|
Öncelikle merhabalar Fiat 500 L almaya karar verdim . Kullanıcı yorumlarını merak ediyorum. Hangi motor seçeneği alınmalı ? Hangi paket seçeneğini kullanıyorsunuz ne tavsiye edersiniz? Kronik sorunları nelerdir ? Çözümleri nasıl ve ne kadara patlar. Özellikle direksiyon kilitlenme sorunu , direksiyon kutusu arızası sorunu gördüm araştırmalarım hakkında. Var mı böyle bir şey ? kısaca 500 L alınır mı ? |
|
_____________________________
|




Yeni Kayıt

Konudaki Resimler






