Şimdi Ara

EUW-EUNE'den TR'ye Geçenler

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
18
Cevap
0
Favori
1.294
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Öne Çıkar
0 oy
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Bende geçicem ama aklıma bir soru takıldı sizde cevaplarsınız umarım

    Şimdi gold 1'lik hesabım var EUNE'de. TR'ye geçtiğimde 1 maç atıcam ona göre bi division'a atanıcam. Bu maçı kazanırsam hangi aralıklardaki kümelere atanma şansım var yada en kötü nereye atanabilirim?
    Sizi hangi division'dan hangi divison'a attılar TR'ye geçince?

    Biz nerden bilelim diyen çıkacaktır, size sormadım zaten. Başlığı okuyunuz.

    NOT:
    Ranked W/L kötü biraz (155-139)
    Elo: 1802
    Gold 1 ve 31 lp var şuan.
    Paylaş



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi SideBlast -- 17 Kasım 2013; 21:13:43 >



  • w-l kaç elo kaç ortalama ise g4 yada 3 başlarsın tahmini



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Unchangeable -- 17 Kasım 2013; 21:02:48 >
    _____________________________
    New YorkKnicks
  • Biz nerden bilelim






    Silver 1 - Gold 1 arası atar büyük ihtimal
    _____________________________
  • w/l 453 438 di benim west silver 1 dim trye gectim ilk maci aldim b1 atti :(

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Mmrın iyiyse plata atabilir
    Beni 2 division üste attı geçince.
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Unchangeable

    w-l kaç elo kaç ortalama ise g4 yada 3 başlarsın tahmini

    Ranked W/L kötü biraz (155-139)
    Elo: 1802
    Gold 1 ve 31 lp var şuan.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi SideBlast -- 17 Kasım 2013; 21:10:40 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Spirit Fire*

    w/l 453 438 di benim west silver 1 dim trye gectim ilk maci aldim b1 atti :(

    Uninstall
    _____________________________
    ...
    BREAKING BADGAME OF THRONESFRINGELOSTPRISON BREAKARROWHANNIBALSUPERNATURALFARGOTRUE DETECTIVESHERLOCKSPARTACUS
    DA VINCI'S DEMONSDAREDEVILFLASHWAYWARD PINESORPHAN BLACKBANSHEEMR. ROBOTTHE LOST ROOMBETTER CALL SAUL
    R7 265 GDDR5 2GB 256Bit AMD Radeon EKRAN KARTI | Amd Fx X6 6300 3.50 gHz İşlemci | 4GB Ripjaws DDR3 1600MHz RAM | ASGARD 382 500W MidT ATX SİYAH KASA | 970A-G46 AMD 2133 MHz(oc) ANAKART | 3.5" 1TB Barracuda 7200Rpm HARDDISK
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Eu West'te Türkçe Oynamak !
    8 yıl önce açıldı
    %70 den ELİT DOTA İTEMLERİ
    6 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TheJungler

    MMRina bakhttp://op.gg/mmr/region=EUNE

    Unknown MMR pattern information. There is a possibility for a lack of recent data of solo rank game; Please play more Ranked Games to check your MMR.

    * This service is only available to summoners who reached level 30 and plays ranked game. This only shows solo queue MMR (No normal, team ranked)


    Neden böyle diyor anlamadım, 300e yakın ranked attım gold 1 oldum. Daha çok oyna diyo




  • Şu aralar biraz problem varya ondandır düzelir yarın falan bakarsın
    _____________________________
  • op.gg deki mmr tahmini zaten ona güvenerek kalkışma bişeylere
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: HeLLsTeR

    quote:

    Orijinalden alıntı: Spirit Fire*

    w/l 453 438 di benim west silver 1 dim trye gectim ilk maci aldim b1 atti :(

    Uninstall

    su an serideyim hizla cikiyorum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Benim 181 156 w/l ile gold 5 ve mmr'ım 1584 . Nasıl gold 1 ve 1800 mmr oldugunu anlamadım ama neyse
    _____________________________
    EUW: Ezri

  • ben eu-east'ta plat 2 deydim tr ye geçince silver 2 ye attı
    _____________________________
    2,3 GHz Quad-Core İşlemci | Qualcomm MSM8974AB Snapdragon 801 | 3 Gb Ram | LTE 150 Mbps | Android 4.4 Kit Kat | 3.200 Mah Battery |
    |Full HD 1920 x 1080 IPS LCD | 5.2 Inc | 4K 3840 x 2160 | 424 PPI | 16M Colors | RDS Radyo | 20.7 Mp G Lens Kamera |
  • west silver1 iken tr'ye geçtim silver3'e attı.
    gold5'deki serileri kazanınca gold3'e attı.
    _____________________________
  • Sırf zevkine tr ye geçesim var

    650 win 520 lose var diamond çerçeveyi falan da aldım

    trye geçince çerçeveyi alabilme şansım var mı ticket ile falan
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: I love her

    Sırf zevkine tr ye geçesim var

    650 win 520 lose var diamond çerçeveyi falan da aldım

    trye geçince çerçeveyi alabilme şansım var mı ticket ile falan

    Çerçeve geliyo zaten server değiştirsende
  • Geçme TR'ye en iyisi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    Tonight We Hunt !
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.