Bildirim
Fluence civic arasında ki fark nedir ?
Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar:
Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
Giriş
Mesaj
-
-
Yokuşta vites düşmesin istiyorsanız dizel araçlara yöneleceksiniz hocam. 110 bg 240 torkluk bir fluence sizi performans yönünden tatmin eder. İçi ve bagajı çok geniştir ama konfor beklemeyin. Civic konfor olarak çok daha iyi fluenceye göre
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
110 bg Fluence performans konusunda iyidir.
Mesela 105 bg olanın hız testi var.Link vereyim hemen.
https://www.youtube.com/watch?v=WwUw2koPhTc
Ama yol tutuş anlamında Fluence üzebilir.Altı yüksek araç sonuçta. -
quote:
Orijinalden alıntı: ibrahimeltem
Yokuşta vites düşmesin istiyorsanız dizel araçlara yöneleceksiniz hocam. 110 bg 240 torkluk bir fluence sizi performans yönünden tatmin eder. İçi ve bagajı çok geniştir ama konfor beklemeyin. Civic konfor olarak çok daha iyi fluenceye göre
Civic yol tutusta nasildir?
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Civic çok kısa süre kullandım detaylı bilgi veremem ama fluence yol tutuş olarak çok iyi değil. Özellikle virajlarda güvensizlik hissini yaşatıyor insana
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
İkisi arasındaki farklar değilde ortak özellikleri sorsaydınız cevap kolaydı:
İkisi de motorlu kara taşıtıdır.
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
Civic düz yolda fluance i terletir fd6 kasanın frenide gayet iyi tutuyor makas atarken gördüm birini girdi girecek dedim durdu fd7 daha iyidir heralde lpg ile uğraşmamak için fluance tercih edilebilir arabanız güzel güle güle binin
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Hahaha civicin yol tutusu ile o yuruyen tenekenin yol tutusu karsilasitirilamaz
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Rampa dışında renaultun avantajı yok
< Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı > -
fluence kullanıcısıyım sorunuz varsa sorun
yol tutuş abartıldığı kadar kötü değil sınıf standartlarında tutuyor biraz salınım yapıyor oyüzden konforlu denilebilir.
çekişi çok güzel yakıtı yakmıyor.
içi çok geniş bagajı da öyle tam aile için.
ben birçok araba sürdüm ama fiyatına göre (46 ya aldım)pek eksiğini görmedim.
en kötü yanları
kapı kolu gıcırdayabilir o yağlanabilir düzelir
ses sistemi paketine göre değişir boş paketlerde pek iyi değil ful olanında bose var o baya güzel
5 vites olanlar kötü vites geçişleri filan güzel değil
130 luklar hariç vites oranları kısa 3000 devirde 147 148 km hız yapıyor -
105 lik Fluence im vardı daha ilk çıktığında rampa aşağı 210 düzde 200 yapabiliyordu ve devirlenmesi hızlanması falan gayet iyiydi. Yol tutuş kötü değildi sadece yandan gelen sert rüzgarlarda biraz dalma yapıyordu motor sessiz fakat rüzgar sesini biraz fazla alıyordu onun dışında çok ekonomik geniş bir araçtı otobanda slalom yarışı yapılmayacaksa her türlü tatmin eder. -
quote:
Orijinalden alıntı: Nike Tyson
Hahaha civicin yol tutusu ile o yuruyen tenekenin yol tutusu karsilasitirilamaz
Fluencenin gidişiyle de civic kıyaslanamaz sizin açınızdan bakarsak.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
quote:
Orijinalden alıntı: ceazr27
quote:
Orijinalden alıntı: Nike Tyson
Hahaha civicin yol tutusu ile o yuruyen tenekenin yol tutusu karsilasitirilamaz
Fluencenin gidişiyle de civic kıyaslanamaz sizin açınızdan bakarsak.
Rampada turbo dizel bir arac daha yuksek olan torkuyla tabi ki atmosferik benzinli bir aractan daha iyi cikacaktir yokusu.Ama is duz yola gelince ayni hpde atmosferik benzinli bir arac tokatlar. dizel aracin ust devirlerde turbo basincinin dusmesi ve atmosferik benzinlilerin ust devirlerde maksimum hpyi vermesinden dolayi duz yolda hic sansiniz yok.Ayrica size gidiyor hissi yaratip koltuga yapistiran sey torktur süratiniz degil
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
-
Kardeşim sende her konuda Hondaya sallarsın burada övüyosun ne garip adamsın ya -
Istedigimi yazarim kimseyi ilgilendirmez
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
-
quote:
Orijinalden alıntı: Nike Tyson
quote:
Orijinalden alıntı: ceazr27
quote:
Orijinalden alıntı: Nike Tyson
Hahaha civicin yol tutusu ile o yuruyen tenekenin yol tutusu karsilasitirilamaz
Fluencenin gidişiyle de civic kıyaslanamaz sizin açınızdan bakarsak.
Rampada turbo dizel bir arac daha yuksek olan torkuyla tabi ki atmosferik benzinli bir aractan daha iyi cikacaktir yokusu.Ama is duz yola gelince ayni hpde atmosferik benzinli bir arac tokatlar. dizel aracin ust devirlerde turbo basincinin dusmesi ve atmosferik benzinlilerin ust devirlerde maksimum hpyi vermesinden dolayi duz yolda hic sansiniz yok.Ayrica size gidiyor hissi yaratip koltuga yapistiran sey torktur süratiniz degil
benzinle olabilir de benzinde kullanan birini göremedim benzin fiyatlarindan.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
-
Keske vergilerin insancil oldugu bir ulkede yasayip hepimiz benzinli araclara binebilsek
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Yanlışınız var Hocam 30.000 kilometre 2010 FD6 kullandım ve frenler gerçekten vasattı. Facebook'taki Honda FD6 Team adlı grubumuzda da herkes bu konudan şikayetçiydi. Ama yol tutuş konusunda Fluence'den kesinlikle iyi olduğunu düşünüyorum
Sayfa:
1
Ip işlemleri
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X