Şimdi Ara

Ford Focus 1.5 TDCI Powershift 120 PS Almak İstiyorum Ama... (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir (2 Mobil) - 2 Masaüstü2 Mobil
5 sn
105
Cevap
0
Favori
88.849
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
10 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Lord Sparhawk

    quote:

    Orijinalden alıntı: Ragnarok.

    quote:

    Orijinalden alıntı: Lord Sparhawk

    Yazık günah dizel diye c sınıfı arabaya o kadar para vermek.

    Passat konusuna gelirsek, dizellerinde dipten hafif bir hırıltı duyarsınız, tsi motorlarında ise golf ve passat bu konuda aşırı iyidirler, ikisi de e sınıfı araç standartında motor izolasyonuna sahiptir, gittiğiniz hızı algılayamazsınız. Yani aşırı motor sesi alıyor yorumunuza kesinlikle katılmıyorum. Yine iki aracı da bilen biri olarak c sınıfı araçla d sınıfı aracın süspansiyonun kıyaslayıp d sınıfına daha kötü demeniz mantıksız olmuş. Bir kere iz genişliği ve dingil aralığı fazla olan araç her türlü her koşulda yola daha iyi oturur, daha az sarsılır daha konforlu yol alır. Passat sınıfındaki iyi konfor veren araçlardan. Aşırı konforlu dğeil ama bir focustan iyi olduğu kesin. Siz amortisör konforunu sadece yumuşaklıkla bağdaştırıyorsanız o ayrı. Esneme, çukur ve tümseklerde darbe emiş, tepkime hızı hepsi bir bütündür. Yumuşak amortisör istiyorsanız focusa değil i30 ya da daha iyisi aurise bakacaksınız c sınıfından onlardan iyisi yok.

    Bu titreme mevzusu bazı dsgli modellerde mevcut. Her model/motor/dsg kombinesinde olmuyor. Bazılarında var. Bunun nedeni de şanzımanın kalkıştan hemen sonra çok düşük hızlarda vitesi 2'ye alması. Bu da titremeye sebep oluyor, kaç sene geçti bunun revizesini yapamadılar hala. Kalkıyorsun 5-10km anında 2 yapıyor. Hatta bazen 2'yle kalkıyor. Şanzımanın en büyük sıkıntısı, çabuk kavrama bitirmesinin olayı bu. Ama bu dediğm gibi her modeli motor kombinasyonunda yok. 1.4tsi golfte gördüm, 1.4tsi 160 passatta görmedim mesela.

    Focus 3,5 özellikle şu anda dizel ve powershift şanzımanıyla çok güzel araba ama kesinlikle o paranın arabası değil. Sunduğu motor şanzıman kombinasyonları rezil. Otm benzinli istiyorsanız atmosferik motoru dayatıyor, ecoboost istiyorsanız manuel motoru dayatıyor. Opsiyon fiyatları vw'den bile pahalı, üzerine araç alırken jantını, içini sıfır kişiselleştirebilme imkanı. Bunlardan dolayı benim fordla işim olmaz. 6 ay önce 66bin olan arabayı 74bine satıyor şu an insaf leon fr parası.

    C sınıfı dizele o kadar para verilmezmişmiş.0 km dizel d sınıfı varsa o paraya söyle gidip onu alsın millet

    Doğru düzgün konuş ben senin ilkokul arkadaşın değilim.

    Önce soruma cevap ver sen

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bazıları uzun uzun VW yi över + alır bazıları VW kraldır yazar - manyağı olur bu forumda
  • zotacing kullanıcısına yanıt
    Focus'un A3'ten iyi olduğunu bir tek sen söylüyorsun, bütün otomobil otoriteleri sınıfının en iyi araçlarından biri olarak Audi A3 olarak gösterirken, sen gelip burada 'bizim ülke otomobil konusunda cahil, A3 ile Leon veya Golf arasında fark yok' gibi saçma bir yorum yapıyorsun. Acaba merak ediyorum bahsettiğin aracı yani A3 'e hiç bindin mi şöyle 1-2000 km kullandın mı da bu kadar saçmalıyorsun? Ben hem Golf , hem de A3 sahibiyim ,ve A3 ciddi bir biçimde Golf'ten daha iyi bir araç . Yalıtım, yol tutuşu, malzem kalitesi olarak Golf'ün 1 tık üstünde.
  • zotacing kullanıcısına yanıt
    Kullandığım yanlış kelime konusunda özür dilerim ,A3'ü bir çok araçları uzun uzun test edip ve uzun süren bir araştırmanın sonunda aldım. A3 sedan'ın fiyat konusunda haklısınız, asla bir d sınıfı Bmw 3, Mercedes C serisi ayarında olmayan aracın bu fiyatlara satılan bahsettiğim araçlara yakın fiyatlara satılması bence abartı bir durum,buna Mercedes CLA dahil.
    Bahsettiğiniz 1, V40 ve A serisini uzun uzun test ettim, bu araçlar arkadaşlarımda var ve 1-2 gün hepsinden rica ederek test ettim. A serisi asla bir Mercedes olarak görünmeyecek bir araç, A3 'ün yol ve motor yalıtımı A serisine göre daha iyi, fakat süspansiyonu konforlu.
    1 serisini ciddi ciddi düşündüm fakat arkasının ve bagajının dar olması , arka süspansiyon konforunun ciddi anlamda beni rahatsız ettiğini söylemek isterim, benim aracımda spor süspansiyon var fakat 1 serisinin süspansiyonları cidden çok daha sert, arka da bir kaç kez oturmak zorunda kaldım ve rahatsız oldum. Yalıtım konusunda 1 serisi ve A3'ün hemen hemen aynı, ama motoru ve sürüş zevki sınıfının en iyisi.
    Bahsettiğiniz V40 içi çok kaliteli fakat ağırlığından dolayı performans olarak A3'den daha geride kalıyor, bir de kullanan arkadaşımın kapılardan gelen trim seslerinden çok şikayetçi olduğunu bildiğim için , servisinin az ve pahalı olması, 2.el de Türkiye şartlarında çok değer kaybettiğinden dolayı vazgeçtim. Gelelim Focus 3.5, ben farklı bir A3'mü kullanıyorum yoksa siz farklı bir araç mı kullandınız anlamadım , yalıtım konusunda Focus ve Astra'dan kötü hiç de değil. Şirkette kullandığım Focus 3.5 dizel style paket aracın yalıtımı bahsettiğiniz kadar da iyi değil bence, yaklaşık o araçta 1500 km yaptım ve A3 kadar kaliteli bulamadım. Nisan ayında Focus 3.5 alan arkadaşım aracından hiçte memnun değil , bozuk yollarda aracın plastik birleşim yerlerinden gelen trim seslerinden dolayı rahatsız ,bir Leon kadar da olmasa da araçta belli bir km den sonra stabilize yollarda trim sesleri gelmeye başlıyor buda aracın nasıl bir kalite de üretildiği belli oluyor, bu sesleri tek bir araçta duymadım 2 araçta birden duydum herhalde şans olsa gerek.
    Bahsettiğiniz diğer bir konuda performans konusu , Audi firmasının bu araca sadece 1.6 dizel motor kullanmıyor, 2.0 lt 150 bg ve 184 bg dizel versiyonları da var , güçlü araç istiyen kişi bu motorları da seçebilir, fakat ben bu aracı ekonomi için aldım ve performansıda bana yetiyor. Ayrıca yurt dışındaki ve ülkemizdeki vergilendirme sisteminin farklığı yüzünden bizim ülkemizde bu motorlar çok pahalı olduğu için ne yazık ki tercih edilmiyor ve Doğuş bu neden dolayı satmıyor. Avrupa da bu motorlar arasında sadece 2-4000 euro fark varken , bizim ülkemiz de bu fark 40-50000 tl'lere dayanmaktadır.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: panter20

    Focus özellikle mk3.5 kasası ile segmentinde bir devrim gerçekleştirmiş olabilir. Arabadaki her bölmede ustun teknoloji ve işçilik göze çarpıyor. Keske o kadar param olsa da dizel olanını alabilsem lakin; vwnin dizel jetta üretememesi sebebiyle şımaran ford, dizel araçlarıyla vurgun yapma pesinde. Bu kadar ustun bir araç üzerinden yapilan rezalet ötesi kazıklama politikası ise...

    VW'nin dizel Jetta üretememesi?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 90 bin verin volvo v40 alin bari.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sahin261

    Az önce ben o paragrafı nasıl okudum, şuan 5 derece miyopum heralde.
    konuya gelirsek, az km'li ikinci el bakabilirsiniz veya o paralara bir üst sınıf araç bakabilirsnizi. Şahsi fikrimi soracak olursanız, focus o paraları hak etmiyor. Hoş hiç bir sıfır araç bu piyasada parasının arabası değil bence.

    hocam kaç gündür 2. eline bakıyorum utanmazlar sıfırından fazla istiyorlar amcam 89-90 bin para istiyor kilometre gelmiş 20 binlere... diyorum sıfırına 84000 tl fiyat aldım sizin fiyatınız yüksek değil mi diye? git ozaman sıfır al diye bi cevapla karşılaşıyorum. Allah bu 2. elcileri bildiği gibi yapsın hocam ne 2. eli ya boşver gider paşa paşa uygun fiyattan sıfır alırım 10 sene binerim kimsenin ağız kokusunu çekmem!!! bu dolandırıcılara para kazandırmaktansa bayisine kazandırırım daha iyi resmen yolunacak tavuk bekliyolar ya düşsede yesek diye piranalar yaa!!!
  • FOCUS 1.5 TDCİ STYLE 120PS PWS 2015 : 79.250 TL iken
    yeni fluence 1.5 dci EDC 110 BG 2015 :72500 TL
    araçlar şirket için filo kapsamında alınan teklifler.
    Sizce bu kadar farka değer mi?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mntasbas38

    FOCUS 1.5 TDCİ STYLE 120PS PWS 2015 : 79.250 TL iken
    yeni fluence 1.5 dci EDC 110 BG 2015 :72500 TL
    araçlar şirket için filo kapsamında alınan teklifler.
    Sizce bu kadar farka değer mi?

    şirket aracı alacaksanız ve masrafları siz karşılamıyorsanız fluance alınabilir.yoksa fluance karşısında focus ise mevzu kesinlikle değer.
  • Ben c segmentinde dizel otomatik diye o kadar para vermeye karşıyım. Eğer elinizde o kadar nakit para varsa bir kısmını yatirim için kullanıp bir kısmına benzinli otomatik alıp LPG ile binebilirsiniz.

    Fiyatlar maalesef tüketicinin lehine değil bazı şeyleri istiyorsak çok fazla bedel odemek gerekiyor.

    Yatırımlı durumum yok benim kardeşim keyfime bakıyorum diyorsanız ozaman hayırlı olsun.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Araçlar yıllık 60.000 civarı km yapacak. o sebeple dizel olmalı. ama otomatik olmasa da olabilir tabiki
    ben daha çok fluence hakkında dayanıklılık konfor arıza gibi konularda sıkıntı yaşar mıyım tereddütlerim var.
  • x-rayted kullanıcısına yanıt
    öncelikle merhabalar;

    golf 1,4 tsi 122 dsg kullanıcısıyız 2009 artık değiştirme niyetindeyiz ford da autohold yok demişsiniz ben de focus 1,5tdci almayı düşünüyorum şanzımanından dolayı ve fordun donanımlarına baktım her donanım seviyesinde yokuş kalkış desteği var. kırmızı ışıkta frene basmaktan şikayet etmişsiniz yani esas dsg de o sıkıntı frene basmazsanız araba yürüyor, az basarsanız gidecek gibi oluyor, sıkı basmanız lazım ki belli bir zaman sonra boşa alıyor, yoksa kavramayı deforme ediyor bununla uğraşmamak için boşa alıp frene basıyoruz, buna dikkat etmiyorduk ve bir de o dsg nin 1. vitesi adam yerine koymaması tekerin hareketinden hemen sonra 2. vitesi kullanma isteğinden dolayı 47.000 de kavrama değiştirdik. en güzeli bence tork konvertörlü şanzımanlar yani tam otomatikler ancak her araçta yok. ford un kullandığı powershift de gene disk kavrama ancak farklı bir sistem ıslak bir kavrama ile 450nm torka dayanacak şekilde yapılmış, bu değer dsg de yada fordun 1.6 benzinlide kullandığı kuru powershift de daha düşük, ayrıca tam otomatiğin güzelliği frenden ayağı çekince anında hareket etmesi, dsg dar manevralarda beni tedirgin ediyor özellikle yokuş yada çakıllı olan otoparkımızda. bende skoda octavia ile focus arasında kaldım tekrar dsg araç alma fikri hoşuma gitmiyor bagajı küçük olsa da yeni şanzımanından dolayı focusta gözümüz, fikir almak için forumları tarıyorum ama savunduğunuz dsg biraz sıkıntılı ve yokuş kalkış desteği de ford da da mevcut, ya da ben anlatmak istediğinizi tam anlayamadım ama görüş bildirmek istedim.
  • Guven B. G kullanıcısına yanıt
    size 2015-16 golf 7 ile test sürüşü yapmanızı öneririm.
    Golf7 lerde ve passatlarda manüel veya DSGlerde tüm serilerde autohold diye bir özellik var. İşte sizin kasada görülen o sıkıntıyı gidermek için yapılmış. Ford da bir sonraki kasada focusa muhakkak bunu koymak zorunda kalacaktır diye tahmin ediyorum.

    Golf 7 deki auto holdda aracınız hareket halinde iken durduğunda frenler otomatik devreye girerek araç yokuş aşağı da olsa yokuş yukarı da olsa düz zeminde de olsa aracı tutar. Ayağınızı frende tutmanıza veya elfreni çekmenize gerek kalmaz. Bunun yokuş kalkış desteğinden farkları vardır. Yokuş kalkış desteği sadece yokuşta freni bıraktıktan sonra 2 saniye kadar daha aracı tutar sonra bırakır. Bu sırada hareket edemediyseniz araba kayar. Ayrıca yokuş aşağıda işe yaramaz. Auto hold ise durduğunuz anda devreye girer ve frene basmanıza gerek kalmaz. Rampa kalkışlarında siz gaza basana kadar arabayı tutmaya devam eder. ister 2 saniyede ister 5 saniyede gaza basın araç kalkana kadar tutar. Ayrca yokuş aşağı da tutar. Rampa aşağı kırmızı ışığa gelip durursanız da frene basmanıza ya da elfreni çekmenize gerek yoktur.
    Gerçekten araba kullanmayı çok kolaylaştıran mıhteşem bir özelliktir bence.
  • x-rayted kullanıcısına yanıt
    Aynen, start stop ile çok aşırı konforlu bir özellik. Işıklarda duruyorsun araba stop ediyor. Ayağını pedallardan çekiyorsun kendi tutuyor. Yeşil yanınca gaza dokunup ilerliyorsun, muazzam bir rahatlık sağlıyor.
  • Ne Autohold imiş arkadaş ya. Okudukça darlandım.

    Tamam über muhteşem çok fena konforlu bir özellik, yıllardır ışıklarda frene basmanın verdiği ızdırap tarif edilemez. Anlayamazsınız.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: DolceVita.

    Ne Autohold imiş arkadaş ya. Okudukça darlandım.

    Tamam über muhteşem çok fena konforlu bir özellik, yıllardır ışıklarda frene basmanın verdiği ızdırap tarif edilemez. Anlayamazsınız.

    Yalnız otomatik araçlar viteste durur halde de sürekli kavrama halinde olduklarından fren pedalına karşı daha güç uyguluyorlar ve freni daha sert basmak gerekiyor bu da trafikte yoruyor. Manuel olsa sorun değil alırsın boşa, ayağının ucuyla dokunursun frene ya da el frenini çekersin. Ama otomoatikte durum farklı frene iyi basmak gerekiyor, hal böyle olunca auto hold gibi güzel bir özellik çok rahatlatıcı oluyor. Her otm araçta olmalı bence.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Lord Sparhawk

    quote:

    Orijinalden alıntı: DolceVita.

    Ne Autohold imiş arkadaş ya. Okudukça darlandım.

    Tamam über muhteşem çok fena konforlu bir özellik, yıllardır ışıklarda frene basmanın verdiği ızdırap tarif edilemez. Anlayamazsınız.

    Yalnız otomatik araçlar viteste durur halde de sürekli kavrama halinde olduklarından fren pedalına karşı daha güç uyguluyorlar ve freni daha sert basmak gerekiyor bu da trafikte yoruyor. Manuel olsa sorun değil alırsın boşa, ayağının ucuyla dokunursun frene ya da el frenini çekersin. Ama otomoatikte durum farklı frene iyi basmak gerekiyor, hal böyle olunca auto hold gibi güzel bir özellik çok rahatlatıcı oluyor. Her otm araçta olmalı bence.

    Focus TDCI PS de kullanıyorum sürekli, bir kez olsun aklıma gelmedi keşke autohold olsa diye :)

    Aksine freni bırakınca hafif hafif yürümesini seviyorum ben de.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: DolceVita.


    quote:

    Orijinalden alıntı: Lord Sparhawk

    quote:

    Orijinalden alıntı: DolceVita.

    Ne Autohold imiş arkadaş ya. Okudukça darlandım.

    Tamam über muhteşem çok fena konforlu bir özellik, yıllardır ışıklarda frene basmanın verdiği ızdırap tarif edilemez. Anlayamazsınız.

    Yalnız otomatik araçlar viteste durur halde de sürekli kavrama halinde olduklarından fren pedalına karşı daha güç uyguluyorlar ve freni daha sert basmak gerekiyor bu da trafikte yoruyor. Manuel olsa sorun değil alırsın boşa, ayağının ucuyla dokunursun frene ya da el frenini çekersin. Ama otomoatikte durum farklı frene iyi basmak gerekiyor, hal böyle olunca auto hold gibi güzel bir özellik çok rahatlatıcı oluyor. Her otm araçta olmalı bence.

    Focus TDCI PS de kullanıyorum sürekli, bir kez olsun aklıma gelmedi keşke autohold olsa diye :)

    Aksine freni bırakınca hafif hafif yürümesini seviyorum ben de.

    E isterseniz autoholdlu araçlarda kapatıp o karakteristikte çalışmasını da sağlayabiliyorsunuz. Her zevke uygun yani. Sorun autohold sunmayan diğer markalarda.
  • Auto hold konusunda arkadaşlara katılıyorum, benim hiçbir aracımda olmadı ve her seferinde ışıklarda beklerken el freni çekmek hiç hoş değil, ki bir de el freni elektrikli değilse tam bir ızdırap, bu yüzden bu özelliğe sahip araçlar kesinlikle tercih edilmeli. Bunu 2015 Civic Hb kullanıcısı olarak söylüyorum ki araçtan bu konu hariç hemen hemen her anlamda memnunum.Tabi aracını hep çevre yolunda kullanan, uzun yol yapanların işine pek yaramaz ama ben 15 dakikalık yolun yarısını ışıklarda geçiriyorum ve yollar hep eğimli, auto hold olmadan eziyet hakikaten.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi interestedintech33 -- 26 Mart 2016; 21:30:00 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Lord Sparhawk

    quote:

    Orijinalden alıntı: DolceVita.


    quote:

    Orijinalden alıntı: Lord Sparhawk

    quote:

    Orijinalden alıntı: DolceVita.

    Ne Autohold imiş arkadaş ya. Okudukça darlandım.

    Tamam über muhteşem çok fena konforlu bir özellik, yıllardır ışıklarda frene basmanın verdiği ızdırap tarif edilemez. Anlayamazsınız.

    Yalnız otomatik araçlar viteste durur halde de sürekli kavrama halinde olduklarından fren pedalına karşı daha güç uyguluyorlar ve freni daha sert basmak gerekiyor bu da trafikte yoruyor. Manuel olsa sorun değil alırsın boşa, ayağının ucuyla dokunursun frene ya da el frenini çekersin. Ama otomoatikte durum farklı frene iyi basmak gerekiyor, hal böyle olunca auto hold gibi güzel bir özellik çok rahatlatıcı oluyor. Her otm araçta olmalı bence.

    Focus TDCI PS de kullanıyorum sürekli, bir kez olsun aklıma gelmedi keşke autohold olsa diye :)

    Aksine freni bırakınca hafif hafif yürümesini seviyorum ben de.

    E isterseniz autoholdlu araçlarda kapatıp o karakteristikte çalışmasını da sağlayabiliyorsunuz. Her zevke uygun yani. Sorun autohold sunmayan diğer markalarda.

    İşte aramayan için sorun yok, ha olmuş ha olmamış. Çok kişinin önemsediğini de sanmıyorum açıkçası.

    Sevilir tamam da olmazsa olmaz muamelesi yapmak da gereksiz bence.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.