Şimdi Ara

FORD CHIP TUNING (4. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
285
Cevap
2
Favori
29.787
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orjinalden alıntı: esmerce

    Bu uygulamaların fiyatı 200 Euro arkadaşlar,

    Bir aksilik çıkmazsa önümüzdeki hafta Mehmet beyle buluşacağız.


    Duratorq a da ayrıca selamlar



    selamlar hocam,bu ara hiç giremiyorum zaten bir ara adam akıllı bütün topikleri okumam lazım
  • quote:

    Orjinalden alıntı: shelby_88

    Selam hocam burayı görüdğüm iyi oldu, team de arkadaşlarla bu aralar muhabbeti yapıoduk.Özellkle şu bor olayının..
    Ama benim asıl öğrenmek istediğim oaly şu..İlerleyen zamanlarda yeni adlığımız 2009 connect 75 ps TDCİ 175 tork aracımın gücünü chip tuning ile arttırmak istiyorum.Yeterli aslında, o kadar kötü değil.Sonuçta drag veya yarış niyetim yok ama 150 den sonra daha çabuk hızlansın rampada daha etkili olsun istiyorum.EE araç 1,5 ton bunada şükürr
    Sonuç= ben aracı yormadan max ne kadar güç alırım, nasıl etkiler, neler yapılır? Etkisi motora nasıl olur, avantajım ve dezavantajım nelerdir...?
    2.Chip olayı nedir? Nasıl böle güç meydana çıkıyor.
    Cevabınızı bekliyor, teşekkür ediyorum....


    75 Hp lik yeni motor uygulama sonrasında 90-95 Hp değerine yükseliyor..Sağlıklı problemsiz alınabilecek güç budur..

    Aracın motor kontrol ünitesini yeniden programlıyıp püskürtme miktarı ve Turbo basıncı optimum miktarda arttırarak üretici firmanın motorun çevreci olması adına kırptığı gücü yeniden kazandırıyoruz..




  • anladım iyi güçmüş aklımda garantisi bitince yapmalıyım...Teşekkür ediyorum...
    Bunun yakıta + etkisi varmı, daha fazla yakar mı?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi GT_500 -- 13 Mart 2009; 10:56:10 >
  • quote:

    Orjinalden alıntı: shelby_88

    anladım iyi güçmüş aklımda garantisi bitince yapmalıyım...Teşekkür ediyorum...
    Bunun yakıta + etkisi varmı, daha fazla yakar mı?


    Daha az yakıyor araçlar..

    Bence garantideyken yaptırın..Bu işlemi tespit edemezler..
  • Selamlar.. 110hp Connect Aracım Bilgilerinide yazıyorum
    Uygulamadan sonra bu verilerin ne kadar üstüne çıkabilir ve maliyeti ne olur ? [megachips@windowslive.com] msn adresiniz olduğunu düşünerek ekledim İzmire geldiğinizde görüşmek isterim..


    110 PS (81kW) @ 3750 d/d
    280 Nm @ 1700-2500 d/d
    Yakıt enjeksiyon sistemi // Direkt püskürtme, Siemens
    İşletim sistemi // Siemens PCM

    Yakıt Tüketimi** (lt/100km)

    Şehir içi 7,6
    Şehir dışı 5,3
    Ortalama 6,1
  • 138-140 hp 335-340 Nm değerlerine ulaşılabilir..

    Tüketimi sizin kullanımınız belirleyecek..Doğru kullandığınızda Şehir içi 1 litreye yakın tasarruf yapabilirsiniz..
  • halen grafikli sonuç bekliyorum yapan arkadaşlardan yada dyno testi videoda olabilir ama devir tork ve devir güç(hp) grafiği daha makbul tabi chipden önce sonra şeklinde
  • quote:

    Orjinalden alıntı: 34FE6428

    Selamlar.. 110hp Connect Aracım Bilgilerinide yazıyorum
    Uygulamadan sonra bu verilerin ne kadar üstüne çıkabilir ve maliyeti ne olur ? [megachips@windowslive.com] msn adresiniz olduğunu düşünerek ekledim İzmire geldiğinizde görüşmek isterim..


    110 PS (81kW) @ 3750 d/d
    280 Nm @ 1700-2500 d/d
    Yakıt enjeksiyon sistemi // Direkt püskürtme, Siemens
    İşletim sistemi // Siemens PCM

    Yakıt Tüketimi** (lt/100km)

    Şehir içi 7,6
    Şehir dışı 5,3
    Ortalama 6,1




    Evet; Mehmet Usta, İzmir'e geldiğinizde herkesin ulaşabileceği ORTA bir noktada buluşursak gelebiliriz...
  • İyi günler...

    2.4 motor 120 bg Transit pikapımız var... Sonradan 130lukları çıktı, hp olarak çok artmasa da torku bir hayli arttı(net rakamını bilmiyorum)

    Aracın ciddi yüklü kullanımlarda performansı yetersiz geliyor... Rampa kalkışları bir hayli sıkıntılı... Chip tuning vs bir şekilde hp-tork artışıyla rahatlatmak istiyorum. Bu konuda nasıl seçenekler sunabilirsiniz? Normal araçlarda güç-tork yükseltme daha üst devirlere yayılmış olarak yapılmakta diye biliyorum, (az çok okudum, takip ettim bu meseleyi) ancak bizim kullanımımız aracın düşük devirde kendini daha rahat toparlamasını gerektirmekte... Sanırım hp artışından çok tork artışı ve torkun verildiği devir değerinin düşürülmesi gerekiyor... Tabi bir de dayanıklılık, 3 ton civarı yük atıyoruz araca ve dağlık yollarda kullandığımız da oluyor, motora bir hayli yükleniliyor kısaca, bunu da dikkate almak lazım... Aslında bir kaç farklı seçeneği araç içinden seçebileceğimiz bir sistem olsa çok iyi olur, ağır yük-kalkış için, normal kullanımda bol güç için vs...

    Bir de glx 110 bg connectlerde ne gibi uygulamalarınız var?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mersinden_ersin -- 16 Mart 2009; 4:51:10 >




  • Mehmet ustamla bugün Balıkesir de buluşacağız kısmetse,benim kızıl şeytana birazcık vitamin içirelim bakalım ne olacak
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Lukunku
    Evet; Mehmet Usta, İzmir'e geldiğinizde herkesin ulaşabileceği ORTA bir noktada buluşursak gelebiliriz...


    12.00 gibi 3. Sanayi OtoLab da olacağız..
  • quote:

    Orjinalden alıntı: asi_gitarist

    İyi günler...

    2.4 motor 120 bg Transit pikapımız var... Sonradan 130lukları çıktı, hp olarak çok artmasa da torku bir hayli arttı(net rakamını bilmiyorum)

    Aracın ciddi yüklü kullanımlarda performansı yetersiz geliyor... Rampa kalkışları bir hayli sıkıntılı... Chip tuning vs bir şekilde hp-tork artışıyla rahatlatmak istiyorum. Bu konuda nasıl seçenekler sunabilirsiniz? Normal araçlarda güç-tork yükseltme daha üst devirlere yayılmış olarak yapılmakta diye biliyorum, (az çok okudum, takip ettim bu meseleyi) ancak bizim kullanımımız aracın düşük devirde kendini daha rahat toparlamasını gerektirmekte... Sanırım hp artışından çok tork artışı ve torkun verildiği devir değerinin düşürülmesi gerekiyor... Tabi bir de dayanıklılık, 3 ton civarı yük atıyoruz araca ve dağlık yollarda kullandığımız da oluyor, motora bir hayli yükleniliyor kısaca, bunu da dikkate almak lazım... Aslında bir kaç farklı seçeneği araç içinden seçebileceğimiz bir sistem olsa çok iyi olur, ağır yük-kalkış için, normal kullanımda bol güç için vs...

    Bir de glx 110 bg connectlerde ne gibi uygulamalarınız var?



    Transit TDCI değil sanırım..Eğer öyle ise güzel güçler alabiliriz..

    110 luk connectden 25-30 hp alabiliyoruz..Chiptuning ile..




  • quote:

    Orjinalden alıntı: esmerce

    Mehmet ustamla bugün Balıkesir de buluşacağız kısmetse,benim kızıl şeytana birazcık vitamin içirelim bakalım ne olacak


    nedir son durum?
  • Bugün Focus a mevzubahis vitamin yüklemesini yaptık,motor şu an 132hp dolaylarında

    Farkı şöyle izah edeyim;


    Önceden 1500dd de canlanan motor 2200dd civarında gaza çok güzel tepkiler verirken 2800-3100dd arası geçici bir boşluk (wastegate yüzünden) yaşatıyordu,sonra bir miktar daha ivmelenip 4000dd ve üzerinde hızlanma isteği azalıyordu.


    Şu an ise 1500dd ve hatta aşağısında daha canlı bir hale gelen motor 2200 devir civarında artan çekiş gücünü 2800-3100dd de iyice artan bir devirlenme isteğiyle neredeyse 4500dd ye kadar sürdürebiliyor,yani motor 5. viteste 140 km hızda gaza canlı tepkiler veriyor ve 160 la giderken bile gaza fazla yüklenilmesede etkileyici bir ivmeyle hızlanmaya devam edebiliyor,önceden 140-160 arası durgunluk oluyordu.


    Artan güç özellikle 4 ve 5. viteslerde çok bariz belli oldu,öyleki yaklaşık 100km lik inişli çıkışlı bol virajlı yolun tamamını 5. vitesle bitirmek mümkündü,üstelik bu ciddi bir yakıt avantajıda sağladı,Balıkesir e giderken 85-150 km arası değişen hızlarda 5.8l/100 ortalama ile yolu tamamlarken dönüşte bu rakam 120-180km civarlarında olmasına rağmen 5.3l/100 km ye geriledi!

    Focus şimdi daha bir keyifli hal aldı,zaten şasesi yüksek hızlarda son derece stabildi ve yüksek hızlarda iyice ağırlaşarak netleşen direksionu yolu mükemmel hissettiriyordu;şimdiyse artan güç + devirlenme isteğiyle viraj çıkışlarında ciddi bir avantajım daha oldu.



    Mehmet kardeşime burdan tekrar teşekkür ediyorum,kendisi son derece alçak gönüllü ve dost canlısı bir arkadaşımız.




  • Selamlar... Bende chip tuning yaptırmak istiyorum. Fakat benim aracım focus II trend deluxe 90hp 215nm tork... Bu değerler üzerinden sadece yazılımla oynanarak esmerce arkadaşımızın ulaştığı değerlere ulaşabilirmiyiz? Çünkü sanırsam 109hp ile 90lığın sadece yazılım farkı var.Ayrıca fiyatı ne kadar?? Birde güç artıpta nasıl yakıt harcama azalıyor onu anlamıyorum... Yani şimdi yokuşlarda gaza daha az mı basacağım fark buradan mı kaynaklanıyor? Teşekkürler...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi skyline334 -- 17 Mart 2009; 1:37:31 >
  • Gözlemlerini , artı ve eksilerini bize aktarmaya devam et lütfen senin objektif ve pratiğe dayalı değerlendirmelerin bizlerin de aynı işlemi yaptırıp yaptırmama konusundaki kararımızı çok etkileyecek.Bir yerde bizler için kendini ve aracını feda ettin belkide şimdiden teşekkürler .
    quote:

    Orjinalden alıntı: esmerce

    Bugün Focus a mevzubahis vitamin yüklemesini yaptık,motor şu an 132hp dolaylarında

    Farkı şöyle izah edeyim;


    Önceden 1500dd de canlanan motor 2200dd civarında gaza çok güzel tepkiler verirken 2800-3100dd arası geçici bir boşluk (wastegate yüzünden) yaşatıyordu,sonra bir miktar daha ivmelenip 4000dd ve üzerinde hızlanma isteği azalıyordu.


    Şu an ise 1500dd ve hatta aşağısında daha canlı bir hale gelen motor 2200 devir civarında artan çekiş gücünü 2800-3100dd de iyice artan bir devirlenme isteğiyle neredeyse 4500dd ye kadar sürdürebiliyor,yani motor 5. viteste 140 km hızda gaza canlı tepkiler veriyor ve 160 la giderken bile gaza fazla yüklenilmesede etkileyici bir ivmeyle hızlanmaya devam edebiliyor,önceden 140-160 arası durgunluk oluyordu.


    Artan güç özellikle 4 ve 5. viteslerde çok bariz belli oldu,öyleki yaklaşık 100km lik inişli çıkışlı bol virajlı yolun tamamını 5. vitesle bitirmek mümkündü,üstelik bu ciddi bir yakıt avantajıda sağladı,Balıkesir e giderken 85-150 km arası değişen hızlarda 5.8l/100 ortalama ile yolu tamamlarken dönüşte bu rakam 120-180km civarlarında olmasına rağmen 5.3l/100 km ye geriledi!

    Focus şimdi daha bir keyifli hal aldı,zaten şasesi yüksek hızlarda son derece stabildi ve yüksek hızlarda iyice ağırlaşarak netleşen direksionu yolu mükemmel hissettiriyordu;şimdiyse artan güç + devirlenme isteğiyle viraj çıkışlarında ciddi bir avantajım daha oldu.



    Mehmet kardeşime burdan tekrar teşekkür ediyorum,kendisi son derece alçak gönüllü ve dost canlısı bir arkadaşımız.






  • quote:

    Orjinalden alıntı: esmerce

    Bugün Focus a mevzubahis vitamin yüklemesini yaptık,motor şu an 132hp dolaylarında

    Farkı şöyle izah edeyim;


    Önceden 1500dd de canlanan motor 2200dd civarında gaza çok güzel tepkiler verirken 2800-3100dd arası geçici bir boşluk (wastegate yüzünden) yaşatıyordu,sonra bir miktar daha ivmelenip 4000dd ve üzerinde hızlanma isteği azalıyordu.


    Şu an ise 1500dd ve hatta aşağısında daha canlı bir hale gelen motor 2200 devir civarında artan çekiş gücünü 2800-3100dd de iyice artan bir devirlenme isteğiyle neredeyse 4500dd ye kadar sürdürebiliyor,yani motor 5. viteste 140 km hızda gaza canlı tepkiler veriyor ve 160 la giderken bile gaza fazla yüklenilmesede etkileyici bir ivmeyle hızlanmaya devam edebiliyor,önceden 140-160 arası durgunluk oluyordu.


    Artan güç özellikle 4 ve 5. viteslerde çok bariz belli oldu,öyleki yaklaşık 100km lik inişli çıkışlı bol virajlı yolun tamamını 5. vitesle bitirmek mümkündü,üstelik bu ciddi bir yakıt avantajıda sağladı,Balıkesir e giderken 85-150 km arası değişen hızlarda 5.8l/100 ortalama ile yolu tamamlarken dönüşte bu rakam 120-180km civarlarında olmasına rağmen 5.3l/100 km ye geriledi!

    Focus şimdi daha bir keyifli hal aldı,zaten şasesi yüksek hızlarda son derece stabildi ve yüksek hızlarda iyice ağırlaşarak netleşen direksionu yolu mükemmel hissettiriyordu;şimdiyse artan güç + devirlenme isteğiyle viraj çıkışlarında ciddi bir avantajım daha oldu.



    Mehmet kardeşime burdan tekrar teşekkür ediyorum,kendisi son derece alçak gönüllü ve dost canlısı bir arkadaşımız.



    Güle güle kazasız belasız kullanırsınız inş.

    Yakıt ekonomisi tahmin ettiğim boyutlarda..




  • quote:

    Orjinalden alıntı: ChipTuning Uzmanı


    quote:

    Orjinalden alıntı: Lukunku
    Evet; Mehmet Usta, İzmir'e geldiğinizde herkesin ulaşabileceği ORTA bir noktada buluşursak gelebiliriz...


    12.00 gibi 3. Sanayi OtoLab da olacağız..




    Saat 12:30 'da Otolab'a geldim, 4 çalışan sizi tanıyamadı. Müşterilerden birisi "hani şu elinde laptopu olanı mı soruyorsun" dedi ve sizin Tayfun bey'le yemeğe gittiğinizi söyledi. Görüşemedik.

    İmzanızda yazdığına göre, 3 gün boyunca İzmir'deymişsiniz. Programınızı bilsek daha iyi olacak...
  • imzamdaki telefondan ulaşabilrisiniz..

    2 defa çeşmeye gittik geldik test için..Tempo yoğun dinamometreye gidip geliyoruz arada..
  • quote:

    Orjinalden alıntı: karaşahin_2008

    Gözlemlerini , artı ve eksilerini bize aktarmaya devam et lütfen senin objektif ve pratiğe dayalı değerlendirmelerin bizlerin de aynı işlemi yaptırıp yaptırmama konusundaki kararımızı çok etkileyecek.Bir yerde bizler için kendini ve aracını feda ettin belkide şimdiden teşekkürler .





    Görüşlerimi aktarmaya devam edeceğim,

    Şimdi " hemen yaptırın vakit kaybetmeyin" gibi tavsiyelerde bulunmayacağım,ilerde muhabbetimiz kesilmezse,araçtada anormallikler gözlemlemezsem ancak tavsiyede bulunabilirim.

    Bence işlemin bir sakıncası yok ancak gaza ister istemez fazla yükleniyorsunuz ve sistem arızası riskiniz haliyle artıyor çünkü bunu yapmak her zamankinden daha keyifli bir hale geliyor.

    Mehmet kardeşimiz aracın periyodik bakımlarını aksatmamız dışında herhangi bir ekstra bakıma ihtiyaç olmadığını söylemişti ki aynen katılıyorum,bizim araçlarda hava filtresi değişimi için 15.000km beklemek mantıklı gelmiyor,her 3.000km de gözle görünür tıkanmalar başlıyor çünkü.

    Ustamla ortak görüşümüz 7500km de bir yağ ve filtrelerin değişimi,araçlarımız için değer.




  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.