Şimdi Ara

EVİNİZDE HANGİ MARKA ÇAMAŞIR MAKİNESİ VAR VE MEMNUNMUSUNUZ (342. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
15.463
Cevap
160
Favori
1.666.961
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
13 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 340341342343344
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • bugün bulaşık makinesine servis çağırdık pompa kapağı gevşediğinden su akıtıyodu herneyse çamaşır makinesi için şaseyi değiştiririm dedi peki bende 3 tane servis fişi var aynı arızadan dolayı ama çözüm bulamadılar hakkımı ararsam değişim yaparlarmı yoksa şasesini değiştirsinlermi makineyi zabdetemiyorum artık yürüyüp duruyor
  • quote:

    Orijinalden alıntı: batu25

    quote:

    Orijinalden alıntı: lordford50

    quote:

    Orijinalden alıntı: batu25

    Anladım dediğinizi o konu hakkında bir bilgim yok ama başka bir markaya ürettirmeye başlarsa da orjinal markası olan Viking olarak alırız.

    BİZİM MAHALLEDEKİ BİM E BUGÜN BAKTIM: sudesan FİRMASINA ÜRETTİRİLİYOR.

    Bölgeden bölgeye de farklılık gösteriyor demek ki.


    bu arada bizimkininde arkasında viking yazıyor demekki bölgeden bölgeye değişiyor sen yumuşatmasına bak




  • quote:

    Orijinalden alıntı: efemre123

    bugün bulaşık makinesine servis çağırdık pompa kapağı gevşediğinden su akıtıyodu herneyse çamaşır makinesi için şaseyi değiştiririm dedi peki bende 3 tane servis fişi var aynı arızadan dolayı ama çözüm bulamadılar hakkımı ararsam değişim yaparlarmı yoksa şasesini değiştirsinlermi makineyi zabdetemiyorum artık yürüyüp duruyor


    "garanti süresi devam eden cihazlar", "1 yıl içinde 3 defa aynı arızayı" verirse, yada "aynı sürede toplam 5 kez" arıza verirse, servis raporuyla değişim talep edebiliyorsun diye biliyorum...

    servis yanaşmazsa direkt müşteri hizmetlerini arayın...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: baberti

    quote:

    Orijinalden alıntı: efemre123

    bugün bulaşık makinesine servis çağırdık pompa kapağı gevşediğinden su akıtıyodu herneyse çamaşır makinesi için şaseyi değiştiririm dedi peki bende 3 tane servis fişi var aynı arızadan dolayı ama çözüm bulamadılar hakkımı ararsam değişim yaparlarmı yoksa şasesini değiştirsinlermi makineyi zabdetemiyorum artık yürüyüp duruyor


    "garanti süresi devam eden cihazlar", "1 yıl içinde 3 defa aynı arızayı" verirse, yada "aynı sürede toplam 5 kez" arıza verirse, servis raporuyla değişim talep edebiliyorsun diye biliyorum...

    servis yanaşmazsa direkt müşteri hizmetlerini arayın...

    yani aynı arıza üzerine fişim var 3 tane ama işlem yapılmadı gelip bişi yok diyip gidiyolar ya atıcam kapıya yada değişim yapılsın şaseyi değiştirmek nedir ya bide sipariş vercekmiş yani ben diyorumki yaptıratyımmı yoksa değişim için hakkımı arayımmı artık sıktı yani




  • quote:

    Orijinalden alıntı: efemre123

    quote:

    Orijinalden alıntı: baberti

    quote:

    Orijinalden alıntı: efemre123

    bugün bulaşık makinesine servis çağırdık pompa kapağı gevşediğinden su akıtıyodu herneyse çamaşır makinesi için şaseyi değiştiririm dedi peki bende 3 tane servis fişi var aynı arızadan dolayı ama çözüm bulamadılar hakkımı ararsam değişim yaparlarmı yoksa şasesini değiştirsinlermi makineyi zabdetemiyorum artık yürüyüp duruyor


    "garanti süresi devam eden cihazlar", "1 yıl içinde 3 defa aynı arızayı" verirse, yada "aynı sürede toplam 5 kez" arıza verirse, servis raporuyla değişim talep edebiliyorsun diye biliyorum...

    servis yanaşmazsa direkt müşteri hizmetlerini arayın...

    yani aynı arıza üzerine fişim var 3 tane ama işlem yapılmadı gelip bişi yok diyip gidiyolar ya atıcam kapıya yada değişim yapılsın şaseyi değiştirmek nedir ya bide sipariş vercekmiş yani ben diyorumki yaptıratyımmı yoksa değişim için hakkımı arayımmı artık sıktı yani


    dediğim gibi önce ara veya iletişimden mesaj yaz, ısrar et...değişim şansını zorla...

    baktın olmayacak, kasa değişimi de hiç yoktan iyidir, neredeyse sıfıra yakın halde geliyor...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: robotica

    Arkadaş evine Arçelik 3320 aldı. Program başladığında makine suyu alıp pis gider borusundan dışarı veriyor ve program başlamıyor. Sorun ne olabilir?

    Su boşaltma hortumunun ağzı yıkama su seviyesinin aşağısında kalmıştır. Hortumu daha yüksek bir yere sabitlerse sorun çözülür.
  • anladım nese o zman bizde böle devam edeceğiz yardım için teşekkürler
  • quote:

    Orijinalden alıntı: baberti

    quote:

    Orijinalden alıntı: efemre123

    quote:

    Orijinalden alıntı: baberti

    quote:

    Orijinalden alıntı: efemre123

    bugün bulaşık makinesine servis çağırdık pompa kapağı gevşediğinden su akıtıyodu herneyse çamaşır makinesi için şaseyi değiştiririm dedi peki bende 3 tane servis fişi var aynı arızadan dolayı ama çözüm bulamadılar hakkımı ararsam değişim yaparlarmı yoksa şasesini değiştirsinlermi makineyi zabdetemiyorum artık yürüyüp duruyor


    "garanti süresi devam eden cihazlar", "1 yıl içinde 3 defa aynı arızayı" verirse, yada "aynı sürede toplam 5 kez" arıza verirse, servis raporuyla değişim talep edebiliyorsun diye biliyorum...

    servis yanaşmazsa direkt müşteri hizmetlerini arayın...

    yani aynı arıza üzerine fişim var 3 tane ama işlem yapılmadı gelip bişi yok diyip gidiyolar ya atıcam kapıya yada değişim yapılsın şaseyi değiştirmek nedir ya bide sipariş vercekmiş yani ben diyorumki yaptıratyımmı yoksa değişim için hakkımı arayımmı artık sıktı yani


    dediğim gibi önce ara veya iletişimden mesaj yaz, ısrar et...değişim şansını zorla...

    baktın olmayacak, kasa değişimi de hiç yoktan iyidir, neredeyse sıfıra yakın halde geliyor...

    kasa daha temiz çizik bile yok dikkatsiz kullanmamıza rağmen çürüme de olmadı kasa sağlam sorun içerden tambur duvarlara çarpıyor ve uğraşmak istemiyorum yarın arıcam eğer sonuca varamassam atölyeye götürsünler ne yapıcaklarsa yapsınlar mahkemelerlede uğraşmak istemiyorum




  • quote:

    Orijinalden alıntı: efemre123

    quote:

    Orijinalden alıntı: baberti

    quote:

    Orijinalden alıntı: efemre123

    quote:

    Orijinalden alıntı: baberti

    quote:

    Orijinalden alıntı: efemre123

    bugün bulaşık makinesine servis çağırdık pompa kapağı gevşediğinden su akıtıyodu herneyse çamaşır makinesi için şaseyi değiştiririm dedi peki bende 3 tane servis fişi var aynı arızadan dolayı ama çözüm bulamadılar hakkımı ararsam değişim yaparlarmı yoksa şasesini değiştirsinlermi makineyi zabdetemiyorum artık yürüyüp duruyor


    "garanti süresi devam eden cihazlar", "1 yıl içinde 3 defa aynı arızayı" verirse, yada "aynı sürede toplam 5 kez" arıza verirse, servis raporuyla değişim talep edebiliyorsun diye biliyorum...

    servis yanaşmazsa direkt müşteri hizmetlerini arayın...

    yani aynı arıza üzerine fişim var 3 tane ama işlem yapılmadı gelip bişi yok diyip gidiyolar ya atıcam kapıya yada değişim yapılsın şaseyi değiştirmek nedir ya bide sipariş vercekmiş yani ben diyorumki yaptıratyımmı yoksa değişim için hakkımı arayımmı artık sıktı yani


    dediğim gibi önce ara veya iletişimden mesaj yaz, ısrar et...değişim şansını zorla...

    baktın olmayacak, kasa değişimi de hiç yoktan iyidir, neredeyse sıfıra yakın halde geliyor...

    kasa daha temiz çizik bile yok dikkatsiz kullanmamıza rağmen çürüme de olmadı kasa sağlam sorun içerden tambur duvarlara çarpıyor ve uğraşmak istemiyorum yarın arıcam eğer sonuca varamassam atölyeye götürsünler ne yapıcaklarsa yapsınlar mahkemelerlede uğraşmak istemiyorum


    "tambur duvarlara çarpıyor" dediğiniz makinanın marka-modelini merak ettim şimdi...
    benim eski beko'nun da böyle bir sorunu vardı, ama kasayla ilgili bir sorun değil ki o...
    uzmanlar daha iyi teşhis koyabilir...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: baberti

    quote:

    Orijinalden alıntı: efemre123

    quote:

    Orijinalden alıntı: baberti

    quote:

    Orijinalden alıntı: efemre123

    quote:

    Orijinalden alıntı: baberti

    quote:

    Orijinalden alıntı: efemre123

    bugün bulaşık makinesine servis çağırdık pompa kapağı gevşediğinden su akıtıyodu herneyse çamaşır makinesi için şaseyi değiştiririm dedi peki bende 3 tane servis fişi var aynı arızadan dolayı ama çözüm bulamadılar hakkımı ararsam değişim yaparlarmı yoksa şasesini değiştirsinlermi makineyi zabdetemiyorum artık yürüyüp duruyor


    "garanti süresi devam eden cihazlar", "1 yıl içinde 3 defa aynı arızayı" verirse, yada "aynı sürede toplam 5 kez" arıza verirse, servis raporuyla değişim talep edebiliyorsun diye biliyorum...

    servis yanaşmazsa direkt müşteri hizmetlerini arayın...

    yani aynı arıza üzerine fişim var 3 tane ama işlem yapılmadı gelip bişi yok diyip gidiyolar ya atıcam kapıya yada değişim yapılsın şaseyi değiştirmek nedir ya bide sipariş vercekmiş yani ben diyorumki yaptıratyımmı yoksa değişim için hakkımı arayımmı artık sıktı yani


    dediğim gibi önce ara veya iletişimden mesaj yaz, ısrar et...değişim şansını zorla...

    baktın olmayacak, kasa değişimi de hiç yoktan iyidir, neredeyse sıfıra yakın halde geliyor...

    kasa daha temiz çizik bile yok dikkatsiz kullanmamıza rağmen çürüme de olmadı kasa sağlam sorun içerden tambur duvarlara çarpıyor ve uğraşmak istemiyorum yarın arıcam eğer sonuca varamassam atölyeye götürsünler ne yapıcaklarsa yapsınlar mahkemelerlede uğraşmak istemiyorum


    "tambur duvarlara çarpıyor" dediğiniz makinanın marka-modelini merak ettim şimdi...
    benim eski beko'nun da böyle bir sorunu vardı, ama kasayla ilgili bir sorun değil ki o...
    uzmanlar daha iyi teşhis koyabilir...

    arçelik 8124 hst bence körük kısmı hatalı tasarım akordiyon gibi yapılmış tambur körüğe çarptıkça tambur yalpalıyor kapağa çarpıyor titreşim oluyor ve zangır zangıt titriyor servis ne önerdiyse yaptık ama olmadı malzemede sorun yok sorun tasarımda




  • bugün müşteri hizmetçiklerini aradım 3 ay önce pompası bozulup yenisi takıldığı için değişim iade yapmıyoruz dediler bu nasıl bi mantıktır ya sanki ben kırdımda bozdum kullanıcı hatası değil bişi değil yarın servis gelicek içini dışını döktürcem 1 seneye kalmaz ayarım çöpe yenisini alıcam artık uğraşmak istemiyorum daha
  • quote:

    Orijinalden alıntı: efemre123

    bugün müşteri hizmetçiklerini aradım 3 ay önce pompası bozulup yenisi takıldığı için değişim iade yapmıyoruz dediler bu nasıl bi mantıktır ya sanki ben kırdımda bozdum kullanıcı hatası değil bişi değil yarın servis gelicek içini dışını döktürcem 1 seneye kalmaz ayarım çöpe yenisini alıcam artık uğraşmak istemiyorum daha


    makina dış tasarım olarak benim siemensten bile şık görünüyor...

    benim 15 yıllık bekoda aynı sorun vardı ama bunu son 2 yılda yapmaya başlamıştı, ayrıca bizimki ahşap ve oynak zeminde bile çalışmıştı bir süre köyde...buna rağmen son güne kadar fazla büyütmedik sıkmaya geçerkenki yalpalamayı...
    ancak yeni teknoloji bir makinadan bu beklenmez tabii, amortisörler mi dandik acaba...
    kasa değişimi yapacaklarsa kesin atölyeye gider...

    sanırım dediğin doğru...bütün mesele tasarım hatası...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: baberti

    quote:

    Orijinalden alıntı: efemre123

    bugün müşteri hizmetçiklerini aradım 3 ay önce pompası bozulup yenisi takıldığı için değişim iade yapmıyoruz dediler bu nasıl bi mantıktır ya sanki ben kırdımda bozdum kullanıcı hatası değil bişi değil yarın servis gelicek içini dışını döktürcem 1 seneye kalmaz ayarım çöpe yenisini alıcam artık uğraşmak istemiyorum daha


    makina dış tasarım olarak benim siemensten bile şık görünüyor...

    benim 15 yıllık bekoda aynı sorun vardı ama bunu son 2 yılda yapmaya başlamıştı, ayrıca bizimki ahşap ve oynak zeminde bile çalışmıştı bir süre köyde...buna rağmen son güne kadar fazla büyütmedik sıkmaya geçerkenki yalpalamayı...
    ancak yeni teknoloji bir makinadan bu beklenmez tabii, amortisörler mi dandik acaba...
    kasa değişimi yapacaklarsa kesin atölyeye gider...

    sanırım dediğin doğru...bütün mesele tasarım hatası...




    içini dağıtçan makinenin toparlıyolarmı bakalım sinirimden öldüm ya yarın servis göndericekler yine basa basa servis istemiyorum dedim atölyeye giderse bu bulaşık makinesi değilki en az 1 hafta ne yaparız yarın söktürcem makineyi sorunu bulsun mahkemeylede uğraşmak istemiyorum 3 4 ay onu bekleyemem ve kesinlikle tambur ve körük tasarım hatası dış görünüşü güzel ama dışına bakarak almadık özellikleri kağıt üzerinde güzeldi ve bu makinede elektrik tasarufu yaptık ama yıkama ve sesli çalışmasından memnun değilim




  • quote:

    Orijinalden alıntı: efemre123

    quote:

    Orijinalden alıntı: baberti

    quote:

    Orijinalden alıntı: efemre123

    bugün müşteri hizmetçiklerini aradım 3 ay önce pompası bozulup yenisi takıldığı için değişim iade yapmıyoruz dediler bu nasıl bi mantıktır ya sanki ben kırdımda bozdum kullanıcı hatası değil bişi değil yarın servis gelicek içini dışını döktürcem 1 seneye kalmaz ayarım çöpe yenisini alıcam artık uğraşmak istemiyorum daha


    makina dış tasarım olarak benim siemensten bile şık görünüyor...

    benim 15 yıllık bekoda aynı sorun vardı ama bunu son 2 yılda yapmaya başlamıştı, ayrıca bizimki ahşap ve oynak zeminde bile çalışmıştı bir süre köyde...buna rağmen son güne kadar fazla büyütmedik sıkmaya geçerkenki yalpalamayı...
    ancak yeni teknoloji bir makinadan bu beklenmez tabii, amortisörler mi dandik acaba...
    kasa değişimi yapacaklarsa kesin atölyeye gider...

    sanırım dediğin doğru...bütün mesele tasarım hatası...




    içini dağıtçan makinenin toparlıyolarmı bakalım sinirimden öldüm ya yarın servis göndericekler yine basa basa servis istemiyorum dedim atölyeye giderse bu bulaşık makinesi değilki en az 1 hafta ne yaparız yarın söktürcem makineyi sorunu bulsun mahkemeylede uğraşmak istemiyorum 3 4 ay onu bekleyemem ve kesinlikle tambur ve körük tasarım hatası dış görünüşü güzel ama dışına bakarak almadık özellikleri kağıt üzerinde güzeldi ve bu makinede elektrik tasarufu yaptık ama yıkama ve sesli çalışmasından memnun değilim


    ben siemense kasa değişimi istedim, 2 günde aldılar ve 2 gün sonra teslim ettiler...
    servise giderse yatar, atölyeye giderse 2 günde gelir...
    çünkü atölye, sırası geleni alıyor, işi bitince hemen getiriyor...
    tabii bu dediklerim siemens tecrübesi...
    arçelik nasıldır bilmem...

    belki yenilenip geldiğinde herşey değişir, seni utandırır...ben de siemensi ilk hafta hiç sevmemiştim, atölyeden geldikten sonra zamanla alıştım...ama servis elemanlarını hiç beğenmedim...laftan anlamaz, fizik kuralı bilmez, mantıksız tipler...

    adamlar ayakları ayarlamadan bırakıp gidiyor, hatırlatıyorsun, boş makinayı eliyle sağa sola sallıyor sonra da; "bak sallanmıyor, merak etme sallanmaz" diyor...adam gittikten sonra çamaşır yıkıyorsun ve beklenen manzara: MAKİNA O BİÇİM KAFA SALLIYOR, YALPALIYOR... "lanet olsun servise, bunun için çağıracağıma kendim yaparım" diyorsun ve hallediyorsun...makinanın ayak ayarını deneme yanılma ile birkaç yıkamada kendim yaptım, şimdi fena değil...

    bi sabret bakalım, belki iyi olur...
    buna da "hayatı yaşayarak öğrenme" diyorlar işte...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: baberti

    quote:

    Orijinalden alıntı: efemre123

    quote:

    Orijinalden alıntı: baberti

    quote:

    Orijinalden alıntı: efemre123

    bugün müşteri hizmetçiklerini aradım 3 ay önce pompası bozulup yenisi takıldığı için değişim iade yapmıyoruz dediler bu nasıl bi mantıktır ya sanki ben kırdımda bozdum kullanıcı hatası değil bişi değil yarın servis gelicek içini dışını döktürcem 1 seneye kalmaz ayarım çöpe yenisini alıcam artık uğraşmak istemiyorum daha


    makina dış tasarım olarak benim siemensten bile şık görünüyor...

    benim 15 yıllık bekoda aynı sorun vardı ama bunu son 2 yılda yapmaya başlamıştı, ayrıca bizimki ahşap ve oynak zeminde bile çalışmıştı bir süre köyde...buna rağmen son güne kadar fazla büyütmedik sıkmaya geçerkenki yalpalamayı...
    ancak yeni teknoloji bir makinadan bu beklenmez tabii, amortisörler mi dandik acaba...
    kasa değişimi yapacaklarsa kesin atölyeye gider...

    sanırım dediğin doğru...bütün mesele tasarım hatası...




    içini dağıtçan makinenin toparlıyolarmı bakalım sinirimden öldüm ya yarın servis göndericekler yine basa basa servis istemiyorum dedim atölyeye giderse bu bulaşık makinesi değilki en az 1 hafta ne yaparız yarın söktürcem makineyi sorunu bulsun mahkemeylede uğraşmak istemiyorum 3 4 ay onu bekleyemem ve kesinlikle tambur ve körük tasarım hatası dış görünüşü güzel ama dışına bakarak almadık özellikleri kağıt üzerinde güzeldi ve bu makinede elektrik tasarufu yaptık ama yıkama ve sesli çalışmasından memnun değilim


    ben siemense kasa değişimi istedim, 2 günde aldılar ve 2 gün sonra teslim ettiler...
    servise giderse yatar, atölyeye giderse 2 günde gelir...
    çünkü atölye, sırası geleni alıyor, işi bitince hemen getiriyor...
    tabii bu dediklerim siemens tecrübesi...
    arçelik nasıldır bilmem...

    belki yenilenip geldiğinde herşey değişir, seni utandırır...ben de siemensi ilk hafta hiç sevmemiştim, atölyeden geldikten sonra zamanla alıştım...ama servis elemanlarını hiç beğenmedim...laftan anlamaz, fizik kuralı bilmez, mantıksız tipler...

    adamlar ayakları ayarlamadan bırakıp gidiyor, hatırlatıyorsun, boş makinayı eliyle sağa sola sallıyor sonra da; "bak sallanmıyor, merak etme sallanmaz" diyor...adam gittikten sonra çamaşır yıkıyorsun ve beklenen manzara: MAKİNA O BİÇİM KAFA SALLIYOR, YALPALIYOR... "lanet olsun servise, bunun için çağıracağıma kendim yaparım" diyorsun ve hallediyorsun...makinanın ayak ayarını deneme yanılma ile birkaç yıkamada kendim yaptım, şimdi fena değil...

    bi sabret bakalım, belki iyi olur...
    buna da "hayatı yaşayarak öğrenme" diyorlar işte...




    senin tecrübeni biliyorum zaten seninki daha zor ama bizimkinin kasası değişmicek tambur amortisör falan değişçek büyük bi ihtimal kasada bi sorun yok çünkü çizik bile yok yani




  • quote:

    Orijinalden alıntı: efemre123

    quote:

    Orijinalden alıntı: baberti

    quote:

    Orijinalden alıntı: efemre123

    quote:

    Orijinalden alıntı: baberti

    quote:

    Orijinalden alıntı: efemre123

    bugün müşteri hizmetçiklerini aradım 3 ay önce pompası bozulup yenisi takıldığı için değişim iade yapmıyoruz dediler bu nasıl bi mantıktır ya sanki ben kırdımda bozdum kullanıcı hatası değil bişi değil yarın servis gelicek içini dışını döktürcem 1 seneye kalmaz ayarım çöpe yenisini alıcam artık uğraşmak istemiyorum daha


    makina dış tasarım olarak benim siemensten bile şık görünüyor...

    benim 15 yıllık bekoda aynı sorun vardı ama bunu son 2 yılda yapmaya başlamıştı, ayrıca bizimki ahşap ve oynak zeminde bile çalışmıştı bir süre köyde...buna rağmen son güne kadar fazla büyütmedik sıkmaya geçerkenki yalpalamayı...
    ancak yeni teknoloji bir makinadan bu beklenmez tabii, amortisörler mi dandik acaba...
    kasa değişimi yapacaklarsa kesin atölyeye gider...

    sanırım dediğin doğru...bütün mesele tasarım hatası...




    içini dağıtçan makinenin toparlıyolarmı bakalım sinirimden öldüm ya yarın servis göndericekler yine basa basa servis istemiyorum dedim atölyeye giderse bu bulaşık makinesi değilki en az 1 hafta ne yaparız yarın söktürcem makineyi sorunu bulsun mahkemeylede uğraşmak istemiyorum 3 4 ay onu bekleyemem ve kesinlikle tambur ve körük tasarım hatası dış görünüşü güzel ama dışına bakarak almadık özellikleri kağıt üzerinde güzeldi ve bu makinede elektrik tasarufu yaptık ama yıkama ve sesli çalışmasından memnun değilim


    ben siemense kasa değişimi istedim, 2 günde aldılar ve 2 gün sonra teslim ettiler...
    servise giderse yatar, atölyeye giderse 2 günde gelir...
    çünkü atölye, sırası geleni alıyor, işi bitince hemen getiriyor...
    tabii bu dediklerim siemens tecrübesi...
    arçelik nasıldır bilmem...

    belki yenilenip geldiğinde herşey değişir, seni utandırır...ben de siemensi ilk hafta hiç sevmemiştim, atölyeden geldikten sonra zamanla alıştım...ama servis elemanlarını hiç beğenmedim...laftan anlamaz, fizik kuralı bilmez, mantıksız tipler...

    adamlar ayakları ayarlamadan bırakıp gidiyor, hatırlatıyorsun, boş makinayı eliyle sağa sola sallıyor sonra da; "bak sallanmıyor, merak etme sallanmaz" diyor...adam gittikten sonra çamaşır yıkıyorsun ve beklenen manzara: MAKİNA O BİÇİM KAFA SALLIYOR, YALPALIYOR... "lanet olsun servise, bunun için çağıracağıma kendim yaparım" diyorsun ve hallediyorsun...makinanın ayak ayarını deneme yanılma ile birkaç yıkamada kendim yaptım, şimdi fena değil...

    bi sabret bakalım, belki iyi olur...
    buna da "hayatı yaşayarak öğrenme" diyorlar işte...




    senin tecrübeni biliyorum zaten seninki daha zor ama bizimkinin kasası değişmicek tambur amortisör falan değişçek büyük bi ihtimal kasada bi sorun yok çünkü çizik bile yok yani


    tambur, amortisör değişecekse daha ne...çok şanslısın o zaman...
    hadi hayırlısı...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: baberti

    quote:

    Orijinalden alıntı: efemre123

    quote:

    Orijinalden alıntı: baberti

    quote:

    Orijinalden alıntı: efemre123

    quote:

    Orijinalden alıntı: baberti

    quote:

    Orijinalden alıntı: efemre123

    bugün müşteri hizmetçiklerini aradım 3 ay önce pompası bozulup yenisi takıldığı için değişim iade yapmıyoruz dediler bu nasıl bi mantıktır ya sanki ben kırdımda bozdum kullanıcı hatası değil bişi değil yarın servis gelicek içini dışını döktürcem 1 seneye kalmaz ayarım çöpe yenisini alıcam artık uğraşmak istemiyorum daha


    makina dış tasarım olarak benim siemensten bile şık görünüyor...

    benim 15 yıllık bekoda aynı sorun vardı ama bunu son 2 yılda yapmaya başlamıştı, ayrıca bizimki ahşap ve oynak zeminde bile çalışmıştı bir süre köyde...buna rağmen son güne kadar fazla büyütmedik sıkmaya geçerkenki yalpalamayı...
    ancak yeni teknoloji bir makinadan bu beklenmez tabii, amortisörler mi dandik acaba...
    kasa değişimi yapacaklarsa kesin atölyeye gider...

    sanırım dediğin doğru...bütün mesele tasarım hatası...




    içini dağıtçan makinenin toparlıyolarmı bakalım sinirimden öldüm ya yarın servis göndericekler yine basa basa servis istemiyorum dedim atölyeye giderse bu bulaşık makinesi değilki en az 1 hafta ne yaparız yarın söktürcem makineyi sorunu bulsun mahkemeylede uğraşmak istemiyorum 3 4 ay onu bekleyemem ve kesinlikle tambur ve körük tasarım hatası dış görünüşü güzel ama dışına bakarak almadık özellikleri kağıt üzerinde güzeldi ve bu makinede elektrik tasarufu yaptık ama yıkama ve sesli çalışmasından memnun değilim


    ben siemense kasa değişimi istedim, 2 günde aldılar ve 2 gün sonra teslim ettiler...
    servise giderse yatar, atölyeye giderse 2 günde gelir...
    çünkü atölye, sırası geleni alıyor, işi bitince hemen getiriyor...
    tabii bu dediklerim siemens tecrübesi...
    arçelik nasıldır bilmem...

    belki yenilenip geldiğinde herşey değişir, seni utandırır...ben de siemensi ilk hafta hiç sevmemiştim, atölyeden geldikten sonra zamanla alıştım...ama servis elemanlarını hiç beğenmedim...laftan anlamaz, fizik kuralı bilmez, mantıksız tipler...

    adamlar ayakları ayarlamadan bırakıp gidiyor, hatırlatıyorsun, boş makinayı eliyle sağa sola sallıyor sonra da; "bak sallanmıyor, merak etme sallanmaz" diyor...adam gittikten sonra çamaşır yıkıyorsun ve beklenen manzara: MAKİNA O BİÇİM KAFA SALLIYOR, YALPALIYOR... "lanet olsun servise, bunun için çağıracağıma kendim yaparım" diyorsun ve hallediyorsun...makinanın ayak ayarını deneme yanılma ile birkaç yıkamada kendim yaptım, şimdi fena değil...

    bi sabret bakalım, belki iyi olur...
    buna da "hayatı yaşayarak öğrenme" diyorlar işte...




    senin tecrübeni biliyorum zaten seninki daha zor ama bizimkinin kasası değişmicek tambur amortisör falan değişçek büyük bi ihtimal kasada bi sorun yok çünkü çizik bile yok yani


    tambur, amortisör değişecekse daha ne...çok şanslısın o zaman...
    hadi hayırlısı...




    teşekkürler benim amacım işklem görmeden yenisini almaktı ama olmucak işte bunada şükür garanti kapsamında yapılacak




  • üstüne ne yazmışlar; true balance/anti vibratting system, yani titreşim önleme özelliği var öyle mi?...

    iyi ki bu özellik varmış, bir de olmadığını düşünün...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: baberti


    üstüne ne yazmışlar; true balance/anti vibratting system, yani titreşim önleme özelliği var öyle mi?...

    iyi ki bu özellik varmış, bir de olmadığını düşünün...




    düşünemiyorum valla arçelikle aynı sallantı ya olmasaydı uzaya kadar giderdi




  • 
Sayfa: önceki 340341342343344
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.