< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > |
Ev ve İş Yerleri için Fark Yaratan KEENETIC Modem / Routerlar, DÖRT DÖRTLÜK İNTERNET İÇİN TASARLANDI (217. sayfa)




-
-
Merhaba İstanbul seferi ,
Öncelikle bildirmek isteriz ki, ürünlerimiz, ülkemizde hizmet veren tüm internet servis sağlayıcılarıyla sorunsuz olarak çalışmaktadır. Fiber başta olmak üzere, DSL vb. alt yapılarda Superonline alt yapısını sorunsuzca kullanan kullanıcılarımız bulunmaktadır, ilettiğiniz durum alt yapı bazında bir sorundan yada bölgenizde uygulanan özel bir durumdan kaynaklanmış olabilir. Konuyu incelemeden net bir bilgi veremeyiz.
Bu gibi durumlarda bizlere destek@keenetic.com.tr adresimizden yada Pazartesi - Cuma 09:00 - 18:00 saatleri arasında hizmet veren 0216 709 32 00 numaralı Keenetic Destek Hattımızı arayarak uzman ekibimizden yardım alabilirsiniz.
Size her zaman yardımcı olmaktan memnuniyet duyarız.
Saygılarımızla, -
Merhaba Marrusia,
Öncelikle markamıza göstermiş olduğunuz ilgiden dolayı teşekkür ederiz. Mevcut satışta olan DSL destekli modemlerimize ve ilgili modellerin karşılaştırma tablosuna aşağıdaki linkten erişebilirsiniz. Model tercihinizi kullanım şeklinize, amacınıza ve bütçenize göre belirleyebilir, ileriye dönük yüksek hızda kablosuz bir bağlantı tercih etmek isterseniz Wi-Fi 6 destekli KN-3610 Hopper modelini incelemenizi tavsiye ederiz.keenetic.com.tr
Cihaz özellikleri karşılaştırması | Keenetichttps://keenetic.com.tr/tr/compare/routers?products=keenetic-hopper-dsl,keenetic-extra-dsl,keenetic-omni-dsl
Herhangi bir konuda destek almak için Pazartesi - Cuma 09:00 - 18:00 saatleri arasında hizmet veren 0216 709 32 00 numaralı destek hattımızı arayarak uzman ekibimizden yardım alabilirsiniz.
Size yardımcı olmaktan memnuniyet duyarız.
Saygılarımızla,
-
Desteğiniz için teşekkürler cihazlardan memnunum Türktelekom a geçtim sıkıntı yok sansüronlinenin işleri işte
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Nazik geri bildiriminiz için teşekkür eder, iyi günler dileriz.
Saygılarımızla. -
selamlar 4 yıldır omni dsl kullanıyorum ve çok memnunum ancak dublex bir eve geçtik modem alt katta salonda, yukarı katta wifi performansı düşük mesh mevzusuna da epey heves ediyorum.
sadece adsl var şimdilik yeni evde, 16 mbps down/ 1 mbps up. en ucuz 5 ghz destekli router olan 'Keenetic Explorer 1200 Mbps 2X5DBI Cloud Vpn Wpa3 Wifi Mesh Menzil Genişletici Access Point Fiber Router, 4x100Mbit/s Ethernet' ürününü alsam
omni dsl ile güzel çalışır mı üst katta 5 ghz çekmediği yerde de 2.4 ghz sorunsuz geçer mi, beni düşündüren modem 2.4 ghz destekliyorken router 5 ghz olacak aynı isimde otomatik geçsin istiyorum bilgisayarım telefonum yoksa evde 5 ghz rotuer var zaten elle wifi sekmesinden değiştirip durmak istemiyorum umarım derdimi anlatabilmişimdir.
cevaplarınızı bekliyorum, teşekkürler
-
Bu ara sürekli connection up down takılıyor modemler.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Merhaba trolldetector,
Öncelikle nazik geri bildiriminiz için teşekkür ederiz. Tüm Keenetic modelleri kablolu / kablosuz olarak Mesh sisteme dahil edilebilir, OMNI DSL denetleyici (kontroller) Explorer denetlenen (node) olarak Explorer cihazınızı mesh sisteme dahil edebilirsiniz.
Sizin topolojinizde denetleyici cihaz yalnızca 2.4 Ghz bandını desteklediği için mesh sistemine dahil edeceğiniz Explorer cihazınız ile Omni DSL kendi aralarında maksimum 300 Mbps hızda iletişim kurar.
Tek SSID ile yayın yapabilir, destekleyen istemcileriniz Explorer cihazına 5 Ghz bandında bağlanabilir, fakat Omni DSL ve Explorer kendi aralarındaki bağlantı hızı maksimum 300 Mbps olacağı için Explorer cihazına 5 Ghz bandında bağlanan cihazların internet trafiği Omnı DSL üzerinden geçeceği için maksimum 300 Mbps hızlara ulaşabilir.
Detaylı bilgi ve destek almak için Pazartesi - Cuma 09:00 - 18:00 saatleri arasında hizmet veren 0216 709 32 00 numaralı Keenetic Destek Hattımızı arayarak uzman ekibimizden yardım alabilirsiniz.
Size yardımcı olmaktan memnuniyet duyarız.
Saygılarımızla,
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi KEENETIC -- 26 Mayıs 2025; 12:1:52 >
-
Merhaba akikara,
Cihazınızla ilgili yaşadığınız durumu detaylı olarak inceleyebilmemiz için, Pazartesi - Cuma 09:00 - 18:00 saatleri arasında hizmet veren 0216 709 32 00 numaralı Keenetic Destek Hattımızı arayarak teknik ekibimizden destek alabilirsiniz.
Herhangi bir ek sorunuz olursa size yardımcı olmaktan memnuniyet duyarız.
Saygılarımızla, -
tamamdır benim işimi çözer hb’den sipariş geçiyorum. emin olmak için de sorayım;
ben üst katta odamda takılırken router alanında 5 ghz kullanayım alt kata 5 ghz çekmeyen yere geçince de otomatik kusursuz bir şekilde 2.4 ghz omniye geçecek doğru mudur ya da duvarlar çok ince değil tam explorer hizası alt katta da 5 ghz yakalar muhtemelen alt katta da çeken yerlerde 5 ghz kullanabileceğim
doğru mudur
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Mesh sisteminde çalışan cihazlar istemcileri sinyal seviyesi en iyi cihaz hangi cihaz ve band ise otomatik olarak arka planda kendisi yönetir, istemcileriniz o an hangi cihaza ve band üzerinden en iyi sinyali alıyorsa istemciler otomatik olarak o cihaza ve banda bağlanır.
Detaylı olarak inceleyebilmemiz için, Pazartesi - Cuma 09:00 - 18:00 saatleri arasında hizmet veren 0216 709 32 00 numaralı Keenetic Destek Hattımızı arayarak teknik ekibimizden destek alabilirsiniz.
Herhangi bir ek sorunuz olursa size yardımcı olmaktan memnuniyet duyarız.
Saygılarımızla, -
Merhaba,
Keenetic Titan'ın Wi-Fi 7'li yeni modeli KN-1812 Türkiye'de ne zaman satışa çıkacak? Bir takvim var mı bu konuda?
Teşekkürler.
-
Merhaba lazzaro,
Markamıza göstermiş olduğunuz ilgiden dolayı teşekkür ederiz. Wi-Fi 7 destekli model / modeller ile ilgili çalışmalarımız devam etmekte, 2025 yılı ikinci yarısında (tarih değişebilir) satışa sunulması planlanmaktadır. Ancak ülkemizdeki internet alt yapısı ve verilen en üst internet hızlarına göre mevcut AX ürünlerimiz KeeneticOS in de katkılarıyla internetin hızının tamamını Wi-Fi olarak çok stabil dağıtabilmekte, oldukça iyi performans vermektedir. KN-1811 TITAN ve KN-3811 HOPPER model router cihazlarımızı incelemenizi tavsiye ederiz.
Saygılarımızla. -
Hızlı cevabınız için teşekkürler. Evet, bu iki modelden birini alacağım. KN-1811 TITAN veya KN-3811 HOPPER.
-
Nazik geri bildiriminiz için teşekkür ederiz. En kısa zamanda sizleri Keenetic ailesinde görmek isteriz.
Saygılarımızla. -
Sayın KEENETIC Yetkilisi. Sadece merakımdan dolayı, en sonunda bir keenetic dsl modem aldım. KN-3610-01EN modeli. ilk incelemelerden sonra ağımndaki bir sorun nedeniyle bir ara cihazı çıkardım. dün tekrar taktım ve şu anda da takılı, kullanıyorum. cihazı aldığımdan beri, bugün dahil toplan iki kararlı yazılım güncellemesi yaptım. incelemelerimde bazı tespitlerim var. ama doğru ama yanlış çok önemsemedim. yalnız 2 konu çok dikkat çekici. bu iki konu da bence can sıkıcı. ilk konu, cihazın power ışığının sabitlenme süresi. ben bu süre içerisinde kullanmakta olduğum diğer tp-link cihaz ile internete bağlanmış olduğum gibi, youtube üzerinden de video izlemeye başlıyorum. esas handshake konusu daha kötü. bu power ışığının yanması ve handshake'in tamamlanması neden 3 dakika sürüyor olabilir sizce? vdsl hattımda hiç bir sorun yok, temiz bir hat. santrale de çok yakınım. buna rağmen internetin aktif olması ilk iki denemede en az 3 dakika, üçüncü denememde hata yapmış olabilirim bunda da 2 küsür dakika sürdü. her üç denemede de üçüncü handshake sonrası cihaz internete çıkıyor. hatta sadece 17a ayarı yaptım yine de fark etmiyor. bir de tp-link'de hat üzerinde ulaşılabilecek gerçek hız 84/86Mbps arasında değişirken, keenetic'in bu değeri doğru göstermediğini düşünüyorum (99 küsür, 100 Mbps diyebiliriz) yani en azından benim kanaatim bu yönde. bu konuda zaten isp ile de bir konuşmam olmuştur. Alabileceğim max hız 80Mbps'dir. bana bu konularda nasıl yardımcı olabilirsiniz? teşekkürler.
-
Merhaba haykoatmaca,
Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz. Sistemlerimizde daha önce almış olduğunuz destek kayıtlarınınız, kullandığınız haykoatmaca kullanıcı adınız ile inceleyemiyoruz, bu sebeple geçmişte aldığınız destek hakkında bir bilgi paylaşamıyoruz.
Cihazların açılma, handshake vb. süreleri her cihazın üzerinde bulunan donanımlara göre değişir, diğer markanın hangi modeli ile Hopper DSL karşılaştırdığınızı bilemiyoruz, bu tür karşılaştırmalar cihazların üzerinde bulunan donanım ve yazılımlar ile aynı kategorideyse bir karşılaştırma yapılabiliriz.
Bahsettiğiniz durumları uzak bağlantı ile gerekirse her iki modeli (donanımlar benzer olmalı) karşılaştırarak incelemek isteriz. Altyapı ile ilgili bildirimleriniz için de inceleme yapmak istiyoruz, lütfen bildirdiğiniz durumları kontrol etmemiz için Pazartesi - Cuma 09:00 - 18:00 saatleri arasında hizmet veren 0216 709 32 00 numaralı destek hattımız ile iletişime geçin, arkadaşlarımız uzak bağlantı ile hem DSL alt yapınızda bildirdiğiniz durumları inceleyip hem de donanımlar benzer ise iki cihazın açılış ve handshake sürelerini karşılaştırmak isteriz.
Saygılarımızla.
-
Arkadaşın handshake ile ilgili şikayetine bende katılıyorum. İki seneyi aşkındır Hero DSL kullanıyorum; hattım ve ISS'ım değişmedi. Son iki, üç; belki de üç, dört güncellemedir böyle ama ben hattıma güvenemediğimden ve başka test edecek donanıma sahip olmadığımdan arkadaş gibi kesin bir fikre sahip olamamıştım. Sorun şu ki belki handshake işlemi bitiyordur ana turuncu ışığın yeşile dönmesi uzun sürüyor. Çünkü ışık turuncuda olmasına rağmen internette çıkış yaptığım anlar oluyor.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
cihazı henüz kaydetmediğim için keenetic'in vermiş olduğu hizmetler şu an kullanımda değil.
deneme yaparak, bazı özellikleri kapatmak suretiyle handshake sayısı 1'e düştü. (dsl ginp, vdsl gvector, vdsl upbo özelliklerini kapattım) şu anki süre durumu, yine uzun ama kabul edilebilecek seviyeye geldi. yine uzun dedim çünkü şöyle bir durum var. cihaz web ara yüzünden yeniden başlat komutu verildiğinde, internet led'in sönmesi ~22 saniye sürüyor. bundan sonra tüm led'lerin yanıp sönmesi ~33. saniyede, power led'in sönmesi ise ~43. saniyede gerçekleşiyor. power led'in sabitlenmesi ~66. saniye, handshake'in tamamlanması ve internete çıkış ise ~98. saniyede tamamlanmış oluyor. yani toplamda 98 saniyeden 43 saniyeyi çıkarırsak eğer, 55 saniye kalıyor ki bu süre bilmiyorum kabul edilebilir bir süre mi? normal diyebiliriz gibi geliyor bana. ama şu 43 saniye isteğe bağlı olarak ortadan kaldırılabilir gibi geliyor bana. restart için bu kadar süreye ihtiyaç var mı ki? bu soruya verilecek cevap ve bu sürenin kaldırılabilir olup olmadığı hakkında da bilgi verilmesi benim için yeterlidir. ilginize teşekkürler.
yaptığım ayarlar:
dsl ginp (disabled)
vdsl gvector (disabled)
vdsl upbo (disabled)
vdsl profili sabitlendi
vdsl profile 17a sabitlendi
vdsl carrier b43 (bağlı olduğum santral broadcom olduğu için bunu seçtim)
vdsl snr-margin (bu değeri düşürmek de tavsiye edildi ama bunu denemedim)
vdsl bitswap (disabled)
no vdsl sra (disabled)
-
KN-1811 TITAN bende var memnunum fakat wifi 7 de getirseniz talep baya olur neden Türkiye'ye her yeni çıkan elektronik cihaz en son getirilir çözemedim ki bu tutum tüm markalarda mevcut. Oysa Türkiye'de bu yeni çıkanları alma potansiyeli var ama hiç bir firma bunu görmüyor yada görmezden geliyor.
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X