Şimdi Ara

Fiyat Aynı. Full Donanım mı? Yoksa Bir Üst Sınıf Baz Donanım mı? (Fluence, Passat vb.) (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
252
Cevap
0
Favori
13.166
Tıklama
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • audi a4 full mu? a6 bos mu?? a4 derim ben. 5 serisi full mu 7 serisi bos mu?? motorlarina bakarm sanirim bi de ama sanirim 5 derim cunku 7 bana gire degil. focus full mu mondeo mu? mondeo derim. bu sekilde farkliliklar gosterebilio. ama aracin tipi umrumda degil oncelikle tipi deseydim ne tipli araclar var 10 yasinda bu gunlerde oyle yuzune bakilmayacak arabalar zaten pek gormuyorum zaten.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Johnnn

    audi a4 full mu? a6 bos mu?? a4 derim ben. 5 serisi full mu 7 serisi bos mu?? motorlarina bakarm sanirim bi de ama sanirim 5 derim cunku 7 bana gire degil. focus full mu mondeo mu? mondeo derim. bu sekilde farkliliklar gosterebilio. ama aracin tipi umrumda degil oncelikle tipi deseydim ne tipli araclar var 10 yasinda bu gunlerde oyle yuzune bakilmayacak arabalar zaten pek gormuyorum zaten.

    hocvam zaten en boşş a6 mı en dolu sorusuna sadece sen a4 dersin başkası demez buna emin ol her zaman bir üst segment araba bir üst segmenttir boşu dolusumu var bu işin reno clo almıyonya sonuçta dervir göstergesini donanınım diye yazsınlar ABS ÜST PAKET OLSUN audi alcan en boş a6 dediğinde neler var biliyonmu sen
    Elektrikli ayarlanabilir, ısıtmalı dış aynalar std
    Bagajda 12 V priz std
    Parlaklık paketi std
    Xenon Plus std
    Tam boy yedek lastik std
    Meridyen kumaş döşeme std
    Ön koltuklar (manuel ayarlanabilir) std
    Katlanabilir arka koltuklar std std
    Alüminyum radyal (ön panel ve kapı kaplamalarında ) std -
    4 kollu çok fonksiyonlu deri direksiyon std
    Klima plus( sürücü ve ön yolcu tarafı için ayrı hava dağılımı, hava kalite sensörü , hızlı buz çözme tuşu, hava nem sensörü) std
    Önde orta kol dayama(açılır eşya gözü,eğimi ayarlanabilir) std
    Ön koltuklar arkasında file ve ön koltuk altında çekmece std
    Elektrokrom iç ayna (manuel) std
    Velür ön ve arka paspaslar std
    Soft-touch bagaj bölmesi kilidi std
    Bilgi ve Radyo Sistemleri
    MMI basic std
    Sürücü bilgilendirme sistemi std
    Güvenlik
    Anti Blokaj sistemi-ABS, Elektronik Fren gücü Dağılımı-EBD ve hidrolik fren asistanı std
    Anti patinaj sistemi-ASR std
    Elektronik Diferansiyel Kilidi-EDL std
    Elektronik Stabilite Programı-ESP std
    Ön ve yan hava yastıkları (önler tam boy ve çarpma şiddetine göre 2 kademeli, yanlar koltuk sırtlarına entegre) std
    Sideguard (Ön ve arka yolcular için geniş baş hava yastığı sistemi) std
    Hız sabitleme (Cruise Control) std
    Elektrikli far yükseklik ayarı std
    Hırsızlık alarm sistemi (devreden çıkarılabilir, eğim açısı sensörlü ve iç mekan denetimli) std
    Hırsız emniyetli bijonlar std
    Akustik arka park mesafe kontrol sistemi std
    Servotronic direksiyon std std
    Elektromekanik park freni std std
    Emniyet kemeri ikaz lambası (sürücü ve ön yolcu için) std std
    Immobilizer std std
    İlk yardım çantası ve reflektör std std
    Uzaktan kumandalı merkezi kilitleme std std
    Yağmur sensörü std std
    Jantlar
    Alüminyum döküm jant 7 kol tasarımlı ebadı 7,5 J x 17, 225/50 R 17 lastiklerle std
    EN BOŞ A6 BİRDE DOLU OLSA




  • peki en dolu a4'te neler vardır? ona da baktınız mı? Custumize your audi tarzında bir yere girip bakmak lazım bakalım ne kadar abartılı oluyor hatta bakıyorum şimdi

    edit: en dolu a4 dediğimizde S4 giriyormu? bu çok ciddi bi fark benim aklımdan geçen buydu çünkü

    türk sitesindeki oluşturucu biraz saçma geldiği için ingiliz sitesine gittim ve oradan yaptım ve 32bin sterlin araç 21bin sterlin de opsiyon eklendi araca onlar da şunlar


    Engine
    32,195.00 GBP

    S line 2.0 TFSI quattro S tronic 211 BHP
    Combined fuel consumption: 37.7 mpg
    Combined CO2 emissions: 175 g/km (EU5)
    Urban consumption: 30.1 mpg
    Extra urban consumption: 44.1 mpg
    Exterior
    615.00 GBP

    Aruba Blue, pearl effect
    Interior

    Material: Alcantara/leather with S line embossing
    Seats: black
    Dashboard: black-black
    Carpet: black
    Headliner: black
    Equipment

    Black styling package 365.00 GBP
    Leather armrests 200.00 GBP
    excl leath pack 1 Fine Nap/Alc 3,830.00 GBP
    Alcantara/leather with S line embossing 0.00 GBP
    Deletion of model and engine technology designation at rear 0.00 GBP
    High-beam assist 110.00 GBP
    Adaptive light 330.00 GBP
    Electric slide-and-tilt sunroof 870.00 GBP
    Towing equipment 665.00 GBP
    Tyre pressure loss indicator 75.00 GBP
    excl inlays 810.00 GBP
    Audi exclusive carpets 870.00 GBP
    Through-load facility 165.00 GBP
    Rear window blind and side window blinds 340.00 GBP
    Interior light package 170.00 GBP
    Garage door opener (Homelink®) 180.00 GBP
    Audi lane assist 460.00 GBP
    4-spoke multi-function steering wheel with gear-shift paddles 0.00 GBP
    Sound package 600.00 GBP
    TV reception / DAB 870.00 GBP
    Technology package - High 1,995.00 GBP
    Audi Parking System Advanced 390.00 GBP
    Exterior mirrors - electrically folding and auto-dimming 290.00 GBP
    excl controls pack 615.00 GBP
    Heated front and rear seats 460.00 GBP
    Electrically-adjustable front seats 530.00 GBP
    S line sports suspension 0.00 GBP
    Dynamic steering 725.00 GBP
    Audi drive select 220.00 GBP
    Adaptive Cruise Control (ACC) 930.00 GBP
    Audi hill-hold assist 65.00 GBP
    Rear side airbags 255.00 GBP
    Advanced Key 505.00 GBP
    CD changer (with HDD nav) 305.00 GBP
    Mobile telephone preperation High (with privacy handset). 760.00 GBP
    Rear Seat Entertainment Prep 1,015.00 GBP
    2 year warranty extension


    Şimdi tekrar soruyorum bu kadar özellikleri de yanında olan bir Audi A4 mü boş Audi a6 mi? bence sanırım boş audi güzel de dolusunun ne kadar dolacağını bilmiyordun


    Equipment packages

    S line package
    Exterior

    Automatic headlight adjustment
    Ext mirror right, aspherical
    Ext mirrors - bodycolour
    Exterior mirrors - electrically operated and heated
    Front fog lights
    High-gloss pack
    LED rear lights
    Left exterior mirror: convex
    Light and rain sensor
    Model designation/badging
    Reinforced bumpers
    S line badge
    Towing bracket prep
    Windshield in heat-insulating glass
    Tyres

    18x8J 5-spoke alloys
    18x8J 5-spoke-exclusive alloys
    Locking wheel bolts
    Space-saving spare wheel
    Toolkit and car jack
    Tyres 245/40 R 18 93Y
    Interior

    Auto dimming rear view mirror
    Black headlining
    Deluxe 3-zone climate control
    Door sill trims w S line logo
    First aid kit with warning triangle
    Inlays, Matt brushed aluminium
    Interior lighting
    Luggage comnpartment mat
    Tie down straps
    Steering wheels

    3-spoke multi-function steering wheel with gear-shift paddles
    Seats

    Child seat anchor, front left (ISOFIX)
    Electric lumbar support for front seats
    Floor mats at front and rear
    Front centre armrest
    Front sports seats
    ISOFIX child seat mounting for the outerrear seats
    Seat belt monitoring
    Split folding rear seats
    Seats & seat upholstery

    Sprint cloth/leather
    Safety & technology

    12V power socket in boot
    Acoustic parking system (rear only)
    Auto-opening boot lid
    Cruise control
    DIS Colour
    Electromechanical parking brake
    Electronic stabilization program (ESP)
    Fullsize airbag
    Radio remote control
    Right-hand drive vehicle
    S line logo, exterior
    Servotronic power steering
    Sports suspension
    Thatcham category 1 alarm and immobiliser
    Without "drive select"
    Without lane change assistant
    Audio & communication

    Audi Concert Radio
    Bluetooth interface
    CD player
    DSP sound system
    Without navigation device
    Other

    Add. stone guard body covers
    Basic rear axle differential
    Increase in initial standard fuel filling
    quattro®


    Bunlar da standart donanımlar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Johnnn -- 27 Nisan 2011; 12:30:23 >




  • Düşünmem bile üst segmenti seçerim. Bunun tek istisnası çok yol yapıyor isem dizel seçeneğinden dolayı bir alt segmenti almaktır. Güvenlik donanımları hariç CD çalar, klima ve elektirikli camlar benim için yeterli.
  • Öncelikle ihtiyaçlarımı hangi sınıf araç karşılıyorsa onu alırdım, c sınıfı bir araç ihtiyacımı karşılıyorsa d sınıfını düşünmem. D sınıfı bir araç alacak olsam kesinlikle otomatik vites tercih ederim, c sınıfı bir araç için duruma göre düz vites tercih ederim. Aracın full olması benim için çok önemli değil, kullanabileceğim özellikler olsun yeter. Fiyat/kalite durumunu benim için önemlidir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cihanair


    quote:

    Orijinalden alıntı: blue rondo

    Bikmadiniz su VW-Renault karsilastirmalarindan. Tum markalara uyarlanabilecek bir konuda bile ornekler gene bu iki markadan seciliyor. Onceki tartismalara bakarak bu konunun nereye gidecegi, kimin ne soyleyecegi az cok belli zaten.

    Baska marka mi yok?

    "Yuksek donanim mi, yuksek sinif mi?" sorusu icin gercekten anlamli bir karsilastirma yapilmak isteniyorsa, bu iki degisken disinda kalan bagimsiz degiskenlerin sayisini olabildiginde azaltmak gerekir. Bunun en kolay yolu da markayi degisken degil sabit tutmak olur. Cunku insanlarin donanimdan bagimsiz marka tercihleri olabilir. Gene ayni sekilde, insanlarin kullanim ozelliklerine gore benzinli ya da dizel tercihleri olabilir. O bakimdan yakiti da sabit tutmak gerekir. Marka ve yakit tercihini karsilastirmanin disinda tutmak adina:

    Yuksek donanimli Fluence ile dusuk donanimli Latitude (ikisi de benzinli ya da ikisi de dizel)
    Yuksek donanimli Jetta ile dusuk donanimli Passat (ikisi de benzinli ya da ikisi de dizel)
    Yuksek donanimli Corolla ile dusuk donanimli Avensis (ikisi de benzinli ya da ikisi de dizel)

    vs. vs.

    Bu sorunun gercek ornekleri bunlar olur. Ki bu orneklerde bile kisiden kisiye degisen, park olanaklarindan tutun da modeller arasi parca fiyatlarina degin binbir turlu belirleyen olur. Renault alacak olsa Fluence'i Latitude'a tercih edecek birisi Mercedes alacak olsa E200'u C180'e tercih edebilir sozgelisi...



    üstadım başka marka varda aydoğan beyin kendi enteresan araştırmaları olunca hep vw ile reno kıyaslanıyor hiç skoda yada ne bilim toyota ile kıyaslamaz kendisi artık baktı olmuyor en full fluance en alt passatı kıyaslıyor gene olmuyor sis farına takıyor ya sen al ben taktırcam diyorum gene olmaz diyor bunlar gene iyi sözde bir dergide FİAT doblo VW CADDYY den daha iyi çıkmış onu bie büyük bir heybetle anlattı ne bilim fluance jetta kıyaslandı flaunce biirnci passat latidude latidude birinci sonrada baktı olmuyor en boşşş araçla en dolu aracı karşılaştıyor yarında eminim RENO KOLEOS TUAREGİ KARŞILAŞTIRCAK KOLEOS birinci çıkıcak sorun arabalar değil vw bir yarası var vw ama daha çözemedim ben


    Alıntılardaki yazılanlara Cevap Mesajı:

    Buradaki örnek karşılaştırmada fiyat baz alınmıştır. Aynı fiyata C sınıfı Fluence ile D sınıfı Passat donanımları karşılaştırılmıştır.

    Dizel-otomatik vitesli olan Fluance ile Passatın alım fiyatı aşağı-yukarı aynıdır. Karşılaştırmayı başka kriterlere göre yapmamız söz konusu olamaz,yapılsa dahi doğru sonuçlar vermez.

    Fluance'de olupta Passat'ta olmayan donanımları tekrarlarsak kafamız iyice karışıyor. Bu başka bir marka ve modelde olabilirdi.
    Bu modelleri seçme amacım Fluance ve Passat'ın sınıflarındaki liderliğidir ve bu yüzden popüler olmasıdır.

    İşte Passat'ta olmayan donanımlar:


    1. Dizel-otomatik vites.

    2. Deri döşeme

    3. Açılır tavan

    4. 17 Alüminyum alaşımlı jantlar

    5. Navigasyon

    6. Xenon farlar ve far yıkama sistemi

    7. Ön sis farı

    8. Anahtarsız giriş.

    9. Hız sabitleyici

    10. Çift bölgeli otomatik klima - Passat'taki klima çift bölgeli ve otomatik değil.

    11. Otomatik yanan farlar

    12. Yağmur sensürü

    13. Elektrikli katlanır aynalar ve ısıtmalı aynalar

    14. Arka güneşlikler

    15. Hareket halinde kapıların otomatik kilitlenmesi

    16. Ani durmalarda 4’lü flaşürlerin yanması…

    Tercihler yapılırken bu donanımlar etkili oluyor diye düşünüyorum. Aracımızda yukarıdaki donanımların olmasını isterdik doğrusu.




  • Aydoğan kardeşim, öncelikle farklı yaklaşımlarından ötürü sizi tebrik ederim, açtığınız konuları şahsen ilgiyle takip ediyorum.
    Konuya gelirsek, şahsen böylesi bir durumda öncelikle aracın dizel olmasından dolayı sınıfa bakmazdım ancak marka ve model bağlamında tercihim nasıl şekilleneceğine dair birşey diyemem. Sonuçta bu tercihi yaparken ister istemez aracın tasarımı, aracın marka olarak bende bıraktığı izlenim (burada prestijinden ziyade güvenilirlik, sorunsuzluk).
    Örnek vermek gerekirse, Laguna dizel 100.000km (kaynak veremiyorum, dergide okumuştum, uzun zaman oldu) motor yataklarının beklenenden fazla aşınması konusu soru işareti olarak kaldı kafamda.
    Diğer tarafta her donanım vazgeçilmez bir ihtiyaç değil bence. Yağmur sensörü, far sensörü, açılır tavan, hız sabitleyici...Diğer taraftan (bilmiyorum) otomatik kilitlenen kapı şart ve açıkçası passatta yazmaya gerek olmadığı için yazılmamış olabilir diye düşünüyorum (bilmiyorum, sadece farazi konuşuyorum).Mesela corsada da yazılmamış ancak mevcut (essentia donanım vardı bende).




  • Bende daha az donamlıda olsa bir üst sınıf aracı tercih ederdim
  • quote:

    Orijinalden alıntı: aalpan

    Aydoğan kardeşim, öncelikle farklı yaklaşımlarından ötürü sizi tebrik ederim, açtığınız konuları şahsen ilgiyle takip ediyorum.
    Konuya gelirsek, şahsen böylesi bir durumda öncelikle aracın dizel olmasından dolayı sınıfa bakmazdım ancak marka ve model bağlamında tercihim nasıl şekilleneceğine dair birşey diyemem. Sonuçta bu tercihi yaparken ister istemez aracın tasarımı, aracın marka olarak bende bıraktığı izlenim (burada prestijinden ziyade güvenilirlik, sorunsuzluk).
    Örnek vermek gerekirse, Laguna dizel 100.000km (kaynak veremiyorum, dergide okumuştum, uzun zaman oldu) motor yataklarının beklenenden fazla aşınması konusu soru işareti olarak kaldı kafamda.
    Diğer tarafta her donanım vazgeçilmez bir ihtiyaç değil bence. Yağmur sensörü, far sensörü, açılır tavan, hız sabitleyici...Diğer taraftan (bilmiyorum) otomatik kilitlenen kapı şart ve açıkçası passatta yazmaya gerek olmadığı için yazılmamış olabilir diye düşünüyorum (bilmiyorum, sadece farazi konuşuyorum).Mesela corsada da yazılmamış ancak mevcut (essentia donanım vardı bende).


    İlginize teşekkür.

    Günümüzde dizel-otomatik vites gerçekten altın çağını yaşıyor. İşin doğrusu firmalar da bunun farkında.

    Daha önce kullandığım Renault Flash marka aracın motor ve özellikle karbüratür arızalarını unutamıyorum ve abartmış olur muyum bilmem ama motoru yeniden alsam daha karlı olurdum. Yalnız bütün Flashlar böyle diye genelleme yapamayız.

    Örneğin, Skoda markasına karşı önyargılarımızı bir türlü atamıyoruz. Oysa Vw ile aynı teknoloji.




  • Aydoğan Bey usanmadınız mı vw-reno konuları açmaya. ısıtıp ısıtıp geri getiriyorsunuz?
    Ciddi alıcıların %99 u passat seçecektir. yemişim deri koltuğunu sis farını.
    passat her daim passattır. d sınıfı olarak geçer. satarken donanım değil marka tutulur.
    flüanz ise renonun uzakdoğu ülkeleri için 3 yıl önce ürettiği kore malı samsung sm3 modelidir. öyle de kalacaktır. "eşeğe altın semer vursan da eşek yine eşektir."
  • quote:

    Orijinalden alıntı: The West


    Aydoğan Bey usanmadınız mı vw-reno konuları açmaya. ısıtıp ısıtıp geri getiriyorsunuz?
    Ciddi alıcıların %99 u passat seçecektir. yemişim deri koltuğunu sis farını.
    passat her daim passattır. d sınıfı olarak geçer. satarken donanım değil marka tutulur.
    flüanz ise renonun uzakdoğu ülkeleri için 3 yıl önce ürettiği kore malı samsung sm3 modelidir. öyle de kalacaktır. "eşeğe altın semer vursan da eşek yine eşektir."



    Bu konu full donanımlı araç ile aynı fiyata sahip bir üst sınıf aracın baz donanımlısını alıp-almama kararsızlığıdır.

    Yukarıda yazdım, tekrarlıyorum. Niye bu iki araç seçildi ve karşılaştırıldı? C sınıfı olan Fluance sınıfının lideridir, D sınıfı Passat sınıfının lideridir. İkisi de popülerdir, bunun için. Bunlar başka marka araç da olabilir.

    Yani otomatik vites ve dizel olan full donanımlı Fluance ile benzinli baz donanımlı Passat'ın alış fiyatı aşağı-yukarı aynı. İşte bu durum kararsızlık olarak ortaya çıkıyor.

    Donanımların araç alımında ne kadar etkisi var, konu bu.




  • şahsi fikrim full donanimli fluence tercihim o,lurdu.
  • full yerine üst sınıf tercih ederim her zaman
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Aydoğan*


    quote:

    Orijinalden alıntı: The West


    Aydoğan Bey usanmadınız mı vw-reno konuları açmaya. ısıtıp ısıtıp geri getiriyorsunuz?
    Ciddi alıcıların %99 u passat seçecektir. yemişim deri koltuğunu sis farını.
    passat her daim passattır. d sınıfı olarak geçer. satarken donanım değil marka tutulur.
    flüanz ise renonun uzakdoğu ülkeleri için 3 yıl önce ürettiği kore malı samsung sm3 modelidir. öyle de kalacaktır. "eşeğe altın semer vursan da eşek yine eşektir."



    Bu konu full donanımlı araç ile aynı fiyata sahip bir üst sınıf aracın baz donanımlısını alıp-almama kararsızlığıdır.

    Yukarıda yazdım, tekrarlıyorum. Niye bu iki araç seçildi ve karşılaştırıldı? C sınıfı olan Fluance sınıfının lideridir, D sınıfı Passat sınıfının lideridir. İkisi de popülerdir, bunun için. Bunlar başka marka araç da olabilir.

    Yani otomatik vites ve dizel olan full donanımlı Fluance ile benzinli baz donanımlı Passat'ın alış fiyatı aşağı-yukarı aynı. İşte bu durum kararsızlık olarak ortaya çıkıyor.

    Donanımların araç alımında ne kadar etkisi var, konu bu.


    Soylediklerinizin iler tutar yani yok. Sorun donanim farki ile sinif farkinin otomobil satin alma tercihlerine etkisini olcmekse o zaman diger degiskenleri olabildigince aza indirgemek lazim. Yani "Sinif mi onemlidir, donanim mi?" diye sorarsaniz...araya fiyat, marka, yakit vs. gibi konu disi degiskenleri sokmadan sormaniz lazim. Siz burada yalnizca fiyati sabit tutuyorsunuz. Halbuki digerlerini de sabit tutmaniz lazim. Ayni marka ve ayni yakiti kullanan araclarin fiyatca birbirine yakin ama donanim ve sinif acisindan farkli olan modellerinin alinabilirligini insanlara sorabilirsiniz. Boyle bir ton arac var piyasada. Ama sizin verdiginiz ornekte bizim bilimsel yontem tabiriyle "selection bias" dedigimiz ("vakalarin tarafli secilmesi") problem var.

    Siz gidip elmayla arnavut cigerini karsilastiriyorsunuz. Oradan anlamli yanit cikmaz. Kahve muhabbeti cikar. Kahve muhabetinin de iyisi degil, kotusu cikar. Cunku insanlar gider yukaridaki yanitlardan da goruldugu uzere sevdigi markayi soyler, istedigi yakit-sanziman turunu soyler. Bunlar donanim degildir.

    Ama sizin gundemiz, niyetiniz basindan beri farkli. Bunu da forumdaki cogu kisi iyiden iyiye belledi artik. Buyrun siz nesnellik kisvesi altina ama aslinda carpik curpuk, olur olmaz sorular ve karsilastirmalarla boyuna ayni markayi alttan alta, dolambacli yollardan karalamayi surdurun.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: blue rondo


    quote:

    Orijinalden alıntı: Aydoğan*


    quote:

    Orijinalden alıntı: The West


    Aydoğan Bey usanmadınız mı vw-reno konuları açmaya. ısıtıp ısıtıp geri getiriyorsunuz?
    Ciddi alıcıların %99 u passat seçecektir. yemişim deri koltuğunu sis farını.
    passat her daim passattır. d sınıfı olarak geçer. satarken donanım değil marka tutulur.
    flüanz ise renonun uzakdoğu ülkeleri için 3 yıl önce ürettiği kore malı samsung sm3 modelidir. öyle de kalacaktır. "eşeğe altın semer vursan da eşek yine eşektir."



    Bu konu full donanımlı araç ile aynı fiyata sahip bir üst sınıf aracın baz donanımlısını alıp-almama kararsızlığıdır.

    Yukarıda yazdım, tekrarlıyorum. Niye bu iki araç seçildi ve karşılaştırıldı? C sınıfı olan Fluance sınıfının lideridir, D sınıfı Passat sınıfının lideridir. İkisi de popülerdir, bunun için. Bunlar başka marka araç da olabilir.

    Yani otomatik vites ve dizel olan full donanımlı Fluance ile benzinli baz donanımlı Passat'ın alış fiyatı aşağı-yukarı aynı. İşte bu durum kararsızlık olarak ortaya çıkıyor.

    Donanımların araç alımında ne kadar etkisi var, konu bu.


    Soylediklerinizin iler tutar yani yok. Sorun donanim farki ile sinif farkinin otomobil satin alma tercihlerine etkisini olcmekse o zaman diger degiskenleri olabildigince aza indirgemek lazim. Yani "Sinif mi onemlidir, donanim mi?" diye sorarsaniz...araya fiyat, marka, yakit vs. gibi konu disi degiskenleri sokmadan sormaniz lazim. Siz burada yalnizca fiyati sabit tutuyorsunuz. Halbuki digerlerini de sabit tutmaniz lazim. Ayni marka ve ayni yakiti kullanan araclarin fiyatca birbirine yakin ama donanim ve sinif acisindan farkli olan modellerinin alinabilirligini insanlara sorabilirsiniz. Boyle bir ton arac var piyasada. Ama sizin verdiginiz ornekte bizim bilimsel yontem tabiriyle "selection bias" dedigimiz ("vakalarin tarafli secilmesi") problem var.

    Siz gidip elmayla arnavut cigerini karsilastiriyorsunuz. Oradan anlamli yanit cikmaz. Kahve muhabbeti cikar. Kahve muhabetinin de iyisi degil, kotusu cikar. Cunku insanlar gider yukaridaki yanitlardan da goruldugu uzere sevdigi markayi soyler, istedigi yakit-sanziman turunu soyler. Bunlar donanim degildir.

    Ama sizin gundemiz, niyetiniz basindan beri farkli. Bunu da forumdaki cogu kisi iyiden iyiye belledi artik. Buyrun siz nesnellik kisvesi altina ama aslinda carpik curpuk, olur olmaz sorular ve karsilastirmalarla boyuna ayni markayi alttan alta, dolambacli yollardan karalamayi surdurun.




    Ağzınıza sağlık beyefendi. Aydoğan nickli arkadaşın renault ile kör kütük bir aşkı var, vw ye karşın karalama kampanyası söz konusu. açtığı eski konularla sabit ve bariz bir durum. flüanz ancak Türkiye ve buna benzer ülkelerde satılır. Avrupada görmek mümkün değil.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: The West


    quote:

    Orijinalden alıntı: blue rondo


    quote:

    Orijinalden alıntı: Aydoğan*


    quote:

    Orijinalden alıntı: The West


    Aydoğan Bey usanmadınız mı vw-reno konuları açmaya. ısıtıp ısıtıp geri getiriyorsunuz?
    Ciddi alıcıların %99 u passat seçecektir. yemişim deri koltuğunu sis farını.
    passat her daim passattır. d sınıfı olarak geçer. satarken donanım değil marka tutulur.
    flüanz ise renonun uzakdoğu ülkeleri için 3 yıl önce ürettiği kore malı samsung sm3 modelidir. öyle de kalacaktır. "eşeğe altın semer vursan da eşek yine eşektir."



    Bu konu full donanımlı araç ile aynı fiyata sahip bir üst sınıf aracın baz donanımlısını alıp-almama kararsızlığıdır.

    Yukarıda yazdım, tekrarlıyorum. Niye bu iki araç seçildi ve karşılaştırıldı? C sınıfı olan Fluance sınıfının lideridir, D sınıfı Passat sınıfının lideridir. İkisi de popülerdir, bunun için. Bunlar başka marka araç da olabilir.

    Yani otomatik vites ve dizel olan full donanımlı Fluance ile benzinli baz donanımlı Passat'ın alış fiyatı aşağı-yukarı aynı. İşte bu durum kararsızlık olarak ortaya çıkıyor.

    Donanımların araç alımında ne kadar etkisi var, konu bu.


    Soylediklerinizin iler tutar yani yok. Sorun donanim farki ile sinif farkinin otomobil satin alma tercihlerine etkisini olcmekse o zaman diger degiskenleri olabildigince aza indirgemek lazim. Yani "Sinif mi onemlidir, donanim mi?" diye sorarsaniz...araya fiyat, marka, yakit vs. gibi konu disi degiskenleri sokmadan sormaniz lazim. Siz burada yalnizca fiyati sabit tutuyorsunuz. Halbuki digerlerini de sabit tutmaniz lazim. Ayni marka ve ayni yakiti kullanan araclarin fiyatca birbirine yakin ama donanim ve sinif acisindan farkli olan modellerinin alinabilirligini insanlara sorabilirsiniz. Boyle bir ton arac var piyasada. Ama sizin verdiginiz ornekte bizim bilimsel yontem tabiriyle "selection bias" dedigimiz ("vakalarin tarafli secilmesi") problem var.

    Siz gidip elmayla arnavut cigerini karsilastiriyorsunuz. Oradan anlamli yanit cikmaz. Kahve muhabbeti cikar. Kahve muhabetinin de iyisi degil, kotusu cikar. Cunku insanlar gider yukaridaki yanitlardan da goruldugu uzere sevdigi markayi soyler, istedigi yakit-sanziman turunu soyler. Bunlar donanim degildir.

    Ama sizin gundemiz, niyetiniz basindan beri farkli. Bunu da forumdaki cogu kisi iyiden iyiye belledi artik. Buyrun siz nesnellik kisvesi altina ama aslinda carpik curpuk, olur olmaz sorular ve karsilastirmalarla boyuna ayni markayi alttan alta, dolambacli yollardan karalamayi surdurun.




    Ağzınıza sağlık beyefendi. Aydoğan nickli arkadaşın renault ile kör kütük bir aşkı var, vw ye karşın karalama kampanyası söz konusu. açtığı eski konularla sabit ve bariz bir durum. flüanz ancak Türkiye ve buna benzer ülkelerde satılır. Avrupada görmek mümkün değil.






    Yine konu yerine kişiye yönelik mesajlar başladı.

    Sizlerden konu ile ilgili yorumlar bekliyoruz. Sizin Vw aşkınız yanında eğer reno aşkım varsa benimki sıfır kalır.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Aydoğan* -- 27 Nisan 2011; 22:21:25 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: The West


    quote:

    Orijinalden alıntı: blue rondo


    quote:

    Orijinalden alıntı: Aydoğan*


    quote:

    Orijinalden alıntı: The West


    Aydoğan Bey usanmadınız mı vw-reno konuları açmaya. ısıtıp ısıtıp geri getiriyorsunuz?
    Ciddi alıcıların %99 u passat seçecektir. yemişim deri koltuğunu sis farını.
    passat her daim passattır. d sınıfı olarak geçer. satarken donanım değil marka tutulur.
    flüanz ise renonun uzakdoğu ülkeleri için 3 yıl önce ürettiği kore malı samsung sm3 modelidir. öyle de kalacaktır. "eşeğe altın semer vursan da eşek yine eşektir."



    Bu konu full donanımlı araç ile aynı fiyata sahip bir üst sınıf aracın baz donanımlısını alıp-almama kararsızlığıdır.

    Yukarıda yazdım, tekrarlıyorum. Niye bu iki araç seçildi ve karşılaştırıldı? C sınıfı olan Fluance sınıfının lideridir, D sınıfı Passat sınıfının lideridir. İkisi de popülerdir, bunun için. Bunlar başka marka araç da olabilir.

    Yani otomatik vites ve dizel olan full donanımlı Fluance ile benzinli baz donanımlı Passat'ın alış fiyatı aşağı-yukarı aynı. İşte bu durum kararsızlık olarak ortaya çıkıyor.

    Donanımların araç alımında ne kadar etkisi var, konu bu.


    Soylediklerinizin iler tutar yani yok. Sorun donanim farki ile sinif farkinin otomobil satin alma tercihlerine etkisini olcmekse o zaman diger degiskenleri olabildigince aza indirgemek lazim. Yani "Sinif mi onemlidir, donanim mi?" diye sorarsaniz...araya fiyat, marka, yakit vs. gibi konu disi degiskenleri sokmadan sormaniz lazim. Siz burada yalnizca fiyati sabit tutuyorsunuz. Halbuki digerlerini de sabit tutmaniz lazim. Ayni marka ve ayni yakiti kullanan araclarin fiyatca birbirine yakin ama donanim ve sinif acisindan farkli olan modellerinin alinabilirligini insanlara sorabilirsiniz. Boyle bir ton arac var piyasada. Ama sizin verdiginiz ornekte bizim bilimsel yontem tabiriyle "selection bias" dedigimiz ("vakalarin tarafli secilmesi") problem var.

    Siz gidip elmayla arnavut cigerini karsilastiriyorsunuz. Oradan anlamli yanit cikmaz. Kahve muhabbeti cikar. Kahve muhabetinin de iyisi degil, kotusu cikar. Cunku insanlar gider yukaridaki yanitlardan da goruldugu uzere sevdigi markayi soyler, istedigi yakit-sanziman turunu soyler. Bunlar donanim degildir.

    Ama sizin gundemiz, niyetiniz basindan beri farkli. Bunu da forumdaki cogu kisi iyiden iyiye belledi artik. Buyrun siz nesnellik kisvesi altina ama aslinda carpik curpuk, olur olmaz sorular ve karsilastirmalarla boyuna ayni markayi alttan alta, dolambacli yollardan karalamayi surdurun.




    Ağzınıza sağlık beyefendi. Aydoğan nickli arkadaşın renault ile kör kütük bir aşkı var, vw ye karşın karalama kampanyası söz konusu. açtığı eski konularla sabit ve bariz bir durum. flüanz ancak Türkiye ve buna benzer ülkelerde satılır. Avrupada görmek mümkün değil.





    peki cetta hangi ülkelerde satılıyor?avrupada çokmu satılıyor sanıyorsun?illaki bir fanatiklik sokacaksınız işin içine




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Aydoğan*

    quote:

    Orijinalden alıntı: The West


    quote:

    Orijinalden alıntı: blue rondo


    quote:

    Orijinalden alıntı: Aydoğan*


    quote:

    Orijinalden alıntı: The West


    Aydoğan Bey usanmadınız mı vw-reno konuları açmaya. ısıtıp ısıtıp geri getiriyorsunuz?
    Ciddi alıcıların %99 u passat seçecektir. yemişim deri koltuğunu sis farını.
    passat her daim passattır. d sınıfı olarak geçer. satarken donanım değil marka tutulur.
    flüanz ise renonun uzakdoğu ülkeleri için 3 yıl önce ürettiği kore malı samsung sm3 modelidir. öyle de kalacaktır. "eşeğe altın semer vursan da eşek yine eşektir."



    Bu konu full donanımlı araç ile aynı fiyata sahip bir üst sınıf aracın baz donanımlısını alıp-almama kararsızlığıdır.

    Yukarıda yazdım, tekrarlıyorum. Niye bu iki araç seçildi ve karşılaştırıldı? C sınıfı olan Fluance sınıfının lideridir, D sınıfı Passat sınıfının lideridir. İkisi de popülerdir, bunun için. Bunlar başka marka araç da olabilir.

    Yani otomatik vites ve dizel olan full donanımlı Fluance ile benzinli baz donanımlı Passat'ın alış fiyatı aşağı-yukarı aynı. İşte bu durum kararsızlık olarak ortaya çıkıyor.

    Donanımların araç alımında ne kadar etkisi var, konu bu.


    Soylediklerinizin iler tutar yani yok. Sorun donanim farki ile sinif farkinin otomobil satin alma tercihlerine etkisini olcmekse o zaman diger degiskenleri olabildigince aza indirgemek lazim. Yani "Sinif mi onemlidir, donanim mi?" diye sorarsaniz...araya fiyat, marka, yakit vs. gibi konu disi degiskenleri sokmadan sormaniz lazim. Siz burada yalnizca fiyati sabit tutuyorsunuz. Halbuki digerlerini de sabit tutmaniz lazim. Ayni marka ve ayni yakiti kullanan araclarin fiyatca birbirine yakin ama donanim ve sinif acisindan farkli olan modellerinin alinabilirligini insanlara sorabilirsiniz. Boyle bir ton arac var piyasada. Ama sizin verdiginiz ornekte bizim bilimsel yontem tabiriyle "selection bias" dedigimiz ("vakalarin tarafli secilmesi") problem var.

    Siz gidip elmayla arnavut cigerini karsilastiriyorsunuz. Oradan anlamli yanit cikmaz. Kahve muhabbeti cikar. Kahve muhabetinin de iyisi degil, kotusu cikar. Cunku insanlar gider yukaridaki yanitlardan da goruldugu uzere sevdigi markayi soyler, istedigi yakit-sanziman turunu soyler. Bunlar donanim degildir.

    Ama sizin gundemiz, niyetiniz basindan beri farkli. Bunu da forumdaki cogu kisi iyiden iyiye belledi artik. Buyrun siz nesnellik kisvesi altina ama aslinda carpik curpuk, olur olmaz sorular ve karsilastirmalarla boyuna ayni markayi alttan alta, dolambacli yollardan karalamayi surdurun.




    Ağzınıza sağlık beyefendi. Aydoğan nickli arkadaşın renault ile kör kütük bir aşkı var, vw ye karşın karalama kampanyası söz konusu. açtığı eski konularla sabit ve bariz bir durum. flüanz ancak Türkiye ve buna benzer ülkelerde satılır. Avrupada görmek mümkün değil.






    Yine konu yerine kişiye yönelik mesajlar başladı.

    Sizlerden konu ile ilgili yorumlar bekliyoruz. Sizin Vw aşkınız yanında eğer reno aşkım varsa benimki sıfır kalır.




    yanılıyorsunuz vw sempatim söz konusu değil. dizel ve fransız bir otomobil kullanıyorum. ancak hiçbir zaman fanatiklik yapmam. objektiflik temel prensibimdir.




  • Galiba donanımlı araç seçerdim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: antares07


    quote:

    Orijinalden alıntı: The West


    quote:

    Orijinalden alıntı: blue rondo


    quote:

    Orijinalden alıntı: Aydoğan*


    quote:

    Orijinalden alıntı: The West


    Aydoğan Bey usanmadınız mı vw-reno konuları açmaya. ısıtıp ısıtıp geri getiriyorsunuz?
    Ciddi alıcıların %99 u passat seçecektir. yemişim deri koltuğunu sis farını.
    passat her daim passattır. d sınıfı olarak geçer. satarken donanım değil marka tutulur.
    flüanz ise renonun uzakdoğu ülkeleri için 3 yıl önce ürettiği kore malı samsung sm3 modelidir. öyle de kalacaktır. "eşeğe altın semer vursan da eşek yine eşektir."



    Bu konu full donanımlı araç ile aynı fiyata sahip bir üst sınıf aracın baz donanımlısını alıp-almama kararsızlığıdır.

    Yukarıda yazdım, tekrarlıyorum. Niye bu iki araç seçildi ve karşılaştırıldı? C sınıfı olan Fluance sınıfının lideridir, D sınıfı Passat sınıfının lideridir. İkisi de popülerdir, bunun için. Bunlar başka marka araç da olabilir.

    Yani otomatik vites ve dizel olan full donanımlı Fluance ile benzinli baz donanımlı Passat'ın alış fiyatı aşağı-yukarı aynı. İşte bu durum kararsızlık olarak ortaya çıkıyor.

    Donanımların araç alımında ne kadar etkisi var, konu bu.


    Soylediklerinizin iler tutar yani yok. Sorun donanim farki ile sinif farkinin otomobil satin alma tercihlerine etkisini olcmekse o zaman diger degiskenleri olabildigince aza indirgemek lazim. Yani "Sinif mi onemlidir, donanim mi?" diye sorarsaniz...araya fiyat, marka, yakit vs. gibi konu disi degiskenleri sokmadan sormaniz lazim. Siz burada yalnizca fiyati sabit tutuyorsunuz. Halbuki digerlerini de sabit tutmaniz lazim. Ayni marka ve ayni yakiti kullanan araclarin fiyatca birbirine yakin ama donanim ve sinif acisindan farkli olan modellerinin alinabilirligini insanlara sorabilirsiniz. Boyle bir ton arac var piyasada. Ama sizin verdiginiz ornekte bizim bilimsel yontem tabiriyle "selection bias" dedigimiz ("vakalarin tarafli secilmesi") problem var.

    Siz gidip elmayla arnavut cigerini karsilastiriyorsunuz. Oradan anlamli yanit cikmaz. Kahve muhabbeti cikar. Kahve muhabetinin de iyisi degil, kotusu cikar. Cunku insanlar gider yukaridaki yanitlardan da goruldugu uzere sevdigi markayi soyler, istedigi yakit-sanziman turunu soyler. Bunlar donanim degildir.

    Ama sizin gundemiz, niyetiniz basindan beri farkli. Bunu da forumdaki cogu kisi iyiden iyiye belledi artik. Buyrun siz nesnellik kisvesi altina ama aslinda carpik curpuk, olur olmaz sorular ve karsilastirmalarla boyuna ayni markayi alttan alta, dolambacli yollardan karalamayi surdurun.




    Ağzınıza sağlık beyefendi. Aydoğan nickli arkadaşın renault ile kör kütük bir aşkı var, vw ye karşın karalama kampanyası söz konusu. açtığı eski konularla sabit ve bariz bir durum. flüanz ancak Türkiye ve buna benzer ülkelerde satılır. Avrupada görmek mümkün değil.





    peki cetta hangi ülkelerde satılıyor?avrupada çokmu satılıyor sanıyorsun?illaki bir fanatiklik sokacaksınız işin içine


    beyefendi jettayı nereden dahil ediyorsunuz konuya. jettanın flüanzdan hiçbir farkı yok nezdimde. aynı tas aynı hamam. algılayamıyorsunuz sanırım.




  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.