filogic 860 ile gelecek sanırım, bari 1gb ram'i olsa. ![]()
![]() < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi emre1393 -- 24 Nisan 2025; 23:11:31 > |
Ev ve İş Yerleri için Fark Yaratan KEENETIC Modem / Routerlar, DÖRT DÖRTLÜK İNTERNET İÇİN TASARLANDI (216. sayfa)



-
-
-
Tekrar Merhaba,
Bu yöntemler ile sorunum kısa süreli çözülmüştü fakat geçtiğimiz 2 gün boyunca aynı problemleri yaşamaya devam ediyorum.
- Modem fabrika ayarlarına sıfırlandı tekrar denendi,
- Geliştirici sürümüne güncellenip denendi sorun devam etti,
- Kablonet GPON üzerinden aynı bilgisayar üzerinden test yapıldı sorun devam etti,
- Turktelekom'un verdiği Zyxel H3600 Modem ile test edildi kopma sorunları kayboldu.Şuanda bu şekilde sorunsuz çalışmakta.
Bu aşamada yaşadığım problemin Keenetic Hopper KN-3811 cihazından yaşandığı kesinleşmiş oldu.
Modem hata ayıklama modunda çalıştırıldı ve hata logları alındı.Tüm bu sorunları sitenizde yer alan destek talep kısmında iletildi dilerseniz log dosyalarını sizinle de paylaşabilirim.
Problemin kaynağını özetlemek gerekirse:
Oyun+Teamspeak bağlantısı aktif -Keenetic Hopper yoğun UDP yükü altında NAT ve WAN yönetimini sürdüremiyor(Yazılımsal olduğunu düşünüyorum.) → PPPoE oturumu düşüyor → internet kopuyor.
Kopma sonrası 20 saniye içinde tekrar internete bağlanabiliyorum.
Tüm bu bilgiler ile birlikte yardımcı olabilirseniz sevinirim.
-
Merhaba DemBabus,
Tarafımıza iletmiş olduğunuz 642741 bilet üzerinden cevabımızı ilettik, lütfen ilgili bilet üzerinden sizden talep ettiğimiz bilgileri, ilettiğiniz durumu incelemek için gönderin, detaylı bir şekilde inceleyelim.
Saygılarımızla -
Merhaba emre1393,
Öncelikle markamıza göstermiş olduğunuz ilgiden dolayı teşekkür ederiz. Talebinizi ilgili birimlerimize ilettik.
Saygılarımızla. -
merhaba,
ilgili birimlerinize iletmenizi rica edeceğim bir isteğim olacak.
lütfen web sitenizde geo redirect ya da ne yapıyorsanız iptal ettirin. ben keenetic.com'a gitmek istiyorsam keenetic.com'a gideyim. beni zorla .com.tr'ye yönlendirmeyi bıraksın ya da tp-link'in sayfası gibi bana bir seçenek sunsun.
-
Merhaba anilkoc,
Talebiniz değerlendirilmek üzere ilgili birimlerimize iletilmiştir.
Saygılarımızla. -
Merhaba,
Mesh yapısı kurmak için 3 adet Keenetic Titan aldım. 1 tanesi root node olacak, diğer 2 tanesi de mesh node olacak şekilde yapılandırmak istiyorum.
Root node'a ethernet kablosu firewall sonrası bir switch'den geliyor ve dhcp serverın da firewall üzerinde olsun istiyorum. Root node'u extender mode olarak yapılandırdığımda mesh yapısını tanımıyor.
ISP'den ethernet kablosu ile yapılandırdığımda Mesh menüsü görünüyor ancak dhcp server Titan üzerinden dağıtıyor. Wifi ağındaki dhcp serverı disable edip firewall'ın dhcp serverını nasıl kullandırabilirim?
-
Merhaba arion,
Aşağıdaki makalemizden yararlanarak talep ettiğiniz topolojiyi oluşturabilirsiniz.help.keenetic.com
Just a moment...https://help.keenetic.com/hc/en-us/articles/360014436120-Can-an-access-point-be-a-Wi-Fi-System-Controller
Detaylı bilgi ve destek almak için Pazartesi - Cuma 09:00 - 18:00 saatleri arasında hizmet veren 0216 709 32 00 numaralı Keenetic Destek Hattımızı arayarak uzman ekibimizden yardım alabilirsiniz.
Size yardımcı olmaktan memnuniyet duyarız.
Saygılarımızla,
-
-
Merhaba Unborn,
İlettiğiniz durumun bir çok nedeni olabilir, Cihazınızla ilgili yaşadığınız durumu detaylı olarak inceleyebilmemiz için, Pazartesi - Cuma 09:00 - 18:00 saatleri arasında hizmet veren 0216 709 32 00 numaralı Keenetic Destek Hattımızı arayarak teknik ekibimizden destek alabilirsiniz.
Herhangi bir ek sorunuz olursa size yardımcı olmaktan memnuniyet duyarız.
Saygılarımızla, -
Yıllar önce giriş seviye bir cihazını almıştım hala kullanıyorum. Hala bu kadar sağlam destek vermelerine helal olsun
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Merhaba snowor,
Nazik geri bildiriminiz için teşekkür ederiz, tüm kullanıcılarımıza her zaman yardımcı olmaktan memnuniyet duyarız.
Saygılarımızla, -
Merhabalar. Ben de bir süredir sürekli bu 5 saniyelik kesinti sorununu yaşıyorum. Sorunu bulabildiniz mi?
-
Bende de uzun süre olan sorundu, Telekom ekipleri gelip bakıyor ama çözüm bulamıyordu, en son gelen ekip iç tesisat sorunu olabilir dedi, elektrikçiye ankastreden daire içine kadar yeni hat çektirdim sorun çözüldü...
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Merhaba halitg,
Öncelikle cihazınızın Firmware yazılımı güncel değilse genel sistem ayarlarından KARARLI sürüm kanalını seçerek cihazınızın desteklediği son FW sürümünü yükleyerek test edin yaşadığınız durum devam etmesi halinde modeminizi 24 saat açık tuttuktan sonra, modeminizi kapatıp açmadan Tanılama menüsünde bulunan DSL sekmesi altında Hat istatistik raporunuzu indirip destke@keenetic.com.tr adresimize iletin, alt yapınıza ait 24 saatlik alt yapı değerlerinizi kontrol ederek gerekli bilgilendirme yapabiliriz yada Pazartesi - Cuma 09:00 -18:00 saatleri arası hizmet veren 02167093200 numaralı Keenetic destek hattını arayarak arkadaşlarımızdan yardım alabilirsiniz.
İyi günler dileriz. -
İş yerindeki kamerayı evdeki Keenetic hopper wifiden izleyebiliyordum. Sonra ne olduysa 1 haftadır izlenmiyor. Superonlineden Ethernet yolu ile bağlı. Bende kafede cihaz sorunlu sandım, wifi kapatıp kendi hattım ile bağlanınca açtı. Sorun ne olabilir?
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Merhaba Stones,
ISP tarafında bir kısıtlama olma ihtimaline karşı, ISP firmanızdan gelen internet bağlantınızı kapatınız. Cep telefonunuzun internetini paylaşıma açınız ve ardından aşağıdaki makale yardımı ile Keenetic cihazınızı WISP aracılığıyla telefonunuzun internetine bağlayıp test ediniz, erişim sağlamanız durumunda ISP firmanız ile iletişime geçerek yaşadığınız durumu inceletmek üzere iletebilirsiniz.help.keenetic.com
Just a moment...https://help.keenetic.com/hc/en-us/articles/360000384340-Internet-connection-via-Wi-Fi-WISPkeenetic
Wi-Fi üzerinden genişbant internet bağlantısı, Kablosuz Servis Sağlayıcı (WISP)https://help.keenetic.com/hc/tr/articles/360000384340-Wi-Fi-%C3%BCzerinden-geni%C5%9Fbant-internet-ba%C4%9Flant%C4%B1s%C4%B1-Kablosuz-Servis-Sa%C4%9Flay%C4%B1c%C4%B1-WISP
Detaylı bilgi ve destek almak için Pazartesi - Cuma 09:00 - 18:00 saatleri arasında hizmet veren 0216 709 32 00 numaralı Keenetic Destek Hattımızı arayarak uzman ekibimizden yardım alabilirsiniz.
Size yardımcı olmaktan memnuniyet duyarız.
Saygılarımızla,
-
-
Aylardır keenetic uygulama dan bağlantı kesildi diye günde 3-4kere bildirim geliyordu ne yaptıysam olmadı süperonline dan Türktelekom a geçtim hatalar kesildi meğersem süperonline keenetic cihaza engel atıyormuş
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X