Şimdi Ara

Ford Focus 1.5 TDCİ Powershift izlenimlerim (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
54
Cevap
1
Favori
20.865
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Titaniumdaki ızgaralar şekil
  • quote:

    Orijinalden alıntı: net w

    Focus hiç bir zaman ısınamadığım araç, genelde insanımız tarafından da çok abartıldığını düşünüyorum.

    tespitinize katılıyorum ama sadece ülkemizde abartılmıyor ,,, satış rakamlarında dünyada hep ilk 3 te
  • quote:

    Orijinalden alıntı: -IMAX-

    merhaba arkadaşlar 1.5 powershift trend x kullandım araçta start stop özelliği ve sport modu vardı performans olarak ben çok beğendim

    gaza biraz bastıgımda araba hemen kendini öne fırlatıyor gaz tepkileri çok güzel vites geçişleri sarsıntısız hiç hissettirmiyor yol tutuşu güzel

    şile ağva otoban ve virajlı yollarda gezdim biraz performanslı kullandım bazen spor mod da gezdim genel olarak 5.5 6.0 lt arası tüketim gösterdi

    trafiğe de girdim genelde star stop hep açıktı trafikte kullandım 6 ltyi hiç geçmedi maximum o kadar desem yeridir

    bazı yerlede 5.1 lt ye kadar düştüğünü gördüm yolda giderken bazen klima bazen cam açtım tüketimi etkilemedi aynı yaktı

    daha önce 1.6 95 bg manuel kullandım istanbulda aynı şekilde kullanım yaptım aynı tüketimleri gördüm

    arkadaşım ile beraber aynı yollarda gezdik onda c elyse vardı oda 100 tl ile 450 km yaptıgını söyledi

    toplam da 507 km yol yaptım 125 tl yakıt koydum powershift ilk defa kullandım bundan sonra focus alırsam ilk tercihim arasında olacak

    herkese tavsiye ediyorum

    Acaba bu aracın şanzıman bakımları hakkında bilginiz var mı. Örneğin yağı ve kavraması kaç binde değişmesi gerekiyor, ve bunların ücretleri özelliklede kavramanın ücreti filan. Çünkü dediğiniz gibi alıpta uzun dönemde lastik değiştirir gibi şanzımana bakım yapmak istemem doğrusu.




  • Tum c segmenti dizel otomatikler gibi bununda ucmus bi fiyat etiketi var. Tek handikapi darligi. Artik bu fiyatlara nispeten alistik fiyatlar handikap degil artik edermi etmez mi rakiplerine gore orasi konusulur.

    20-14 fiesta ile yaklasik 2000km yolculuk yapistik gerek yol tutusu gerek konforu muazzandi. Eger focus ve diger ford modeli mondeoda ayni sekildeyse gercekten konfor olarak cok iyiler.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • tl hesabı yakıt tüketimini görünce okumayı bıraktım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • akustika A kullanıcısına yanıt
    Onu da Sen hesapla yaz ozaman ben koydugumu yazdım

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • 10 senedir ford marka araç kullanıyorum ama focus 3 hep bir noktadan eksik gibi geliyor. Her ne kadar titanium pakette trim kalitesi yalıtımı üst seviye olsa da görüntü olarak iç aksam B sınıfı araç hissi uyandırıyor. bence mondeo'daki iç aksam focusta olsa taurus unki de mondeoda olsa ford sınıf standartlarını yukarıya taşır. insignia'nın 105 k ya bırakıldığı şu günlerde şu haliyle 100 bin tl ye focus 3.5 ya da herhangi bir c sınıfı araç almak parayı çöpe atmak gibi birşey.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: AO


    quote:

    Orijinalden alıntı: zeytinkoy

    Focus'un içi geniş ve ferah olsaydı makyajlı kasası, c sedan segmentini domine ederdi, o kadar iyi bir araba. Fakat içinin darlığı ve boğuculuğu, bagajının darlığı çok büyük handikap.

    Focus un C segmentini domine etmesi için baya bir elden geçmesi gerekir. Önce o dandik, Linea dan alınma koltuklardan başlamaları lazım. 15 gün Astra sedan kullandım belimin ağrısı geçmişti şimdi Focus'a döndüm belim yeniden ağrımaya başladı. Oturma pozisyonunu ayarlamak ayrı bir sıkıntı ne yaprsan yap hah tam oldu diyemiyor insan koltuk hiç bir şekilde ne baldırları ne beli destekliyor. Daha çok yazarım ama bu bile başlı başına almamaya neden.
    Sonuçta bu araçlar Sedan ve ailece biniliyor aracı alıp slalom yapmıyoruz diğerlerinden yarım tık daha iyi yol tutuyor diye bir araç genele hitabeden bir tercih nedeni olamaz ford genel itibariyle detaylarda maalesef çok geri kalıyor.


    Araç kaç model ve hangi donanım ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 4 ay önce otomatik style dizel için 86,000 tl ayak üstü fiyat aldım.
    Kuşadası kahyaoğulları ford

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Focus'taki tüketim yol bilgisayarı 1 litreye yakın eksik gösteriyor pompaya göre onu da hesaba katmak lazım..Güzel araba fiyatı haricinde..İnsignia o fiyatlarıyla çoğu arabayı zaten pahalı gösteriyor :)
  • kahraman202 kullanıcısına yanıt
    2014 sonu Style donanım. 2016 olanlarında koltukları aynı zaten.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: AO

    Bu Focus'un koltuğu bir tek banamı batıyor bakıyorum herkes memnun.

    Koltuk rahatlığı/rahatsızlığı kişiden kişiye çok değişir.

    Arabalar içinde koltuğunda en rahat ettiğim marka Ford ve Opel. Focus'un koltuğu ve sürüş pozisyonu çok rahat geldi bana. Insignia'nın koltuğu da çok rahattı mesela. VW grubu araçların koltuklarında genelde hiç rahat edemiyorum. Şimdiye kadar kullandığım koltuğu ve sürüş pozisyonu en rahat araba ise son kasa Ford C-Max.

    Bende 2012 c180 AMG vardı. Hiç ummadığım şekilde koltuğu çok rahatsız geldi. Ayarlamak için çok uğraştım ama nafile, rahat edemedim bir türlü ve sonunda sattım. Ama kullanan herkes C180'nin koltuklarının çok rahat olduğunu söylüyor.




  • zeytinkoy kullanıcısına yanıt
    Koltuklar çok ufak yada ben çok büyüğüm virajlarda koltuğun üzerinde kaymamak içi direksiyondan destek alıyorum resmen, birde nasıl bir kumaş kullanmışlarsa hem kayıyor hemde leş gibi oluyor. Havalar soğuyunca her taraftan tıkırtı sesleri gelmeye başladı özellikle sabahları arabanın içi ısınana kadar üzerinden geçtiğim her taştan sonra kapılardaki plastikler ahenkle çıtırdıyor uyuz kapmaya başladım aynı patırtılar arabanın ön takımından geliyor bin kere servise gösterdim bunlar boyle deyip gönderiyorlar.
  • AO A kullanıcısına yanıt
    bianconera kullanıcısına yanıt
    @AO
    Style donanımdaki koltuklar için yorum yapamayacağım ama Titanium'da koltuklar spor koltuk adı altında farklı oluyor ki o koltuklar bence gayet rahat. Ama yanal destekleri fazla belirgin olduğu için +100 kilolu veya Arnold omuzlu değilseniz beğenirsiniz:)
    Trim sesine gelirsek, ben 0 aldığım aracı 2nci hafta servise götürmüştüm ve bu durum fazlasıyla canımı sıkıyordu. Trim sesi konusunda hiç problem yaşamayanlar da fazlasıyla var.

    @Bianconera
    Benim aracımda yaptığım ölüçümlerde 0,2/0,3 lt fark çıkıyordu

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • kahraman202 kullanıcısına yanıt
    Valla kullandığım Astra da orta donanım idi koltukları gayet güzel sert ve belide baldırıda destekliyordu Focus ta 10dk sonra koltuk sanki içine göçüyor gibi. Trim ses olayında bu benim 2. ci Focus aracım daha öncede Focus II kullandım uzun süre ondada tıkırtılar takırtılar eksik olmuyordu III kasada daha azalmış ama hala bazı hastalıkları devam ediyor.
  • Ford - Opel ve Vw araçlarım var(dı)

    Benim de koltuklarında en rahat ettiğim Opel oldu, Ford da kötü değildi ama Vw lerde nedense kısa süre içinde belimde ağrı oluşuyor.

    Yürüyen aksam sesinde ise en sessiz Opel, az farkla peşine Ford, en sesli Vw.

    Özellikle Insignia aracımın yürüyeni oldukça sessiz, Vw lerde arka aksam çok sesli, soğuyan havalarda da önlerden gıcırtı geliyor, bu Ford larda da kışın arada da olsa duyulabiliyor.

    Trim sesinde ise en iyisi Vw, Opel Vw ye yakın, Ford ise değişken yol ve hava şartlarına göre en fazla ses çıkarandı.
  • aldığın yakıtın litre fiyatını da bizr hesaplattın ya orda okumayı bıraktırdın. doluya koysam almıyor, boşa koysam dolmuyor. nerden tutsan elde kalıyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Teşekkürler ilk 3 listemde

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • yaklaşık 1 senedir style 1.5 tdci powershift kullanıyorum ve 55 bin km yaptım
    Artı yönleri
    1-motor ivmelenmesi gayet yeterli ve sessiz
    2-vites geçişleri hissedilmiyor
    3-yakıtı otomatik bi araca göre çok ekonomik(en düşük 4.6 gördüm ortalama 5 l yakıyo)
    4-yol tutuş olarak gayet başarılı
    5-ses yalıtıımı fena sayılmaz
    6-direksiyon ağırlığı gayet ideal
    Gel gelelim eksi yönlerine
    1-xenon far yok uzun yolda eksikliği hissediliyo
    2-tetris ekranı gibi yol bilgisayarı var
    3-iç mekan genel olarak alman araçlarından daha dar
    4-bağajı hacmi fena değil ama büyük parçalarda kapak ayakları sıkıntı yaratıyor
    5-araçta sürekli bir patinaj eğilimi var(yüksek torkundanmıdır anlayamadım)
    6-kapı döşemeleri sert plastikten

    şimdilik aklıma bunlar geliyor araçla ilgi sorusu olan varsa cevaplayabilirim
  • 1.5 TDCİ otomatikler tork konvertörlü tam otomatik mi?
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.