Şimdi Ara

Euro n-cap'ın Puntoya 0 yıldız vermesi tam bir saçmalık!Benim için bir önemi yok. (9. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
184
Cevap
2
Favori
8.039
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
33 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 678910
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Bi ara Dacia için konu açmıştım, o konu da böyle çıkmaza girmişti

    https://forum.donanimhaber.com/dacia-sandero-ile-guvenlik-sampiyonluguna-oynuyor--100316560-1

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: blackdread

    Euro egg cap







    Daha güvenilir olanı var:http://www.c-ncap.org



    ingilizce versiyonu site açıldığından beri under construction

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: masterap


    quote:

    Orijinalden alıntı: tugrulmd

    Alfa Romeo Giulietta euro ncapten en yüksek puan alan araçların başında geliyor.He adamlar italyan buna düşük verelim diyo

    Gıu da gırdı teste yenıden, sonuc 3 yıldız.. Kral cıplak :)

    iyi güzel diyosun da Giulia da %98 almış.
    https://www.euroncap.com/tr/results/alfa-romeo/giulia/24849

    Yani bunun almanı italyanı olamaz avrupalı adam bunu yapmaz kardeşim.

    Ha bana kalırsa 2010 model Giulietta %97 alıp 2017 modeli %72 alıyosa ben o testin güvenilirliğini sorgularım biraz.




  • Bu testte; fren sonrası belli bir mesafede kaç km hız ile yakalanıyor değerlendirmesi var mı? Yoksa eğer; bu testte olması gereken en önemli koşul atlanmış olur. Ben 90 ile frene asıldığımda 20m sonra hızım 30'a inerken, aynı şartlarda başka bir araç 40'ta yakalanıyor veya bir başkası 20'ye inebiliyorsa her aracın 60km ile çarpması saçma olmuyor mu? Madem önemli olan önleyici güvenlik donanımı, 60 km olsun yine ama bu durum da gözardı edilmemeli.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • interior designer kullanıcısına yanıt
    koltuklar güvenilir değil kaza anında olacakları testte görmemişsen diğer testleride izle... koltuklar önemli...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: QralCess

    Muhtemelen öyle değil..Carsitaly.net e girip Fiatın daha çok Avrupada sattığını görebilirsin ...

    İngiltere'de Ford,Opel /Vauxhall dışında fazla satan marka yok..

    Valla hocam verdiğiniz siteden benim gördüğüm harbiden de az sattığı. Hatta yine aynı linkten BMW nin, Ford, Opel ve VW'den yine daha fazla sattığını görebilirsiniz. VW demişken passat ve jettaları da ayda bir kaç kez anca görüyoruz, sadece golf ve polo satılıyor sanırım :)
  • M3RTi kullanıcısına yanıt
    Hocam anlatamadım

    Söyle izah edeyim..

    B HB sınıfı boş C suv boş..

    Şu iki sınıf Avrupada trend gibi birşey..

    İyi iki modelle 600bin satışı bulur bu iki sınıf..

    Zaten A sınıfında yılda 300bin satıyor Fiat..

    Diğerlerinden geri olması B hb ve C suvun piyasaya daha çıkmamış olmasından..

    Çünkü üretilecek araçlardan Csuv Alfa Romeonunda üretilecek C suvuyla ortak çıkışlı olacaklar..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • QralCess Q kullanıcısına yanıt
    500 un orjinali satiyor. 500 adi altinda 3 model daha var onlar nal topluyor avrupada. Satamiyor iste puntonun yenisi ciksa ne satacak sanki polo fiesta clio varken. Fiat umutsuz vakadir nasil hala ayakta kaliyor sasiyorum. Bitik denen opel fiattan daha diri.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: QralCess

    Hocam anlatamadım

    Söyle izah edeyim..

    B HB sınıfı boş C suv boş..

    Şu iki sınıf Avrupada trend gibi birşey..

    İyi iki modelle 600bin satışı bulur bu iki sınıf..

    Zaten A sınıfında yılda 300bin satıyor Fiat..

    Diğerlerinden geri olması B hb ve C suvun piyasaya daha çıkmamış olmasından..

    Çünkü üretilecek araçlardan Csuv Alfa Romeonunda üretilecek C suvuyla ortak çıkışlı olacaklar..

    Haklısınız, B sınıfı HB'lerin trend olma nedenleri üst sınıf araçlardan alınan vergiler ve insanların o araçları "gereksiz" şeklinde düşünmeleri.

    Burada arabalar sadece bir ulaşım aracı olarak kullanıldığı için kimse donanıma falan pek bakmıyor. O nedenle işletim maliyeti düşük/kullanım kolaylığı yüksek araçlar daha fazla satıyor.

    C suv pek yok haklısınız, rağbet yok bence. C suva vergi vereceğine gidip adam gibi suva binmeyi tercih ediyorlar sanırım.

    Her neyse puntoya sıfır yıldız vermişler özetle :)




  • haberelectro kullanıcısına yanıt
    Sen hala konuşuyormusun...

    Satamayan araç 150bin barajını geçmez..Rakiplerine bak Sonra konuş ayrıca..(Panda)
    500 ise dahada fazla satıyor .
    Yarın öbür gün bir bakmışsın Fiatın sahipleri Mercedes'i satın almış (sonra nasıl dönersin ama) ..

    Senin meselen bu işte..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi QralCess -- 18 Aralık 2017; 21:24:33 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • M3RTi kullanıcısına yanıt
    Ben Türkiye pazarı için konuşmuyorumki.Avrupa için geçerli söylediklerim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: QralCess

    Ben Türkiye pazarı için konuşmuyorumki.Avrupa için geçerli söylediklerim.

    Benim söylediklerimde Avrupa pazarı için geçerli. Ben kendi gözlemlediklerimi söylüyorum. Babaannemler hala Bulgaristan'da yaşıyorlar, Bulgaristan-Romanya taraflarını da iyi biliyorum. Dediğim gibi, kendi gözlemlerim. Kağıt üzerinde nedir durum bilmem ki kendi attığınız satış yüzdelerini gösteren sitede de durumlar açık.

    Fiat Türkiye için güzel marka, kalan ülkelerde pek etkili değil, tekrarlayayım.
  • Fiat ı kucuk gorme,hor gorme modası da bir bitmedi gitti.İnsanlar Fiat ı sadece Kuş serisi ya da Linea dan ibaret sanıyorlar herhalde ki o Linea da bile her kes bilmez 1.4T , 1.6 Dizel Motorlar da var.Ferrari Fiat'in,Lamborghini Fiat'in,Alfa Romeo Fiat'ın,Efsane Rally Lancida Delta HF Integrale Fiat'ın,Jeep Fiat'in hala Fiat eziktir,soyledir boyledir vs

    Bir de ucuz parca vs deniyor.Arac alırken Motor,Parca Fiyatı kacıncı derecede onem arz eder?800.000 deviren Fiat Mjet ler var.Aynı filtreye Fiat da 20TL Honda da misal 80TL verince fark olmuyor mu?Su filtreyi ekmek arası yap icine de yesillik at ben yiyeyim mi diyoruz?Motor Omru,Yedek Parca Fiyatı,Bulunabilirlik,Yaygın Servis ya zaten bunlar icin alınıyor deyip onemsizmis gibi gosterilecek konular mıdır?

    20 yıllık Motorlu,Atmosferik,Kaportası Gocen,Yedek Parcası Pahalı Honda 110-120 TL , Gercek bir Motora Sahip olan 1.6 Mjet,1.4T, istegine gore bos ya da dolu Egea,500X,500L,Jeep Dunya secenegin var.Aksesuar mı arıyorsun Lounge var,Lounge Plus var.

    Su Reno,Fiat neden kucunsenmeye ve rakipleri ustelik adı yerli olmasına ragmen bir kısmı Honda,Toyota,Hyundai gibi Servis,Yedek parca,Satıs Fiyatı hersey ortadayken oldugundan daha degerli gostermeye calısılır hic anlamıyorum.

    Avrupa icin hersey farklı, Avrupada Tofas,Fiat,Reno olsun yerli diye bir durum yok.Hepsi yerli ya da hepsi yabancı orada devreye Fiyat,Secenekler,Kampanya vs giriyor.Sonucta ne olursa olsun Reno nun 1.5 DCI, Fiat ın 1.3,1.6 Mjet,1.4T motorun ne kadar basarılı Motorlar oldugu gercegini degistirmiyor.

    Bir arkadas da yukarıda bazıları "B sınıfı HB'lerin trend olma nedenleri üst sınıf araçlardan alınan vergiler ve insanların o araçları "gereksiz" şeklinde düşünmeleri. " demis.
    Acıkcası benim icin en ust cıta Jeep Renegade,500X,Megane Icon,Skoda SuperB,VW Golf gibi araclar olur ve 100.000TL den fazla da vermem.Boyle bir kitle de gercekten var.




  • Tayyip gibi eyyyy ncap sifir beşten büyüktür.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • QralCess Q kullanıcısına yanıt
    Asil sen hala konusuyor musun. Panda italyada en cok satan model bana gazel okuma Fiat sahipleri alir ama mercedes i degil

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • haberelectro kullanıcısına yanıt
    Yürügit işine..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Orhan Hoca kullanıcısına yanıt
    Genelde otoban hızları baz alınarak tasarlanıyor bu testler. Otoban hızında (120 gibi) giderken tehlikeyi algılayıp frene basınca, genel olarak çarpma anına kadar hızınız 60 civarına düşüyormuş.
  • Bu Ncap ve benzeri testlerde hic fabrikasyon LPG li Civic,Ayten(i10) gibi araclar da onden,arkadan,yandan 100-120 km hızla test ediliyor mu acaba?Velev ki patlama ya da yanma olursa o zaman ne puan veriliyor?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: nacker

    Genelde otoban hızları baz alınarak tasarlanıyor bu testler. Otoban hızında (120 gibi) giderken tehlikeyi algılayıp frene basınca, genel olarak çarpma anına kadar hızınız 60 civarına düşüyormuş.

    Ama bu olsa olsa bir yuvarlama. Gerçekte her aracın fren mesafesi ayrı. 30m de durmak ile 32m de durmak arasında yaşam ve ölüm farkı var. Testte hava yastığı hesabı yapmak ile fren hesabı yapmak kıyaslandığında; kaza önleme açısından hava yastığının hiçbir önemi yok. Olan kazalarda güvenlikte hava yastığı çok önemli ancak; yukarıda birçok kişi -n cap testinin- kaza öncesi güvenliği öncelik yaptığını söylüyor. Ortada yaman bir çelişki var.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • huso kullanıcısına yanıt
    Volvo fabrika çıkışı lpg'li arabaları için kendi çarpışma testlerini yapıp piyasaya öyle sürüyordu. Diğer markalar ne yapıyor bilmiyorum.

    Ama lpg tankının malzemesinden ciddi bir çalma veya hatalı bir tesisat planı gibi şeyler yapılmamışsa kaza sırasında patlama olacağını sanmıyorum. Yanma/patlama olayları genelde bakımsız tesisattaki gaz kaçaklarından meydana geliyor.
  • 
Sayfa: önceki 678910
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.