Şimdi Ara

Fiyat Aynı. Full Donanım mı? Yoksa Bir Üst Sınıf Baz Donanım mı? (Fluence, Passat vb.) (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
252
Cevap
0
Favori
12.892
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Aydoğan*


    quote:

    Orijinalden alıntı: Ali777

    Sadece şahsi görüşümü yazıyorum, sonuçta herkes arabasını kendisine göre seçer.

    Alt modelin ful donanımlısını tercih ederdim. Özellikle batıda standart olan ama Türkiyede birçok modelde opsiyon olarak dahi sunulmayan ESP'li bir araba olmasına dikkat ederdim.

    Şu an sıfır alacak param var ama ful donanımları biraz kasıyor. Sırf o yüzden biraz daha para birikmesini yada uygun bir kampanya bekliyorum.



    Full donanımlı ikinci el araç düşünmez misiniz? Sıfır fiyatına daha üst ve daha donanımlı araç.


    Türkiyede ikinci el piyasası akıl mantık tanımıyor. İkinci el arabaya büyük rakamlar vermem. İdare edecek kalitede ikinci eli tercih ederim ki sonra da kolay satılsın. Benim için ikinci el araba geçici çözüm.

    Millet alıyor, garanti kapsamında tertemiz arabayı 5 yıl kullanıyor. Tam araba masraf çıkarmaya başlamak üzereyken çok iyi bir rakama satıyor. Bence 5 yıl kullanılmış araba sıfırın %40-50si değerinde olmalı. Avrupa piyasasında 3 yıllık araba %50 değer kaybediyor, Türkiyede ise bu süre tahminime göre 7-8 sene. Tamam Avrupa zengin, adamlar sıfır arabayı daha kolay alabildiği için ikinci eller değersiz, ama Türkiyedeki ikinci eller de çok abartı. Türkiyede vatandaş 40-50 bin TL veremediği için aynı arabayı kullanılmış olarak almayı tercih ediyor ve ikinci el piyasasını çok yüksek tutuyor.

    Burada cevabım şu olur, donanımlı ikinci el ve baz sıfır arasında tercihim her zaman sıfır araba olur. Ama sıfır almışken ve arabayı da en az 5-10 sene kullanacağım için donanımın da iyi olmasını istiyorum.

    Gerçeği şu an ucuz bir ikinci el almak üzereyim, yarın ekspertiz yaptırıyoruz ve temiz çıkarsa alıyorum, arabaya acil olarak ihtiyacım var. En çok 1 sene kullanacam, kaybedeceğim para da en fazla 1000TL olur. Sonra da 1.6 dizel otomatik ve ful donanımlı bir araba alacam, C4, Megane, Focus vs olabilir.




  • "Gerçeği şu an ucuz bir ikinci el almak üzereyim, yarın ekspertiz yaptırıyoruz ve temiz çıkarsa alıyorum, arabaya acil olarak ihtiyacım var. En çok 1 sene kullanacam, kaybedeceğim para da en fazla 1000TL olur. Sonra da 1.6 dizel otomatik ve ful donanımlı bir araba alacam, C4, Megane, Focus vs olabilir " Ali777


    Doğru karar. Aracı alırsanız şimdiden hayırlı olsun.
  • @dnz60

    Latidute Renault-Nissan mühendisliğinin ürünüdür. Uzak doğu ülkelerinde Samsung SM5 adı altında satılır. Fluence de Korede Samsung SM3 adı altında satılır ama yine Renault-Nissan mühendisliğinin ürünüdür. Bildiğim kadarıyla Latitude Kore de üretiliyor, Koleos 'ta korede sanırım... Tabi ki Samsung mühendisliği de aracın geliştirilmesinde etkili olmuştur.

    Bu tarz birleşimler tamamen maliyet ve pazar kapma politikası odaklıdır. Örnek olarak GM çatısı altında Fiat, Opel, Chevrolet, Saab vs sayılabilir. Aynı şekilde Ford, Citroen Volvo Peugeot modellerinde kullanılan ortak dizel motorlar da var, aynı motoru Ford TDCI, Peugeut Citroen HDI adı altında satıyor. Nissan da araçlarında Renault'un 1,5 DCi motoru kullanıyor...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: dnz60


    quote:

    Orijinalden alıntı: ugur_yavuz


    quote:

    Orijinalden alıntı: The West

    quote:

    Orijinalden alıntı: ugur_yavuz

    @The West
    SM3 3 sene önce üretilmedi. 2009 da fluence ile birlikte doğdu ve hala üretilimektedir. fluence bursadan Dünyanın onlarca ülkesine ihrac edilmektedir. Almanyaya da, Fasa da aynı araç gitmektedir. Eşek yakıştırması hoş değil, zira halen ülkemizin en çok satılan C sınıfı aracı, alan arkadaşlara saygı lütfen...

    Ben full donanımlı C segmentini seçerim. Zira sis farı olmayan passata 60bin lira vermektense, full jettayı tercih ederim. Ha param olsa ikisini de almam o ayrı konu.


    eşek tabirini sadece flüanz için değil tüm modeller için c-d sınıf farkında full donanımın otomobile katabileceği değeri anlatmak için kullandım. mevzu bahis otomobil kullananlar yanlış anlamasın.

    pardon 3 değil 2 yıl evvel piyasaya çıktı. teknolojisi 3 yıl öncesine dayanıyor. uzak doğu ülkelerinin ihtiyacı doğrultusunda güney korede üretildi samsung sm3 adı altında. Türkiye de megane 3 ün konseptinden bir sedan değil, daha eski bir model olan sm3 ü flüanz olarak satılmaya başlandı. bence renoya yakışmayan bir kore menşeili bir araç.

    Bu arada samsung sm3 modeli 2011 de yeni yenilenmiş. muhtemelen bu sm3-flüanz da ülkemizde 2014 te ancak gelir. :) . buyurun burdan yakın...

    http://en.wikipedia.org/wiki/File:20110402_renault_samsung_sm3_z.e._2.jpg



    @The_west

    Fluence eski bir araç değildir. Megane 2, Focus 2, Golf Mk5 eski araçtır, yenileri çıktığı için. Seri üretimi devam eden bir araca eski damgası vurmak doğru değil bence..

    Fluence'i samsung üretmedi. Renault mühendisliği ile üretildi, sadece satış politikası açısından korede Samsung markası adı altında satılıyor. Ayrıca megane3 ile fluence nin birçok ortak parçası da bulunmakta.

    Ayrıca resmini gönderdiğiniz model, Fluence ZE yani elektrikli Fluence nin Samsung adı altında üretilmiş versiyonu. Yani türkiyede üretilen fluence ile aynı araba. Zaten dosya ismine de dikkat ederseniz z.e. yani zero emission. Lütfen bilgi kirliliği yaratmayalım. saygılar

    hocam bi kaç yerde sordum cevap alamadım benim merak ettiğim şu;
    -Biz Latitute aldıgımızda aslında Samsung mu yoksa Renault mu alıyoruz?
    Aldıgımız fransız teknolojisi mi yoksa kore teknolojisi mi?
    Örneğin,İran'da Dacia'lar renault amblemli satılıyorlar şimdi İran'lılar
    2011 renault teknolojisini kullanmadıklarına göre bu Latitute'larda durum nedir?
    Türkiye'de üretilen meganelar ile fransadan ithal olanlar arasındaki kalite farkı
    ortadayken durum benim tahmin ettiğim şekilde ise biri bizi keklemesin


    Benim amacım renaultun flüanz için ülkemize yapılanı vurgulamaktı. ancak bazı arkadaşlar algıda kıtlık yaşıyorlar. verdiğiniz örnekte dacia reno amblemi ile satıldığında reno teknolojisi ile üretilen yeni bir model mi olmuş oluyor. flüanz da latitute de buram buram uzak doğu kokuyor. reno AVRUPA lı bir marka. ancak kırma veya fason olarak nitelendirilebilecek markalarla satılan (samsung ve dacia) otomobilleri 3. dünya ülkelerinde (ülkemizde de) reno adı altında pazarlıyor. ben bunu kabul etmiyorum. Yemişim reno teknolojisini. bazı şahıslara flüanzın samsung adı altında 3 yıl önce tasarlanan 2 yıldır üretilen bir model olduğunu söyleyince kuduruyorlar... ne flüanz ne de latitute almam, alacak olsam laguna veya megane 3 tercih ederim...
    edit:imla



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi adk80 -- 29 Nisan 2011; 20:15:36 >




  • Bu konuda benim düşüncem : Dolu bir C sınıfının boş bir D sınıfından daha iyi olduğu yönündedir. Burada önemli olan '' dolu '' denilen aracın donanımının ne ölçüde dolu olduğudur. Mesela Passat , Golf ya da Jetta alıcak olsam , Comfortline donanım benim için yeterli olacaktır. Alıcağım D sınıfı otomobil , Passat'ın Comfortline donanımının özelliklerini taşıyabiliyorsa , o zaman bahsi geçen D sınıfı aracı alırım. Eğer Comfortline donanımına yetemiyorsa , o zaman C sınıfı olan araca yönelirim.
  • @The West

    Megane3 avrupalı, Fluence koreli diyorsun.

    İçine bir bak, direksiyonundan, koltuğundan, müzik sisteminden, döşemesinden, klimasına kadar neresi farklı? Dışına bak, motoru 1.6 16V benzinli, 1.5DCi aynı motorlar? Nerde kokuyor uzak doğu? Birinin amblemi samsung, diğerinin Renault. Sebebi de şu, uzak doğu insanı Renault'u bilmez, Toyota, Honda, Subaru, Nissan, Samsung, Dahiatsu, Mitsubishi bilir. Renault adı altında satacağın araba sayısı ile Samsung markası altında satacağın araba sayısı bir olmaz... İngiltere'de Opel diye bir marka yoktur, Vauxhall vardır. Aynı onun gibi...
  • Meydan savaşını kim kazanacak? VW Jetta mı, Renault Fluance mi?

    bu başlık ne oldu? nereye vardınızda bu başlığı açtınız. arkadaşım ben bu başlıklar açılırken sorulan soruları halis niyetli görmüyorum. art niyet var diye düşünüyorum. fikrini belli eden ama düşüncesi size ters diye kibar dille küfür edercesine hakaretler yağdırmanın anlamı ne. sizli bizli konuşup güzel türkçemizi öğreniniz yoksa saygınlığınızı kaybedersiniz. bu iş f-16 ların dog fighter mücadelesi gibi oldu. hemen her markanın dolusuyla boşu arasında farklı segmentleri arasında bu tür durumlar var. full fiesta ve boş focus gibi. yok ama sınıfın lideri olacaklar c segmentinde fluence LİDER tabi. d segmentinde passatın boşuyla aynı paraya gelecek sizde burda iki edebiyat yapıp tank gibi passatı neyi düyü belirsiz fluence e dövdüreceksiniz. yaparsınız siz çok beceriklisiniz bu konuda. renault mühendisleri arabalarla sizin kadar uğraşsa valla mercedeside geçerler. hadi size kolay gelsin iyi yerden yere vurmalar, ay pardon siz objektifsiniz ya bir sürü kriter koydunuz okumadın mı deme hepsini okudum kriterleriniz var ve o kriterler tek bir kritere dayanıyor: renault kullanıcısıyım.VW kullananlar aptaldır.çünkü onlar körü körüne aynı donanımı daha pahalıya alıyorlar ve kaliteli araca bindiklerini sanıyorlar,oysa renault aynı kaliteyi daha ucuza vermektedir ama bu arkadaşların bilgisi olmadığından gerçeği göremiyorlar. dur ben ortaya bir tez atayım belki kafaları çalışır ikna ederim onları. işte sizin niyetiniz bu.
    1. alemin akıllısı siz değilsiniz
    2.renault dahil hiç bir fransız arabası daha alman otomobillerine eşit araba yapamamaktadır
    3.gizli niyetlerinizle cevabını içinizde sakladığınız ve sizin gibi düşünenleri yanınıza çekerek kendi kendinizi tatmin duygusu oluşturup,ağınızada bir karşıt görüşlü düşer düşmez ya hakaretle yada nazikçe söverek onları sindirme hakkına sahip değilsiniz
    4.ben dahil (2.maddede yazdığıma ters olsa bile) hiç birimiz otomobil otoritesi değiliz.
    5.hiç bir art niyetiniz olmadan bu başlığı açtığınızı düşünsek bile cevabı çok basit. kim ne için kullanacaksa ihtiyaçları neyse ona göre alır.donanımla oluşagelen konforu beğenenler dolu c yi, genişlik ve ferahlıktan ileri gelen konforu beğenen şehir dışı kullanıcıları d yi seçer, bu cevapla bu başlık zaten bitmiş olur
    6.renaulta aşığım her modeli diğer bütün markalardan iyidir yazında rahatlayın
    7.super b kullanıyorum.hasbel kader aldığım bu araç passatın uzatılmış şasesidir ve fluence i 1 alana 1 bedava yapsalar yine değişmem. neden değişmem biliyormusunuz araba fanatikliğiniz yüzünden. bu iyi niyetli şöylemi böylemi sorularına zaten sizin kafanızda verilmiş cevaplar var, milletle alay etmeyin arkadaşım,çok çok ama çok ayıp.önemli olan insan değilmidir, karşınızdakilere bilmişlik yapıp her dediklerine bir kulp bulup onları kırmaya ne hakkınız var, renaultunda vw ninde canı cehenneme neyin tartışmasındasınız ya. işte size karşı gelmemin tek nedenide budur.
    8.yeni başlık açalım. FLUENCE mi yoksa S 350 CDI mi

    evet arkadaşlar mercedes eskiden çok iyiydi ama malzeme kalitesi düştü. ayrıca ona vereceğiniz parayla 1 değil çok daha fazla fluence alırsınız. ayrıca renonun yaygın servis ve yedek parça imkanıyla birlikte Türkiyede üstün marka güvenilirliği var ve daha az yakıyo bide edc var tabi ayrıca çok beygirli. mercedes o büyük motordan çokta beygir çıkaramamış evet doğru bildiniz fluence daha mantıklı doğru.

    işte bu ve bundan önceki tartışmalarınızın mantıklılığı yukardakiyle aynı.

    9. hadi bana bir iki kapak bulun rahatlayın, ama siz dünya düz desenizde değil,güneş dünyanın etrafında dönüyor desenizde değil, reault VW den daha iyidir desenizde değil. ama renaultada binilir diğerinede binilir. kişi neyi beğenmişse ona biner diğerlerine düşende hayırlı olsun demektir. yok onun busu var fluencin şusu var yemin ediyorum artık baydınız.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi muhlis23 -- 30 Nisan 2011; 0:21:10 >




  • ya öyle bi noktaya geldi ki kim vw'ci kim neci olmaya başladı. Ya kardeşim ben vw'genciyim evet almanlar bu işi biliyor diyorum. Ama renault'un sevdiğim modelleri yok mu var? Ama artık modeller türkiyeye gelmiyor. Megane RS son çıkan 250 var işte o bayılıyorum o araca, clio V6 eski bir model ama süper. Clio sport. Bu modelleri gerçekten çok güzel. Safrane, vaktine göre çok güzel ama şu an için megane 250'den başka "süper olmuş bu araç" diceğim araçlar üretmiyor yanlış anlaşılmasın tüm spor modellerini beğeniyorum değil mesela megane II sport beğenmiyorum o aracı.. ama tasarımdan kaybediyor ama donanımından ama işçiliğinden. VW'de beğenmedim noktalar da var mı? Yok değil ama renault'unkilerin yanında çok daha az işte bu yüzden vw diyorum ve benim gözümde işte bu yüzden renault değil VW
  • quote:

    Orijinalden alıntı: muhlis23

    Meydan savaşını kim kazanacak? VW Jetta mı, Renault Fluance mi?

    bu başlık ne oldu? nereye vardınızda bu başlığı açtınız. arkadaşım ben bu başlıklar açılırken sorulan soruları halis niyetli görmüyorum. art niyet var diye düşünüyorum. fikrini belli eden ama düşüncesi size ters diye kibar dille küfür edercesine hakaretler yağdırmanın anlamı ne. sizli bizli konuşup güzel türkçemizi öğreniniz yoksa saygınlığınızı kaybedersiniz. bu iş f-16 ların dog fighter mücadelesi gibi oldu. hemen her markanın dolusuyla boşu arasında farklı segmentleri arasında bu tür durumlar var. full fiesta ve boş focus gibi. yok ama sınıfın lideri olacaklar c segmentinde fluence LİDER tabi. d segmentinde passatın boşuyla aynı paraya gelecek sizde burda iki edebiyat yapıp tank gibi passatı neyi düyü belirsiz fluence e dövdüreceksiniz. yaparsınız siz çok beceriklisiniz bu konuda. renault mühendisleri arabalarla sizin kadar uğraşsa valla mercedeside geçerler. hadi size kolay gelsin iyi yerden yere vurmalar, ay pardon siz objektifsiniz ya bir sürü kriter koydunuz okumadın mı deme hepsini okudum kriterleriniz var ve o kriterler tek bir kritere dayanıyor: renault kullanıcısıyım.VW kullananlar aptaldır.çünkü onlar körü körüne aynı donanımı daha pahalıya alıyorlar ve kaliteli araca bindiklerini sanıyorlar,oysa renault aynı kaliteyi daha ucuza vermektedir ama bu arkadaşların bilgisi olmadığından gerçeği göremiyorlar. dur ben ortaya bir tez atayım belki kafaları çalışır ikna ederim onları. işte sizin niyetiniz bu.
    1. alemin akıllısı siz değilsiniz
    2.renault dahil hiç bir fransız arabası daha alman otomobillerine eşit araba yapamamaktadır
    3.gizli niyetlerinizle cevabını içinizde sakladığınız ve sizin gibi düşünenleri yanınıza çekerek kendi kendinizi tatmin duygusu oluşturup,ağınızada bir karşıt görüşlü düşer düşmez ya hakaretle yada nazikçe söverek onları sindirme hakkına sahip değilsiniz
    4.ben dahil (2.maddede yazdığıma ters olsa bile) hiç birimiz otomobil otoritesi değiliz.
    5.hiç bir art niyetiniz olmadan bu başlığı açtığınızı düşünsek bile cevabı çok basit. kim ne için kullanacaksa ihtiyaçları neyse ona göre alır.donanımla oluşagelen konforu beğenenler dolu c yi, genişlik ve ferahlıktan ileri gelen konforu beğenen şehir dışı kullanıcıları d yi seçer, bu cevapla bu başlık zaten bitmiş olur
    6.renaulta aşığım her modeli diğer bütün markalardan iyidir yazında rahatlayın
    7.super b kullanıyorum.hasbel kader aldığım bu araç passatın uzatılmış şasesidir ve fluence i 1 alana 1 bedava yapsalar yine değişmem. neden değişmem biliyormusunuz araba fanatikliğiniz yüzünden. bu iyi niyetli şöylemi böylemi sorularına zaten sizin kafanızda verilmiş cevaplar var, milletle alay etmeyin arkadaşım,çok çok ama çok ayıp.önemli olan insan değilmidir, karşınızdakilere bilmişlik yapıp her dediklerine bir kulp bulup onları kırmaya ne hakkınız var, renaultunda vw ninde canı cehenneme neyin tartışmasındasınız ya. işte size karşı gelmemin tek nedenide budur.
    8.yeni başlık açalım. FLUENCE mi yoksa S 350 CDI mi

    evet arkadaşlar mercedes eskiden çok iyiydi ama malzeme kalitesi düştü. ayrıca ona vereceğiniz parayla 1 değil çok daha fazla fluence alırsınız. ayrıca renonun yaygın servis ve yedek parça imkanıyla birlikte Türkiyede üstün marka güvenilirliği var ve daha az yakıyo bide edc var tabi ayrıca çok beygirli. mercedes o büyük motordan çokta beygir çıkaramamış evet doğru bildiniz fluence daha mantıklı doğru.

    işte bu ve bundan önceki tartışmalarınızın mantıklılığı yukardakiyle aynı.

    9. hadi bana bir iki kapak bulun rahatlayın, ama siz dünya düz desenizde değil,güneş dünyanın etrafında dönüyor desenizde değil, reault VW den daha iyidir desenizde değil. ama renaultada binilir diğerinede binilir. kişi neyi beğenmişse ona biner diğerlerine düşende hayırlı olsun demektir. yok onun busu var fluencin şusu var yemin ediyorum artık baydınız.


    Hocam ciddi ugrasmayin artik bunlarla, nefesinize yazik. Dobra dobra cikip "dizel otomatik Fluence varken benzinli Passat'a para verilmez" demek islerine gelmedigi icin, bin dereden su getiriyorlar su sensoru bu sensoru.

    Halbuki bu konunun donanimla uzaktan yakindan ilgisi yok.

    Dizel otomatik bir aracla benzinli duz vites bir arac arasindaki fiyat farkini donanim farkina indirgemeye calisan insan cuvallamaya mahkumdur.

    Cunku:

    Dizel bir donanim degildir. Bir motor turudur. Motorsuz araba olmaz.

    Otomatik vites bir donanim degildir. Bir sanziman turudur. Sanzimansiz araba olmaz.

    Koyalim bakalim Passat'a dizel otomatigi, alabiliyor muyuz Trendline donanimlisini Fluence Privilege fiyatina? 1.6 TDI Passat Trendline 61.400 TL. Passat'in benzinlilerindeki 5.800 TL DSG farkini da koyalim, ne etti su anda TR'de satilmayan Passat Trendline TDI DSG'nin olasi fiyati? 67.200 TL. Var mi o fiyata dizel otomatik Fluence? Yok.

    En ust donanimli dizel otomatik Fluence (Privilege) = 56.600 TL
    En alt donanimli dizel otomatik Passat (Trendline)= 67.200 TL (olasi fiyat)

    Dizel-otomatik motor-sanziman seceneginde donanim farkina ragmen Fluence ile Passat arasindaki fiyat farki = 10.600 TL

    Ote yandan:

    Navigasyon, xenon far, hiz sabitleme, far yikama, otomatik klima, sis fari, aliminyum jant, deri doseme. Bunlar donanimdir. Adi uzerinde, araci "donatmak" icindir. Asal fonksiyonlarla ilgileri yoktur. Konfor, estetik ya da ekstra guvenlik amaclidirlar. Bunlar olmasa da arac calisir. Sizi A noktasindan B noktasina goturur.

    Koyalim bakalim o yukaridaki donanimlari benzinli duz vites Fluence'a. Nedir fiyat? Fluence Privilege = 46.000 TL. Var mi o fiyata benzinli duz vites Passat? Yok.

    En ust donanimli benzinli duz vites Fluence (Privilege) = 46.000 TL
    En alt donanimli benzinli duz vites Passat (Trendline) = 55.000 TL

    Benzinli-duz vites motor-sanziman seceneginde donanim farkina ragmen Fluence ile Passat arasindaki fiyat farki = 9.000 TL

    Neymis? Yuksek donanimli Fluence fiyatina baz donanimli Passat: YOKMUSH.
    Neymis? Benzer motor ve sanziman seceneklerinde, agzina kadar dolu "fulline" Fluence, tamtakir kuru bakir "bosline" Passat'in 9-10 bin lira altina satiliyormus.
    Neymis? Konu basligindaki "Fiyat Ayni (Passat, Fluence)" ibaresi ufurmeymis. Fiyat benzerligi donanimdan degil, motor-sanziman seceneginden kaynaklaniyormus.
    Neymis? Fluence'a donanim eklemekle Passat fiyatlarinin yanina bile ugranamiyormus. Dolu Fluence'in uzerine bir de temiz Broadway parasi koyarsaniz, bos bir Passat ancak aliniyormus.
    Neymis? Donanim farki fiyatta sinif farkini kapatmaya yetmiyormus.
    Neymis? Her aracin bir haddi varmis. Her aracin piyasasi, musterisi ayriymis.


    Konu kapanmistir.

    (Tabii Renault'ta pazarlik payinin genellikle daha yuksek oldugunu belirtmiyoruz bile.)

    Hal boyleyken, konuda verilen orneklerin konu basligi ile uzaktan yakindan ilgisi yokken, bunlar urumeye, yaniltici yeni konular, yaniltici yeni ornekler ortaya atarak kafa karistirmaya calismaya, "Ama lutfen beyefendi, sizi konuyla ilgili yorumlar yapmaya davet ediyorum, gene kisilere saldiriliyor, sozlerinize katilmiyorum, teessuf ederim efendim, bakiniz simdi soyle bir kararsizlik doguyor, esasinda esdeger markalar ama sozkonusu objektif testte de ayrica belirtildigi uzere su modelde su donanimin neden yer almadigina da akil erdirebilmis degilim, saygilar efendim" diye kirim kirim kiritip bir taraftan da laf sokusturmaya, lise kompozisyonu tadinda mesajlarla, yalanciktan bir kibarlikla insanlari ebleh yerine koymaya devam edecektir. Siz yuklendikce onlar "Aman da rahmetli bereketli yagmurlar" diye yuzlerini ovustururlar. Oyle gider birkac gun.

    Sonra bu konu sonumlenir. Iki gun sonra yeni konu acilir. Icinde gene bir VW modeli gecer. Karsisina gene sozumona objektif bir test, bir donanim-fiyat listesi konur. VW olmayan modelin ustunlukleri tek tek siralanir. Insanlardan bu objektif veriler isiginda yorum yapmalari kibar bir dille rica edilir. Kimileri kalkar "Bayiliyorum bu sorulariniza" der, arka cikar. Kimileri sinirlenip karsi gelir, agzini bozar. Olmadik yerden bir fasil daha curcuna.

    Bu arkadasin olayi da bu iste.

    Bu da kendi icinde bir eglence cesidi.

    Nefesinizi yoracaksaniz da ciddiye almayin, siz de eglenmenize bakin inceden inceye.

    O yuzden sizin S350-Fluence karsilastirmaniza ilaveten ben de diyorum ki:

    Golf 1.6 Trendline alacagima ayni fiyata ESDEGER MARKANIN urunu olan dizel otomatik Clio Executive alirim (sunrooflu). (Golf'un bombos Trendline dizel otomatiginin 12.000 TL'cik daha pahali oldugunu karistirmayin simdi). Niye oyle yaparim? Aklin yolu bir de ondan! Bir kere Clio daha az yakiyor. Ayrica buyuk abdest (kahverengi lamba)-kucuk abdest (sari lamba) sensoru, on yolcu koltugu arkasinda dis fircasi, ayakkabi fircasi ve kirli camasir gozu, bagajda kaput acilinca kendiliginden gerilen cift kisilik hamak ve govde rengi hulahop var. Ustune bir de arka kapi icine monte, yeni elli kurusla calisan ciklet dispensorleri sayesinde yolculardan mazot parasina katki saglaniyor. Kapi koluna "En Buyuk Renault" diye fisildamayla calisan anahtarsiz giris sistemi, dort koltukta dort ayri mevsim yasatma fonsiyonlu gercek iklim kontrollu klima, piton derisi direksiyon ve panda kurku vites korugu, yalniz Turkiye yollarini degil uzerinde akilli hayat bulunan diger gezegenlerdeki kentlerin yollarini da ayrintili gosteren navigasyon sistemi de cabasi.... Simdi Clio'da bu donanimlar varken, ustelik Renault'da kalite fezaya ermis ve VW'de kalite yerin yedi kat dibine gecmisken, bos Golf'e ayni parayi vereceksin, bir de eski benzinli motorun kahrini cekeceksin... Enayi yazmiyor herhalde alnimda. Saygilar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi blue rondo -- 30 Nisan 2011; 6:35:50 >




  • quote:


    Golf 1.6 Trendline alacagima ayni fiyata ESDEGER MARKANIN urunu olan dizel otomatik Clio Executive alirim (sunrooflu). (Golf'un bombos Trendline dizel otomatiginin 12.000 TL'cik daha pahali oldugunu karistirmayin simdi). Niye oyle yaparim? Aklin yolu bir de ondan! Bir kere Clio daha az yakiyor. Ayrica buyuk abdest (kahverengi lamba)-kucuk abdest (sari lamba) sensoru, on yolcu koltugu arkasinda dis fircasi, ayakkabi fircasi ve kirli camasir gozu, bagajda kaput acilinca kendiliginden gerilen cift kisilik hamak ve govde rengi hulahop var. Ustune bir de arka kapi icine monte, yeni elli kurusla calisan ciklet dispensorleri sayesinde yolculardan mazot parasina katki saglaniyor. Kapi koluna "En Buyuk Renault" diye fisildamayla calisan anahtarsiz giris sistemi, dort koltukta dort ayri mevsim yasatma fonsiyonlu gercek iklim kontrollu klima, piton derisi direksiyon ve panda kurku vites korugu, yalniz Turkiye yollarini degil uzerinde akilli hayat bulunan diger gezegenlerdeki kentlerin yollarini da ayrintili gosteren navigasyon sistemi de cabasi.... Simdi Clio'da bu donanimlar varken, ustelik Renault'da kalite fezaya ermis ve VW'de kalite yerin yedi kat dibine gecmisken, bos Golf'e ayni parayi vereceksin, bir de eski benzinli motorun kahrini cekeceksin... Enayi yazmiyor herhalde alnimda. Saygilar.





  • Fanatiklikle suçladığınız kişiye bile saldırırken fanatiklik yapıyor olmanız çok eğlenceli.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Nashquil

    Fanatiklikle suçladığınız kişiye bile saldırırken fanatiklik yapıyor olmanız çok eğlenceli.


    +1
  • +2
  • Bendeki Golf 6'dan inip kardeşimdeki Dizel Fluence'e binince Golf'ü tercih etmekle ne kadar doğru karar verdiğimi daha iyi anlıyorum. Bana göre tercihte verilecek önceliğin araçta kullanılan malzeme kalitesi olmalı. Sonra da olanağa bağlı olarak donanım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi enolgun -- 30 Nisan 2011; 19:45:46 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: denizkubi

    1-Mercedes
    2-Renault
    3-Ford
    Hatta benzetmek gibi olmasın ama diğerleri mercedes ve renaulttan türemiştir.Çok şey öğrenmişlerdir bunlara bakarak ve çoğalmış gitmişlerdir .Mercedes ve renault otomobil teknolojilerine pek çok yenilik katmış ,pek çok teknolojiyi ilk uygulayan olmuşlar ve diğer bütün arabalara ilham kaynağı olmuşlardır.
    Mesela Bugün bugatti ler o meşhur durma mesafesini Renault'a borçludur.Çünkü ilk servo Freni Renault bulmuştur.
    Mesela bugün o çok konforlu süper lüx araçlar bu konforlarının bir miktarını Renault a borçludur Neden mi Çünkü ilk Amortisör'ü Renault icat etmiştir.Direkt olarak değil de dolaylı olarak bütün bu araçlar ve otomotiv dünyası bunları Renault'a borçludur.İlk Şaft teknolojisini ve bu şekilde güç aktarımını Renault bulmuştur.
    haa renault olmasaydı bunlar olmayacak mıydı ?Olcaktı ama bunların atası Renaulttur işte.Yani bugün renoları beğenmeyebilirisiniz vs vs ama bunlar da tarihsel gerçeklerdir.
    Yani bugünkü bütün araçlar ama bakın hepsi aslında MERCEDES ve RENAULT'un Çocuklarıdır.

    http://www.tlind.dk/eng-rhistory_louis.htm
    http://www.renaultoloog.nl/stamboom-english.htm
    http://renault9-11kulubu.forumotion.com/t483-renault-tarihi


    Renault�un ilk minik otomobili �Voiturette� ortaya çıkar. Bu araç 3 ileri ve 1 geri vitesli mekanik dişlisiyle yeni bir çığır açar. Üstelik motordaki gücü kayış ve zincirle değil sabit bir mil (şaft) aracılığı ile doğrudan doğruya arka dingile aktarırlar. Araç daha verimli olur ve sessizliği ile dikkat toplar. 24 Aralık 1898�de sokakları harmanlamaya başlayan Voiturette hemcinsleri gibi sadece düzde gitmez, % 13 eğimli yokuşları rahatlıkla çıkar. Yyani otomobiller yokuş çıkmayı renaultla öğrenmiştir )
    Louis daha güçlü ve daha devirli motorlar için uğraştığı günlerde jeneratör sistemlerine de el atar, getirdiği yeniliklerle adeta devrim yapar. Düşünün henüz 21 yaşında iken (1898) kardeşleri Fernand ve Marcel�i peşine takar, �Renault Freres� şirketini kurar.
    1899 yılında Paris-Trouville arasında bir yarış düzenlenir ki mesafe 170 kilometreyi aşar. Renault�lar yaptıkları özel otomobille yarışı rahat kazanırlar. Bu zafer üzerine kapısını çalanlar artar, yağmur gibi sipariş yağar. Babaları onlara 8 bin İngiliz sterlini sermaye verir, ki ilk ivme için bu para yeter de artar.
    Louis Renault asla �tamam şimdi oldu� demez, daima �daha mükemmeli� arar. Nitekim kapalı karoseri olan ilk aracı da o yapar. Genç girişimci daha o yılın sonunda Billancourt�daki garajı fabrikaya çevirir ve tam 110 kişi çalıştırmaya başlar. Ahbap çavuşlar, ertesi yıl geliştirdikleri spor arabayla (E modeli) Paris-Bordeaux ve Paris-Berlin yarışlarını kazanır, adeta şov yaparlar. İki silindirli �H� modelinin (1902) ardından, dört silindirli �K� modeliyle Paris-Viyana yarışında zafere koşarlar. Ancak 1903 Paris-Madrid yarışında kaza yapar, Marcel�i toprağa bırakırlar, bir süre sonra Fernand da gözlerini hayata yumar.
    Louis güç kaybeder ama aklındaki uçuk hamleleri de bu yıllarda yapar. Mesela işi gücü bırakıp Parisli faytonculara oynar, hayatı boyunca kamçı sallayan adamlara �atsız araba� satar. Arabacı takımı babadan kalma emektarları elden çıkarır, Renault�nun iki silindirli arabalarından alırlar. Louis böylesi rüzgârları iyi yakalar ve yelkenini rüzgâra göre açar. Talep katlana katlana artınca seri üretime geçer ve işçilerini ihtisas sahibi yapmaya bakar. Biri yalnız boya, öbürü sadece döşeme üzerinde derinleşir, işlerinde �uzman� olurlar.
    İşte bu yıllarda kardeşlerinin eksikliğini yaman hisseder, Marcel ve Fernand�ı çok arar. Zira artık sadece imalatı değil, pazarlama ve muhasebeyi de ondan sorarlar. Ama onun önceliği iyi bir arabadır, nitekim ilk amortisörü, ilk soldan direksiyonu, ilk servo freni kullanıp rakiplerine fark atar. Ambulanslar, kamyonetler, itfaiye araçları yapar. Renault�nun baklava dilimini andıran logosu küçük ve basit otomobillerden, resmi erkana satılan lüks limuzinlere kadar birçok modelin alnında parlar. Gün gelir (1914) �Societe des Automobiles Renault� 4 bin 400 işçisiyle bir sanayi devi olur, bundan dört yıl sonra da (1918) çalışanların sayısı 22 bini aşar...

    Renault'nun iki silindirli taşıt aracı (8CV) Paris'te taksi olarak ünlendikten sonra, şirketini başta gelen Fransız üreticisi haline getiren otomobilin seri üretimine başladı.

    Demek ki neymiş Bugünkü Maybach ,Bugatti ,Aston Martin ,Crysler ,Lamborghini ,Corvette,Rolce Royce ,GMC,Mustang vs. nin atası daha doğrusu otomobillerin atası Renaultmuş


    EDİT:KONUYU ÇARPITACAKLAR VEYA BAŞKA TARAFLARA ÇEKECEK OLANLAR LÜTFEN ÖNCE VERDİĞİM BİLGİLERİ VE LİNKLERE BAKSINLAR





    Bir başka deyişle renault seri üretim yaparken audi ,BMW ,Porsche ,Ferrari ,lamborghini daha ortalıkta bile yoktu doğmamıştı bunlar daha



    Eğer arabaları sadece motor ve koltuk barındıran insan ve yük getirip götüren bir nesne olarak düşünürsek Ciddi olarak renonun tek rakibi mercedestir.
    Renault'un stratejisi, ucuz ve ekonomik maaliyeti düşük ucuz işçilik barındıran ürünler sürüp sürümden kazanmaktır.Fiyat kırmak için en kolay yol kullanılan malzemeyi biçmek makaslamak olmuştur.Zaten Renault ta şimdiye kadar bazıları gibi göz boyayıp sağlam ve kaliteli malzeme kullansaydı renolar bugün çok pahalı olurdu.Safrane ile bu görüldü ve tutulmadı neden çünkü millet Mercedes aldı ,safrane o mercedesten aşağı kalmazdı halbuki …tıpkı ilk üretilen Lagunalar gibi.Yani renonun motoru ve sağlam mekanizması sağlam yapısı ,sağlam kemiği para ediyor.70 bin Euro ya satılan Clio RS biliyoruz
    Hatta buyrun 62 bin Eurohttp://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-araba-renault-clio-turkiyede-sadece-3-adet-var-emsalsiz-36191044/detay/
    Ki o zaman Mercedes ile yarışacak ve rekabet edecek bir ortamda bulurdu kendisini burada da tutunması çok zor olurdu ama firma bu yolu seçmiş yani ucuz işçilik ve ucuz malzeme bol ve ucuz araba.
    Yani uzun lafın kısası bazıları loca yapar, Renault otomobil yapar(idi,Locaya da el attı) mercedes ise hem otomobil hem de loca yapar.







    Bunun konuyla ne alakası var diye düşünmekte serbestsiniz ayrıca da bana renault fanı diyebilirsiniz hiç gocunmuyorum çünkü renault fanatiğiyim



    Ayrıca da yolda asvalltta roll de pistte de ne alman ne japon Renault kraldır sıralama şu şekildedir.

    1-Renault F1 Team(http://www.renaultsportf1.com/?lang=en )

    2 Diğer F1 Araçları (ferrari ,mercedes mclaren vs)

    3-Corvette,Ferrari,Lamborghini ,Aston martin gibi yüksek beygirli, süper spor güçlü araçlar

    4-Megane RS ve Clio RS

    5-Diğer seri üretim Spor araçlar type-r,gtı serileri diğer rs ler stı ler vs. dir.


    Bu konuyu tartışmaya bile gerek yokhttp://forum.donanimhaber.com/m_48253839/mpage_9/f_/key_//tm.htm#48551971 bunlar lafta kalan şeyler değil... zira burada zaten 70 kadar video ile gösterdik bu durumu ki bu hiçbirşey istenirse sayfalar dolusunca videolar ekleyebilirim.


    Derdiniz sorununuz renault ile ilgili ise Renault bursa imalatı symbolden ibaret değil bugünkü lambo' nun camarro'nun bentleyy in rolce royce nin atası bir markadır.
    Hatta diyebilirim ki (markası ve modeli ne olursa olsun )altınızdaki arabanın varlığının yarısını dolaylı olarak Mercedes'e yarısını da Renault'a borçlusunuz.

    EDİT:Tekrar belirtiyorum ben renault fanatiğpiyim ama öyle boş değil şimdiye kadar hep testler ,vberiler,istatistikler ve rakamlarla konuşuyoruz laf ebeliğini sevmem, icraatı severim.



    hayatımda böyle boş yorumlar görmedim herhalde bir tekde sen yazarsın reno seri üretim yaparken ferrari yapmıyordu öylemi ferrai zaten seri üretim yapmaz adamlar sayıyla araba yapıyor zaten
    gerçi sen zaten fluance passattan kat ve kat daha kaliteli arab dedin çok görmemek lazım




  • değil türkiyede 3 tane var yarım tane bile olsa bırak clio reno bile 62.000 euro etmez kardeşim bırak bu işleri boş bilgi verme insanlara
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cihanair


    quote:

    Orijinalden alıntı: denizkubi

    1-Mercedes
    2-Renault
    3-Ford
    Hatta benzetmek gibi olmasın ama diğerleri mercedes ve renaulttan türemiştir.Çok şey öğrenmişlerdir bunlara bakarak ve çoğalmış gitmişlerdir .Mercedes ve renault otomobil teknolojilerine pek çok yenilik katmış ,pek çok teknolojiyi ilk uygulayan olmuşlar ve diğer bütün arabalara ilham kaynağı olmuşlardır.
    Mesela Bugün bugatti ler o meşhur durma mesafesini Renault'a borçludur.Çünkü ilk servo Freni Renault bulmuştur.
    Mesela bugün o çok konforlu süper lüx araçlar bu konforlarının bir miktarını Renault a borçludur Neden mi Çünkü ilk Amortisör'ü Renault icat etmiştir.Direkt olarak değil de dolaylı olarak bütün bu araçlar ve otomotiv dünyası bunları Renault'a borçludur.İlk Şaft teknolojisini ve bu şekilde güç aktarımını Renault bulmuştur.
    haa renault olmasaydı bunlar olmayacak mıydı ?Olcaktı ama bunların atası Renaulttur işte.Yani bugün renoları beğenmeyebilirisiniz vs vs ama bunlar da tarihsel gerçeklerdir.
    Yani bugünkü bütün araçlar ama bakın hepsi aslında MERCEDES ve RENAULT'un Çocuklarıdır.

    http://www.tlind.dk/eng-rhistory_louis.htm
    http://www.renaultoloog.nl/stamboom-english.htm
    http://renault9-11kulubu.forumotion.com/t483-renault-tarihi


    Renault�un ilk minik otomobili �Voiturette� ortaya çıkar. Bu araç 3 ileri ve 1 geri vitesli mekanik dişlisiyle yeni bir çığır açar. Üstelik motordaki gücü kayış ve zincirle değil sabit bir mil (şaft) aracılığı ile doğrudan doğruya arka dingile aktarırlar. Araç daha verimli olur ve sessizliği ile dikkat toplar. 24 Aralık 1898�de sokakları harmanlamaya başlayan Voiturette hemcinsleri gibi sadece düzde gitmez, % 13 eğimli yokuşları rahatlıkla çıkar. Yyani otomobiller yokuş çıkmayı renaultla öğrenmiştir )
    Louis daha güçlü ve daha devirli motorlar için uğraştığı günlerde jeneratör sistemlerine de el atar, getirdiği yeniliklerle adeta devrim yapar. Düşünün henüz 21 yaşında iken (1898) kardeşleri Fernand ve Marcel�i peşine takar, �Renault Freres� şirketini kurar.
    1899 yılında Paris-Trouville arasında bir yarış düzenlenir ki mesafe 170 kilometreyi aşar. Renault�lar yaptıkları özel otomobille yarışı rahat kazanırlar. Bu zafer üzerine kapısını çalanlar artar, yağmur gibi sipariş yağar. Babaları onlara 8 bin İngiliz sterlini sermaye verir, ki ilk ivme için bu para yeter de artar.
    Louis Renault asla �tamam şimdi oldu� demez, daima �daha mükemmeli� arar. Nitekim kapalı karoseri olan ilk aracı da o yapar. Genç girişimci daha o yılın sonunda Billancourt�daki garajı fabrikaya çevirir ve tam 110 kişi çalıştırmaya başlar. Ahbap çavuşlar, ertesi yıl geliştirdikleri spor arabayla (E modeli) Paris-Bordeaux ve Paris-Berlin yarışlarını kazanır, adeta şov yaparlar. İki silindirli �H� modelinin (1902) ardından, dört silindirli �K� modeliyle Paris-Viyana yarışında zafere koşarlar. Ancak 1903 Paris-Madrid yarışında kaza yapar, Marcel�i toprağa bırakırlar, bir süre sonra Fernand da gözlerini hayata yumar.
    Louis güç kaybeder ama aklındaki uçuk hamleleri de bu yıllarda yapar. Mesela işi gücü bırakıp Parisli faytonculara oynar, hayatı boyunca kamçı sallayan adamlara �atsız araba� satar. Arabacı takımı babadan kalma emektarları elden çıkarır, Renault�nun iki silindirli arabalarından alırlar. Louis böylesi rüzgârları iyi yakalar ve yelkenini rüzgâra göre açar. Talep katlana katlana artınca seri üretime geçer ve işçilerini ihtisas sahibi yapmaya bakar. Biri yalnız boya, öbürü sadece döşeme üzerinde derinleşir, işlerinde �uzman� olurlar.
    İşte bu yıllarda kardeşlerinin eksikliğini yaman hisseder, Marcel ve Fernand�ı çok arar. Zira artık sadece imalatı değil, pazarlama ve muhasebeyi de ondan sorarlar. Ama onun önceliği iyi bir arabadır, nitekim ilk amortisörü, ilk soldan direksiyonu, ilk servo freni kullanıp rakiplerine fark atar. Ambulanslar, kamyonetler, itfaiye araçları yapar. Renault�nun baklava dilimini andıran logosu küçük ve basit otomobillerden, resmi erkana satılan lüks limuzinlere kadar birçok modelin alnında parlar. Gün gelir (1914) �Societe des Automobiles Renault� 4 bin 400 işçisiyle bir sanayi devi olur, bundan dört yıl sonra da (1918) çalışanların sayısı 22 bini aşar...

    Renault'nun iki silindirli taşıt aracı (8CV) Paris'te taksi olarak ünlendikten sonra, şirketini başta gelen Fransız üreticisi haline getiren otomobilin seri üretimine başladı.

    Demek ki neymiş Bugünkü Maybach ,Bugatti ,Aston Martin ,Crysler ,Lamborghini ,Corvette,Rolce Royce ,GMC,Mustang vs. nin atası daha doğrusu otomobillerin atası Renaultmuş


    EDİT:KONUYU ÇARPITACAKLAR VEYA BAŞKA TARAFLARA ÇEKECEK OLANLAR LÜTFEN ÖNCE VERDİĞİM BİLGİLERİ VE LİNKLERE BAKSINLAR





    Bir başka deyişle renault seri üretim yaparken audi ,BMW ,Porsche ,Ferrari ,lamborghini daha ortalıkta bile yoktu doğmamıştı bunlar daha



    Eğer arabaları sadece motor ve koltuk barındıran insan ve yük getirip götüren bir nesne olarak düşünürsek Ciddi olarak renonun tek rakibi mercedestir.
    Renault'un stratejisi, ucuz ve ekonomik maaliyeti düşük ucuz işçilik barındıran ürünler sürüp sürümden kazanmaktır.Fiyat kırmak için en kolay yol kullanılan malzemeyi biçmek makaslamak olmuştur.Zaten Renault ta şimdiye kadar bazıları gibi göz boyayıp sağlam ve kaliteli malzeme kullansaydı renolar bugün çok pahalı olurdu.Safrane ile bu görüldü ve tutulmadı neden çünkü millet Mercedes aldı ,safrane o mercedesten aşağı kalmazdı halbuki �tıpkı ilk üretilen Lagunalar gibi.Yani renonun motoru ve sağlam mekanizması sağlam yapısı ,sağlam kemiği para ediyor.70 bin Euro ya satılan Clio RS biliyoruz
    Hatta buyrun 62 bin Eurohttp://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-araba-renault-clio-turkiyede-sadece-3-adet-var-emsalsiz-36191044/detay/
    Ki o zaman Mercedes ile yarışacak ve rekabet edecek bir ortamda bulurdu kendisini burada da tutunması çok zor olurdu ama firma bu yolu seçmiş yani ucuz işçilik ve ucuz malzeme bol ve ucuz araba.
    Yani uzun lafın kısası bazıları loca yapar, Renault otomobil yapar(idi,Locaya da el attı) mercedes ise hem otomobil hem de loca yapar.







    Bunun konuyla ne alakası var diye düşünmekte serbestsiniz ayrıca da bana renault fanı diyebilirsiniz hiç gocunmuyorum çünkü renault fanatiğiyim



    Ayrıca da yolda asvalltta roll de pistte de ne alman ne japon Renault kraldır sıralama şu şekildedir.

    1-Renault F1 Team(http://www.renaultsportf1.com/?lang=en )

    2 Diğer F1 Araçları (ferrari ,mercedes mclaren vs)

    3-Corvette,Ferrari,Lamborghini ,Aston martin gibi yüksek beygirli, süper spor güçlü araçlar

    4-Megane RS ve Clio RS

    5-Diğer seri üretim Spor araçlar type-r,gtı serileri diğer rs ler stı ler vs. dir.


    Bu konuyu tartışmaya bile gerek yokhttp://forum.donanimhaber.com/m_48253839/mpage_9/f_/key_//tm.htm#48551971 bunlar lafta kalan şeyler değil... zira burada zaten 70 kadar video ile gösterdik bu durumu ki bu hiçbirşey istenirse sayfalar dolusunca videolar ekleyebilirim.


    Derdiniz sorununuz renault ile ilgili ise Renault bursa imalatı symbolden ibaret değil bugünkü lambo' nun camarro'nun bentleyy in rolce royce nin atası bir markadır.
    Hatta diyebilirim ki (markası ve modeli ne olursa olsun )altınızdaki arabanın varlığının yarısını dolaylı olarak Mercedes'e yarısını da Renault'a borçlusunuz.

    EDİT:Tekrar belirtiyorum ben renault fanatiğpiyim ama öyle boş değil şimdiye kadar hep testler ,vberiler,istatistikler ve rakamlarla konuşuyoruz laf ebeliğini sevmem, icraatı severim.



    hayatımda böyle boş yorumlar görmedim herhalde bir tekde sen yazarsın reno seri üretim yaparken ferrari yapmıyordu öylemi ferrai zaten seri üretim yapmaz adamlar sayıyla araba yapıyor zaten
    gerçi sen zaten fluance passattan kat ve kat daha kaliteli arab dedin çok görmemek lazım

    Dostum bunları cevap veresin diye değil okuyup bilgi sahibi olasın diye yazdım.Zaten cevap verilecek kişi yani muhattabı ben değilim.Bunlar belgeler yani.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: cihanair

    değil türkiyede 3 tane var yarım tane bile olsa bırak clio reno bile 62.000 euro etmez kardeşim bırak bu işleri boş bilgi verme insanlara

    bakın size daha önce de söylemiştim şimdi de söylüyorum size verilecek bütün cevapları verdik zamanında hala aynı şeyleri söyleyip durduğunuzda tekrar terzi makarası gibi en başa dönüyoruz o yüzden yazılarınıza bundan sonra cevap vermeyeceğimi bilmenizi isterim cihan bey.
  • tamam renault vakitnde süper kaliteli bir firmayı anlıyorum, ama her markanın belli başarıları var. Vw'nin beetle'ları da savaş kazandırdı? Motorlarının soğutmaları ile? Şimdi Vw fanları da çıkıp desinler ki ülkeye bile faydalı oldular? Ben renault sevmem demiyorum daha önce de söyledim. Ben renault severim ama fluence sevmem, latitude sevmem,laguna sevmem clio sevmem megane sevmem, sevdiğim bir kaç model var.

    Megane III 250 RS (megane II sport iğrençti bana göre 225lik olan hani.)


    clio V6

    ve normal eski clio sport


    ve şu 250 rs'e benzediği için 1.4T 130luk megane coupe... Başka bir aracı kesinlikle hoşuma gitmiyor. Spor olan araçlarının (bir çoğunu) fazla özenerek yapıyorlar ama geri kalanda malzeme kalitesi hiç öyle değil. Arkadaşımdaki megane coupe'nin deri koltukları çok güzel mesela dikişleri falan gerçekten çok güzel olmuş. Ama dediğim gibi her aracını öyle aman aman beğenmem.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Johnnn

    tamam renault vakitnde süper kaliteli bir firmayı anlıyorum, ama her markanın belli başarıları var. Vw'nin beetle'ları da savaş kazandırdı? Motorlarının soğutmaları ile? Şimdi Vw fanları da çıkıp desinler ki ülkeye bile faydalı oldular? Ben renault sevmem demiyorum daha önce de söyledim. Ben renault severim ama fluence sevmem, latitude sevmem,laguna sevmem clio sevmem megane sevmem, sevdiğim bir kaç model var.

    Megane III 250 RS (megane II sport iğrençti bana göre 225lik olan hani.)


    clio V6

    ve normal eski clio sport


    ve şu 250 rs'e benzediği için 1.4T 130luk megane coupe... Başka bir aracı kesinlikle hoşuma gitmiyor. Spor olan araçlarının (bir çoğunu) fazla özenerek yapıyorlar ama geri kalanda malzeme kalitesi hiç öyle değil. Arkadaşımdaki megane coupe'nin deri koltukları çok güzel mesela dikişleri falan gerçekten çok güzel olmuş. Ama dediğim gibi her aracını öyle aman aman beğenmem.


    Hocam kesinlikle benim eklediğim bilginin bu konuyla çok fazla ilgisi yok ama tamamen de yok diyemeyiz.Bunu eklememin nedeni Renault gerçepğini bilmeyenlere ve sorunu renault markasında görenlere yönelik olarak Renault önemli bir markadır bunu söylemek için.




  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.