Şimdi Ara

LPG’li araçta buji değişim sıklığı nedir?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
44
Cevap
0
Favori
8.164
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Klasik atmosferik motorlu araçlar için soruyorum.



  • Her bakımda kontrol, yaklaşık 2-3 bakımda bir değişir. Araçta silkeleme, çekişte düşüş, vuruntulu çalışma varsa yine kontrol edilmeli.
  • Paramedik 112 kullanıcısına yanıt
    Bunlar yoksa genel olarak 20.000 km iyi midir?
  • Bu araçta kullanılan buji modeline göre değişir. Nikel ler ucuz modellerde evet 20-25 binde değişmeli zaten yakıt tüketimi artmaya başlar. Nikellerinde bazı araçlar için üretilmiş daha yüksek fiyatlı modelleri var. 35-40 bin gidiyor en fazla kendi aracımda da tespit ettim.
    İridyum bujilerde 60-70 bin km dayanıyor.
  • 15-20 bin bandında değişmesi idealdir.

  • Mhmmd.239 M kullanıcısına yanıt
    Bosch kullanıyorum.
  • Aracın modelini yazarsanız daha iyi olurdu
  • Araca ve bujiye göre değişebilir. Honda fb7 için yetkili servis 120bin'de değişti mesela benim bujileri. Bir sıkıntı olmamasına rağmen değişim yaptım. Kaldı ki bu kilometre İstanbul'da yapıldı. NGK'nın orjinal bujileri uzun ömürlü epey. 20bin gibi değişim periyotları sahte bujiler için geçerli.

  • İ20 de 65 bin km oldu muhtemelen 90 bin km de değişir.
  • İridyum buji mi var yoksa nikel mi, aracın yaşı ateşleme sisteminin sağlığı gibi bir çok değişken var.


    Onları yoksayarsak genelde 2 bakımda bir değişir.

  • 140 bin km de hala 0 orjinal bujisi takili aracta :) 20 30 binde buji mi degisir aldiginiz bujiler yan sanayi sanirim
  • abi 20 binde falan buji değişimi nedir ya :D olmadı her 10 bin km'de bir değiştirin LPG’li araçta buji değişim sıklığı nedir? 

  • Bosch gibi kalitesiz alırsanız bir de çakma ise hergün değiştirsen yeridir. Normalde 40 bin km rahat gider NGK bujiler 60 bin kmye kadar dayanıyor. Sadece benzin 60-100 bin km aralığı oluyor genel olarak.

  • geçen gün bujilere baktırdım, sağlamdı. 60.000 km olmuş NGK.

    Yine de değiştirin dedim.

  • quote:

    Orijinalden alıntı: crssover

    İridyum buji mi var yoksa nikel mi, aracın yaşı ateşleme sisteminin sağlığı gibi bir çok değişken var.


    Onları yoksayarsak genelde 2 bakımda bir değişir.

    Sıradan nikel buji var. Araç 17 yaşında. Başlıkta 60.000 km gibi sayılar verenler sanırım iridyum buji veya benzinde kullanım için bunu yazıyorlar?
  • motosikletimde bile fabrika 30.000 de nikel bujiyi değiştir diyor.

    çıkan buji sapasağlam.

    gerek yok 20.000 de buji değiştirmeye.

  • Orjinal Ngk bujisş temin edin. 35-40 bin LPG de rahat gidersiniz



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Mhmmd.239 -- 24 Nisan 2022; 3:28:54 >
  • Kaliteli bilindik marka ise 20 binde buji filan değişmez. NGK tercih ediyorum şahsen. 30 bin km geçti değiştireli daha tık yok. 3 sene veya 45 bin tercih ediyorum. Ayrıca pahalı olanlardan (iridyum vs) değil klasik bujilerden alıyorum. LPG ye özel bujileri de tercih etmiyorum. Benzinli (fabrika çıkışı) buji neyse ondan alıyorum.
  • Sizce bu bujilerin durumu nasil
    LPG’li araçta buji değişim sıklığı nedir?
    LPG’li araçta buji değişim sıklığı nedir?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mhmmd.239

    Orjinal Ngk bujisş temin edin. 35-40 bin LPG de rahat gidersiniz
    PSA’nın orijinal bujileri Bosch marka. NGK bujiler Bosch’tan daha mı iyidir?
  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.