Şimdi Ara

Fiat Palio Multijet hararet yükselmesi

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
13
Cevap
0
Favori
2.204
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar merhaba aracım fiat palio 1.3 multijet bugün izmir balçova gaziemir gidiş otobanında selway önünde hiç olmayan bir sorun gördüm otobanda rampa yukarı tırmanırken hızım 130 km civarı devir ise 3000 civarı idi sonra birden hararet çubuğu kırmızı ile çizdiğim yere kadar yükseldi hemen hız düşürüp hızımı 100 deviri ise 2000 civarına sabitledim bir kaç saniyede normale döndü hemen güvenli bir yere çekip kaputu açıp baktım su eksiltme yoktu aksine max. çizgisinde olan su 1-2 parmak yukarı çıkmıştı herhangi bir kaynama falan yoktu yine araç fan açmamıştı aklıma fan geldi sonra normal hızla eve geldim araca boşta 2-3 dakika 3500 devirde gaz verdim ve hararette herhangi bir oynama yoktu ama bu sefer araç fan açtı daha sonra motorda hava olabileceği düşüncesi ile ek su deposuna gelen ince geri dönüş hortumunu söktüm ancak araç çalışır çalışmaz su fışkırdı yani hava yoktu akşam br daha denedim yaklaşık yarım saat rampa çıktım durdum 110-130 km arası en son yarım saat sonun da hararet çubuğu yukarı doğru bir iki milim oynadı ama çok değil yine sağa çekip baktım araç fan açmamıştı bildiğim kadarıyla orta çizgi geçilince fan açması gerek sizce sorun neden olabilir ayrıca şehir içi sıkışık trafik de vs hiç bir sorun yok hararet gayet normal?

    Fiat Palio Multijet hararet yükselmesi



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi umut3513 -- 16 Haziran 2019; 23:41:9 >







  • İzmir bu aralar çok sıcak. Tekrar aynı şey olursa bi termostat ve müşüre baktırmakta fayda var ama normal de olabilir.
  • Radyatör hortumlarına baktır. Delik yırtık olabilir. Antifriz hortumlarına da bak. Alttan akan birşeyler var mı ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • araçta su eksiltme yok hortumlar sağlam bana kalırsa fan müşiri gibi geliyor servise baktıraccağım bakalım
  • Antfriz varmı? Varsa yüzde kaç? Ben ilk hava vardır diye düşündüm ama emin gibi duruyorsunuz hava olmadığına

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • KSKcarpediem kullanıcısına yanıt
    aslında şöyle söyleyeyim antifiriz dün değişti yaklaşık 3 litre paraflu kırmızı antifiriz 1,5 litre hazır su eklendi tabi ondan öncede vardı antifiriz usta havasını aldı hatta bende bugün hava almak için ek depoya geri dönüş sağlayan ince hortumu çıkardım çalıştırır çalıştırmaz su verdi hava olsaydı sanırım su gelmezdi yada hava olup olmadığını nasıl anlarım*
  • quote:

    Orijinalden alıntı: umut3513

    aslında şöyle söyleyeyim antifiriz dün değişti yaklaşık 3 litre paraflu kırmızı antifiriz 1,5 litre hazır su eklendi tabi ondan öncede vardı antifiriz usta havasını aldı hatta bende bugün hava almak için ek depoya geri dönüş sağlayan ince hortumu çıkardım çalıştırır çalıştırmaz su verdi hava olsaydı sanırım su gelmezdi yada hava olup olmadığını nasıl anlarım*
    Biz kara düzen motorlarda motor soğuk iken yedek deponun kapağını açıp beklerdik fan açtığında fuup diye içine çekerdi suyu öyle anlaşılıyodu. Yedek depodan radyatöre giren hortumun üstünde plastik civata olması lazım oradan alabilirsin varsa eğer. Ama dizel motorlarda fark varmıdır bilmiyorum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Çok tehlikeli yere gelmemiş yine de dikkatli olun takip edin

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • dikkat edin dizelde hararet baş ağrıtır. Benim de aklıma gelen termostat bunu kontrol ettirin hararetli iken aracı stop etmeyin rölantide fan açmasını bekleyin ya da kullanmaya devam etmeyin

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • arkadaşlar sordum servise önemli değil turbodan dolayı olur öyle dedişehir içi sıkışı trafikte sorun yoksa devirdaim faaln sağlamdır dedi yine aynısı olursa gelirsiniz detaylı inceleriz dedi birde arabanız km yüksek 200.000 küsür 2006 model çok sıkışıtırmayın dediler.
  • 750k km de albea gördüm onda hararet ibresi sabitti nasıl 200k km deymiş bilmem neymiş ne diyeceklerini şaşırıyorlar..

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • 1.3 motoru o kadar sıkıştırırsanız normal olarak yükselir. Kalorifer sistemindeki havayı da almanızı öneririm direksiyon hizasında plastik bir vidası var. Palio ilk aracım ve her zaman ona ayrıcalıklı davranırım ama o aracın frenleme sistemi de dahil olmak üzere 90-110 km den fazla hızlanmanızı tavsiye etmem.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.