Bildirim
Fiat Fİornio yu nasıl bilirsiniz ?
Daha Fazla 
Bu Konudaki Kullanıcılar:
Daha Az 

2 Misafir - 2 Masaüstü

Giriş
Mesaj
-
-
kendime ait yok ama 5-6 defa kullanmışlığım var ticaret yapmıyorsanız alma mantığı yok bence -
quote:
Orijinalden alıntı: AykutEsk
kendime ait yok ama 5-6 defa kullanmışlığım var ticaret yapmıyorsanız alma mantığı yok bence
Ticaret değil. Aile için düşünüyordum.
Neden tavsiye etmediniz ? Hoşunuza gitmeyen yanı neydi ? -
selamlar fiorino yüksek hızlarda güven vermeyen bir araba ve virajları kötü bir araba ama gidişine diyecek yok frenleride iyi 1.3 motor alt devirlerde cansız 1700 devirden sonra max gücünü gösterdiğinden yokuşlarda stop ettirme olasılığınız yüksek yakıtıda geçenlerde kiraladım deli gibi bastım hatta 2000-2002 model polo ile kapıştım tabi anlam veremediğim bir şekilde beni geçti ama benim suratım 160 tı polonunkini bilemiyorum gittikçe mesafe açlıyordu yüksek hızlarda şehir içi şehir dışı köy yolları falan 8 litre ortalaması oldu bence normal 8 litre çinkü hor kullandım ama altı epey alçak bir araba birde direksiyonu bir acayip
-
...
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi burakkagan -- 1 Mart 2016; 18:38:43 > -
Binek düşünüyorsanız, doblo'ya bakın bence -
fiorionun 70 bg olanları var. onlar artık tutulmuyor. araba çekmiyor. 100 den sonra güven vermiyor. içi geniş., söför kabinini yüksek, yakıt tüketimi az
90 bg olanları 2010 yılında çıktı. alabilirseniz 90 bg olanları alın. -
İyi bilırdık rahmetlıyı :D -
quote:
Orijinalden alıntı: c.geckin
quote:
Orijinalden alıntı: AykutEsk
kendime ait yok ama 5-6 defa kullanmışlığım var ticaret yapmıyorsanız alma mantığı yok bence
Ticaret değil. Aile için düşünüyordum.
Neden tavsiye etmediniz ? Hoşunuza gitmeyen yanı neydi ?
araç özellikle virajlarda çok kötü bazen sanırım dönemeyeceğim karsıdan gelen olmasada kafa kafaya girmesek bari diye düşünüyorsun ve aracın yapısı sebebiyle rüzgardan çok etkileniyor bu sebeplerden dolayı pek alma taraftarı değilim
-
sert raba,şirketin arabası olarak kullanıyoruz sürekli.şehir içinde seri ve atak,ancak uzun yolda çok yoruyor
insanı,sürekli zıplıyor! -
Panorama olanlar ruhsatta otomobil olarak geçer.Vergisi,hız limitleri,muayene süreleri otomobillerle aynıdır.
Fakat kamyonet olanların AİLE kullanımı için avantajı yoktur.Arka süspansiyonları da her ne kadar yaylı olsa da zıplatıyor.
Bence ,aile kullanımı için alacaksanız almayın. -
70 bg olanının vasat bir performansı var. -
quote:
Orijinalden alıntı: ABCdiküçgeni
fiorionun 70 bg olanları var. onlar artık tutulmuyor. araba çekmiyor. 100 den sonra güven vermiyor. içi geniş., söför kabinini yüksek, yakıt tüketimi az
90 bg olanları 2010 yılında çıktı. alabilirseniz 90 bg olanları alın.
quote:
Orijinalden alıntı: Pritt31
70 bg olanının vasat bir performansı var.
Bana 70 bg olanından bir örnek belirtebilir misiniz.?
95 bg olanlar 2011 model olarak çıktı.2010 modelleri yok.
-
Bizim şirkette fiorino var. Kullanan şoför hiç memnun değil. İlk harekette motor çok güçsüz, baygın diyor. Şirket ne gözle gördü de bunu aldı. Araba bile denmez derdi hep. Ama bu arabadan önce 1.5 DCI motorlu Renault Kango'ya bindi uzun süre. O arabaya göre kıyaslıyor adam haliyle.
Binilecek araba değil diyor açıkçası.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi topaz42 -- 28 Nisan 2011; 23:18:45 > -
fiorino çok zıplar az kaçar. git 2. el caddy al daha iyi. -
Ayrıca uzun bacaklılar için Fiorino tam bir felaket. Göğüs, pedallara giden mesafeyi, açıyı daraltıyor. Arabayı sanki ayakta kullanır gibi oluyorsunuz. -
Fiorino, Nemo, Bipper bunların üçüde fiat üretimidir. Fiorinonun Bipper ve Nemodan farkı motor ve donanımdadır. Bu arabaların sadece yüksekliği var, içi geniş değil, bagajı çok küçük. Sadece yüksekliğinden faydalanabilirsiniz o kadar. Buna %10 ötv den faydalanmak için ticari olarak aldığını düşünelim. Hız sınırlaması, her sene muayene, trafik sigortası daha pahalı değmez bence. İçi gerçekten küçük, sadece yükseklikten dolayı psikolojik bir genişlik hissi olabilir o kadar. Birde araç kısa ve yüksek yapısından dolayı hızlı ve ani manevralarda devrilme takla atma riski yüksek, o yüzden alınırsa kesinlikle esp li olandan almalı. Eğer aileniz için geniş bir araç istiyorsanız, ticari olmasının dezavantajlarına değecek bir araç olmalı, bunun içinde Doblo, Connect türü araçlara bakmalısınız. -
Fiorino iyi sayılır bu yorumumu daha çok fiorino için değilde motoru hakkında yapacağım,
bende de 2009 doblo var, motoru tartışılmaz derecede seri. Çok az yakıyor agresif kullanımda 8 lt yakıyor sakin kullanımda 5.5 lt yakıyor. Özellikle 2000 devirden sonra koltuğa yapışabilirsiniz 2. viteste. Hiçbir kronik sorunu olmayan ödüllü motor zaten.
Bende bu aracıalmadan önce fiorino alacaktım boyum 1.90 olduğu için rahat edemem diye vazgeçtim gittim doblo aldım, iyiki de almışım diyorum. Nedeniise, bir üst komşum 1 ay önce fiorino aldı rahat edelim diye ama çok dar olduğunu söylüyor, bagacı özellikle 1 kişi zor alırken ben 4 kişi rahat sığdırıyorum+ ben bu araca şöför dahil 11 kişi bindim 3 ü çocuk diğerleri 20 yaş üstü yetişkindi. Burada aracın geniş olduğunu ifade etmemden ziyade motorunu değerlendirmek için yazdım. Bu kadar kişiyle dik bir yokuşu 2 viteste çok rahat çıktım. Ama tipi güzel hoş bir araç tercih sizin o kadar para verecekseniz gidin doblo alın derim size. pişman olmayın aynı yakıyor zaten ikisinin kasasıda 1300 kg civarı. Alın dobloyu rahat edin
not: kendi aracımı övmek için bunları yazmadım, alan pişman oluyor rahat edelim diye alıyorlar ama sonuç ortada.
-
binek düşünüosanız doblo,
ticari araç düşünüosanız caddy -
quote:
Orijinalden alıntı: M-A-S
quote:
Orijinalden alıntı: ABCdiküçgeni
fiorionun 70 bg olanları var. onlar artık tutulmuyor. araba çekmiyor. 100 den sonra güven vermiyor. içi geniş., söför kabinini yüksek, yakıt tüketimi az
90 bg olanları 2010 yılında çıktı. alabilirseniz 90 bg olanları alın.
quote:
Orijinalden alıntı: Pritt31
70 bg olanının vasat bir performansı var.
Bana 70 bg olanından bir örnek belirtebilir misiniz.?
95 bg olanlar 2011 model olarak çıktı.2010 modelleri yok.
fiorino nun 70 bg modeli yok 75 bg 190nm modeli var.ayrıca yeni 95 bg 200nm modeli var.yeni motorun farkı yazılım+değişken geometrili turbo.ayrıca 6 ileri şanzıman kullanılmış.
Benzer içerikler
- tata araba yorumları
- a3 sedan limousine farkı
- honda hrv hibrit yorum
- toyota c-hr 1.2 turbo kullanıcı yorumları
- fiyat performans suv
- uçan araba fiyatları
- en az yakan arabalar
- renault logan
Ip işlemleri
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X