< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ZenciPriapus -- 12 Mart 2022; 11:45:52 > |
Hibrit araç mantıklı mı?
-
-
Şuan bence en mantıklı hybrid zaten. Özellikle Toyota grubuna 1.8 motorun vurduğu mtv darbesi olmasa hala hazırda da şimdiki sayısnın katbekat üstünde satılırdı.
Egea Hybrid gelince yok satacak gibi görünüyor.
-
Mtv düşük olan yaris hibrit alınır ama fiyatlar malum -
Toyota 1. 8 hybrid iyi ancak vergisi çok fazla. Egea 1.5 hybrid geldiğinde hem performansı hem de vergi uygunluğu ile yok satar -
450-500 bin TL olur. Kimse de o parayı egeaya vermez, gider Golf falan alır.
Ayrıca egea tam hibrit olmayacak, hafif hibrit olacak.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Cihat_, -- 12 Mart 2022; 12:57:32 > -
450 cok iyimser hocam. 1.0 sw cross manuel 450 zaten. 500+ garanti bence. 530 a corolla hybrid var zaten
Bu arada mtv diyenleri goruyorum halen cok komik. Benzinin lt si 20tl. 2 ayda falan cikariyor farki
-
Yaris 1.5 hibrit çok mantıklı bir araç şehir içinde 3 litre yakıyor vergiside düşük. -
Doğru haklısın +500 rahat olur.
Corollanın MTV'si de 4500 lira.
benim gibi yılda 10-12 bin km yapan için mantığı kalmıyor hybrid'in. Zaten uzun yoldada pek bir tasarrufu yok. Sadece şehiriçi az yakıyor.
Zaten arabayı alırken 120-140 bin lira fazladan hybrid olacak diye veriyoruz, bunun üzerine birde yıllık 4500 lira vergi veremem ben.
Eğer şehiriçi çok bilmiyorsam, 500 bin lira falanda vereceksem gider Renault zoe alırdım. Küçük bir hesap yaptım 100 bin km yol yaptığınızda 150 bin liralık yakıt ve bakım masrafı cebinizde kalıyor. 300 bin km'de ise araç kendini amorti ediyor.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Cihat_, -- 12 Mart 2022; 14:29:42 > -
Corollanin mtv si 4500tl hocam. 1.5 araclar da 3000tl civari
-
Toyota hybridleri cok mantikli, ama mtv sorunu var -
Doğru düzeltiyorum, ben 1.8-2.0 arası hesaplamışım. Ama yinede fazla 4500. -
Kullanim tarzina gore degisir hocam. Bazisina uygun, bazisina degil. Herkes kendine gore yapmali hesabi. Bu arada ben sehirdisinda sakin kullanimda 4.5lt ortalama yakaliyorum. 1500tl mtv farki bisey ifade etmiyor bence. Zira avrupa araclariyla toyotanin bakim fiyatlari arasinda bile fark var
-
bence en mantıklısı elektrikli araç ama henüz hibrit ve içten yanmalı araçlarla arasındaki fiyat farkını giderebilmiş değil. o yüzden önerim, paran varsa elektrikli al, çok yoksa hibrit elbette düz dizel/benzinli araçtan iyidir.
şu siteden yakıt tüketimine göre sıralama yapabilirsiniz:
www.arabalar.com.trArama Sonuçları - Arabalar.com.trhttp://www.arabalar.com.tr/arama-sonucu/1/-1/-1/0/-1/-1/-1/-1/-1/-1/-1/-1/-1/0/-1/0/0/0/-1/-1/-1/2/0/1edit: sarı sitede 600 bin civarında temiz duran sedan elektrikliler var, daha ucuza 2 kişilik olanlardan var
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi stableRevulation -- 12 Mart 2022; 15:20:33 >
-
Egeanın hibriti tam hibrit değil kalkışlarda destek veren küçük bir elektrikli motor. Kendi kendine bile gidebileceği meçhul.
-
1.5 tam hibrit honda jazz-hrv, toyota yaris mantıklı.
istanbulda 1 liranın altını rahat yakar.
-
Hibrit mantıklı ama japonlara guvenirim sadece -
corollanın hybrıt vergısı 1,8 motor oldugu ıcın 3900 tl . 1.6 motorlu bır aractan yaklasık 1700 tl pahalı .
lakın ortalama bir depo benzın 60 lt den hesaplarsak 1200 tl ye denk gelıyor . yanı 1,5 depo benzın parasına vergısını hybrıt corolla cıkarıyor. bu donemde imkan varsa hybrıt veya elektrıklı araca bınmek lazım.
-
Ahura MazdayoutubeÇok tartışılan bir konu. Ama mtv’si fazla. Peki ya yakıtı?https://www.youtube.com/watch?v=Csqcthu6OkE
-
mt si fazla diğer handikap akü bitip değişim ve elektrik sorunları çıkınca araç sorun ve dert yumağı olucak.
bence sadece benzinli araçlar daha sağlam ve sorunsuz.
hibrit mantık dışı..
-
Hibritler yaklaşık 25 senedir kullanımda yurtdışında. Şu ana kadar bataryadan kaynaklanan sıkıntı olsaydı bu duyulur ve satışları etkilerdi. Böyle bir şey yok ki satışlar artıyor her sene. Ha, ülkemiz özelinde firmaların olası batarya sorunlarına yaklaşımı farklı olabilir orası ayrı. Ama mtv sıkıntısını bir yana koyarsak özellikle ağırlıklı şehir içi kullanım yapılacaksa hibrit bence şu anda en mantıklı sistem.
En Beğenilen Yanıtlar
Tüm Yanıtları Genişlet
450-500 bin TL olur. Kimse de o parayı egeaya vermez, gider Golf falan alır.
Ayrıca egea tam hibrit olmayacak, hafif hibrit olacak. |
Hibritler yaklaşık 25 senedir kullanımda yurtdışında. Şu ana kadar bataryadan kaynaklanan sıkıntı olsaydı bu duyulur ve satışları etkilerdi. Böyle bir şey yok ki satışlar artıyor her sene. Ha, ülkemiz özelinde firmaların olası batarya sorunlarına yaklaşımı farklı olabilir orası ayrı. Ama mtv sıkıntısını bir yana koyarsak özellikle ağırlıklı şehir içi kullanım yapılacaksa hibrit bence şu anda en mantıklı sistem.
|
Benzer içerikler
- ispark borcu ödenmezse ne olur
- otomatik araba dururken titreme
- kaporta demir tozu temizleyici tavsiye
- araç taban döşemesi nasıl kurutulur
- en iyi h4 led ampul
- hyundai i20 n kaç beygir
- 2024 bmw 5 serisi fiyat
- carver türkiye
- megane e tech fiyat
- peugeot 308 yeni kasa
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X