Şimdi Ara

Fiat Egea Station Wagon 66 bin 900 TL’den Başlayan Fiyatıyla Satışa Sunuldu!

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
10
Cevap
0
Favori
630
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Tofaş’ın 1 milyar dolarlık yatırımla hayata geçirdiği Egea Projesi’nin üçüncü gövde tipi olan Fiat Egea Station Wagon, Ekim 2016 itibarıyla, 66 bin 900 TL’den başlayan anahtar teslim satış fiyatıyla tüm Fiat bayilerinde yerini aldı. Genişliği, bagaj hacmi, konforu ve sınıfından ayrışan teknolojisi ile yine ezber bozan Egea Station Wagon, 5 yıl/100 bin kilometre garantili olarak müşterilerin beğenisine sunuluyor.

    Sınıfında ilk kez standart olarak sunulan üstün teknolojik donanımlarıyla dikkat çeken Fiat Egea Station Wagon, 1.4 litre T-Jet 120 HP benzinli manuel, 1.6 litre E-Torq 110 HP benzinli otomatik, 1.6 litre MultiJet 120 HP dizel manuel ve yine 1.6 litre MultiJet 120 HP DCT dizel otomatik motor seçenekleriyle sunuluyor. Kompakt sınıf müşterilerini tüm ihtiyaçlarına hitap edecek olan Fiat Egea Station Wagon, Urban Plus ve Lounge Plus isimli iki ayrı versiyon ile otomobil severlerin zengin donanım beklentilerini karşılıyor.

    Fiat markasının, Tofaş tarafından geliştirilip üretilen Egea model ailesiyle, Avrupa otomotiv pazarının en büyük 2’inci segmenti olan kompakt sınıfa çok güçlü bir geri dönüş yaptığına dikkat çeken Fiat İş Birimi Direktörü Altan Aytaç, “Henüz 1 yılı dolmadan kısa sürede sadece ülkemizde 30 bin adedi aşan satış başarısıyla Türkiye otomotiv sektörünün en başarılı otomobillerinden biri olan ve Fiat markasını tüm pazarlarda çok etkin bir noktaya taşıyan Egea Ailesi, Station Wagon modeliyle birlikte tamamlanmış oldu. Türkiye otomotiv sanayinin yakın dönemdeki en önemli projelerinden biri olan Egea Sedan modelimiz Avrupa’da sedan pazarını nasıl büyüttüyse, Station Wagon modelimizin de hem Avrupa’da hem Türkiye’de kompakt station wagon pazarını büyüteceğine inanıyoruz” dedi.

    Tofaş’ın Bursa fabrikasında üretilen Fiat Egea projesinin üçüncü modeli Fiat Egea Station Wagon, yollara çıkmaya başladı. Türkiye’de hâlihazırda geliştirilen ve üretilen tek kompakt station wagon model unvanına sahip Fiat Egea Station Wagon’un liste başlangıç fiyatı 66 bin 900 TL olarak belirlenirken, dizel otomatik vitesli en üst versiyonu 86 bin 400 TL’den satılacak. İlk etapta sadece manuel şanzımanlı olarak 1.4 litre T-Jet 120 HP benzinli ve 1.6 litre 120 HP Multijet motor seçenekleriyle satışına başlanan Fiat Egea Station Wagon’un hem 1.6 litre 110 HP’lik benzinli hem de 1.6 litre 120 HP’lik dizel motorlarla birlikte sunulan otomatik şanzımanlı versiyonları ekim ayının ikinci yarısında Fiat bayilerinde yerini alacak.

    Kaynak: http://www.autoparts.com.tr/haber-detay/2742/fiat-egea-station-wagon-66-bin-900-tl-den-baslayan-fiyatiyla-satisa-sunuldu



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi zapotka249 -- 10 Ekim 2016; 11:02:29 >







  • Önce bir güvenlik testine girmesi lazım..hb ike sw avrupada da satılacağı için güvenlikte sorun olacağımı sanmıyorum.. Ancak, fiat eğer sw satmak istiyorsa bu ülkede fiyatını sedan ike eşit ya da daha aşağıda tutmalı bence..zaten zor satılan sw bir de fiyatı sedandan pahalı olursa hiç satılmaz. En güzel örnek doğuş grubu bu konuda.. Passat ve passat variant aynı fiyata sahip örneğin.

    Edit: güvenlik donanımları sedandan farklı ise aynı fiyatı beklemek zor..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi El Gato Negro -- 10 Ekim 2016; 11:29:00 >
    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • hayırlısı olsun. sahil şeridinde ötv muafiyetinden faydalanmak isteyen taksicilerden baya alacak olan çıkacaktır. bizim buralarda bagajlı taksi kullanılıyor. bu arabayı bekleyen iki kişi tanıyorum taksiye almak için.

    Ülkemizde sw araçların tutulmamasının sebebi çalışan, para kazanan nüfusun yarısından fazlasının 3 büyük şehirde yaşaması.Buna ek olarak nüfusu milyon ve üzeri olan şehirlerimizde var. bu şehirlerde park sorunu ciddi boyutlara ulaşmış durumda. aileler almak istiyor ama tüfek gibi uzun arabayı park etme sorunu var. a sınıfı ve hb b sınıfına talep daha fazla. özellikle i10, fiat 500 gibi arabalara her yıl talep daha fazla oluyor.

    geçen sene izmir'e alışverişe, gezmeye gittik. kemeraltında, konakta arabayı park edecek yer bulamadığımız için geri döndük. paralı otoparklar ağzına kadar dolu. caddelerde bir arabalık yer bile yok.
  • Hayırlısı olsun bakalım. SW'leri çok severim ben ama Türkiye'de bir sedan sevdası var.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • galiba sw satılsın diye uygun fiyattan otomatik versiyonu koymuşlar. Yine sw yi baltalamamak için hb ye otomatik sunmamislar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • logan mcv 75 bg 50 bine satılıyorken,egea için normal fiyat

    birazdan 3. dünya arabası diye yaşadığı ülkeyi unutan zibidiler gelir

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Alınır binilir mis gibi ötv kaklksada 35 e falan alsa millet toros a binecegine buna biner vatandaş.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Araç iyi güzel de;

    Neden Easy donanım ve 1.3 multijet motoru seçenek olarak sunulmamış?

    Genelde ülkemizde sw kasa araçları getiren markalar hep üst donanım getiriyor, sonra fiyat yüksek olunca aileler tercih etmiyor doğal olarak. Bu da yetmez gibi fiat tutmuş büyük (!) dizel motoru getirmiş yani pahalı olanı, ondan sonra sw kasa tutulmuyor efem diyip çekecekler.

    Opel bunu (eski) astra da yaptı, üst donanım getirdi az satıldı, kia hyundai desen onlarda en az orta donanımdan itibaren satmaya çalıştı, üst seviye markalar da aynı şekilde, volkswagen golf sw yi hiç getirmedi passat geldi ve halen var da parasına bakan bir daha bakar sonuçta o paralara neler neler yok ki.

    Hayır birde bu steyşın kasaları acaip acaip paketlere motorlara bağlıyorlar seçenek olarak daraltıyorlar ve satamayıp sw kasa tutmuyor zaten deyiverip sıvışıyorlar.!!

    Tıpkı Seat Ibıza da olduğu gibi! Geçen ay itibari ile Ibıza ST yani steyşın olan araç artık satışta yok! Skoda Fabia nın sw kasasını getirecekti ama ses soluk yok, bu işi bir tek ford neredeyse düzgün yapıyor ama ne hikmettir bilinmez focus sw kasalar hep şirket aracı biliniyor..




  • auto_man A kullanıcısına yanıt
    hb icin de otomatik gelecek hem dizel hem benzinli.
  • İyi bari şasi standart olur inşallah.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.