Şimdi Ara

CİTROEN C3 1.2 E-VTİ ETG COOL, 44.950 TL FİYATLA TÜRKİYE'DE

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
25
Cevap
0
Favori
5.741
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Citroen, segmentinde Zenith cam özelliği ile 80 derecelik görüş açısı sunabilmesi, gibi yeniliklerle öne çıkan modeli C3’de, 1.2 litrelik benzinli motor ve otomatik şanzıman olan ETG birlikteliği sunmaya başlıyor. Markanın C-Elysee modelinin dışında PSA grubunda yer alan Peugeot'un 208 ve 2008 gibi modellerinde de sunulan bu birliktelik, C3'te Cool adlı donanım seviyesi ile birleşiyor. Citroën C3 1.2 e-Vti ETG Cool; yeni motoru ve şanzımanı dışında, LED gündüz sürüş farları, başka hiçbir rakibinde bulunmayan ve artık tüm versiyonlarda standart olan panoramik Zenith ön cam, 16 inçlik aluminyum alaşımlı jantlar, hız sabitleme sistemi, yokuş kalkış desteği, Stop&Start, ESP ve yokuş kalkış sistemi gibi özellikleri de bünyesinde barındırıyor.

    Yeni Citroen C3 resim galerisi için lütfen tıklayınız.http://ototeknikveri.com/icerik/616/citroen-c3-makyaj-galeri.html

    3.94 m uzunluğu, 1.71 m genişliği ve 10.2 m dönüş çapı ile şehir içi kullanımda büyük rahatlık sağlamasının yanında, pazarın en kompakt otomobillerinden biri olma özelliğini taşıynan, C3’ün 300 litrelik bagaj hacmi ve çeşitli saklama bölmeleri ailelerin kullanımında avantaj sağlıyor. Citroen’in tasarrufu ile dizel motorlara yaklaşan değerlere imza atan verimli 1.2 litrelik benzinli motorunu kullanan C3 1.2 e-Vti ETG Cool, 82 hp gücü, yeni ETG şanzımanı ve standart Stop & Start sistemi ile tasarruf sağlamayı başarıyor.

    0'dan 100 km/s hıza 14.4 saniyede ulaşabilen ve maksimum olarak 176 km/s hıza çıkabilen Citroën C3 1.2 e-Vti ETG Cool, yüksek performans sunamasada, şehir içinde 5.2 litre, şehir dışında 3.9 litre ve ortalamada 4.3 litrelik tüketim değerleri ile benzinli otomobillerin de otomatik vites sürüş keyfinden taviz vermeden dizel modeller kadar az yakıt harcayabileceğini ispatlıyor. Citroën C3 1.2 e-Vti ETG Cool, 44.950 TL’lik satış fiyatı ile Türkiye’ye yayılmış 50’yi aşkın Citroën bayisinde otomobil severlerin beğenisine sunuluyor



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi E-HDI -- 24 Mayıs 2014; 14:03:25 >



  • ee niye hiç cevap yok ?
  • yakıt tüketimi iyiymiş..
  • Satışı düşük geçmişi kirli marka imajı kötü 2. Eli yavaş normal cevap gelmemesi eskiden C3 polo dan 10 bin lira Ucu olduğu için alınırdı şimdi kafa kafaya almak için bir sebep?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • b segmenti, benzinli, hele de citroen, üstüne 45 bin lira... çok satar eminim
  • Komiksiniz.

    Full donanım, benzinlide rekor tasarruf , otomatik vites, bütün güvenlik donanımları tam...

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kağıt üzerinde performansı çok kötü. Araba ağırda değil daha iyi olmasını beklerdim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • we[AGRA] kullanıcısına yanıt
    Hocam şehiriçi 0-100 15 saniye gibi bir şey yani bence kötü ama şehiriçi bu kadar yakıt otomatik olunca normal gibi geldi bana ama tabi fazla gönül ister 11-12 saniye olsun ama bence diyat olarak iyi gibi duruyor.
  • hakankaran kullanıcısına yanıt
    Canin mi sıkıldı kardes.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: vetenes

    Satışı düşük geçmişi kirli marka imajı kötü 2. Eli yavaş normal cevap gelmemesi eskiden C3 polo dan 10 bin lira Ucu olduğu için alınırdı şimdi kafa kafaya almak için bir sebep?

    Bence liste fiyatından kimseye satamaz ve mutlaka indirim yaparlar. Yoksa insanlar 5 daha veririm turbolu Polo alırım derler jantına camına vs bakmadan.
  • kağıt üzerinde güzel görünüyor ama trde tutmaz
  • İstediği kadar donanımlı olsun c3 citroende en az tutulan araç.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Araç markası Citroen olunca yine detaya bakılmadan sallamalar bol bol maşallah.
    E tabi halkımızın çoğunluğu bu kafada olduğundan az satması kaçınılmaz.
    Bu aracın bu donanımda ve bu fiyatta rakibi yok gibi ama gel gör ki bura Türkiye.
  • bu arabayı bizim millet ancak, o da zengin olan %0,00001 olan kesim, alır eşine verir, "hanımın arabası" denilebilecek segmenttir..
  • yeni kasası ile 208 bile satamıyor. c3 zor satar. fiyatlar çok pahalı.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: caldexter

    quote:

    Orijinalden alıntı: vetenes

    Satışı düşük geçmişi kirli marka imajı kötü 2. Eli yavaş normal cevap gelmemesi eskiden C3 polo dan 10 bin lira Ucu olduğu için alınırdı şimdi kafa kafaya almak için bir sebep?

    Bence liste fiyatından kimseye satamaz ve mutlaka indirim yaparlar. Yoksa insanlar 5 daha veririm turbolu Polo alırım derler jantına camına vs bakmadan.

    öyle zaten sizin imzanızdaki aracın muadili citroende olsa aynı fiyatlı olsa tercih eder misiniz? durum bundan ibaret

    biz c maxı alırken 5 kişilik picasso 65 binken biz c maxı 62500 aldık. citroenin 2. elde silmesi can sıkan iç mekan sesleri marka imajı ne aldın citroen istersen 100 bin ver ds5 al o bir citroen ama 100 bine passat cc alsan sendeki imaj kimse de olmaz işte bu yüzden satamazlar Türkiye de araba alma bundan ibaret

    bugün dizel otomatik c4 de 60 bin polo da ben düşünmem bile polo alırım
  • quote:

    Orijinalden alıntı: zotacing

    Citroén'i hala eski kasa C4 ve C3'den görenleri muhataba almaya bile gerek yok. Mazisi ve geçmişi kirliymiş, aç C5-XM-C6-BX-Xantia gibi geçmişe bak sonra mor yüzünle otur kal yani bu işler böyle, bilmiyorsan öğreneceksin.

    mazisi kirli diyen bendim mesajıma alıntı yapsaydınız keşke en azından yüzüm morarmış mı morarmamış mı görürdünüz bir markanın 1-2 tane malı kötü çıkar o kötü mallarla piyasaya reklam olur hala söylüyorum mazisi kirli halen de kirli 2 yıl 30 bin km berlingo 3 ay 5 bin km c5 dizel otomatik kullandık sorunluydu bu bir gerçek iyi arabalarını bende biliyorum eski c5 misal passat neyse gözümde odur şimdi ki c5 ise gözümde d sınıfı bile değil verdikleri ile
  • Kaza testinden dört yıldız almış, arka yolcunun başı kirişe iki parmak mesafede duruyor, bir de Türkiye versiyonlarında yan hava yastıkları yoktu.

    Donanım listesine göre halen perde havayastığı olup olmadığı belli değil. "Makyaj" diye Donato Coco'nun tasarımını bozup, led lambasıyla fiyatı %30 artrmışlar. DS-3'e benzeyen araba, C4'ün uzatmalısına döndü. Eh, geçmiş olsun, bu modelin mevsimi bitti artık, içi geçti bence.

    Citroen'i severim, direksiyonu hafif, süspansiyonu güzel... Geçen sene bakmıştık amam malesef burada pazarlama zayıf. Belki bir dahaki sefere.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: vetenes

    quote:

    Orijinalden alıntı: caldexter

    quote:

    Orijinalden alıntı: vetenes

    Satışı düşük geçmişi kirli marka imajı kötü 2. Eli yavaş normal cevap gelmemesi eskiden C3 polo dan 10 bin lira Ucu olduğu için alınırdı şimdi kafa kafaya almak için bir sebep?

    Bence liste fiyatından kimseye satamaz ve mutlaka indirim yaparlar. Yoksa insanlar 5 daha veririm turbolu Polo alırım derler jantına camına vs bakmadan.

    öyle zaten sizin imzanızdaki aracın muadili citroende olsa aynı fiyatlı olsa tercih eder misiniz? durum bundan ibaret

    biz c maxı alırken 5 kişilik picasso 65 binken biz c maxı 62500 aldık. citroenin 2. elde silmesi can sıkan iç mekan sesleri marka imajı ne aldın citroen istersen 100 bin ver ds5 al o bir citroen ama 100 bine passat cc alsan sendeki imaj kimse de olmaz işte bu yüzden satamazlar Türkiye de araba alma bundan ibaret

    bugün dizel otomatik c4 de 60 bin polo da ben düşünmem bile polo alırım

    İmaj yapmak için mi araba alıyorsunuz?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Alesso.

    quote:

    Orijinalden alıntı: vetenes

    quote:

    Orijinalden alıntı: caldexter

    quote:

    Orijinalden alıntı: vetenes

    Satışı düşük geçmişi kirli marka imajı kötü 2. Eli yavaş normal cevap gelmemesi eskiden C3 polo dan 10 bin lira Ucu olduğu için alınırdı şimdi kafa kafaya almak için bir sebep?

    Bence liste fiyatından kimseye satamaz ve mutlaka indirim yaparlar. Yoksa insanlar 5 daha veririm turbolu Polo alırım derler jantına camına vs bakmadan.

    öyle zaten sizin imzanızdaki aracın muadili citroende olsa aynı fiyatlı olsa tercih eder misiniz? durum bundan ibaret

    biz c maxı alırken 5 kişilik picasso 65 binken biz c maxı 62500 aldık. citroenin 2. elde silmesi can sıkan iç mekan sesleri marka imajı ne aldın citroen istersen 100 bin ver ds5 al o bir citroen ama 100 bine passat cc alsan sendeki imaj kimse de olmaz işte bu yüzden satamazlar Türkiye de araba alma bundan ibaret

    bugün dizel otomatik c4 de 60 bin polo da ben düşünmem bile polo alırım

    İmaj yapmak için mi araba alıyorsunuz?

    Türkiye de araba almak bundan ibaret dedim dikkat ettiyseniz kendim için demedim dikkatli okursanız sevinirim hem 62500 e c max aldığımda Passat çok rahat alabiliyordum almadım ama Türkiye de araba almak yine tekrar ediyorum islevden öte imaj

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.