Şimdi Ara

Ford Focus 1.5 TDCI Powershift 120 PS Almak İstiyorum Ama...

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir Kullanıcı, 4 Masaüstü Kullanıcı
104
Cevap
1
Favori
63.284
Tıklama
Tüm Forumlar >> Motorlu Araçlar Dünyası >> Otomobil Genel >> Otomobil ve Otomotiv Dünyası Genel >> Ford Focus 1.5 TDCI Powershift 120 PS Almak İstiyorum Ama...
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
  • Yüzbaşı
    750 Mesaj

    Tam otomatik vites her zaman daha sorunsuzdur.Kolay kolay bozulmaz.Çift kavramayı ne kadar iyi kullanırsanız kullanın mutlaka baskı balata değişimi isteyecektir.Benim aracın baskı balata değişimi 10.000 tl civarında.(edc vites)





    Eşimin 2009 model tam otomatik vites aracı ise ömürlük.





    Astranın arka yaşam alanı focusa göre çok daha geniş.





    2 araca sahip olmuş biri olarak artı ve eksileri var focus ve astranın.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    ogisan kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Teğmen
    168 Mesaj
    Arkadaşım bugüne kadar hep bayiler bize yüksek fiyattan indirim yapmadan yüze bakmadan mal sattı çünkü her türlü satarlardı.Şimdi de onlar köşeye sıkıştı satmak için ellerinden geleni yapıyorlar.Bastırın indirim için ama bakın şu rakip şu kadar indirim yapıyor,bakın şu bayi böyle fiyat veriyor,bu fiyata olmaz ya bu fiyatı yapın yada başka bir bayiyle görüşücemler ne var ne yoksa oynayın.Birkaç ay önce yüzümüze bakmayan bayiler şimdilerde taviz vermeye mecburlar unutmayın!



    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
    |
    |
  • Yarbay
    4910 Mesaj

    Sahip olduğunuz edc sanziman dct450mi(yağ içerisinde calisan cift kavrama); megane 4 mü? Degilse, sizdeki kuru kavrama dct250 oluyor


    Diger konu da focus 1.5tdci powershift miydi focusunuz?





    Biraz da focusun artilarindan bahsetseniz, objektiflige leke surulmemis olur?








    Bir omurluk dediginiz tam otomatikler de sorun çıkarabiliyor; bilginize(kuru kavrama edc, dsg ve powershiftten daha uzun vadede; orasi ayri)



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    arda2007 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
    \\\\Petrol Head////
  • Yüzbaşı
    750 Mesaj

    Ben ne dedim yukarıda?







    Iki arabanında artıları ve eksileri var.







    Şunuda söyleyim,focus sedan güncel kasa bagaj ve arka yaşam alanı daha geniş olsa iki yıl önce focus alabilirdim.







    Her zaman tam otomatik daha iyidir.







    Astra tercih etmemin en büyük nedeni tam otomatik vites olmasıdır.



    Yakıt tüketimi,yol tutuşu,uzun süre bana sorun çıkarmaması(7 yıl 73000 km) artıları.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi arda2007 -- 24 Ekim 2018; 2:0:36 >
    |
    |
    rallier_61 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Yarbay
    2539 Mesaj
    Dizel araçların şanzımanı 6 ileri tam otomatik sorun çıkaracağını sanmıyorum.

    Problem yaşayan var mı?
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    2811 Mesaj
    2 yıllık aracım 85 bin kilometrede şu ana kadar bir sıkıntı çıkarmadı. Tek sıkıntısı Vites geçişlerinin ağır olması yani 5-6 geçecek o arada o kadar çok uzatıyor ki araç hız kaybediyor ve üst vitese geçtiğinde affallayıp tekrar alt vitese geçmeye çalıştığı oluyor bunun gibi ufak tefek sorunlar dışında bir sıkıntısı yok.
    |
    |
    _____________________________
    AO
  • Yarbay
    11440 Mesaj
    Kasım ayından beri kullanıyorum, sorusu olan varsa sorabilir.

    2018 Ford Focus TrendX 1.5 TDCI Powershift 38.000 km oldu. Servisi çok kazık arkadaşlar alacak olan mutlaka araştırsın.
    _____________________________
    Acer AS5740G-434G50Bi
    CPU: Intel® Core™ i5-430m 2.26 ~ 2.53 Ghz (Turbo Boost) | RAM: 4 GB DDR3 1066 Mhz | HDD: Toshiba 500 GB 5400 rpm | Acer Nplify™802.11b/g/n | ATI Mobility Radeon™ HD 5650 GDDR3 1 GB Ekran kartı DirectX® 11 | High Frequency Enhancer True 5.1 surround ses çıkışı | Bluetooth® 2.1+EDR | 4 USB 2.0, 1 HDMI™ | 15.6" HD 1366 x 768, 16:9 yüksek parlaklık (220-nit) Acer CineCrystal™ LED-backlit TFT LCD, 8 ms HD tepki süresi | Windows 7 Home Premium TR 64 Bit
    Suskunluğum asaletimdendir! Her lafa verilecek bir cevabım vardır aslında... Ama bir lafa bakarım laf mı diye bir de söyleyene bakarım adam mı diye!
  • Yarbay
    3025 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Arif

    Kasım ayından beri kullanıyorum, sorusu olan varsa sorabilir.

    2018 Ford Focus TrendX 1.5 TDCI Powershift 38.000 km oldu. Servisi çok kazık arkadaşlar alacak olan mutlaka araştırsın.
    52000 km deki dizel otomatik focusun 45000 km bakımına 2500₺ aldılar



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    286 Mesaj
    Bu araçtan bakan arkadaşlara tavsiye niteliğinde yazıyorum.

    ben 1.5 trendx station wagonuna sahibim.

    gerçekten keyif veriyor araç. daha önce insignia vardı 1.6 turbo manuel vites.

    oda güzeldi ancak bu otomatik dizel olarak performans olarak gayet tatminkar.

    station wagon olmasından dolayımıdır nedir çok sevdim bu aracı.

    yakıt konusunda, yol tutuşu konusunda. gayet güzel bir araç.
    |
    |
  • Yarbay
    8510 Mesaj
    Bu şanzımanla arabayı almak cesaret işi.En sıkıntılı çift kavrama ford un ps i..
    _____________________________
    "No color will ever be brighter for me than black and white." - Alessandro Del Piero
  • Yüzbaşı
    286 Mesaj

    valla hocam açıkçası ben gayet memnunum. aracım 56binde. arkadaşımda var aynısı 172 binde. hiçbir sorun yaşamadı.

    gayet güzel. özellikle de station wagon olması benim için çok keyif verici.

    ben memnunum.

    kaldı ki fordun şanzımanını kullanan volvo. volvo sıkıntılı bir şanzımanı kullanmazdı diye düşünüyorum.
    |
    |
    bianconera kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
    VATAN SANA CANIM FEDA...
  • Yarbay
    8510 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: ozoz15

    valla hocam açıkçası ben gayet memnunum. aracım 56binde. arkadaşımda var aynısı 172 binde. hiçbir sorun yaşamadı.

    gayet güzel. özellikle de station wagon olması benim için çok keyif verici.

    ben memnunum.

    kaldı ki fordun şanzımanını kullanan volvo. volvo sıkıntılı bir şanzımanı kullanmazdı diye düşünüyorum.

    Alıntıları Göster
    volvolar neler cekti o ps lerden ahh bilseniz :)

    Zaten aisin tam otomatik e geçtiler kısa sürede..
    _____________________________
    "No color will ever be brighter for me than black and white." - Alessandro Del Piero
  • Yüzbaşı
    286 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: bianconera

    volvolar neler cekti o ps lerden ahh bilseniz :)

    Zaten aisin tam otomatik e geçtiler kısa sürede..

    Alıntıları Göster
    ben memnunum şahsen şu anda bir sorun çıkartmadı etrafımda da çıkartan görmedim.

    bu işler bazen şans işi. bazen bakımını geciktirmekle alakalıdır belki bilmiyorum.

    ama volvonun mühendislerinin sonuçta başka bir marka ürününü alırken araştırmış olduklarını düşünüyorum.

    dediğim gibi artık aldım kullanıyorum pişmanlığımda yok. aksine bu aracı sevdim yani.
    |
    |
    _____________________________
    VATAN SANA CANIM FEDA...




  • Yarbay
    4546 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: bianconera

    Bu şanzımanla arabayı almak cesaret işi.En sıkıntılı çift kavrama ford un ps i..
    milyon kere yazıldı. Bu dediğiniz kuru kavrama olan 1.6 benzinlilerdeki. Konuda geçen dizel otomatik ise ıslak ya da yağlı denen nisbeten daha sorunsuz.

    Ben hem 2015 focus dizel powershift hem 2018 dizel klasik otomatik ST line sahibiyim. Powershiftin asla vites değişimlerini hissettirmeyen, çok sportif, çok kararlı bir şanzıman olduğunu, bununla arabayı kullanmanın büyük bir keyif verdiğini söylemeliyim. Buna karşın yeni focustaki klasik otomatiğin tüm vites değişimlerini hissettirdiğini 8 ileri olduğu için düşük hız ve düşük hız rampalarında bayağı kararsız kaldığını söyleyebilirim. Keşke powershifti yeni focustaki klasik otomatik yerine swaplayabilsem .

    Tabii powershiftin, bahsedildiği gibi eninde sonunda kavrama masrafı çıkaracağı kesin. Bir de otosan 3 yılda bir yağ değişimi istiyor (aslında 4 yılda bir olmalı yurt dışında öyle). Aynı şanzımanı kullanan bazı markalar ise hiç yağ değişimi istemiyor. 3 yılda bir şanzıman yağ masrafı epey üzüyor. Benim garanti bitti artık 4 yılda bir değiştirmeyi planlıyorum.
    _____________________________




  • Yarbay
    6095 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: x-rayted

    milyon kere yazıldı. Bu dediğiniz kuru kavrama olan 1.6 benzinlilerdeki. Konuda geçen dizel otomatik ise ıslak ya da yağlı denen nisbeten daha sorunsuz.

    Ben hem 2015 focus dizel powershift hem 2018 dizel klasik otomatik ST line sahibiyim. Powershiftin asla vites değişimlerini hissettirmeyen, çok sportif, çok kararlı bir şanzıman olduğunu, bununla arabayı kullanmanın büyük bir keyif verdiğini söylemeliyim. Buna karşın yeni focustaki klasik otomatiğin tüm vites değişimlerini hissettirdiğini 8 ileri olduğu için düşük hız ve düşük hız rampalarında bayağı kararsız kaldığını söyleyebilirim. Keşke powershifti yeni focustaki klasik otomatik yerine swaplayabilsem .

    Tabii powershiftin, bahsedildiği gibi eninde sonunda kavrama masrafı çıkaracağı kesin. Bir de otosan 3 yılda bir yağ değişimi istiyor (aslında 4 yılda bir olmalı yurt dışında öyle). Aynı şanzımanı kullanan bazı markalar ise hiç yağ değişimi istemiyor. 3 yılda bir şanzıman yağ masrafı epey üzüyor. Benim garanti bitti artık 4 yılda bir değiştirmeyi planlıyorum.

    Alıntıları Göster
    Yeni civic 2 yılda bir istiyo yine şanslısınız



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________




  • Teğmen
    156 Mesaj

    o dediğin powershift kuru kavrama,
    1.5 TDCI daki ıslak kavrama. Öyle kronik sıkıntısı filan da yok.
    Öyle uzaktan bakarak yazmıyorum,
    arabam Focus 2015 1.5 Focus TDCI otomatik..

    Şu forumdaki bilmeden, tamamen algılarla hareket edenleri anlamıyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi usmanoguz -- 1 Ağustos 2019; 11:28:2 >
    |
    |
    bianconera kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Yarbay
    8510 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: usmanoguz

    o dediğin powershift kuru kavrama,
    1.5 TDCI daki ıslak kavrama. Öyle kronik sıkıntısı filan da yok.
    Öyle uzaktan bakarak yazmıyorum,
    arabam Focus 2015 1.5 Focus TDCI otomatik..

    Şu forumdaki bilmeden, tamamen algılarla hareket edenleri anlamıyorum.

    Alıntıları Göster
    yahu tmm hadi doğrusu odur peki.. ee ama Islak dsg lerde minumum sorun varken ıslak ps lerde neden öyle değil de kuru dsg ler gibi sorunlar cıkabiliyor..

    ford u severim focus 3 sahibiyidim 2 yıl önce ama neyse söylemek lazım..
    |
    |
    _____________________________
    "No color will ever be brighter for me than black and white." - Alessandro Del Piero




  • Yüzbaşı
    422 Mesaj
    koc aılem kampanyasıyla %20 ındırımle alanlar var bu arabayı cok fazla para dokmeyın derım
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    2551 Mesaj
    1.5 Tdci manuel ucuzlasa da alsak.

    Manueli 2018de getirdiler millet hatasızına 110 çekiyor.



    90 olsa hemen takas ederim 1.6 dizelimle.



    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    3031 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı:

    Al gitsin o zaman. Şimdi 80 e almazsan seneye 120 ye hiç alamazsın.



    Ne demişler...



    "alan kazanır"



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
HızlıCevap
Sayfaya Git:
Sayfa:
Reklamlar
SEO
SEO
son dakika
üniversite
Mobilya Takımları
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR2
0,297
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.