Şimdi Ara

Facebook Girebilen Var mı?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
41
Cevap
0
Favori
2.054
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Öne Çıkar
0 oy
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Facebook'u patlatmışlar



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Labadak -- 7 Mart 2012; 9:38:19 >



    _____________________________


    Labadak#2612
    For the end of the world spell, press Control+Alt+Delete

  • sorun yok
    _____________________________
  • Erişmeye çalıştığınızhttp://m.facebook.com/ adresi şu anda kullanılamıyor. Adresi (URL)
    doğru yazdığınızdan emin olun,
    sonra da sayfayı yeniden yüklemeyi
    deneyin.
    _____________________________
  • Sunucu bulunamadı







    www.facebook.com konumundaki sunucu bulunamıyor.
    _____________________________
  • ben de giremiyorum
    _____________________________

  • M.facebook a gıremıyorum
    _____________________________
    Liberta Per Gli UltrAs
  • aydın'da girilebiliyormuş şuan...
    mersin'deyim ben, burda sunucu bulamadı diyor.
    _____________________________
    Yıllanmış üye
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • Şuan girmiyor
    _____________________________


    Labadak#2612
    For the end of the world spell, press Control+Alt+Delete

  • Girilemiyor..

    Bu kesinlikle Hacker Okan'ın işi

     Facebook Girebilen Var mı?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi teknikkonular -- 7 Mart 2012; 8:54:30 >
    _____________________________
  • Ben de gıremıyorum su an. :/

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    2006 yılında üye oldum, o seneden beri forumda değişmeyen tek cümle;

    "Nerede o eski Donanımhaber"
  • Sorun yok no problem...
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Tango-1

    Ben de gıremıyorum su an. :/

    +1
    _____________________________
  • Uzak sunucu bulunamadı Erişmeye çalıştığınızhttp://m.facebook.com/ adresi şu anda kullanılamıyor. Adresi (URL) doğru yazdığınızdan
    emin olun, sonra da sayfayı yeniden yüklemeyi
    deneyin. İnternet bağlantınızın etkin olduğuna emin
    olun ve aynı bağlantıyı kullanan diğer
    uygulamaların çalışıp çalışmadığını
    denetleyin.
    _____________________________
  • Bir giriyor, bir girmiyor.
    _____________________________
  • bende giremiyommm
    _____________________________

    Monster Energy Kasa Modu
    Gigabyte 990FXA-UD3 - AMD FX8350 - VTX HD5770 - Corsair Force GS 128 GB - Corsair Vengeance 2x4 GB 1866 mhz - Raidmax 550W Psu
  • 09:10 hala girilmiyor
    _____________________________
  • bende giremiyorum,

    Sunucu bulunamadı
    _____________________________
  • bende giremiyorum

    8.8.8.8 dns leri tanımlı makinamda



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Blade__ -- 7 Mart 2012; 9:12:24 >
    _____________________________
    SilverStone TJ07 Dream Machine 05 Gümüş Kasa , MSI - P6N SLI-FI , Intel Core 2 Duo E4300 1.8@3.30 7/24 Günlük ( Cooling by TT BigTyphoon ) , MSI-NX8800GTS-T2D320E-HD OC Edition , Geil-( 2x1GB ) Dual DDR2 Ultra Series 800MHz(4-4-4-12) , Samsung 2x80GB Sata II NCQ Raid0, Seagate 7200.10 320GB SATA II, Seagate 120GB IDE , SkyStar 2 Uydu (Rev:2.6D , Lg Dvd-Rw-Lg Cd-Rw-Asus Cd-Rom , 22'' Samsung 226BW , Powerd by Enermax Infiniti DXX 650W , Logitech Cordless Desktop S510 Klavye & Mouse , Safety by Powercom BNT 1000AP Ups , Jazz 9941B Digital 5+1CH Black Home Theather
  • Yoksa bu apaçilerin sonu mu geldi?
    _____________________________
  • Telefondan giremeyenler facebook app'i demesinler.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.