Şimdi Ara

Fonscreen ve Epson hakkinda

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
11
Cevap
1
Favori
855
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba projeksiyon sever arkadaşlar,

    Bundan yaklaşık 3ay önce Fonscreen.com (mth bilişim ve pazarlama şirketi) ile bağlantıya geçerek kendilerinden ileri tarihte kurulumu yapılmak üzere 1 adet epson tw9000, 1 adet projeksiyon perdesi ve 1 adet 15 mt Hdmi kablonun ödemesini yaptım. Yetkili kişi bana kurulumun yapılmasını istediğimde kendilerini 2 gün onceden bilgilendirmemi rica etti ve gecen aya kadar bir daha konuşmadık.

    Geçen ay kurulumun yapılması için kendilerini aradım. Yetkili bana kurulum için gün verdi ve telefonu kapadık. Kurulum gunü bütün gün evde kendilerini bekledim fakat kimse gelmedi. Kendilerini aradığımda ertesi gün yapılacağını belirtti fakat yine kimse gelmedi. O günden sonra yetkili cep telefonlarını açmamaya başladı. Ofisi aradıgımda asistanı da bu işe anlam veremedi fakat yine beni aramasını sağlayamadı. 3 hafta boyunca iyi niyetimle hala bu kişiye ulaşma çabamdan sonra artık yetkili kişiden paramın iadesini istedim. Ayrıca Epson Türkiye ile iletişime geçtim.

    Epson Türkiye de yetkili kişiyi çok iyi tanıdığını ve beni bu duruma soktuğuna çok şaşırdığını belirtti. Yetkili satıcının gecen sene proje bazında en iyi satışçılardan biri olduğunu söyledi. Kendisiyle iletişime geçti ve yetkili beni arayıp geçen Perşembe (24.01.2013) gunü para iadesi yapacağını belirtti. Epson Türkiye de bunu doğruladı ve para iadesi sonrası beni başka bir bayiisine yonlendireceğini belirtti. Ancak Perşembe günü iade yapılmadı, cuma gunü yapılmadı. Yetkili ne benim ne de Epson Türkiye deki yetkilinin telefonlarını açmamaya devam etti. Cumartesi (26.01.2013) gunü yetkili benimle iletişime geçip ; beni çok mağdur ettiğinin farkında olduğunu, perde ve projeksiyon işini çözeceğini, sıkıntı kalmayacağını belirtti. Ben de artık bir kişi artık bu kadar art niyetli olamaz diye düşünerek teklifini kabul ettim. Dün öğlenden beri yetkili yine telefonlarını açmıyor.

    Epson Türkiye de durumla ilgili yetkiliyi arayıp ikna calışmaları yapmakla yetinmekte. Yetkili satıcının sorumluluğunda hersey diyor.

    Siz de bu yüzden müşteri memnuniyetinin bu kadar düşük önemde olduğu özellikle Fonscreen (mth bilişim) firmasından uzak durmanızı öneririm. Epson Türkiye nin de sorumluluğu satıcıya yükleyip müşteriyi ortada bırakması kabul edilebilir değil. Sonuçta onların ürününü kendi yetkili satıcısından satın aldım. Yurtdışından kaçak bi ürün almaya çalışmadım.

    Saygılar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >







  • Açık net söylüyorum o adam benim evime bu saatten sonra gelmesin , gelirse camdan geri yollarım...

    Çok sinirlenirim böyle şeylere , ama anlam veremediğim bir nokta var , parayı neden evvelden verip perde ve proj. sonradan istediniz?

    Mesela şuanda 9100'ler çıktı belki onu tercih edebilirdiniz?
  • öncelikle geçmiş olsun, @cuoresportivo arkadaşımızın sorduğu soru insanın aklına gelmiyor değil,bu tür çok da ucuz olmayan bir cihaz için daha öncesinde alışverişiniz olmamışsa satıcı ile
    güvenip tüm rakamı ödemek sizin tamamen iyi niyetinizle ilgili, Epson Türkiye'nin söylediği gibi proje bazında en iyi bayiileri ise onlarında marka ya zarar vermemesi adına bu firmaya
    gerekli baskıyı yapması lazımdı,normalde Epson yetkil dağıtıcısı Tecpro dur,bir de onların üzerinden ulaşmaya çalışsaydınız,ya da bunları adresi yok mu,istanbul dışında değilseniz
    yerlerine gidin. Epson TR ye göre merdiven altı bir firma değil anladığım kadarı ile,geçmişte sanki hatırlıyorum bunlarla bir telefon görüşmem olmuştu,piyasada Pioneer Plazma yok iken
    ellerinde kapalı kutu 6090 model olduğunu söylemişti hatta pazarlık bile yapmıştık,Dolapdere de bunların yeri bildiğim kadarı ile,sonrasında kısmet olmadı biraz da çekinmiştim piiyasada yokken
    bunlarda nasıl kapalı kutu olur diye ya neyse sonra projeksiyon alemine dalmıştık.

    9000/9100 gibi epson serilerini artık Tecpro herkese vermiyor,belirli kriterde ki bayiilere veriyor,başta da ProAv gelir,bilmiyorum o ara görüştünüz mü,keşke biraz daha araştırıp oradan alım yapsaydınız.




  • Kesinlikle haklisiniz. Her yasanan sey insana bisey ogretirmis iste. Saf olmamak lazim. Bundan sonra yasal yollarla hakkimizi aramaktan baska care kalmiyo heralde.. Tesekkurler mesajlariniz icin. Kimse magdur olmasin diye olaylari paylasmak istedim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhabalar,

    Son olarak Tecpro ile görüştüm ve kendileri de benim hukuki yollara başvurmamı söyledi. Müşteri mağduriyetinden bahsettigimde ise bana mahkeme durumunda kendilerini nasıl savunacaklarını içeren bir cevapla karşılık verdiler. "Bayii'ye neden ödeme yaptığınızı biz bilemeyiz" tarzı bir cevapla karşılaştım.

    Artık çaresiz hukuki yollara başvuruyorum malesef..
  • Yetkili satıcıya ödeme yaptığım ürünü alamıyorum. Satıcının yanında Epson Türkiye'nin de bir projeksiyon için bu kadar kıvırması bana çok acı.. Aynı şey Arçelik, Panasonic vs.. gibi markalarda başıma gelseydi eminim şu an mutlu mutlu ürünü kullanıyo olurdum..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: akoronel

    Yetkili satıcıya ödeme yaptığım ürünü alamıyorum.


    duyduğuma göre MTH firması batmış :( bence başvurmadı iseniz biran önce hukuki süreci başlatıp alacağınızı sıraya koydurmak.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: akoronel

    Yetkili satıcıya ödeme yaptığım ürünü alamıyorum. Satıcının yanında Epson Türkiye'nin de bir projeksiyon için bu kadar kıvırması bana çok acı.. Aynı şey Arçelik, Panasonic vs.. gibi markalarda başıma gelseydi eminim şu an mutlu mutlu ürünü kullanıyo olurdum..

    merhaba öncelikle geçmiş olsun darılmayın ama bence biraz da hata sizde (hırsızın hiç mi suçu yok, tabiki var esas suçlu o elbet), yani ben projeksiyon cihazının perdesinin parasını 3 ay önceden veren biri ilk defa görüyorum, anlaşılan çok güvenmişsiniz, zira adamların bence internet sitelerinde bile hayır yok, epson türkiye nin sorumluluk almaması özünde doğal ama epson gibi bir şirketin bu problemde müşteriye yönelik bir çözüm sunması daha şık olurdu kanımca




  • Bunun aptallik oldugunun farkina vardim fakat Epson un yetkili saticisindan urun aliyosunuz sonucta. Bunun altinda ne arayabilirsiniz ki? Sonucta spot urun diil, sahistan diil.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Elinizde fatura, teklif belgesi tarzı bir şey var ise, Epson Türkiye'nin cihazı vermesi gerekiyor sanırım yasal olarak.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Artik malesef olay mahkemede cozulecek.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.