Şimdi Ara

FORD CHIP TUNING (5. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
285
Cevap
2
Favori
29.788
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • hayırlı olsun hocam

    yeni halini merak ediyorum doğrusu,zamanın olursa ve 0-100,4 vites 80-120 rolling videolarını çekersen sevinirim
  • bu arada 138-140 hp civarı olacağı söyleniyordu duratorq tdci motorlar için,132'de bırakılmasını siz mi istediniz?

    ayrıca tork ne durumda?
  • quote:

    Orjinalden alıntı: esmerce

    Bugün Focus a mevzubahis vitamin yüklemesini yaptık,motor şu an 132hp dolaylarında

    Farkı şöyle izah edeyim;


    Önceden 1500dd de canlanan motor 2200dd civarında gaza çok güzel tepkiler verirken 2800-3100dd arası geçici bir boşluk (wastegate yüzünden) yaşatıyordu,sonra bir miktar daha ivmelenip 4000dd ve üzerinde hızlanma isteği azalıyordu.


    Şu an ise 1500dd ve hatta aşağısında daha canlı bir hale gelen motor 2200 devir civarında artan çekiş gücünü 2800-3100dd de iyice artan bir devirlenme isteğiyle neredeyse 4500dd ye kadar sürdürebiliyor,yani motor 5. viteste 140 km hızda gaza canlı tepkiler veriyor ve 160 la giderken bile gaza fazla yüklenilmesede etkileyici bir ivmeyle hızlanmaya devam edebiliyor,önceden 140-160 arası durgunluk oluyordu.


    Artan güç özellikle 4 ve 5. viteslerde çok bariz belli oldu,öyleki yaklaşık 100km lik inişli çıkışlı bol virajlı yolun tamamını 5. vitesle bitirmek mümkündü,üstelik bu ciddi bir yakıt avantajıda sağladı,Balıkesir e giderken 85-150 km arası değişen hızlarda 5.8l/100 ortalama ile yolu tamamlarken dönüşte bu rakam 120-180km civarlarında olmasına rağmen 5.3l/100 km ye geriledi!

    Focus şimdi daha bir keyifli hal aldı,zaten şasesi yüksek hızlarda son derece stabildi ve yüksek hızlarda iyice ağırlaşarak netleşen direksionu yolu mükemmel hissettiriyordu;şimdiyse artan güç + devirlenme isteğiyle viraj çıkışlarında ciddi bir avantajım daha oldu.



    Mehmet kardeşime burdan tekrar teşekkür ediyorum,kendisi son derece alçak gönüllü ve dost canlısı bir arkadaşımız.


    şimdi bu aracının fren ve esp-tcs eksiği olur
    beyirlerinize güle güle binin artık 2.0 tdci gibi bi aracınız olacak dyno testini bsabırsızlıkla bekliyorum




  • Evet 130-132 hp dolayları bu motorların zorlanmadan verebildiği değerlermiş,

    Daha fazlasıda mümkünmüş ama bunun için partikül filtresine işlem yapılması gerekiyormuş ki o kadarını istememiştim.



    Performansın dışında yakıtın düşmesi enteresan oldu..
  • Sakin kullananlara hitap eden avantajı ;

    Erken vites büyütebilir 5. viteste devir kaybetmeden gidebilirsiniz,araç boğulmuyor ve artık alt devirlerde turbo boşluğu yok denecek kadar az,araçta fazladan yük/yolcu yoksa uzun yolda 4l/100km yi görebileceğimi düşünmeye başladım çünkü Ankara dönüşü 2.5 kişi+artı yarım bagajla bile 4.2l/100km ye zorlanmadan düşmüştüm.


    Sportif kullananlara hitap eden avantajı ;

    Alt devirlerden başlayan yüksek çekiş üst devirlere kadar devam ediyor,4. ve 5. vitesler çok etkileyici bir esneklik kazandı,kapışma durumlarında tembellik edip 5 ten 4 e çekmemeyi düşünüyorsunuz hatta
  • Bugün akşamüstü; İzmir'de Mehmet ustamızla buluştuk ve bir kaç saat geçirdik. @34FE6428 nickli arkadaşımızın 110 hp Connect GLX aracına, ustamız yazılım ayarı yaptı.

    Sonuçları ve dyno çıktılarını, aşağıda imzamda bulunan Connect Team'ın son sayfasında (418.) bu gece yayınlayacağım. Merak edenleri bekleriz...

    Kendisine de buradan, bize gösterdiği yakın ilgi için çok teşekkür ederiz...
  • quote:

    Orjinalden alıntı: esmerce

    Sakin kullananlara hitap eden avantajı ;

    Erken vites büyütebilir 5. viteste devir kaybetmeden gidebilirsiniz,araç boğulmuyor ve artık alt devirlerde turbo boşluğu yok denecek kadar az,araçta fazladan yük/yolcu yoksa uzun yolda 4l/100km yi görebileceğimi düşünmeye başladım çünkü Ankara dönüşü 2.5 kişi+artı yarım bagajla bile 4.2l/100km ye zorlanmadan düşmüştüm.


    Sportif kullananlara hitap eden avantajı ;

    Alt devirlerden başlayan yüksek çekiş üst devirlere kadar devam ediyor,4. ve 5. vitesler çok etkileyici bir esneklik kazandı,kapışma durumlarında tembellik edip 5 ten 4 e çekmemeyi düşünüyorsunuz hatta



    ağız sulandırıcı bilgiler bunlar

    torku sormuştum bu arada



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Duratorq -- 17 Mart 2009; 20:21:34 >




  • ben araçta blow off olsun derim başka bişey demem,... zaten dieselin torku beni benzinli araçtan falasıyla uzaklaştırdı,... bidem çuf sesi çıksın olay budur... zaten 1.6 turbo diesel torktada hızlanmadada gayet başarılı...
    sonuçta subaru görmek artık zorlaştı , :) no problem...

    saygılar...
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Duratorq

    quote:

    Orjinalden alıntı: esmerce

    Sakin kullananlara hitap eden avantajı ;

    Erken vites büyütebilir 5. viteste devir kaybetmeden gidebilirsiniz,araç boğulmuyor ve artık alt devirlerde turbo boşluğu yok denecek kadar az,araçta fazladan yük/yolcu yoksa uzun yolda 4l/100km yi görebileceğimi düşünmeye başladım çünkü Ankara dönüşü 2.5 kişi+artı yarım bagajla bile 4.2l/100km ye zorlanmadan düşmüştüm.


    Sportif kullananlara hitap eden avantajı ;

    Alt devirlerden başlayan yüksek çekiş üst devirlere kadar devam ediyor,4. ve 5. vitesler çok etkileyici bir esneklik kazandı,kapışma durumlarında tembellik edip 5 ten 4 e çekmemeyi düşünüyorsunuz hatta



    ağız sulandırıcı bilgiler bunlar

    torku sormuştum bu arada



    Ya hacu sıkıştırıp durma bi hele,unuttum torkun ne aleme geldiğini,310Nm mu demişti hatırlamıyorum




  • hayırlı olsun esmerce.0-100 değerini çok merak ediyorum ölçtüğün zaman bizimle paylaşır mısın?
  • quote:

    Orjinalden alıntı: esmerce


    quote:

    Orjinalden alıntı: Duratorq

    quote:

    Orjinalden alıntı: esmerce

    Sakin kullananlara hitap eden avantajı ;

    Erken vites büyütebilir 5. viteste devir kaybetmeden gidebilirsiniz,araç boğulmuyor ve artık alt devirlerde turbo boşluğu yok denecek kadar az,araçta fazladan yük/yolcu yoksa uzun yolda 4l/100km yi görebileceğimi düşünmeye başladım çünkü Ankara dönüşü 2.5 kişi+artı yarım bagajla bile 4.2l/100km ye zorlanmadan düşmüştüm.


    Sportif kullananlara hitap eden avantajı ;

    Alt devirlerden başlayan yüksek çekiş üst devirlere kadar devam ediyor,4. ve 5. vitesler çok etkileyici bir esneklik kazandı,kapışma durumlarında tembellik edip 5 ten 4 e çekmemeyi düşünüyorsunuz hatta



    ağız sulandırıcı bilgiler bunlar

    torku sormuştum bu arada



    Ya hacu sıkıştırıp durma bi hele,unuttum torkun ne aleme geldiğini,310Nm mu demişti hatırlamıyorum


    yolda görsek sıkıştıramayacağız artık,burda sıkıştıralım bari hocam




  • quote:

    Orjinalden alıntı: Lukunku

    Bugün akşamüstü; İzmir'de Mehmet ustamızla buluştuk ve bir kaç saat geçirdik. @34FE6428 nickli arkadaşımızın 110 hp Connect GLX aracına, ustamız yazılım ayarı yaptı.

    Sonuçları ve dyno çıktılarını, aşağıda imzamda bulunan Connect Team'ın son sayfasında (418.) bu gece yayınlayacağım. Merak edenleri bekleriz...

    Kendisine de buradan, bize gösterdiği yakın ilgi için çok teşekkür ederiz...








    http://forum.donanimhaber.com/m_13258753/mpage_418/key_/tm.htm#30475914




  • quote:

    Orjinalden alıntı: rocky_m5

    hayırlı olsun esmerce.0-100 değerini çok merak ediyorum ölçtüğün zaman bizimle paylaşır mısın?


    Sağolasın ama laf mı seninkide şimdi?

    Bir gelişme olsada arkadaşlarla paylaşsam diyorum arabayı chipletmişim paylaşmaz olur muyum
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Duratorq


    yolda görsek sıkıştıramayacağız artık,burda sıkıştıralım bari hocam


    Bellide olmaz o işler,sürücü her zaman çok büyük faktör malum.

    Bugün modlu bi Fiesta dan chip olmasaydı kaçamazdım;2 eski kasa sanırım 1.4 16v 90hp olanlardan ama acaip homurtulu çalışıyordu motoru.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: esmerce


    quote:

    Orjinalden alıntı: Duratorq


    yolda görsek sıkıştıramayacağız artık,burda sıkıştıralım bari hocam


    Bellide olmaz o işler,sürücü her zaman çok büyük faktör malum.

    Bugün modlu bi Fiesta dan chip olmasaydı kaçamazdım;2 eski kasa sanırım 1.4 16v 90hp olanlardan ama acaip homurtulu çalışıyordu motoru.



    valla bu işin sürücüsü kalmadı artık,güç farkı büyük

    o değil de 2800-3100 arası nefessizliği hissetmedim ben 2 senedir



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Duratorq -- 18 Mart 2009; 0:37:27 >




  • Dedim ya sürücden sürücüye fark var al sana fark

    quote:

    Orjinalden alıntı: Duratorq

    valla bu işin sürücüsü kalmadı artık,güç farkı büyük

    o değil de 2800-3100 arası nefessizliği hissetmedim ben 2 senedir




    2750-3100 civarı wastegate etkisinden dolayı güçte azalma oluyor unutma bir ara 5. viteste tam gaz giderken 2750-3100 e çıktığında dikkat et çekiş biraz düşüyor.




  • quote:

    Orjinalden alıntı: esmerce

    Dedim ya sürücden sürücüye fark var al sana fark

    quote:

    Orjinalden alıntı: Duratorq

    valla bu işin sürücüsü kalmadı artık,güç farkı büyük

    o değil de 2800-3100 arası nefessizliği hissetmedim ben 2 senedir




    2750-3100 civarı wastegate etkisinden dolayı güçte azalma oluyor unutma bir ara 5. viteste tam gaz giderken 2750-3100 e çıktığında dikkat et çekiş biraz düşüyor.


    orjinal motorun 4 ve 5. viteslerdeki ivmelenmesi 3'e göre kötü zaten,ben bazen 50 de 3 e atıyorum 120 de 4 e o arada süper bir ivmelenme var.chipli hali çok daha iyidir tabi.




  • Sen yüksek devirde güç alınan dizaynları sevdiğin için bu işlem sonrası motorundaki devirlenme iştahı hoşuna gidecektir.

    Bu en çok 5. viteste etkiliyor;sen 150-160 ta gaz pedalında bir hissizlik farkederken benim en etkileyici güç patlamam bu hızda oluyor artık!
  • quote:

    Orjinalden alıntı: esmerce

    Sen yüksek devirde güç alınan dizaynları sevdiğin için bu işlem sonrası motorundaki devirlenme iştahı hoşuna gidecektir.

    Bu en çok 5. viteste etkiliyor;sen 150-160 ta gaz pedalında bir hissizlik farkederken benim en etkileyici güç patlamam bu hızda oluyor artık!



    video çekme şansın olursa çok güzel olur

    2.0 TDCI gücünde focus nasıl gidiyor görelim
  • Telefonu nereye sabitlerim diye düşünüyorum

    Hiç tam gaz kalkış yapmadım,genelde tercihim değildir ama sizler için feda olsun (araba orda kalırmış )
  • 
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.