Şimdi Ara

F30 320d xdrive/arkadan itiş

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
36
Cevap
0
Favori
10.976
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Selamunaleyküm

    Geçenlerde araç tercihi konusunda fikir danışmıştım, F30 320d alacağız nasip olursa.

    Önceliğim msport olması zira sportline'ın ve diğer modellerin derisi terletiyor, kolay terliyorum. Alcantara iş görür diye düşünüyorum.

    Aracı nasip olursa 4 sene kullanmayı planlıyorum, yıllık 20k yol yapacağımı düşünüyorum, dolayısıyla araçta km önemli benim için.


    xdrive mı arkadan itiş mi olmalı bu konuda kararsızım. Araç ankarada kullanılacak, yanlamakla vs işim yok fakat seri kullanırım. xdrive'ın yakıt tüketimini 1.5-2 lt artıracağını söyleyenler var. bu konuda tecrübeliler bilgilerini paylaşırsa sevinirim.

    Aşağıdaki araçlar hakkında fikrinizi paylaşırsanız sevinirim.

    Şu araç m paket, estoril, jantları replika değil orjinal, hoşuma gidiyor fakat km'si düşündürüyor, xdrive:
    f30 320d XDRIVE
    https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-bmw-sahibinden-320d-xdrive-m-paket-726279583/detay/


    Şu aracın km'si güzel fakat sportline beyaz xdrive:
    f30 320d XDRIVE
    https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-bmw-marjin-garaj-dan-orjinal-hatasiz-kaza-boya-degisen-yok-72.000-km-717293719/detay/



    Şu aracın km'si çok güzel, sportline beyaz arkadan itiş
    f30 320d ARKADAN ÇEKİŞ
    https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-bmw-sahibinden-az-kullanilmis-3-20-d-719582645/detay/




    Şu araç boşline, fakat füme, km'si fena değil, ve makyajlı kasa 190hp
    ARKADAN İTİŞ
    https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-bmw-sahibinden-dusuk-km-hatasiz-320dizel-716775859/detay/


    Şimdiden teşekkürler.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi FireProoF_ -- 29 Ağustos 2019; 21:57:9 >







  • Araç 1, 2013. model Eski. Fiyat yüksek. O jantlar nedir :/ . Arka tampon boyali. Yanlarken vurmuş. :) Arac çöp olmuş. . Zubuk, keriz avında. Ele.

    Araç 2, düzgün duruyor. Ama belki içlerinde en çöpü budur.

    Dostum,
    Daha fazla yazamayacgim. Sinirleniyorum. Fiyatlar çok yüksek. 170-180 bin TL ye aldıkları arabaları hangi rakamlara satmaya çalışiyorlar.
    Euro yükseldi derler. Sen euro almadin, araba aldın.
    Neyse...

    BMW, resimden anlaşılan bir araba değil dostum. Bir de son donemde, detaylingciler, yirtik dondan çıkar gibi, her köşe başında çoğaldı. Kozmetik olarak arabaları sıfır gibi yapıyorlar.
    Gidip bakıp tercanlar gibi yere götürüp baktırman lazım.

    X drive mi, arkadan çekiş mi dersen,
    Ankara da bende yaşadım, eski kış yok. Kar tipi yollar kapaniyor desek artık nadir. Al sport + a çıkar.

    ahim şahım bir fark yok.
    Yapay Zekanın Yanıtı

    BMW 320d xDrive ve Arkadan İtiş

    BMW 320d xDrive, dört tekerlekten çekiş sistemi ile donatılmış, performans odaklı bir sedan modelidir. Arkadan itişli versiyonu da bulunan model, farklı sürüş dinamikleri sunar.

    BMW 320d xDrive Yorumları

    BMW 320d xDrive, kullanıcıları tarafından genel olarak olumlu yorumlar almaktadır. Aracın güçlü motoru, keskin direksiyon sistemi ve dengeli yol tutuşu takdir edilmektedir. Dört tekerlekten çekiş sistemi, özellikle kış aylarında veya kaygan yol koşullarında sürüş güvenliğini artırmaktadır.

    BMW xDrive Kapatma

    BMW xDrive sistemi, gerektiğinde dört tekerleğe de güç sağlayan gelişmiş bir dört tekerlekten çekiş teknolojisidir. Ancak, bazı sürücüler daha fazla sürüş kontrolü elde etmek için xDrive sistemini kapatmayı tercih edebilirler. xDrive sistemini kapatmak, aracın yalnızca arka tekerleklerden itiş almasını sağlar.

    F30 xDrive

    F30, BMW 3 Serisi'nin altıncı neslidir. 2012'den 2019'a kadar üretilen F30, hem arkadan itişli hem de xDrive dört tekerlekten çekişli versiyonlarda sunulmuştur. F30 xDrive, özellikle kar veya yağmurlu havalarda daha fazla yol tutuşu isteyen sürücüler için popüler bir seçenektir.

    Arkadan itişli veya xDrive versiyonunun seçimi, kişisel tercihlere ve sürüş koşullarına bağlıdır. Arkadan itişli modeller, daha dinamik bir sürüş deneyimi sunarken, xDrive versiyonları daha fazla yol tutuşu ve güvenlik sağlar.

    Yapay Zekanın Yanıtını Genişlet
  • kesinlikle xdrive . Yılda 20 bin ve coğu seri kullanım yanlama vs yok benim tarz kullanım stilin var . Hiç düşünme



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cnv_58 -- 29 Ağustos 2019; 22:5:17 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cnv_58

    kesinlikle xdrive . Yılda 20 bin ve coğu seri kullanım yanlama vs yok benim tarz kullanım stilin var . Hiç düşünme
    sebebi nedir? daha önce kullandınız mı ikisinide, bir de yukarıdaki araçlar hakkında ne düşünüyorsun?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi FireProoF_ -- 29 Ağustos 2019; 22:6:43 >
  • BMW'ye biniyorsun, 200K TL, dizel ve 4 çeker.

    Hocam yanlış anlama da isteklerin ve BMW birbirine çok uzak olaylar. Bence senin ilacın burada:


    VAG grubu dizelde sorunsuzluk konusunda bir numara, quattro çekiş sistemi subaru'dan sonra en geçerli 4wd sistem.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Lana-Del-Rey -- 29 Ağustos 2019; 22:13:13 >




  • Arkadan itiş F30 eğlencelidir, illa yanlamana gerek yok. Tatlı ufak kopmalar, o torkla kıç sallaması, kontrol çabası, zamanla direksiyonda ustalaşmak vs hepsi keyif. Neticede temiz bir iş bölümü var, direksiyon önde aktarma arkada, hükmü nasıl vereceğin sana kalmış. Tipik BMW keyfi arkadan itişle alınır mesele bu ise.

    Daha emniyetli/güvenli tutunma, viraj stabilitesi, ıslık-karlı zemin güveni arıyorsan Xdrive. Tabiki ağırlığın 90kg kadar artacak, aktarma kayıpların artacak, hafif tüketimin yükselecek. Tüketimin 1 litre kadar artar, 2lt'lere çıkmaz öyle. Tercih sana kalmış yüksek torkla 4 çeker de farklı bir keyiftir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: FireProoF_

    sebebi nedir? daha önce kullandınız mı ikisinide, bir de yukarıdaki araçlar hakkında ne düşünüyorsun?

    Alıntıları Göster
    3 serinin 5 serininde her türlüsünü kullandım . Arka itişlerde seri kullanımda seninle oynamak istiyor yağmurlu vs. Havalarda oldukça tehlikeli , seri kullanım özellikle bu ikisinde uzun kullanımlarda ve kullanıcı seri hızlanmayı ve ok gibi gitmeyi seviyorsa kesinlikle xdrive çok farklı bu fark bir c serisinde bir a4 de o kadar fark etmesede 3 serisinde oldukça fark ediyor daha çok güven ve her türlü kafanı yormadan kendini kasmadan pedala basmam gerek diyorsan 3 serisinde düşünmeden xdrive al . Bir a4 quatro kadar yere civilenmesede tasarım ve imaj olarak öne geçip bence çok iyi araç .



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cnv_58 -- 29 Ağustos 2019; 22:19:51 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Araç 1, 2013. model Eski. Fiyat yüksek. O jantlar nedir :/ . Arka tampon boyali. Yanlarken vurmuş. :) Arac çöp olmuş. . Zubuk, keriz avında. Ele.

    Araç 2, düzgün duruyor. Ama belki içlerinde en çöpü budur.

    Dostum,
    Daha fazla yazamayacgim. Sinirleniyorum. Fiyatlar çok yüksek. 170-180 bin TL ye aldıkları arabaları hangi rakamlara satmaya çalışiyorlar.
    Euro yükseldi derler. Sen euro almadin, araba aldın.
    Neyse...

    BMW, resimden anlaşılan bir araba değil dostum. Bir de son donemde, detaylingciler, yirtik dondan çıkar gibi, her köşe başında çoğaldı. Kozmetik olarak arabaları sıfır gibi yapıyorlar.
    Gidip bakıp tercanlar gibi yere götürüp baktırman lazım.

    X drive mi, arkadan çekiş mi dersen,
    Ankara da bende yaşadım, eski kış yok. Kar tipi yollar kapaniyor desek artık nadir. Al sport + a çıkar.

    ahim şahım bir fark yok.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi birgarip2019 -- 29 Ağustos 2019; 22:23:3 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Mercedes C180 Coupe
    6 yıl önce açıldı
    İthal Bmw 525d Xdrive
    geçen yıl açıldı
    Audi a3 vs bmw 118i
    6 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Lana-Del-Rey

    BMW'ye biniyorsun, 200K TL, dizel ve 4 çeker.

    Hocam yanlış anlama da isteklerin ve BMW birbirine çok uzak olaylar. Bence senin ilacın burada:


    VAG grubu dizelde sorunsuzluk konusunda bir numara, quattro çekiş sistemi subaru'dan sonra en geçerli 4wd sistem.
    Hocam, a4 çok düşündüm, özellikle bu attığınız ilandaki kasayı, sanırım B8.
    Yeni kasa benim nezdimde tam bir çirkinlik abidesi. neyse.
    Attığınız ilandaki kasa hoşuma gitsede biraz 30 yaş üstü için bence. 25 yaşındayım, f30 çok beğendiğim bir kasa, en azından bi tecrübem olsun istiyorum.
    4 çeker takıntım yok bu arada, sadece piyasadaki arkadan itişler xdrive'dan daha pahalı, nasıl oluyor anlamadım.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: alcohol06

    Arkadan itiş F30 eğlencelidir, illa yanlamana gerek yok. Tatlı ufak kopmalar, o torkla kıç sallaması, kontrol çabası, zamanla direksiyonda ustalaşmak vs hepsi keyif. Neticede temiz bir iş bölümü var, direksiyon önde aktarma arkada, hükmü nasıl vereceğin sana kalmış. Tipik BMW keyfi arkadan itişle alınır mesele bu ise.

    Daha emniyetli/güvenli tutunma, viraj stabilitesi, ıslık-karlı zemin güveni arıyorsan Xdrive. Tabiki ağırlığın 90kg kadar artacak, aktarma kayıpların artacak, hafif tüketimin yükselecek. Tüketimin 1 litre kadar artar, 2lt'lere çıkmaz öyle. Tercih sana kalmış yüksek torkla 4 çeker de farklı bir keyiftir.
    Açıkçası benim de önceliğim xdrive değil, fakat arkadan çekişler xdrive'lardan daha pahalı, daha doğrusu eli yüzü düzgün f30'lar fahiş fiyatlarda. attığım ilk ilandaki aracın sahibiyle konuştum şehir içi 7.5 yakıyormuş xdrive.

    İlanlar hakkında ne düşünüyosunuz?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: cnv_58

    3 serinin 5 serininde her türlüsünü kullandım . Arka itişlerde seri kullanımda seninle oynamak istiyor yağmurlu vs. Havalarda oldukça tehlikeli , seri kullanım özellikle bu ikisinde uzun kullanımlarda ve kullanıcı seri hızlanmayı ve ok gibi gitmeyi seviyorsa kesinlikle xdrive çok farklı bu fark bir c serisinde bir a4 de o kadar fark etmesede 3 serisinde oldukça fark ediyor daha çok güven ve her türlü kafanı yormadan kendini kasmadan pedala basmam gerek diyorsan 3 serisinde düşünmeden xdrive al . Bir a4 quatro kadar yere civilenmesede tasarım ve imaj olarak öne geçip bence çok iyi araç .

    Alıntıları Göster
    Eyvallah hocam, attığım ilanlardaki araçlar hakkında ne düşünüyosun?




  • Hocam ben 3-4 ay kar altinda kalan bir yerde yasiyorum, bir daha firsatim olsa xdrive alirim. Ama kar yoksa arkadan itis almak daha mantikli.
    Hem yakit tuketimi daha az olur hem de daha ucuz arkadan itis. (liste fiyati olarak eger xdrive ikinci elde daha ucuz ise dusunulebilir)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: FireProoF_

    Hocam, a4 çok düşündüm, özellikle bu attığınız ilandaki kasayı, sanırım B8.
    Yeni kasa benim nezdimde tam bir çirkinlik abidesi. neyse.
    Attığınız ilandaki kasa hoşuma gitsede biraz 30 yaş üstü için bence. 25 yaşındayım, f30 çok beğendiğim bir kasa, en azından bi tecrübem olsun istiyorum.
    4 çeker takıntım yok bu arada, sadece piyasadaki arkadan itişler xdrive'dan daha pahalı, nasıl oluyor anlamadım.

    Alıntıları Göster
    Bilmiyorum ne alırsınız ama bu bütçede bu isteklere bmw hiç mi hiç mantıklı değil.

    Audi dediğim gibi motor konusunda bmw dizeline göre çok çok sorunsuzdur ve quattro sistemi ile yere çiviyle çakılmış gibi her türlü yolun üstesinden gelirsiniz.


    Biraz daha koyarım satarken de hiç düşünmeden anında gitsin derseniz:


    Daha spor facelift bi alternatif düşünürseniz:



    Edit: Passat fenadır bu arada twinturbo 240 hp 0-100 6s ciğer bi makinedir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Lana-Del-Rey -- 29 Ağustos 2019; 22:43:56 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: FireProoF_

    Eyvallah hocam, attığım ilanlardaki araçlar hakkında ne düşünüyosun?

    Alıntıları Göster
    İlanlara bakmadım baksamda hiç birşey ifade etmez en sakat en yalan dolu ilanlar genelde bmw bilhassa 3 seri arka itiş de mevcut iyi biliyorum çok net derim kötü dediğin iyi iyi dediğin en kötüsü çıkabilir her usta sağlam anlamaz içine sineni çok sağlam bmw bilen ustaya göstermeni tavsiye ederim arka itişlerin %90 yanlamış araçlardır senin sürüş stilinede uygun kesinlikle xdrive bak içine sineni sağlam espert yaparak al inşallah temizini alır hayırla binersin, yaşın gereğide bu araç sana daha çok yakışır . Bunun haricinde c coupe veya audide biraz düşük modelli a5 bakabilirsin ama 3 m xdrive idealdir yakışıklı ve satması daha rahattır, A4 dediğin gibi biraz ağırdır ben 27 yaşındayım 2 cocuk var ben şu halimle a4 quatro tercih ederim ama yeni kasa düşüncürü olanı dolu olanı çok pahalı cocuksuz veya bekar olsam benimde tercihim 3 m paket xdrive olur en doğru tercih



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cnv_58 -- 29 Ağustos 2019; 22:57:28 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Lana-Del-Rey kullanıcısına yanıt
    Audi ve subarunun kullandığı dört çeker sistem 4wd değil awd.
    4wd farklı bi dünya orda oyuncaklara yer yok.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • 4 çeker diyorsan mutlaka Quattro'ya bakmalısın amma A4 amma A5

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Çok uzun süre olmasa da 3-4 ay 3.20d xdrive sahibi olup fırsatı buldum

    Araç 2015 makyajsız kasa 184 bg 75.000km idi

    Lastikleri çok kötü durumdaydı ama ona rağmen asfalta yapıştığını resmen asfalti tırnaklarını kazıyarak ilerlediğini hissediyorsunuz

    Xdrive olursa daha az yanlanmis olacağı kesin çünkü araç 4 tekerle yola yapışıyor

    Yakıta gelirsek 1,5-2 lt fazla yakması abartı onu net belirteyim
    Benim araç şehiriçi 7.5 lt ile geziyordu ki çok sakin kullanan birisi değilim
    Xdrive olmasa yakacağı aynı şartlarda 6-5,7 lt olur ki a180d aracımla 6lt ortalama ile geziyorum aynı sürüş stili ile

    Sürüş dinamikleri için Tolga abi daha net bilgiler verecektir

    @esmerce

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mesuthaksoy

    Çok uzun süre olmasa da 3-4 ay 3.20d xdrive sahibi olup fırsatı buldum

    Araç 2015 makyajsız kasa 184 bg 75.000km idi

    Lastikleri çok kötü durumdaydı ama ona rağmen asfalta yapıştığını resmen asfalti tırnaklarını kazıyarak ilerlediğini hissediyorsunuz

    Xdrive olursa daha az yanlanmis olacağı kesin çünkü araç 4 tekerle yola yapışıyor

    Yakıta gelirsek 1,5-2 lt fazla yakması abartı onu net belirteyim
    Benim araç şehiriçi 7.5 lt ile geziyordu ki çok sakin kullanan birisi değilim
    Xdrive olmasa yakacağı aynı şartlarda 6-5,7 lt olur ki a180d aracımla 6lt ortalama ile geziyorum aynı sürüş stili ile

    Sürüş dinamikleri için Tolga abi daha net bilgiler verecektir

    @esmerce
    Sağolun hocam.
    bahsettiğiniz gibi şehir içi 7.5 yakıyormuş, arkadan itişler kaç normal kullanımda şehir içi 5.5 6 yakıyormuş ona binaen söyledim.
    peki sert kullansak nasıl olur yakıt, şehir içi, normal trafik yani öyle dur kalk değil.
    bu zincir problemi hakkında ne düşünüyosunuz?
    aracı neden sattınız?

    beklemedeyiz.
    @esmerce




  • quote:

    Orijinalden alıntı: cnv_58

    İlanlara bakmadım baksamda hiç birşey ifade etmez en sakat en yalan dolu ilanlar genelde bmw bilhassa 3 seri arka itiş de mevcut iyi biliyorum çok net derim kötü dediğin iyi iyi dediğin en kötüsü çıkabilir her usta sağlam anlamaz içine sineni çok sağlam bmw bilen ustaya göstermeni tavsiye ederim arka itişlerin %90 yanlamış araçlardır senin sürüş stilinede uygun kesinlikle xdrive bak içine sineni sağlam espert yaparak al inşallah temizini alır hayırla binersin, yaşın gereğide bu araç sana daha çok yakışır . Bunun haricinde c coupe veya audide biraz düşük modelli a5 bakabilirsin ama 3 m xdrive idealdir yakışıklı ve satması daha rahattır, A4 dediğin gibi biraz ağırdır ben 27 yaşındayım 2 cocuk var ben şu halimle a4 quatro tercih ederim ama yeni kasa düşüncürü olanı dolu olanı çok pahalı cocuksuz veya bekar olsam benimde tercihim 3 m paket xdrive olur en doğru tercih

    Alıntıları Göster
    sağolun hocam.
    bekarım
    ilanlara baktınız mı derken aracın temizliğinden ziyade km donanım fiyat olarak.
    bahsettiğim gibi ankarada kullanılacak araç, öyle çok bi kış olmuyor ki zaten kullandığım yollar ana yollar olduğu için neredeyse her zaman açık yollar. dolayısıyla gerçekten ihtiyaç var mı xdrive'a?
    bana xdrive düşündüren ana sebep fiyatı arkadan itişlere göre makul, bu meret ekstra para verip alınan birşey nasıl olurda daha ucuz anlamıyorum. tamam yanlamak için tercih eden çoktur fakat hepsi değil sonuçta.
    c coupe benzinli o yüzden eledim, a5 ise eskidi hocam bir de arkası hoşuma gitmiyor aracın stopları falan.




  • Xdrive bambaşka bir dünyadır bmw lerin çoğu virajda gaza tam asılamaz arkası gelir kurudayken yağmurlu havada söylemeye gerek yok. Xdrive ile patır kütür dönersin sürdüğüm müddetçe hiçbir viraj acaba yer mi yemez mi dedirtmedi. Hepsini netlik kararlılıkla gram oynamadan dönüyordu. Arkadan itiş daha oynak herhangi bir ıslaklıkta ya da bazen kuruda ( asfalta göre ) önden çeker gibi ani direksiyon hareketlerinde kopar arkası ha zevklidir kontrol sürücüdeyse eğlence de katar ancak kesinlik netlik ve hızlı sürüş için kesinlikle xdrive derim.
    525xd f10 ve 320i f30 karşılaştırmama göre

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Toxicated

    Xdrive bambaşka bir dünyadır bmw lerin çoğu virajda gaza tam asılamaz arkası gelir kurudayken yağmurlu havada söylemeye gerek yok. Xdrive ile patır kütür dönersin sürdüğüm müddetçe hiçbir viraj acaba yer mi yemez mi dedirtmedi. Hepsini netlik kararlılıkla gram oynamadan dönüyordu. Arkadan itiş daha oynak herhangi bir ıslaklıkta ya da bazen kuruda ( asfalta göre ) önden çeker gibi ani direksiyon hareketlerinde kopar arkası ha zevklidir kontrol sürücüdeyse eğlence de katar ancak kesinlik netlik ve hızlı sürüş için kesinlikle xdrive derim.
    525xd f10 ve 320i f30 karşılaştırmama göre
    f30 320d 184'lük xdrive ve arkadan itiş kalksalar, sonuç ne olur?
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.