Şimdi Ara

Fluence turbo dan gelen ıslık sesi

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
23
Cevap
0
Favori
8.163
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Selamlar. Fluence 1.5 EDC aracim ile uzun yolda giderken enjeksiyonu kontrol ettiriniz şeklinde bir uyarı çıktı ve araç ıslık çalmaya başladı. Gaza basınca ıslık çalıyor üst devirlere çıkınca kesiliyor. Benzin istasyonunda durdum on onbeş dakka sonra marsa bastım calismadi araba. Usta geldi bilgisayara bağladı hata kodlarını sildi motorda birşeyler yaptı araç çalıştı. Turboda sıkıntı var dedi. Ama araçta güçten düşme yok çekişi normal. Yola devam ettim tekrar aynı hatayı verdi bi sure sonra hata mesajı silindi ama hala ıslık çalıyor yukarıda bahsettiğim gibi. Sizce neden kaynaklaniyordur ıslık sesi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



  • Hortumda yapar ıslık sesi... Yarılmış olabilir...

    Turbo iki sefer revize ettim biri daha yeni diğeri 100bin km yaptı...

    Turbo bozulması marka ile alakalı değil hepsi ya Garrett ya borgwargen gibi firmalardan temin ediyorlar.

    Tabi değişken geometrili turbolar daha çabuk bozulabiliyor.

    Tavsiyem bu işin uzmanı bir turbocuya gitmen.
  • Islak çaldığı devirler turbo'nun devreye girdiği devirlerdir. Hata kodunu ekrandan silmesi hatayı giderdiği anlamına gelmiyor. Tubonuzda kaçar var, tamiratta olabilir duruma göre, turbo değişimi de. En kısa zamanda servis ya da Turbodan anlayan bir ustaya gidin.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sağol ustam teşekkür ederim pazartesi baktircam inşallah

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Turbonun hava emme pervanesinin balansının bozulmasından kaynaklı sestir kendileri, genelde hava filtresinden kopan parça yada kaçan toz toprak vs gibi şeyler, turbonun dönen pervanelerine çarpıyor ve eğip büküyor, tamiratta yaptırabilirsiniz, yenisinide alabilirsiniz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Dj_Gençkan -- 25 Ağustos 2019; 0:3:52 >
  • Bu renö larda Turbo sorununu çokça okumaya başladık. Tam da Megane 4 alacakken tekrar turbo konusu hiç iyi olmadi

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Turboda revizyona nedense hic ısınamadım, kısa sürede patlayacakmış gibi geliyor. yenisini almak daha mantıklı sanki.

    Arkadaş böyle kullanmasa iyi olur. Turbosu Islık calarak kullananların başına intercollere yağ dolması, motora kadar ulaşması, segman erimesi hatta ambeleye kalkmaya kadar giden facialar duydum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sancar10 -- 27 Ağustos 2019; 2:1:25 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • turboyu tamir edenler var 1 hafta garanti veriyor yeni turbolar pahalı
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    araçtan gelen ıslık sesi
    6 yıl önce açıldı
    CRDi motordan gelen tuhaf ses
    12 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • Kesinlikle revizyon ile uğraşmayın, yenisini alın biliyorum pahalı ancak yapacak bir şey yok , turbo da revizyon demek parayı çöpe atmak ile aynı şey
  • Hortumda yapar ıslık sesi... Yarılmış olabilir...

    Turbo iki sefer revize ettim biri daha yeni diğeri 100bin km yaptı...

    Turbo bozulması marka ile alakalı değil hepsi ya Garrett ya borgwargen gibi firmalardan temin ediyorlar.

    Tabi değişken geometrili turbolar daha çabuk bozulabiliyor.

    Tavsiyem bu işin uzmanı bir turbocuya gitmen.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Revizyonda taktıkları parçalar genellikle uzak doğu malı oluyor, kaliteli bir yağ ve hava filtresi değişimi yapıp, tabi öncesindr turbonuzu söktürüp balans yaptırın, usta revizyon desede balans kurtaracaktır.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sorun turbodan dedi usta. Orjinal parça 6000 lira yan sanayi 3700 revizyon 600 ile 1400 lira arası tutar dendi. Sizce hangisini seceyim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Şaşırdım açıkçası 2015 model 73 binde araba turbo hatası verdi. Renonun motoruna guveniyordum hayal kırıklığına uğrattı beni

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: broker3443

    Sorun turbodan dedi usta. Orjinal parça 6000 lira yan sanayi 3700 revizyon 600 ile 1400 lira arası tutar dendi. Sizce hangisini seceyim.
    Kesinlikle revizyon. Tamir görmüş orijinal bir turbo bile; yan sanayi, sıfır turbodan çok daha iyidir.
  • Arkadaşlar merhaba,

    Bir yakınımda opel mokkaX araç var 1.4 otomatik. Araç özellikle gaza yüklenildiği yokuş gibi yerlerde turbodan bir ses geliyor ıslık sesi gibi. İlk başlarda hoş bir ses, turbonun devreye girme sesi, normal demiştim ama şimdi bu konu denk gelince şaşırdım. Bizim araçta olan bu seste sorun mu var demek?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: MÜŞAVİR

    Arkadaşlar merhaba,

    Bir yakınımda opel mokkaX araç var 1.4 otomatik. Araç özellikle gaza yüklenildiği yokuş gibi yerlerde turbodan bir ses geliyor ıslık sesi gibi. İlk başlarda hoş bir ses, turbonun devreye girme sesi, normal demiştim ama şimdi bu konu denk gelince şaşırdım. Bizim araçta olan bu seste sorun mu var demek?
    Genel olarak ıslık sesi turbonun içindeki kanatçıkların balansının bir şekilde bozulmasından oluşuyor. Bazı çok bilmişi ustalar sorun olmaz devam et desede eninde sonunda büyük bir masrafa açacaktır. Turbo işinde uzmanlaşmış bir ustaya gösterin bence.
  • MÜŞAVİR kullanıcısına yanıt
    İlk mesajdaki arkadaşın aracından bağımsız olarak yazıyorum.

    Genelde J kasa Opel Astra'larsa kronik bir sorundur bu. Turbo çatlama yapar, servisine de gitseniz diyecekleri bu. Eğer sızıntı vs yoksa bir müddet daha kullanıp, ömrü bitince değiştirmekte fayda var. Mokka hakkında bir bilgim yok fakat muhtemelen aynı motoru kullandıklarından(1.4T) sorun budur diye düşünüyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • turbo orjinal iyidir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Teşekkürler arkadaşlar, yazdığınız mesajlar paralelinde araç sahibine durumu anlattım ama pek umursamadı, inşallah büyük bir sorunla karşılaşmaz.
  • quote:

    Turbonun hava emme pervanesinin balansının bozulmasından kaynaklı sestir kendileri, genelde hava filtresinden kopan parça yada kaçan toz toprak vs gibi şeyler, turbonun dönen pervanelerine çarpıyor ve eğip büküyor, tamiratta yaptırabilirsiniz, yenisinide alabilirsiniz.

    bunlar hep orijinal diye satılan sahte hava filtresi kullanmanın sonuçları
  • Bugün gittiğim bir başka usta hortumda kaçak var dedi. Ne borusu oldugunu sordum kısa bir hortum dedi ayrıntı vermedi. Orijinali 1000 lira ama ona muadil bir hortum takacagini 150-200 liraya hallolacagini söyledi.
    Nasıl bir hortum 1000 lira olur arkadaşlar. Tesbiti nasıl sizce

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.