin sizi Günler'de olsun hayırlsı

    cevap için teşekkürler. objektif olarak yorum yapmış olabilirsiniz tabi prinsin kalitesini bilmeyen yok. ancak ben bir lpg bayisinin görüşlerinden çok son kullanıcıların deneyimlerini paylaşmalarını istedim.
  • Arkadaşlar konuyu hortlakmak istiyorum. Şu anda en güncel lpg çözümü nedir 2012 ford focus powershift otomatik için
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Metalurjist19

    Arkadaşlar konuyu hortlakmak istiyorum. Şu anda en güncel lpg çözümü nedir 2012 ford focus powershift otomatik için

    Konuda yazılanlar hala geçerli. BRC ile 40bin KM'yi tamamladık bu arada Allahın izniyle. Çok şükür sorun yok. Bu araca en güzel çözüm bence BRC'nin pipolu sistemidir. Kaliteli enjektör, kaliteli ekipman, kaliteli bir servis ağı bulunmakta. Saygılar.
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.