< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi 9888 -- 26 Şubat 2018; 10:36:40 > |
Bildirim
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi 9888 -- 26 Şubat 2018; 10:36:40 > |
Yapma Fiat yapma be Fiat yapmaaaaaa
Oyuncu degisikligi hakkimiz da doldu dolduuuuuu |
İnşallah batarlar ne demek ya? Daha acı olanı 9 kişinin beğenmiş olması. Sanki can düşmanı Fiat bunların.
|
Türkiyede araba satamazlar. Fiat demek dizel demek zaten millet onun için alıyordu inşallah batarlar
![]() |
Valla ben gene bu forumda dizel konusundaki öngörümü yazmıştım. Ne dediysem o çıkıyor.
Elveda Türkiye pazarı falan demeyin, daha çok firma bunu yapacak. Ortada dizel seçenek pek kalmayınca ne alacan? --------------- Dizel tüketimi Avrupa'da ve Türkiye'de fazla. Bu durumu tekrar dengeye oturtmak gerekir diyordum. Dizel ihtiyacını karşılayacak petrolü işlediğinde elde ettiğin benzin ve başka bir kaç yan madde fazla veriyor bu sefer. Hepsinin tüketimi belli bir denge içinde olmalı ki, optimum petrol ithalatını yapasın. Dizel uzunca bir süre tren, gemi, iş makinesi vs.'de kullanılmaya devam edecek hem. Bunların sebep olduğu devasa tüketim de var... Sonuçta dizel otomobilin, Avrupa'nın Japon otomobil istilasından korunma yolu olduğunu anlatmıştım. Japon otomobilleri maliyetleri Avrupa ile eşitlendiğine göre, istila son buldu. Korunma gereksinimi ortadan kalktı. Hükümetlerde sektörü koruma altına alma ve olumsuz etkileri görmezden gelme ihtiyacı kalmadı. O yüzden realiteye döndüler. Hem petrol ithalatı optimizasyonu, hem de çevre için biraz daha dürüst yaklaşımlar gösteriyorlar. Bu da üreticileri geriyor. Tüketici de hızla bilinçleniyor. Talep düşüyor. Düşen talep ve ensede hissedilen sıkı çevre denetimleri maliyetleri arttırıyor. Dizel otomobillerin fişini bir bir çekiyorlar. Çok doğal ve olması gereken bir süreç bu. En başta dizel otomobilin bu kadar pompalanması saçmaydı. Ancak Avrupa'nın Japon istilasından korunmasının tek yoluydu. Özet: Haklı çıkıyorum. ![]() ![]() ![]() |
Haberleri takip etseydiniz biraz. Vestel Avrupanın en büyük elektrikli otomobil pili fabrikası kuruyor. Başbakan açıkladı 2019 da ilk model belli olacak 2021 de seri üretim. Ne 20-30 yılı.
Bazı arkadaşlar hybrid demiş hybrid 10 yıldır var hybrid motorun geleceği yok ölü yatırım. Petrole bağımlı sonuçta. Elektrikli aracın pili biter de yolda kalır diye düşünüyor herkes. İşin aslı öyle değil. Şu an Tesla 550 km gidebiliyor ve 20 dk da şarj oluyor. Şarj süresi daha da kısalacak. Gelecekte elektrikli otomobiller olacak. Geely mercedes in %10 hissesini aldı bunlar çok önemli gelişmeler. |
Yazılanlara bak hele yok trablusgarp yok şu..
Fransızlar ne halt yaptı? Doğuyu Güney’i hepten istila edeceklerdi. Japonya bile karşımızda durdu.Toyota almayın,Honda almayın. Şimdi bizim milli bütünlüğümüzü bozmak bizi parçalamak isteyenlere kim destek veriyor. Almanya,Fransa,Amerika,İngiltere ağırlıklı. Madem böyle Ford,Pejo,Reno,Vw(ve grubu) araçlar almayın ozaman.Milliyetçilik duygunuz Fiatamı çalışıyor. Halbuki Trablusgarp’ta İtalyanları yendik Balkanlarda bilerek çıkarılan (yetersiz Ordu asker sayısı düşmanlarca bilindiği için Trablusgarptaki ordunun Balkanlar’a kaldırılacağını bildiklerinden) savaş,isyan sonucu yendiğimiz İtalyanlarla anlaşma yapmak zorunda kaldık. |
Hala fiat deyince aklına linea geliyorsa ilk önce firma hakkında biraz bilgin olsun.Fiat grup altında bir çok marka ve teknoloji bulunan bir firma.Fiat kaliteli araba üretemez değil sadece marka algısını biliyorlar ve ona göre araç üretiyorlar.Eğer çok paran varsa al bir alfa diyor biraz daha varsa maserati orada seni bekliyor diyor.
|
|
|
|
|
|
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > |
|
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
< Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |