Şimdi Ara

FIAT Punto EVO ve DualLogic otomatik şanzıman hakkında bilgi..

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
37
Cevap
1
Favori
66.516
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • arkadaşlar, kız arkadaşım kendine bir otomobil alacak.. beğendiği marka ve modelleri çıkarttık.. Opel Corsa, Toyota Yaris, Ford Fiesta gibi otomobillere gidip bayilerinde yerinde baktık.. ancak birinci önceliğimiz, isteğimiz otomatik vites ve 2. öncelik dizel motor.. benzinli motorda olabilir.. fakat ben benzinli motor istemiyorum benzin fiyatlarından dolayı.. bunların arasında Punto EVO'da var ancak henüz gidip Punto EVO'ya bakmadık..

    1.3 Multijet motoru sanırsam artık olgunlaşmış bir motor, öyleki herhangi bir sorun duymadım, kronik sorunu ise hiç yok diye biliyorum.. zaten bayan kullanıcı olduğu için motor hemen hemen hep sakin kullanılacak.. o yüzden sorun olacağını sanmıyorum..

    5K DYNAMIC Start & Stop 1.3 MULTIJET 95HP DUALOGIC bakacağız sanırsam.. bunun yanında diğer tüm paketleri alırız yani ESP/MSR/ASR/HBA/HILLHOLDER, SKYDOME, ASSIST KIT ve EVO KIT..

    yalnız anlamadığım bir şey var.. fiyat listesine bakarken gözüme bir şey ilişti.. "(1.4 77 HP Dualogic , 1.3 MJT 95HP Dualogic Versiyonlar'da HI-FI ses sistemi bulunmamaktadır)" yazmakta.. bunun sebebi nedir anlayamadım.. HI-FI gelmemesi halinde gelecek olan ses sisteminin ses kalitesi nasıldır?

    özellikle tabiiki Punto EVO sahiplerini dinlemek istiyorum ama cevap verecek diğer arkadaşlara da şimdiden teşekkürler..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi AlkanExclusive -- 15 Haziran 2011; 4:05:41 >







  • Arabayı alacak kişi bir bayan olduğu için yorumlarımı ona göre yapıyorum;

    - İç-dış tasarımı güzel, bayan olduğu için dış rengi siyah almanızı öneririm
    - süspansiyonu gayet konforlu, hoplatan cinsten değil
    - Makyajsız Punto'dan 1 ay kullanmışlığım var(1.4 77hp benzinli düz vites), müzik sistemi çok kötüydü (sahipleri alınmasın ama gerçekten öyle ki ben bangır bangır dinleyen bir insan değilim) eğer ki makyajda bu konuda bir revizyona gidilmediyse hi-fi sız sistem ortalamaların altında kalacaktır.
    - Yalıtımı da iyi
    - Direksiyon! B segmentinde rakipsiz... özellikle city modunda serçe parmağınızla çevirebiliyorsunuz, city modundan çıktığınız zamansa yine yumuşak (bayanlar için ideal)-
    - Koltukları rahat, minder sertliği yeterli
    - Arabanın içindeki eşya gözleri de yeterliydi (bir bayan için asla yetmez ama ben sigaramı, ruhsatımı, telefonumu, sakızımı bir yerlere serpiştirmiştim çok rahat)
    - Dualogic hakkında çok fazla yorum yapmam mümkün değil, ancak kişisel olarak yarı-otomatik şanzımanları beğenmiyorum, ama Dualogic'in Opeldeki easytronic, hondadaki i-shift ve toyotadaki multimode a göre daha başarılı olduğunu çok okudum, yine de test sürüşü ŞART.
    - 1.3 litre 95hp lik multijet motor, yeni revizyondan çıkmış, son derece başarılı, bakım aralıkları makul, başarısını kanıtlamış bir ünite. performans verileri gayet iyi, tüketim sınıfının en düşüklerinden. yani eğer kız arkadaşınız dualogic e alışırsa, aracı satın almamak için HİÇBİR sebep yok benim gözümde ki VW Polo kullanıcısı olarak söylüyorum bunları.

    son olarak, kendi aracımı da önerebilirim. (2011 Polo 1.4 16v 85hp DSG-7 ileri tiptronic) bunlar da aracımla ilgili izlenimlerim;

    http://forum.donanimhaber.com/m_49598711/mpage_1/f_/key_//tm.htm#49598711




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Janjan

    Arabayı alacak kişi bir bayan olduğu için yorumlarımı ona göre yapıyorum;

    - İç-dış tasarımı güzel, bayan olduğu için dış rengi siyah almanızı öneririm
    - süspansiyonu gayet konforlu, hoplatan cinsten değil
    - Makyajsız Punto'dan 1 ay kullanmışlığım var(1.4 77hp benzinli düz vites), müzik sistemi çok kötüydü (sahipleri alınmasın ama gerçekten öyle ki ben bangır bangır dinleyen bir insan değilim) eğer ki makyajda bu konuda bir revizyona gidilmediyse hi-fi sız sistem ortalamaların altında kalacaktır.
    - Yalıtımı da iyi
    - Direksiyon! B segmentinde rakipsiz... özellikle city modunda serçe parmağınızla çevirebiliyorsunuz, city modundan çıktığınız zamansa yine yumuşak (bayanlar için ideal)-
    - Koltukları rahat, minder sertliği yeterli
    - Arabanın içindeki eşya gözleri de yeterliydi (bir bayan için asla yetmez ama ben sigaramı, ruhsatımı, telefonumu, sakızımı bir yerlere serpiştirmiştim çok rahat)
    - Dualogic hakkında çok fazla yorum yapmam mümkün değil, ancak kişisel olarak yarı-otomatik şanzımanları beğenmiyorum, ama Dualogic'in Opeldeki easytronic, hondadaki i-shift ve toyotadaki multimode a göre daha başarılı olduğunu çok okudum, yine de test sürüşü ŞART.
    - 1.3 litre 95hp lik multijet motor, yeni revizyondan çıkmış, son derece başarılı, bakım aralıkları makul, başarısını kanıtlamış bir ünite. performans verileri gayet iyi, tüketim sınıfının en düşüklerinden. yani eğer kız arkadaşınız dualogic e alışırsa, aracı satın almamak için HİÇBİR sebep yok benim gözümde ki VW Polo kullanıcısı olarak söylüyorum bunları.

    son olarak, kendi aracımı da önerebilirim. (2011 Polo 1.4 16v 85hp DSG-7 ileri tiptronic) bunlar da aracımla ilgili izlenimlerim;

    http://forum.donanimhaber.com/m_49598711/mpage_1/f_/key_//tm.htm#49598711
    teşekkürler janjan..

    aslında yarı otomatik şanzımanlara karşı (özellikle Toyota'nın MultiMode sorunlarından sonra) inanılmaz derecede soğudum! bu açıdan bakınca, önce test sürüşü yapmadan atıp tutmam doğru olmaz.. gerçi benim test sürüşü yapmam da pek bir şey ifade etmeyecek.. kız arkadaşım otomatik vites ile yarı otomatik şanzıman arasındaki farkı biliyor teorik olarak.. ama daha önce hiç yarı otomatik kullanmadığı için vites geçişlerindeki bekleme canını sıkabilir.. hillholder ise kesinlikle bir avantaj olacak onun için..

    VW Polo - Audi A1 gibi VW Grubu araçları ne yazık ki Doğuş Otomotiv politikalarını doğru bulmadığımdan dolayı (gereksiz fiyat ve yoğun servis başta geliyor) önünden bile geçmedik.. Polo Comfotline 1.6TDI 105bg DSG'yi alıp çoğu özelliğini eklettiğimizde 53.000TL'nin üstünde bir fiyata geliyor..

    Punto EVO'da ise metalik renk hariç (kırmızı renk düşünüyoruz pastel renk olarak geçiyor) tüm opsiyonları eklediğimizde 44.634TL oluyor, hatta üstüne UZATILMIŞ GARANTİ - GOLD PAKET 4. Yıl 150.000 KM 539TL'yi de eklersek düz hesap 45.000TL'ye alırız diye düşünüyorum..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi AlkanExclusive -- 15 Haziran 2011; 4:39:15 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: AlkanExclusive

    teşekkürler janjan..

    aslında yarı otomatik şanzımanlara karşı (özellikle Toyota'nın MultiMode sorunlarından sonra) inanılmaz derecede soğudum! bu açıdan bakınca, önce test sürüşü yapmadan atıp tutmam doğru olmaz.. gerçi benim test sürüşü yapmam da pek bir şey ifade etmeyecek.. kız arkadaşım otomatik vites ile yarı otomatik şanzıman arasındaki farkı biliyor teorik olarak.. ama daha önce hiç yarı otomatik kullanmadığı için vites geçişlerindeki bekleme canını sıkabilir.. hillholder ise kesinlikle bir avantaj olacak onun için..

    VW Polo - Audi A1 gibi VW Grubu araçları ne yazık ki Doğuş Otomotiv politikalarını doğru bulmadığımdan dolayı (gereksiz fiyat ve yoğun servis başta geliyor) önünden bile geçmedik.. Polo Comfotline 1.6TDI 105bg DSG'yi alıp çoğu özelliğini eklettiğimizde 53.000TL'nin üstünde bir fiyata geliyor..

    Punto EVO'da ise metalik renk hariç (kırmızı renk düşünüyoruz pastel renk olarak geçiyor) tüm opsiyonları eklediğimizde 44.634TL oluyor, hatta üstüne UZATILMIŞ GARANTİ - GOLD PAKET 4. Yıl 150.000 KM 539TL'yi de eklersek düz hesap 45.000TL'ye alırız diye düşünüyorum..

    Alıntıları Göster
    Yani, evet kendimin de bir Doğuş Oto fanı olduğumu söyleyemem,kendim bizzat servis ve satış esnasında yaşadığım sıkıntıları olabildiğince burada aktarıyorum zaten ki buna rağmen fanatizmle suçlandığım oluyor.. Neyse konumuz bu değil.

    45.000 TL, B segmenti için anormal bir rakam, ancak günümüz piyasasında, döviz kurunu baz alarak, FULL donanımlı, dizel-otomatik bir araç için zaten minimum 35-36.000 gözden çıkarmak gerekiyor, opsiyonlarla beraber de 45lere gelinmesi normal.. Valla bize pek birşey demek düşmez, en önemli olan kız arkadaşınızın içine sinmesi, ki bayanlarda bu prosedür çok daha kısa sürüyor (biz ıncık cıncığına kadar ince eleyip sık dokurken, kendileri showroomda arabayı görür görmez tav olabiliyorlar) yani işiniz, sandığınızdan çok daha kolay esasında




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Janjan

    Yani, evet kendimin de bir Doğuş Oto fanı olduğumu söyleyemem,kendim bizzat servis ve satış esnasında yaşadığım sıkıntıları olabildiğince burada aktarıyorum zaten ki buna rağmen fanatizmle suçlandığım oluyor.. Neyse konumuz bu değil.

    45.000 TL, B segmenti için anormal bir rakam, ancak günümüz piyasasında, döviz kurunu baz alarak, FULL donanımlı, dizel-otomatik bir araç için zaten minimum 35-36.000 gözden çıkarmak gerekiyor, opsiyonlarla beraber de 45lere gelinmesi normal.. Valla bize pek birşey demek düşmez, en önemli olan kız arkadaşınızın içine sinmesi, ki bayanlarda bu prosedür çok daha kısa sürüyor (biz ıncık cıncığına kadar ince eleyip sık dokurken, kendileri showroomda arabayı görür görmez tav olabiliyorlar) yani işiniz, sandığınızdan çok daha kolay esasında

    Alıntıları Göster
    ne yazık ki bizde tam tersi.. işin teorik kısımlarına hakim olduğu için uyuşmadığımız noktalarda sakince tartışabiliyoruz.. 6 yıldır beraberim, birazda içinde varmış demek ki iyice bana çekti

    euroNcap'ı açıp crash test videolarını izlemeside cabası.. o yüzden aynen ıncık cıncık olayı onun içinde geçerli




  • quote:

    Orijinalden alıntı: AlkanExclusive

    ne yazık ki bizde tam tersi.. işin teorik kısımlarına hakim olduğu için uyuşmadığımız noktalarda sakince tartışabiliyoruz.. 6 yıldır beraberim, birazda içinde varmış demek ki iyice bana çekti

    euroNcap'ı açıp crash test videolarını izlemeside cabası.. o yüzden aynen ıncık cıncık olayı onun içinde geçerli

    Alıntıları Göster
    Bu arada meraktan soruyorum, MINI hiç düşünmediniz mi?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Janjan

    Bu arada meraktan soruyorum, MINI hiç düşünmediniz mi?

    Alıntıları Göster
    e istedikler karşısında bomboş MINI ONE'a neredeyse 50.000TL vermek pek mantıklı değil..
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • Donanıma merakınız varsa piyasada daha dolusu yok, tomtom navi, blue & me, esp hill hold vsvs., dizel ve otomatik, oluşu ki, motor triger zincirli, 3 lt yağ alan, alt vergi diliminde olan çok avantajlı motor, taksilerde 500-600 bin görenler varmış...

    bana göre tek olmusuz tarafı arka tarafının kasvetli oluşuki, iki kişi anca seyahat eder,

    en full ün fiyatı 40,134 yazmışlar siz sanırım 35000 e alırız demek istediniz...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi McManamann -- 15 Haziran 2011; 9:12:17 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: McManamann

    Donanıma merakınız varsa piyasada daha dolusu yok, tomtom navi, blue & me, esp hill hold vsvs., dizel ve otomatik, oluşu ki, motor triger zincirli, 3 lt yağ alan, alt vergi diliminde olan çok avantajlı motor, taksilerde 500-600 bin görenler varmış...

    bana göre tek olmusuz tarafı arka tarafının kasvetli oluşuki, iki kişi anca seyahat eder,

    en full ün fiyatı 40,134 yazmışlar siz sanırım 35000 e alırız demek istediniz...
    Fiat Bravo 1.6MJet Dualogic sahibiyim.

    Dualogic hakkında bilgilerimi paylaşayım. Almadan önce çok araştırdım. Dualogic sık sık sorun çıkaran, kronik problemleri olan bir şanzıman değil. Fiat'ın ve Lancia'nın bir çok modelinde bayadır kullanılan ve sorunları giderilerek mekanik anlamda stabil hale gelmiş bir şanzıman.

    Vites geçişleri tam otomatikler gibi değil ama çok kötü de değil. Diğer yarı-otomatikleri kullanmadım ama forum sitelerinden okuduğum kadarıyla Dualogic şanzıman yarı-otomatikler içinde memnuniyetin en yüksek olduğu şanzımanlardan birisi. Tam otomatiklere göre yakıt tüketimini arttırmaması, performansı çok törpülememesi gibi avantajları da var.

    Punto Evo çok iyi bir seçim bence. Kokpiti kırmızı tonda olanlara muhakkak bakın bence, çok güzel duruyor. Bu linkten bakabilirsiniz iç mekana :http://www.fiat.com.tr/Pages/tr/otomobiller/puntoevo_galeri.aspx




  • quote:

    Orijinalden alıntı: McManamann

    Donanıma merakınız varsa piyasada daha dolusu yok, tomtom navi, blue & me, esp hill hold vsvs., dizel ve otomatik, oluşu ki, motor triger zincirli, 3 lt yağ alan, alt vergi diliminde olan çok avantajlı motor, taksilerde 500-600 bin görenler varmış...

    bana göre tek olmusuz tarafı arka tarafının kasvetli oluşuki, iki kişi anca seyahat eder,

    en full ün fiyatı 40,134 yazmışlar siz sanırım 35000 e alırız demek istediniz...
    Ben 95 Hp Türkiyede ilk alan kişiyim, hatta araçç kasko sisteminde olmadığından kendimiz kasko sistemlerine eklettik. Bendede Sizin donanımlar var çok memnunum. Sadece bendeki Beyaz renk için kırmızı. Yalnız dışı kırmızı olanın içi kırmızı olmuyor bilginize.
  • @seksanddort: ewt fiyati yanlis hesaplamisim.. zaten max rakam 40.134TL imis.. gece gece is yaparsak boyle olur.. :D

    @barisozyurt: tesekkurler..

    @1 ocak 2011: uyardiginiz icin tesekkurler, o halde beyaz alip icinin kirmizi olmasini saglayacagiz. siyah pek dusundugumuz bir renk degil acikcasi..

    ewt arkadaslar yorumlarinizi bekliyorum..
  • up
  • quote:

    Orijinalden alıntı: AlkanExclusive

    up
    Bu arada HI_FI ses sistemi İtalya ve bazı Avrupa ülkelerinde var, ama bizim ülkemizdeki araçlarda yok. Elektrik devresine zarar veriyor diye birşey zırvalıyorlar. Geçen ay italyadan geldim oradaki araçlarda var. Bende italyadan biraz aksesuar ile döndüm. Birde 120 HP olanından kiraladım, müthişti gerçekten.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 1 Ocak 2011

    Bu arada HI_FI ses sistemi İtalya ve bazı Avrupa ülkelerinde var, ama bizim ülkemizdeki araçlarda yok. Elektrik devresine zarar veriyor diye birşey zırvalıyorlar. Geçen ay italyadan geldim oradaki araçlarda var. Bende italyadan biraz aksesuar ile döndüm. Birde 120 HP olanından kiraladım, müthişti gerçekten.

    Alıntıları Göster
    Otomatik şanzuman kaç ileri?......

    Hakkınızda hayırlısı olur inşALLAH....
  • quote:

    Orijinalden alıntı: muharrem.05

    Otomatik şanzuman kaç ileri?......

    Hakkınızda hayırlısı olur inşALLAH....

    Alıntıları Göster
    Punto dualogic kullanan arkadaşım vardı, ki arabasına çok defa bindim. Vites geçişleri gayet güzel ama şanzıman çok kısa. Yanılmıyorsam 5. vites 3100 devirde 90 yapıyordu. Onun aracında 1.4 fire 77hp motor var onu da belirteyim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Jeandan

    Punto dualogic kullanan arkadaşım vardı, ki arabasına çok defa bindim. Vites geçişleri gayet güzel ama şanzıman çok kısa. Yanılmıyorsam 5. vites 3100 devirde 90 yapıyordu. Onun aracında 1.4 fire 77hp motor var onu da belirteyim.

    Alıntıları Göster
    arkadaşlar yardımcı olduğunuz için teşekkürler.. duallogic malesef bizi sarmadı artık başka markalara bakacağız ve yarı otomatik olmayanlara tabii..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TechZone

    arkadaşlar yardımcı olduğunuz için teşekkürler.. duallogic malesef bizi sarmadı artık başka markalara bakacağız ve yarı otomatik olmayanlara tabii..



    Ford fiesta Opel corsa size tavsiyem özellikle oturduğum muhit te 30 lu yaşlarda bir ablamız var 1.6 dizel siyah titanium x bir fiestası var çok deli yakışıyor
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TechZone

    arkadaşlar yardımcı olduğunuz için teşekkürler.. duallogic malesef bizi sarmadı artık başka markalara bakacağız ve yarı otomatik olmayanlara tabii..

    Ben de dizel otomatik linea kullanıyorum. Yeni araçlarda otomatikle ilgili sorun kalmamış. Biraz yavaş vites değişimleri dışında cidden güzel bir vites.
    Tam otomatik olanlar daha fazla yakıt tüketiyor. Bunu da dikkate alın.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: -YağmurAdam-

    quote:

    Orijinalden alıntı: TechZone

    arkadaşlar yardımcı olduğunuz için teşekkürler.. duallogic malesef bizi sarmadı artık başka markalara bakacağız ve yarı otomatik olmayanlara tabii..

    Ben de dizel otomatik linea kullanıyorum. Yeni araçlarda otomatikle ilgili sorun kalmamış. Biraz yavaş vites değişimleri dışında cidden güzel bir vites.
    Tam otomatik olanlar daha fazla yakıt tüketiyor. Bunu da dikkate alın.

    Alıntıları Göster
    45 milyar bu sınıfta bir araca verilir mi....Bence pek doğru değil. Ayrıca Punto tasarım olarak artık kaçıncı senesinde ama artk sonlarını oynuyor. polo ve fiesta yenilendi.

    bence mini teklifi düşünülmeli ki bayanlara çok yakışıyor. ayrıca poloyada elli bin verecğime giderim 1,16 bmw alırım sıfırı özel bayide 26 bin euro. Seat ibiza 1,2 tsı dsg bence iyi birliktelil illa teknoloji arıyorsa ve kasası da yeni.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: wagnerx

    45 milyar bu sınıfta bir araca verilir mi....Bence pek doğru değil. Ayrıca Punto tasarım olarak artık kaçıncı senesinde ama artk sonlarını oynuyor. polo ve fiesta yenilendi.

    bence mini teklifi düşünülmeli ki bayanlara çok yakışıyor. ayrıca poloyada elli bin verecğime giderim 1,16 bmw alırım sıfırı özel bayide 26 bin euro. Seat ibiza 1,2 tsı dsg bence iyi birliktelil illa teknoloji arıyorsa ve kasası da yeni.

    Alıntıları Göster
    hocam 45.000TL bu sınıfta araca verilir mi?, bence doğru değil diyorsun sonra bomboş MINI düşünülmeli diyorsun ki bu haliyle fiyatı 50.000TL..

    biraz opsiyon ekleyerek fiyatı 55.000TL'nin üstüne çıkartmak mümkün MINI'de.. baz model ve benzinli araç istemiyoruz.. TR'de dizel MINI'de satılmıyor diye biliyorum.. MINI'yi o da istiyor ama bütçe meselesi bir yerde.. artı 1 serisi zaten bitti artık.. yenisi de nerden baksan en iyi ihtimalle 65.000TL gibi bir rakamdan giriş yapar piyasaya..

    Fiesta TDCI, OPEL CDTI'da otomatik vites yok onlarda çıktı listeden.. Yaris dizelde de MultiMode şanzıman var.. ama benim zerre itimadım yok o şanzımana.. geriye VW POLO ya da Audi A1 kalıyor.. A1'de pahalı, en mantıklısı VW POLO Comfortline 1.6 TDI DSG olacak ve tüm opsiyonlar olmadan alınacak gibi görünüyor ama Doğuş yüzünden benimde pek adım atasım yok oraya..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi AlkanExclusive -- 17 Haziran 2011; 1:00:19 >




  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.