Şimdi Ara

Euro n-cap'ın Puntoya 0 yıldız vermesi tam bir saçmalık!Benim için bir önemi yok. (6. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
184
Cevap
2
Favori
8.037
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
33 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Karar objektif. Fiat çöp.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sharkemre


    quote:

    Orijinalden alıntı: mucahidkarakus


    quote:

    Orijinalden alıntı: ykaya1983

    Bu 5 yıldız alan polonun standart donanımı

    Sürücü Yolcu Arka
    ÖNDEN ÇARPMA KORUMASI
    Ön hava yastığı
    Emniyet Kemeri Ön Gerdiriciler
    Emniyet kemeri yük sınırlayıcı
    Diz Hava Yastığı
    YANAL ÇARPMA KORUMASI
    Yan Baş Hava Yastığı
    Yan Göğüs Hava Yastığı
    Yan Pelvis Hava Yastığı
    ÇOCUK KORUMASI
    Isofix
    Entegre çocuk koltuğu
    Hava yastığı kesme anahtarı
    GÜVENLİK YARDIMCISI
    Emniyet Kemeri Hatırlatıcı
    DİĞER GÜVENLİK SİSTEMLERİ
    Aktif Kaput
    AEB Yaya
    AEB Şehiriçi
    AEB Şehirlerarası
    Hız Yardımcısı
    Şerit Yardımcı Sistemi
    Not: Araç üzerinde diğer ekipmanlar bulunabilir ancak test yılında dikkate alınmamıştır.
    Standart olarak araçta
    Araçlara güvenlik paketinin parçası olarak takılır
    Test edilen araçlara takılmaz ancak opsiyon olarak ya da güvenlik paketinin bir parçası olarak sunulur
    Mevcut değil
    Uygulanamaz

    Bu da türkiyede satılan baz donanım polonun standart donanımı
    Güvenlik

    Anti blokaj fren sistemi (ABS)

    Elektronik stabilizasyon programı (ESP)

    Elektronik motor çekiş kontrolü (MSR)

    Elektronik diferansiyel kilidi (EDL)

    Elektronik patinaj önleme sistemi (ASR)

    Hidrolik fren asistanı (HBA)

    Arka koltuklarda iki adet çocuk koltuğu sabitleyici (ISOFIX)

    Hill Hold fonksiyonu (Eğim kalkış asistanı)

    Yorgunluk tespit sistemi

    İkincil çarpışma freni (Multi-collision brake)

    Hıza duyarlı elektro-mekanik servo direksiyon

    Sürücü ve yolcu ön hava yastığı (yolcu hava yastığı deaktivasyonu)

    Arka sis lambası

    Üçüncü stop lambası

    Piroteknik ön emniyet kemerleri

    Arkada 3 adet 3 noktalı emniyet kemeri

    Ön emniyet kemeri görsel ve sesli uyarı

    Arkada 3 adet koltuk başlığı

    Immobilizer

    Lastik basınç uyarısı

    Disk frenler, ön

    İki hava yastığı olan diz hava yastığı olmayan perde hava yastıkları bile olmayan polo nasıl 5 yıldız alıyor biri bana söylesin?

    Yahu arakdaş Polo dediğin araba sınıfında standart güvenlik olarak ilk sıralarda. Siz halen daha neyden bahsediyorsunuz arkadaş. Puntonun daha arkalar kampana iken sen çıkmışsın punto hede hödö diyorsun ...

    Ayrıca eklemem lazım Polo'da Disk Frenler Ön / Arka dır. Sen sadece ön yazmışsın. İyi oku sonra yaz.

    ya wag grubu kullanıyorsun diye ötüp durma polo da punto gibi çöp bir araba hilekar motorlar , patlak dsg ler ne farkınız var fiat tan bas git işine

    Benim buradaki işim, senin gibi ileri zekâlıları bilgilendirmek, eğitmek. Otomobil hakkinda hic bir bilgin yok, gelmişsin burada mahalle ağzı ile bana laf yetiştiriyorsun. Hadi işine bak sen ...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Lukany


    quote:

    Orijinalden alıntı: ozbayram


    quote:

    Orijinalden alıntı: Lukany

    şu iki video bakınca var bir gariplik diyorum

    https://www.youtube.com/watch?v=9N1Q0k6-ebg punto

    https://www.youtube.com/watch?v=634RgEep8Ec clio

    clio 5 yıldız punto 0 clio ön cam bile patlamış ve içerideki yolcu savrulmalarına bakarak clio 5 yıldız punto 0 enteresan!

    2017 testi derseniz

    https://www.youtube.com/watch?v=jbmagBwloY0 yaris

    ön cam a sütüna kadar darbe gelmiş ...

    Clio ile punto arasında haksızlık olabilir fakat yarisin A sütununa kadar darbe almasının neyini yadırgadınız. Darbeyi gayet iyi sönümlemiş ve sürücüyü gayet iyi korumuş..

    yaris, clio sorun değil anlamadığım punto ön camı bile kırılmadığı ön çarpışmada diğer iki aracın ön camları patlaması yaris a sütuna kadar darbe ekişinin gelmesi ve sürücü kapısı bile yerinden oynarken 5 yıldız alıyor punto yardımcı güvenlik önlemleri yok diye ( bence önemli olması gerekir) 0 yıldız enterasan geliyor , belki hızı 5-10 km artsa clio ile yaris de sürücü yaşam alanına kadar girecek punto da belki gelmeyebilir gibi duruyor videolarda..

    Hocam zaten sıkıntı burda arabanın ön kısmı parçalanmadığı için darbeyi sönümlemiyor. Araç içindekiler üzerinde oluşan anlık ivme aşırı fazla. Zaten içindeki mankenlerdende bu bariz belli. Ayrıca mankenlerin kafasını vurmadığı yer kalmamış. Daha yüksek hızlarda durum değişebilir fakat bu hızda bile bahsi geçen test şartlarında puntolarla sağ çıkmak imkansız gibi birşey. Cam kırılmış kırılmamış hiçbir önemi yok.

    Tabi birinin en yüksek birinin en düşük puanı alacak kadar fark olduğunu bende düşünmüyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • LambayaFunfDe kullanıcısına yanıt
    VAGBoy efendi aynı durum VW içinde geçerli... haberin yok heralde...
  • haberelectro kullanıcısına yanıt
    Ağlayacaksan peçete vereyim...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kabul edin işte niye zorluyorsunuz puntonuz var diye en sağlam o mu diyecekler

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • türkiye üretimi CH-R 5 yıldız alıyor.



    paran varsa mercedes yoksa japon...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bu devirde perde hava yastıkları yan hava yastıkları olmayan aracı teste gönderirsen olacağı bu zaten, ne bekliyordu ki fiat?

    Kasa, kaporta, şasi... Bunlar artık her araçta iyi... Hava yastıkları, esp, kemer ikaz uyarısı, arka koltuk kemer ikaz uyarısı, şerit uyarısı, kör nokta uyarısı, otomatik frenleme vs. artık daha önemli oluyor

    Bir önceki aracım punto'ydu, 1.4 8v 77hp fire motorlu dualogic şanzımanlı dynamic+assist kit donanımdı.

    Araçta hız sabitleyici, yağmur sensörü, abs, asr, esp, yokuş kalkış, dijital klima, park sensörü... baya doluydu araç ama 3 hava yastığı vardı sadece, sırf bu sebeple tedirgindik
  • Anlık bir direksiyon hakimiyetini kaybetmenle insan konservesine dönmen işten bile değil Punto ile. 0 iyi bir puan bence eksiden başlatmaları lazımdı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Wraith Todd kullanıcısına yanıt
    Siz ''arabadan anlamayan ergenlerin ve çok para verince araba aldığını zannedenlerin markasıdır BMW'' deyince arabadan çok anlıyorsunuz ama başkası ''giulietta çuvallamış''deyince arabadan anlamıyor öylemi!!!!!

    Siz nasıl giulietta'nın çarpışma testini kahkahalarla izlediyseniz, bende yapmış olduğunuz boyunuzdan büyük yorumları kahkahayla izliyorum.




  • mithrandir24 kullanıcısına yanıt
    yorumunuza saygı duyuyorum. ben marka fanboyu değilim. çocukluğumdan beri arabalara tutkun sade bir insanım. size göre giu araba değildir bana göre bmw. ben hayat yolunun yarısına gelmiş sayılırım. bu zamana kadar efsane bir bmw modeli görmedim.

    yıllardır bir resim konur ladayla dalga geçilir. bmw vs lada tasarım değişimi diye lada hep aynıdır. bana göre bmw de öyle çok radikal tasarı değişikliği yapan bir marka değil. insanlar iç mekanı kaliteli m paketle performans isteyene onu da sağladığı için gözünde çok büyüttüğü bir marka. ben arabaları kalitesiz demiyorum ki. benim arabadan beklentimi karşılamıyor. abartılmış bir marka işte. mercedesin 50 sene önceki modelini görebilirsiniz ama eski bmw modelleri pek yaşamaz. zaten bmw sahipleri bile bunu bilir. bmw ye ilk sahibi biner. çok üstün yol tutuşuna sahip sağlam ve güçlü motor üreten bir marka değil. bunların birini arabaya koysa diğerini koyamıyor.

    bmw benim boyumdan büyüktür o konuda haklısınız. bavyera eyaletinin sembollerinden biri.




  • ikinci eli 5 bin düştü puntoların, abarth logo yapıştırmakla olmuyor bu iş puntocular şahin ayarında araba.
  • punto deaht note,,

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Koskoca fiat bunu dusunemeyip itiraz etmedi hala araclarini teste gonderiyor ama sizin icin safsata.



    Dacia pole testte cok egildi ama icerideki manken buyuk hasar almadi yanlis bakmadiysam.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • İntiharın diğer adı Punto ..sıkma canını o bir Fiat..her zaman az yıldız alır zaten EuroNCAP tan..yeni birşey değil yani
  • Wraith Todd kullanıcısına yanıt
    Hocam benim BMW aracım yok, BMW'de de çalışmıyorum, burada kendisi ile ilgili iyi yorumlar yapıp para alıyor da değilim o yüzden BMW dahil hiç bir marka umrumda değil. Lakin Sezar'ın hakkını da Sezar'a vermek gerektiğini düşünüyorum; mesela ''çok üstün yol tutuşuna sahip sağlam ve güçlü motor üreten bir marka değil'' yorumunuza asla katılmıyorum tam aksine bu konuda BMW'nin lider marka olduğunu düşünüyorum.
    Basit bir örnekle desteklemem gerekirse, ağırlıkları yakın, aynı motor hacmi ve aynı beygir gücüne sahip biri BMW biri herhangi bir marka 2 aracı kıyaslarsanız BMW nin teknik verilerinin dahi iyi olduğunu göreceksiniz. Bunu kıyaslamayı daha da somutlaştırayım isterseniz, BMW 320d (190hp) ve Audi A4 TDI (190hp) modellerini kıyasladığınızda teknik verilere bakarsanız 0-100 verilerinden tutun da yakıt tüketimine kadar hemen her konuda BMW'nin daha önde olduğunu göreceksiniz..

    Tabi bu konular birazcık ana konumuzu dağıttı, esas konumuza gelecek olursak Punto'nun sağlam bir araç olduğunu düşünmüyorum, yıllardır uğraşıp çabalayıp özenerek yaptıkları Egea'nın hali ortada ölüm makinesi gibi geziyor caddelerde, yollarda. Ama derseniz ki 1 yıldız dahi hak etmiyor muydu? Cevap kesinlikle ediyordu!

    Hele hele ortadan kağıt gibi bölünen Duster 3 alıyorsa Punto'da en kötü 1-2 yıldız alırdı diye düşünüyorum. Fakat sanıyorum ki bunun nedeni Punto'da herhangi bir güvenlik ekipmanının bulunmaması ve NCAP'in Fiat'a ''Şu arabayı adam akıllı yapın, güvenlik ekipmansız araba mı olur ulan'' demesinin farklı bir şekliydi diye düşünüyorum...




  • mithrandir24 kullanıcısına yanıt
    benim konuyu açan arkadaşa katılmamın sebebi. ncap kurumunun tarafsızlığını yitirmiş olması. punto 2005 de sınıfında en güvenli araç olmuş. 5 yıldız almış. aradan 12 sene geçmiş araç 1 makyaj almış. grande punto dan punto evo ya geçiş yapmış. makyajın yanında isimde yenilenmiş. elbette donanım ve paketleri de yenilenmiş. fiat bu aracın yenilenmesine karar verip yeni modelini tasarlamış ve aracını denerken bu kurum punto satışları kısılmış artık tek pakete düşmüşken bu aracı alıp teste sokuyor. sizce bu normal mi? fiat 3-4 ay sonra yeni kasanın lansmanını yapacak. ncap burada güzel algı yaptı. yorumlara bakıyorum adamların emeğine çöp teneke ölüm makinası yazılıyor. ncap denen kurum amacına ulaşmış. burada açıkça haksızlık var. madem eski defterleri karıştırma heveslisi alsın 2005 model yarisi de test etsin. poloyu, corsa yı da görelim.

    kim ne derse desin bu kurum son yıllarda abd testlerinde 5 yıldız alan bir markaya karşı açıkca savaş ilan etmiş. giulietta gibi bir araca 3 yıldız verip takla atsa her tarafı dağılacak duster a da 3 yıldız vermesinin mantıklı bir açıklaması yok. ben iddiamın arkasındayım. siz takla atıyor olsanız ki takla atmak hepimizin başına gelebilir. duster içinde olmak mı istersiniz giulietta mı? rusya kaza videolarını izliyorum kazaların çoğunda araçlar yandan veya çamurluk tarafından darbe alınca takla atmaya başlıyor. bu ncap testleri önemli ama açıkcası benim için artık bir önem taşımıyor. bu son testlerinden her şey açıkca belli oluyor.

    yazık yani. punto çöp fiat teneke nedir. fiat ne yapsın honda gibi aracını denemeden piyasaya mı sürsün? göçüklerle mi uğraşsın? hava yastığı sorunları yüzünden geri çağırma mı yapsın?

    insanlar ezbere yorum yapıyor bunu sağlayan da ncap denen oluşum. güzel algı kasıyorlar. insanların suçu yok. sen adama ne gösterirsen ona inanır.




  • Ya siz neyi tartışıyorsunuz burada 6 sayfa boyunca bir kişi de test sonuçlarını açıp nereden puan kırıldığına bakayım dememiş. Aracın şase dayanımı ve içeridekileri koruma konusunda hiç bir sıkıntısı yok aracın sıkıntısı Euro Ncap firmasının mutlak güvenlik donanımı gereksinimlerini karşılamıyor olması. En basitinden araçta perde hava yastığı olsa 2-3 yıldız alacak. Üretildiği 2005 yılından sonra hiç bir önemli değişikliğe uğramadan günümüzde satılmaya devam ettiği için euro ncap aracı haklı olarak tekrar teste tabi tutmak istemiş. Fiat bu aralar çok saçmalıyor bu tarz ufak detayları görmezden gelerek. Bu müşteride aracın sağlam olmadığı algısını yaratmaya yetiyor ki bu konuda bile 6 sayfa tartışılmasına yol açmış. Çok kötü bir reklam. Ve umursamamaya devam ediyorlar bunu. Aynı haltı Egea da da yediler. Araç 3 ve 4 yıldızla geçti. Üç yıldızın sebebi otomobilde yardımcı güvenlik ekipmanı bulunmaması, dört yıldızın sebebi ise yetişkin yolcu korumasında her hangi bir zaafı bulunmayan ve sınıf standartlarında puanlar elde eden otomobilde opsiyonel olarak satın alınabilen güvenlik paketinde şerit takip asistanı olmaması. üç kuruşluk maliyete sahip ve 1 yıldıze sebep olarak aracın 4 yıldızda kalmasına sebep olan bir şerit takip asistanı otomobilin hatchback versiyonuna apar topar sonradan eklendi fakat bu sefer de güncel versiyonu ncap testine sokmadılar. girse 5 yıldız alacak halbuki. 2018'de girecektir ve muhtemelen 5 yıldız alacak. Tipik fiat ve sığırlıkları.




  • Şu Forumda çıldırmamak elde değil..Arkadaş Fiat bu aracı 12yıl önce çıkardı ki sınıfının ilk 5yıldız alan Ve en yüksek notu alan araç oldu..12yıl boyunca makyaj görmedi "yok perde hava yastıksız gönderirsen vs" adamlar politika gereği urban,lounge paketlerini kaldırıp tek pakete indirdi(urban,loungedeki çoğundonanım Şuan bile araçlarda yok) ...

    Yeni çıkarmadı piyasaya anlayacaağınız..Sınıfının ilk 5yıldızlı aracı...

    Yok Fiat Grup ne beklersin Guilia,Stelvio,Compass,500l,500x vs bunları uzaylılar mı üretiyor..?

    Guilianın aldığı notu Volvo bile tek seferde alamadı(Guilia platformu üzerinde kurulup hemen teste tabi tutulup 98i çaktı)

    Şu karalama yapanların çoğuda plastik clio,2hava yastıklı pololara biniyordur..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ayni durum vw polo icin de gecerli eski kasa eski muhendislik ve 0 yildizi kacinilmaz olacaktir

    N-cap neden polo degil de puntoya test yapiyor ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.